Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний позашкільний оздоровчий заклад санаторного типу "Ровесник" |
Код ЄДРПОУ: | 23638219 |
Місцезнаходження: | 40010, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ЛІСНА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Світлана Палкіна +380952576235,+380986672522 rovesniks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2019 11:37 |
Очікувана вартість: | 675 256,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 752,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 15:46 |
ТД мясо 2019 Ровесник.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У протоколі засідання тендерного комітету ДПОЗ санаторного типу «Ровесник» №10 від 03 травня 2019 року(далі - протокол):
«Єгорова Лариса Борисівна, юрисконсульт ДПОЗ санаторного типу «Ровесник», заступник голови тендерного комітету, яка повідомила, ФОП Гончаренко Юрій Олександрович надав документи тендерної пропозиції, але деякі з них не в повній мірі відповідають вимогам тендерної документації замовника та додатків до неї, а саме:
- Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору. Учасником надано копія паспорту, яка належним чином не завірена;
- Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника повинні містити підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі ( із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки. Учасником надано тендерну пропозицію, копію експлуатаційного дозволу №6 від 13.03.2019 року, яка належним чином не завірена;
- Учасником надано санітарний паспорт на автомобіль для перевезення харчових продуктів, в якому вказано № транспортної одиниці ВМ0554ВЕ, в інформаційній довідці про наявність матеріально-технічної бази та в договорі найму (оренди) транспортного засобу вказаний інший реєстраційний номер автомобіля – ВМ0544ВЕ;
- Учасником надано договір №128/20 від 14 квітня 2019 року дератизації в будинках і спорудах, але не надано акту виконаних робіт, який є невід’ємною частиною договору та підтверджує виконання таких робіт;
- Учасником надано копії договорів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, але не надано копії накладних на даний товар, які є невід’ємною частиною договору і підтверджують виконання договорів;
- Учасником надані протоколи випробувань на відповідність чинним нормативно-правовим актам продукції (товару) не завірені належним чином.
Після ознайомлення членів тендерного комітету з вищевказаною інформацією на голосування було винесено питання про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю м’яса учасника ФОП Гончаренка Артем Юрійовича.»
п.1 Розділу 3 Тендерної документації:
«Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), дату створення та реєстраційний номер документа»
Паспорт, ідентифікаційний код, експлуатаційний дозвіл №6 від 13.03.2019 року та протоколи лабораторних досліджень видані учаснику іншими установами, організаціями, надані у вигляді скану зробленого з оригіналу документу, які відповідно до вимог тендерної документації не повинні бути завірені.
Підпункти Додатку 3 до Тендерної документації:
В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
- експлуатаційний дозвіл виробника (якщо не виробник, експлуатаційний дозвіл виробника та лист про співпрацю з виробником);
- протокол лабораторних досліджень (чи експертний висновок) за останній квартал поточного року на показники безпеки (на вміст солей, важких металів, мекотоксинів, антибіотиків, вміст радіонуклідів та вміст залишкової кількості пестицидів та мікробіологічні показники) акредитованої лабораторії відповідно до чинного законодавства України.
Додатком 3 тендерної документації взагалі не передбачено надання КОПІЙ вище вказаних документів.
Згідно з ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»
Санітарний паспорт на транспортний засіб видано Державною установою «Сумський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», працівниками якого було допущено описку. За підтвердженням даної інформації Замовник може звернутись до Державної установи.
Тендерною документацією Замовника не встановлено обов’язок учасника надати акт виконаних робіт до договору з дезінфекції та дератизації транспортних засобів.
Проведення дезінфекції та дератизації підтверджується відміткою у санітарному паспорті.
ФОП Гончаренко Артем Юрійович надав копії видаткових накладних на товар.
Твердження Єгорової Лариси Борисівни, юрисконсульта ДПОЗ санаторного типу «Ровесник», заступника голови тендерного комітету, щодо відсутності видаткових накладних підтверджує упереджене та дискримінаційне відношення до учасника, а також дає підстави вважати, що вона пов’язана з іншими учасниками закупівлі.
