Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
55 100,00 UAH
UA-2019-04-05-002229-a 7a14abd575e6414cbcfc9641b4924a97
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іванова

+380663107083 polog_sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000323
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Троїцька, буд. 20
Контактна особа: Ірина Іванова
+380663107083
polog_sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (підстава: пп. 4 п. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 14:01
Оскарження наміру укласти договір: 26 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

(компоненти донорської крові)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 літр
Медичні матеріали (Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троцька,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
8 літр
Медичні матеріали (Плазма лейкофільтрована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троцька,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

05 квітня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 15:54
протокол переговорв кров1.JPEG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
Переможець 55 100,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 14:01

Документи

15 квітня 2019 14:01
Електронний підпис
15 квітня 2019 13:59
ршення 1_150419_1357_1.JPEG
15 квітня 2019 13:59
ршення 1_150419_1358_1.JPEG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 14:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
55 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 14:01
Електронний підпис
15 квітня 2019 13:59
ршення 1_150419_1357_1.JPEG
15 квітня 2019 13:59
ршення 1_150419_1358_1.JPEG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:24
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 13:45
36лпзду31.jpg зміни до договору
03 січня 2020 13:39
36лпзду3.jpg зміни до договору
03 січня 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:14
2_131219_1547_2.JPEG зміни до договору
13 грудня 2019 16:11
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:09
1_131219_1546_1.JPEG зміни до договору
13 грудня 2019 16:08
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 15:50
5_230519_1545_1.JPEG укладений
23 травня 2019 15:49
4_230519_1544_1.JPEG укладений
23 травня 2019 15:49
2_230519_1505_1.JPEG укладений
23 травня 2019 15:49
3_230519_1506_1.JPEG укладений
23 травня 2019 15:49
1_230519_1503_1.JPEG укладений
23 травня 2019 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 36-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 36-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 36-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 46 117,40
UAH (в тому числі ПДВ 7 686,23 UAH)