Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45233142-6 Ремонт доріг (поточний ремонт доріг) Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2
45233142-6 Repair of roads (current repair of roads) Current middle repair by areas sverkh 2000 m2
Очікувана вартість
129 704 875,00 UAH
UA-2019-04-05-002187-a d59943314c9a478a9258d4793d8bc50e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171878 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171878
tend2016@ukr.net
Додаткові контактні особи: Максим Кущенко
+380617177871
tend2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament ifrastrukturi ta blagoustroyu Saporizkoi miskoi radi
National ID: 40467658
Contact point: Oksana Smolyaninova
+380617171878
tend2016@ukr.net
Additional contacts: Максим Кущенко
+380617177871
tend2016@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 11:53
Очікувана вартість: 129 704 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 648 524,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 05 квітня 2019 15:47
Enquiries until: 26 квітня 2019 16:00
Complaints submission until: до 02 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 травня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 129 704 875 UAH including VAT
Minimal lowering step: 648 524 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45233142-6 Ремонт доріг (поточний ремонт доріг) Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, райони
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

45233142-6 Repair of roads (current repair of roads) Current middle repair by areas sverkh 2000 m2
CPV: 45233142-6
Період постачання: з 20 травня 2019 по 01 вересня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-05-002187-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 квітня 2019 11:42
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-04-05-002187-a предмет закупівлі 45233142-6 РЕМОНТ ДОРІГ (ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДОРІГ) ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ДОРІГ ДІЛЯНКАМИ ПОНАД 2000 М2.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «З поданням тендерної пропозиції Учасник надає забезпечення виконання своїх зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді такого забезпечення як банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2019 15:53
Дякуємо, приймемо до уваги вашу вимогу та внесемо зміни в тендерну документацію
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 травня 2019
UA-2019-04-05-002187-ad59943314c9a478a9258d4793d8bc50e
Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 травня 2019 15:03
Електронний підпис

Публічні документи

06 травня 2019 14:58
Електронний підпис
06 травня 2019 14:58
Електронний підпис
06 травня 2019 14:24
документи Ч2 ст.5.pdf
06 травня 2019 14:24
РОСТДОРСТРОЙ 13510 -3 p7s.7z
06 травня 2019 14:24
документи Ч9 ст.157-173.pdf
06 травня 2019 14:24
документи Ч8 ст.154-156.PDF
06 травня 2019 14:24
документи Ч7 ст.107-153.PDF
06 травня 2019 14:24
документи Ч6 ст.102-106.pdf
06 травня 2019 14:24
документи Ч5 ст.71-101.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч4 ст.54-70.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч3 ст.6-53.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч19 ст.354-355.pdf
06 травня 2019 14:23
документи Ч18 ст. 353.pdf
06 травня 2019 14:23
документи Ч17 ст.336-352.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч16 ст.335.pdf
06 травня 2019 14:23
документи Ч15 ст.327-334.pdf
06 травня 2019 14:23
документи Ч14 ст.326.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч13 ст.289-325.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч12 ст.240-288.pdf
06 травня 2019 14:23
документи Ч11ст. 213-239.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч10 ст.174-212.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч1 ст.2-4.PDF

Документи

08 травня 2019 15:02
Електронний підпис

Публічні документи

17 травня 2019 13:19
Двідки.pdf
06 травня 2019 14:34
Електронний підпис
06 травня 2019 14:34
Електронний підпис
06 травня 2019 14:34
Реєстр (1).pdf
06 травня 2019 14:34
Банківська гарнатія.rar
06 травня 2019 14:34
3 Довідка згідно ст 17.pdf
06 травня 2019 14:34
10 Інформація щодо бази.pdf
06 травня 2019 14:34
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 129 694 775,80
UAH з ПДВ
129 694 775,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 129 701 887,03
UAH з ПДВ
129 701 887,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 13:19
Двідки.pdf
06 травня 2019 14:34
Електронний підпис
06 травня 2019 14:34
Електронний підпис
06 травня 2019 14:34
Реєстр (1).pdf
06 травня 2019 14:34
Банківська гарнатія.rar
06 травня 2019 14:34
3 Довідка згідно ст 17.pdf
06 травня 2019 14:34
10 Інформація щодо бази.pdf
06 травня 2019 14:34
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 14:58
Електронний підпис
06 травня 2019 14:58
Електронний підпис
06 травня 2019 14:24
документи Ч2 ст.5.pdf
06 травня 2019 14:24
РОСТДОРСТРОЙ 13510 -3 p7s.7z
06 травня 2019 14:24
документи Ч9 ст.157-173.pdf
06 травня 2019 14:24
документи Ч8 ст.154-156.PDF
06 травня 2019 14:24
документи Ч7 ст.107-153.PDF
06 травня 2019 14:24
документи Ч6 ст.102-106.pdf
06 травня 2019 14:24
документи Ч5 ст.71-101.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч4 ст.54-70.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч3 ст.6-53.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч19 ст.354-355.pdf
06 травня 2019 14:23
документи Ч18 ст. 353.pdf
06 травня 2019 14:23
документи Ч17 ст.336-352.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч16 ст.335.pdf
06 травня 2019 14:23
документи Ч15 ст.327-334.pdf
06 травня 2019 14:23
документи Ч14 ст.326.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч13 ст.289-325.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч12 ст.240-288.pdf
06 травня 2019 14:23
документи Ч11ст. 213-239.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч10 ст.174-212.PDF
06 травня 2019 14:23
документи Ч1 ст.2-4.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 129 694 775,80
UAH з ПДВ
15 травня 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
129 694 775,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 11:30
Договір 24.19.pdf укладений
31 травня 2019 11:29
Додаток 1 договірна ціна до договору 24.19.pdf укладений
31 травня 2019 11:29
Додаток 2 локальний кошторис до договору 24.19.pdf укладений
31 травня 2019 11:29
Додаток 3 графік надання послуг до договору 24.19.pdf укладений
31 травня 2019 11:29
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 15:35
додаткова угода 8 до договору 24.19.pdf укладений
13 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 15:37
додаткова угода 7 до договору 24.19.pdf зміни до договору
09 січня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:25
додаткова угода 6 до договору 24.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:21
додаткова угода 5 до договору 24.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 08:20
Додаток 3 графік надання послуг до договору 24.19 ДУ4.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 08:18
додаткова угода 4 до договору 24.19.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 08:17
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 09:16
Додаток 1 договірна ціна до договору 24.19 ДУ3.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 09:15
Додаток 2 локальний кошторис до договору 24.19 ДУ3.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 09:15
додаткова угода 3 до договору 24.19.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 09:03
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 16:23
додаткова угода 2 до договору 24.19.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 15:45
дод.уг.1до договору 24.19.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 24/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №24/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 24/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору 24/19 від 30.05.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору 24/19 від 30.05.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 24/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору 24/19 від 30.05.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 24/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до договору №24/19 від 30.05.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 24/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до договору №24/19 від 30.05.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20%
Номер договору про закупівлю: 24/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до договору №24/19 від 30.05.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 83 611 057,21
UAH (в тому числі ПДВ 13 935 176,20 UAH)
Причини розірвання договору: Підписання тендерного договору 2020 року