Голова тендерного комітету Палкіна С.О., заступник голови тендерного комітету Єгорова Л.Б, секретар тендерного комітету Третяк Н.М. та член тендерного комітету Клебанська В.В. підписали протокол відповідно до якого:
- «….ФОП Гончаренко Юрій Олександрович надав документи тендерної пропозиції …» ( не відповідає дійсності адже у процедурі закупівлі м’яса приймав участь Фізична особа-підприємець Гончаренко Артем Юрійович а не Гончаренко Юрій Олександрович);
- «Учасником надано договір №128/20 від 14 квітня 2019 року дератизації в будинках і спорудах» ( на справді учасником надано Договір №128/20 від 15 квітня 2019 року відповідно до якого послугами за договором є «профілактична дезінфекція поверхонь приміщень транспортних засобів тощо» не зрозуміло яким чином договір №128/20 став підписаним від 14 квітня 2019 року, а тим паче, як змінився предмет на дератизації в будинках і спорудах).
- «Учасником надано копії договорів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, але не надано копії накладних на даний товар, які є невід’ємною частиною договору і підтверджують виконання договорів» ( цікаво, як жоден з членів тендерного комітету не помітив видаткові накладні);
- «Учасником надані протоколи випробувань на відповідність чинним нормативно-правовим актам продукції (товару) не завірені належним чином» (чому жоден з учасників тендерного комітету не знає, що ними вимагались протоколи лабораторних досліджень, а не їх копії);
Вище вказані недоліки є більш значними, а ніж ті, що на Вашу думку допущені в документах моєї пропозиції. Також звертаємо Вашу увагу, що у документах ФОП Бойко О.В., яку визнано переможцем, надано документи, які містять значні порушення вимог тендерної документації.
Враховуючи все вище викладене рішення про дискваліфікацію ФОП Гончаренко Артема Юрійовича є незаконним, та оформлене не належним чином.
У випадку неналежного розгляду моєї вимоги, буду вимушений звернутись до АМКУ та/або суду, за захистом своїх прав.
Виношу вимогу скасувати рішення, про дискваліфікацію ФОП Гончаренко А.Ю.
Взявши участь в закупівлі та аукціоні – учасники автоматично погодилися з умовами тендерної документації, та мали виконати всі вимоги щодо подання та оформлення тендерної пропозиції зазначеної в тендерній документації.
Відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати копію документа, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару, відповідно до чинного законодавства.
Учасник ФОП Гончаренко Артем Юрійович не надав санітарний паспорт на автомобіль RENAULT MASTER реєстраційний номер ВМ 0544 ВЕ, зазначений у інформаційній довідці про наявність матеріально-технічної бази.
Проте надав санітарний паспорт виданий на транспортну одиницю за номером ВМ 0554 ВЕ.
При цьому, вивчивши більш ретельно документи подані для участі у відкритих торгах ФОП Гончаренком А.Ю. необхідно зазначити, що учасником надані протоколи випробувань № 521, 522, 523 від 17 квітня 2019 року виданих ДУ «СОЛЦ МОЗ України», в яких вказано, що виробником є «Сумська м’ясна компанія», проте згідно листа про співпрацю від 15.01.2018 року між ТОВ Сумська м’ясна компанія та ФОП Гончаренком Артемом Юрійовичем надано інформацію про укладений договір, де зазначено, що ТОВ Сумська м’ясна компанія підтверджує можливість відвантаження продукції ФОП Гончаренко А.Ю., тобто не є виробником м’ясо свійської птиці в т.ч. філе куряче, гомілка куряча, печінка куряча.
Також Експлуатаційний дозвіл № 3 від 31.01.2018 року виданий ТОВ Сумська м’ясна компанія не передбачає дозволу на виробництво та зберігання м’яса свійської птиці.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження для проведення досліджень» від 14 червня 2002 року № 833 відбір зразків усіх видів продукції проводиться в місцях її виробництва, зберігання, транспортування та реалізації.
Згідно протоколів випробувань № 521, 522, 523 виданих ДУ «СОЛЦ МОЗ України» від 17 квітня 2019 року ФОП Гончаренко А.Ю. зробив відбір зразків продукції, проте Експлуатаційний дозвіл № 6 від 13.03.2019 року виданий ФОП Гончаренко А.Ю. не передбачає діяльність по виробництву та зберіганню м’яса свійської птиці.
Також згідно протоколів випробувань № 521, 522, 523 виданих ДУ «СОЛЦ МОЗ України» від 17 квітня 2019 року виробником філе курячого, гомілки курячої, печінки курячої є ТОВ Сумська м’ясна компанія м. Суми, просп. Курський 147.
Як наслідок порушено вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Таким чином, вимога ФОП Гончаренка Артема Юрійовича щодо скасування дискваліфікації його пропозиції на закупівлю м'яса (Код ДК 021:2015: 15110000-2): (Телятина (телятина в/г (великий шматок), телятина 1 гат (дрібний шматок)), свинина в/г (великий шматок), м'ясо свійської птиці (філе куряче, гомілка куряча, печінка куряча)) є безпідставною.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-04-000007 ● 7a5bdc7cdd844c5eb7e4de3e0e3bdd48
- Статус: вирішено ● Дата: 05 липня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.06.2019 №18
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 04.06.2019 № 18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-04-05-002179-a 05.04.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо усунення порушень законодавства в сфері закупівель за результатами моніторингу закупівлі, враховуючи неможливість усунення виявлених порушень, Державним позашкільним оздоровчим закладом санаторного типу "Ровесник" 25.06.2019 розірвано договір про закупівлю м'яса №80 від 17.05.2019. Інформація про розірвання договору оприлюдненна закладом на майданчику ZAKUPKI.PROM.UA відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель 25.06.2019.
2019-06-25 14:11:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2019-06-25 16:36:17
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГОНЧАРЕНКО АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ" |
612 660,00
UAH з ПДВ
|
552 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БОЙКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА |
591 990,00
UAH з ПДВ
|
571 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАМУЛА ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" |
675 125,60
UAH з ПДВ
|
675 125,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГОНЧАРЕНКО АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ" #3271508637 |
Відхилено |
552 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 15:22
|
ФОП БОЙКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА #3152003722 |
Переможець |
571 999,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2019 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 12:14
|
ДУ 1 до договру 80 від 17_05_2019.jpg | укладений |
25 червня 2019 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2019 11:32
|
ДУ 1 до договру 80 від 17_05_2019.jpg | зміни до договору |
25 червня 2019 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 16:17
|
Договір 80 арк 2.jpg | укладений |
17 травня 2019 16:11
|
Договір 80 арк 1.jpg | укладений |
17 травня 2019 16:11
|
Договір 80 специфікація.jpg | укладений |
17 травня 2019 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити загальну суму договору на 392 697 грн 27 коп (Триста дев’яносто дві тисячі шістсот дев’яносто сім гривень 27 копійок) та внести зміни до пункту 5.3. розділу 5 «Ціна товару та загальна сума Договору» Договору та викласти його в такій редакції: «5.3. Загальна вартість Договору складає: 179 301 грн 73 коп (Сто сімдесят дев’ять тисяч триста одна гривня 73 копійки), без ПДВ». 2. На виконання вимог Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, враховуючи неможливість усунення порушень у сфері закупівель виявлених моніторингом закупівлі, розірвати Договір №80 на постачання м'яса від 17.05.2019. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 80 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 травня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
179 301,73
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання вимог Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області за результатами моніторингу закупівлі, враховуючи неможливість усунення порушень у сфері закупівель виявлених моніторингом закупівлі. |