Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25031496 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Дерибасівська, буд.14 |
Контактна особа: |
Денісов Віталій Миколайович +380487243324 ecocity@omr.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 6 069 892,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 349,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 16:19 |
тендерная документация Для інв..doc | |
05 квітня 2019 16:19 |
Додаток 7 Договір проект пляж.docx | |
05 квітня 2019 16:19 |
Додаток 6 (тех задание) пляж.doc | |
05 квітня 2019 16:19 |
вибір процедури.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-21-000028 ● 669564c1dd614a15b26b0c5753203b86
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2019 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2019 Одеса № 163
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.05.2019, службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.05.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 163
Витяг з переліку процедур
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення оприлюдненій в електронній системі закупівель
3. UA-2019-04-05-002348-a 05.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-31 15:52:58
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Реконструкція пляжу для людей з інвалідністю за адресою: м. Одеса, Київський район, 11 ст. В. Фонтану (ДК 021:2015: 45113000-2 Роботи на будівельному майданчику)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-05-002348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) на які саме види робіт згідно Додатка 6 до ТД учасники процедури закупівлі повинні надати дозволи та сертифікати відповідно вимог пункту 1.9 Додатка 4 до ТД ?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Підводні професіонали» (відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 22.04.2019
№ 14 та повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2019, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу) вимогам пункту 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозицій не надано файл з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку 6 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-05 12:10:58
Розгляд запиту щодо надання пояснень від Держаудитслужби в Україні Південний офіс Держаудитслужби, який надійшов на електронну систему закупівель з предмету закупівлі: Код Дк 021:2015: 45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Реконструкція пляжу для людей з інвалідністю за адресою: м. Одеса, Київський район, 11 ст. В. Фонтану) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-04-05-002348-a)
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет департаменту екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради (далі-тендерний комітет) керується чинним зако-нодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно пра-вовими актами чинного законодавства.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тенде-рної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тим що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вказує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інфо-рмацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідальність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та дотримання законодавства в цілому.
Таким чином, п. 1.9. Додатку 4 ТД відноситься до субпідрядників у разі якщо учасник має намір їх залучати при умові п. 7 Розділу ІІІ ТД.
Основною вимогою є надання учасником ліцензії щодо господарської діяльності з будівництва об’єктів, що відповідає класу наслідків не менше СС2 та містить види робіт які зазначені у пункті 1.10 Додатку 4 ТД.
Учасником ТОВ «Підводні професіонали» надано таку ліцензію та розміщено на веб-порталі під назвою: «Ліцензіі. серфифікати, дипломи.rar» - «Ліцензія № 15-л.pdf».
Що стосується другого питання, згідно інформації яка міститься у Додатку 6 ТД то учасником ТОВ «Піднодні професіонали» надано таку інформацію під іншою назвою та у різних документах, а саме «ДОГОВІРНА ЦІНА та локальні кошториси.rar» - файли: «558_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf»; «558_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf»; «558_ДЦ_ДФ_2-1-3.rtf»; «558_ДЦ_ДФ_2-1-4.rtf»; «558_ДЦ_ДФ_2-1-5.rtf».
Таким чином, рішенням тендерного комітету було прийнято, що це є формальною (несуттєвою) помилкою, тобто такою що не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника (згідно п. 1 Розділу ІІІ ТД).
Таким чином, учасника ТОВ «Підводні професіонали» визнано переможцем.
Ознаки для відхилення тендерної пропозиції на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2019-05-21-000028 Уважно розглянувши висновок про результати моніторингу UA-M-2019-05-21-000028 процедури закупівлі робіт з «Реконструкції пляжу для людей з інвалідністю за адресою: м. Одеса, Київський район, 11 ст. В. Фонтану» (UA-2019-04-05-002348-a) повідомляємо наступне. Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради не погоджується з результатами моніторингу та висновком до нього з наступних підстав: 1. Стосовно порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме, відносно того, що ТОВ «Підводні професіонали» на порушення вимог пункту 1.9 Додатка 4 до ТД у складі тендерної пропозиції не надав копії дозволів на виконання відповідних видів робіт. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тим що передбачені статті 16 Закону та вказує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідальність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та дотримання законодавства в цілому. Таким чином, пункт 1.9 Додатку 4 ТД відноситься до субпідрядників у разі якщо учасник має намір їх залучати при умові пункту 7 Розділу ІІІ ТД. Основною вимогою є надання учасником ліцензії щодо господарської діяльності з будівництва об’єктів, що відповідає класу наслідків не менше СС2 та містить види робіт які зазначені у пункті 1.10 Додатку 4 ТД. Учасником ТОВ «Підводні професіонали» надано таку ліцензію та розміщено на веб-порталі під назвою: «Ліцензіі. серфифікати, дипломи.rar» - «Ліцензія № 15-л.pdf». 2. Стосовно порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону, а саме отримання від переможця документального підтвердження інформації щодо відсутності підстави, передбаченої пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Згідно абзацу другого частини 3 статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 цієї статті. 3. Стосовно порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону, а саме: надання інформації від переможця про відсутність підстави передбаченої пунктом 4 частини 1 статті 17 Закону. Згідно частини 3 статті 17 Закону, замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, Нам було важливо отримати дану інформацію у довільній формі, на що надається право чинним Законом. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. З огляду на все вище викладене, порушення законодавства, зазначені у висновку про результати моніторингу UA-M-2019-05-21-000028 процедури закупівлі робіт з «Реконструкції пляжу для людей з інвалідністю за адресою: м. Одеса, Київський район, 11 ст. В. Фонтану» (UA-2019-04-05-002348-a) відсутні.
2019-06-18 14:31:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Копія Позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі надана в окремому файлі. |
Дата публікації: | 21 червня 2019 |
Документи:
21 червня 2019 17:02
|
Позов до суду.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Підводні професіонали" #31528093 |
Переможець |
5 960 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2019 10:19
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2019 10:18
|
Повідомлення внес змін.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2019 10:17
|
Протокол внес змін.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2019 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 15:26
|
Ду 4.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 15:20
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 15:19
|
Протокол внесення.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2019 16:18
|
Лист підрядника.jpg | зміни до договору |
24 липня 2019 16:16
|
002.jpg | зміни до договору |
24 липня 2019 16:11
|
001.jpg | зміни до договору |
24 липня 2019 16:11
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
24 липня 2019 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2019 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2019 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2019 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2019 17:41
|
ду.jpg | зміни до договору |
10 липня 2019 17:39
|
повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
10 липня 2019 17:35
|
Протокол внесення змін.jpg | зміни до договору |
10 липня 2019 17:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2019 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2019 16:10
|
ДУ 11 ст. В.Ф. Скан.pdf | зміни до договору |
10 травня 2019 16:09
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
10 травня 2019 16:09
|
Протокол...jpg | зміни до договору |
10 травня 2019 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 15:44
|
договор 11 ст. В.Ф. СКАН.pdf | укладений |
10 травня 2019 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі та п 2.6. Договору № 11ст/19 від 10.05.2019 року, у зв’язку з затримкою фінансування виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція пляжу для людей з інвалідністю за адресою: м. Одеса, Київський район, 11 ст. В. Фонтану» у повному обсязі на 2019 рік, для вирішення питання подальшого фінансування, внести зміни до Договору, а саме: - п. 2.1. Розділу 2 Договору викласти у наступній редакції: «За належним чином виконану роботу згідно з Договором Замовник повинен сплатити Підряднику договірну ціну у розмірі 5 960 000,00 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот шістдесят тисяч грн. 00 коп.) у тому числі з ПДВ 993 333,33 грн. (дев’ятсот дев’яносто три тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.), з них: 2019р. – 2 000 000,00 грн.; 2020р. – 3 960 000,00 грн. Договірна ціна є твердою. - п. 4.1. Розділу 4 Договору викласти у новій редакції: «Термін виконання робіт до 31.03.2020р. (Додаток № 3). - Внести зміни до додатку № 3 Графік виконання робіт; - Внести зміни до додатку № 4 План фінансування робіт.» |
Номер договору про закупівлю: | 11ст/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та пункту 2.6. та підпункту 5.4.4. Договору № 11ст/19 від 10.05.2019 року, у зв’язку з надходженням коштів до міського бюджету відповідно Додатку 6 рішення Одеської міської ради Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 12 грудня 2018 року № 3991-VІІ «Про бюджет міста Одеси на 2019 рік» № 4690-VII від 12.06.2019р., внести зміни до Договору, а саме: - п. 2.1. Розділу 2 Договору викласти у наступній редакції: «За належним чином виконану роботу згідно з Договором Замовник повинен сплатити Підряднику договірну ціну у розмірі 5 960 000,00 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот шістдесят тисяч грн. 00 коп.) у тому числі з ПДВ 993 333,33 грн. (дев’ятсот дев’яносто три тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.), з них: 2019р. –5 960 000,00 грн.; 2020р. – 0,00 грн. Договірна ціна є твердою. - п. 4.1. Розділу 4 Договору викласти у новій редакції: «Термін виконання робіт до 31.07.2019р. (Додаток № 3). - Внести зміни до додатку № 3 Графік виконання робіт; Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 11ст/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі та пункту 2.6. Договору № 11ст/19 від 10.05.2019 року внести зміни до Договору, а саме: - п. 4.1. Розділу 4 Договору викласти у новій редакції: «Термін виконання робіт до 31.08.2019р. (Додаток № 3). згідно звернення Підрядника (Додаток б/н) згідно листа Підрядника від 19.07.2019р. № 42. - Внести зміни до додатку № 3 Графік виконання робіт; - Внести зміни до додатку № 4 План фінансування робіт. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 11ст/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі та пункту 2.6. Договору № 11ст/19 від 10.05.2019 року внести зміни до Договору, а саме: - п. 4.1. Розділу 4 Договору викласти у новій редакції: «Термін виконання робіт до 31.08.2019р. (Додаток № 3). згідно звернення Підрядника (Додаток б/н) згідно листа Підрядника від 29.08.2019р. № б/н. - Внести зміни до додатку № 3 Графік виконання робіт; - Внести зміни до додатку № 4 План фінансування робіт. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 11ст/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі та пункту 2.6. Договору № 11ст/19 від 10.05.2019 року та листа Підрядника № б/н від 08.09.2019р. внести зміни до Договору, а саме: - Внести зміни до додатку № 3 Графік виконання робіт; - Внести зміни до додатку № 4 План фінансування робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 11ст/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |