Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 — "Реконструкція")
Reconstruction and extension of the National Cancer Institute on st. Lomonosov 33/43 in the Holosiivskyi district of Kyiv (correction)
Очікувана вартість
2 461 024 136,00 UAH
UA-2019-04-05-001714-b dc61cafa96384bb994c6d6c71ed24bb3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 40702451
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7
Контактна особа замовника: ЄЛЄНЄВ ДЕНИС
+380672364152
ELDEN@UKR.NET
Додаткові контактні особи: Кулік Вікторія Іванівна
0442217825
dbcmoz@gmail.com
Official name: – State Enterprise "State Building Center of the Ministry of Health of Ukraine"
National ID: 40702451
Contact point: Elenev Denis
+380672364152
ELDEN@UKR.NET
Additional contacts: Kulik Viktoriya Ivanovna
0442217825
dbcmoz@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2019 23:59
Початок аукціону: 21 червня 2019 11:05
Очікувана вартість: 2 461 024 136,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12 305 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 461 024,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 05 квітня 2019 23:09
Enquiries until: 29 квітня 2019 23:59
Complaints submission until: до 05 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 травня 2019 23:59

Information

Estimated total value: 2 461 024 136 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 461 024 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 12 305 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Reconstruction and extension of the National Cancer Institute on st. Lomonosov 33/43 in the Holosiivskyi district of Kyiv (correction) (DK 021: 2015: 45454000-4 - "Reconstruction")
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підписання актів виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
Строк виконання: 15%
Строк виконання 80%-0%: 15%
Строк виконання 81%-90%: 10%
Строк виконання 91%-99%: 5%
Строк виконання 100%: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання документації
Дата подання: 15 квітня 2019 13:02
Дата відповіді: 18 квітня 2019 20:44
Просимо завантажити через авторизований майданчик тендерну документацію в форматі Word, оскільки учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист, який має містити всі положення Додатку № 1 у стверджувальній формі, що складає 211 сторінок, натомість тендерну документацію надано замовником в сканованому форматі PDF.
Відповідь: Інформуємо, що тендерну документацію завантажено на авторизований майданчик у вигляді документу, який був у встановленому порядку розглянутий і затверджений тендерним комітетом замовника, чим виконано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі". З метою уникнення помилок розміщення тендерної документації у іншому вигляді Замовник здійснювати не буде.
Про досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 15 квітня 2019 13:08
Дата відповіді: 18 квітня 2019 20:45
На підтвердження наявності досвіту виконання аналогічного договору учасник має надати в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору у обсязі робіт (грошовому виразі) не меншому ніж 15% від очікуваної вартості даної закупівлі, що складає близько 370 мільйонів гривень. Враховуючи, що зазначена сума є досить значною, та суттєво зменшує коло учасників, з метою прозорості та рівної конкуренції, просимо уточнити, чи можливо на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надати не один а декілька договорів по одному і тому ж об’єкту будівництва, враховуючи загальний обсяг робіт по всім договорам (у грошовому виразі), якщо їх виконано в повному обсязі, що підтверджується сертифікатом готовності об’єкта до експлуатації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів шляхом подання декількох договорів можливе. На даний час, Замовником розглядається питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Наявність працівників
Дата подання: 15 квітня 2019 13:10
Дата відповіді: 18 квітня 2019 20:45
Відповідно до вимог тендерної документації у штаті учасника має бути не менше 200 працівників, що підтверджується формою 1-ДФ. Чи враховуються (сумуються) працівники учасника торгів та працівники, які будуть залучені до виконання робіт в якості субпідрядної організації? Якщо учасник торгів згідно довідки форми 1-ДФ має більше ніж 200 працівників, але частина з них задіяні на підставі заключення договору про надання послуг, чи не буде це розцінено Замовником торгів як невідповідність вимогам Тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією вимагається підтвердження у штаті учасника не менше 200 працівників шляхом надання форми 1-ДФ., яка має містити(підтверджувати) відповідну інформацію.
Водогосподарські роботи
Дата подання: 15 квітня 2019 13:14
Дата відповіді: 18 квітня 2019 20:46
Замовником торгів вимагається надання сертифікатів системи менеджменту та екологічної безпеки, в тому числі здійснення земляних, інженерних і водогосподарських робіт (споруд). Просимо пояснити у розумінні даної тендерної документації значення водогосподарських робіт? Чи можливо розцінювати значення водогосподарських робіт як внутрішні і зовнішні інженерні мережі (каналізація)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації учасник має надати сертифікатів системи менеджменту та екологічної безпеки, при цьому можливо розцінювати значення водогосподарських робіт як внутрішні і зовнішні інженерні мережі (каналізація).
Термін виконання робіт
Дата подання: 16 квітня 2019 14:14
Дата відповіді: 18 квітня 2019 20:46
В даній процедурі закупівлі Замовником торгів застосовується неціновий критерій - термін виконання робіт. Просимо разяснити, яким чином розрахувати строк виконання робіт у числовому та відповідно у % значенні, якщо невідомо коли переможець процедури закупівлі зможе приступити до виконання робіт?
Відповідь: Орієнтовний термін початку виконання робіт червень 2019 року.
Обладнання та матеріально-технічна база
Дата подання: 17 квітня 2019 17:23
Дата відповіді: 18 квітня 2019 20:47
Доброго дня! В додатку 2 до тендерної документації в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, є графа, де потрібно вказаити номерний знак (зазначається для техніки, коли це передбачено законодавством). Просимо більш конкретно зазначити для якої техніки потрібно вказати номерний знак, оскільки під трактування техніки підпадає безліч найменувань в розрізі промислової, побутової, обчислювальної, транспортної та ін. Для документального підтвердження надається довідка про наявність на балансі підприємства зазначених у довідці машин, механізмів, обладнання та устаткування з найменуванням та інвентариним номером по кожній позиції або скан-копія чинного договору про оренду машин та механізмів, обладнання та устаткування, тобто замовником торгів не передбачено, що до виконання робіт за даним предметом закупівлі учасник може залучити власні ресурси та орендовані (або на підставі договору про надання послуг). Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації: -для документального підтвердження надається оборотно-сальдова відомість про наявність на балансі підприємства зазначених в довідці машин, механізмів та ін. з найменуванням та інвентарним номером по кожній позиції та копія чинного договору про оренду (договору надання послуг) в разі залучення додаткових машин, механізмів та ін., що будуть використовуватися при виконанні робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Номерні знаки вказуються для техніки, реєстрація якої передбачена чинним законодавством, тобто для транспортних засобів. Питання щодо внесення змін до тендерної документації буде розглянуте на засіданні тендерного комітету.
Строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 19 квітня 2019 16:12
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:41
Відповідно до п.5 Розділу І. Загальні положення Тендерної документації: Вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до Інформації про процедуру закупівлі строк звернення за роз’ясненнями 26 квітня 2019 р., а кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06 травня 2019р. Іноземний учасник юридична особа має великий досвід виконання аналогічних договорів в тому числі значно більшу ніж на суму 2 461 024 136,00 UAH та бажає взяти участь у процедурі закупівлі. З огляду на період Великодніх свят у Європі (19.04-23.04.2019), Великодніх Свят та вихідних днів в Україні (27.04.-01.05.2019р.) (всього 10 днів) , значний обсяг тендерної документації 258 (двісті пятдесят вісім) сторінок і необхідність здійснення перекладів Тендерної документації з української мови та потім перекладу Тендерної пропозиції та необхідних документів іноземного учасника як цього вимагає п.7 Розділу І. Загальні положення Тендерної документації, що значно скорочує час підготовки Тендерної пропозиції – іноземний учасник юридична особа просить внести зміни до Тендерної документації та перенести (продовжити) строки звернення за роз’ясненнями та кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на 10 (десять) днів відповідно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строки подання тендерних пропозицій встановлені відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Продовження строків закупівлі може призвести до несвоєчасної реалізації Генеральної коцепції розвитку Національного інституту раку, що має виключне соціальне значення.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 22 квітня 2019 10:53
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:41
Добрий день! Замовником торгів вимагається надання довідки у довільній формі про порядок внесення змін до тендерної документації, де підтверджується право Замовника вносити зміни до тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства з посиланням на відповідні пункти, хоча в самій тендерній документації посилання на відповідні пункти законодавства - відсутні. Вважаємо дану вимогу недоцільною та дискримінаційною, адже даний пункт регулює право Замовника а не учасника торгів, натомість Замовник має право вносити зміни до тендерної документації з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Дані статті мають безліч пунктів та підпунктів які можна трактувати по різному, адже один пункт передує іншому, і тому вказавши конкретний пункт без попереднього він не є повним та вичерпним. Просимо вказати в тендерній документації конкретні пункти, або взагалі видалити фразу: "з посиланням на відповідні пункти законодавства".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України "Про публічні закупівлі" визначено перелік ситуацій, коли замовник має право вносити зміни до тендерної документації. Дане положення тендерної документації не є дискримінаційним, так як вимагає надання такої згоди від всіх учасників.
Внесення змін
Дата подання: 23 квітня 2019 18:45
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:42
Просимо внести зміни до тендерної документації в розділі 2, пункт 3.1.4, де зазначено, що усі довідки, листи та відомості, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, або більш пізню дату (крім статутних документів, документів, що підтверджують право підпису, облікової картки платника податку, документів, що підтверджують кваліфікацію за ст. 16), тобто, ліцензія, дозволи, сертифікати, витяг з реєстру платників податку та ін. документи, що не є статутними документами та не підтверджують кваліфікацію, а підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та ін. вимогам замовника мають бути видані не раніше ніж 05.04.19р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога тендерної документації щодо надання актуальних даних та документів не протирічить положенням Закону України "Про публічні закупівлі". Також, така вимога не є дискримінаційною так як розповсюджується на всіх учасників торгів.
Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2019 19:06
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:42
Добрий день! Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме Додаток 2, пункт 3, п.п. 2.1., де зазначено, що в штаті учасника має бути не менше 200 працівників, просимо видалити вимогу про штатних працівників, оскільки працевлаштування за цивільно-правовими договорами є також офіційним, що підтверджується Довідкою Форми 1-ДФ, але вони не є штатними, адже до штатних працівників відносяться тільки ті, що оформлені за трудовими договорами. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою що обмежує права людей на вибір форми працевлаштування. В свою чергу підприємство не порушує Законодавство.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Технічні, якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 24 квітня 2019 12:40
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:43
В Розділі 3 тендерної документації, пунк 6. (інформація про технічні, якісні та кількісні харектиристики предмета закупівлі) наявна вимога про надання гарантійного листа, який має містити всі положення Додатку 1 Тендерної документації (в тому числі повний перелік робіт та матеріалів із зазначенням обсягів) у стверджувальній формі. Оскільки Додаток 1 містить Відомість обсягів робіт, підсумкову відомість ресурсів, локальні кошториси та ін. просимо уточнити як саме має бути оформлена дана довідка, наприклад: 1) роботи будуть виконані відповідно до обсягів робіт, відомості ресурсів, локальних кошторисів...? Чи має бути зазначений кожен пункт у стверджувальній формі, наприклад: 2) якщо у відомості обсягів робіт зазначено звалювання дерев вручну то ми маємо вказати що звалювання дерев буде здійснюватися вручну і так по кожній позиції? У вападку підтвердження варіанту № 2 просимо надати обгрунтування та поясненя необхідності надання інформації саме у такому вигляді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації учасник має підтвердити свою згоду з видами та обсягами робіт та матеріалів. Дане підтвердження надається у вигляді гарантійного листа який має містити всі положення Додатку 1 Тендерної документації (в тому числі повний перелік робіт та матеріалів із зазначенням обсягів) у стверджувальній формі. Учасник самостійно визначає зміст гарантійного листа, при цьому окремі положення цього листа не мають містити фраз, які протирічать одна одній (наприклад: одним реченням надається згода, а іншим зазначається можливість чи невизначенність).
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 15:54
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:13
1. У підпункті г) частини 2 підпункту 3.1.2. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») визначено, що Тендерна пропозиція повинна містити інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (відповідно до вимог п. 6.1 цієї тендерної документації та Додатку 1). Однак, тендерна документація не містить у собі пункту 6.1. Вимогам якого пункту тендерної документації повинна відповідати технічна специфікація Учасника, що має бути подана Учасником у складі його Тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація Учасника повинна відповідати вимогам пункту 3.6.1 та Додатку .
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 15:54
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:17
2. Відповідно до абзацу 9 підпункту 3.1.4. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація»), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно п. 3.5 тендерної документації та Додатку 2) та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі (згідно п. 3.6 тендерної документації та Додатку 1) подаються окремими файлами. Однак, тендерна документація не містить у собі пункту 3.5 і пункту 3.6. Вимогам якого пункту тендерної документації повинні відповідати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, що мають бути подані Учасником у складі його Тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Використовуйте вимоги підпунків, які входять до пунктів 3.5 - 3.6 (3.5.1, 3.5.2......... ТА 3.6.1,3.6.2..........) під час підготовки тендерної пропозиції.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 15:55
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:18
3. Відповідно до абзацу 9 підпункту 3.1.4. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація»), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно п. 3.5 тендерної документації та Додатку 2) та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі (згідно п. 3.6 тендерної документації та Додатку 1) подаються окремими файлами. Однак, тендерна документація не містить у собі пункту 3.5 і пункту 3.6. Вимогам якого пункту тендерної документації повинні відповідати документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, що мають бути подані Учасником у складі його Тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь надана у попередньому запитанні.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 15:55
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:20
4. Підпункт 3.1.6. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») визначає, що в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки, відповідно до підпункту 1.4 розділу III документації. Однак, розділ ІІІ тендерної документації не містить підпункт 1.4. Який підпункт тендерної документації містить перелік та опис формальних (несуттєвих) помилок?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Використовуйте пункт 5.2.4.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 15:56
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:21
5. У підпункті 3.1.8. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») визначено, що тендерна пропозиція та всі супутні документи, розміщенні в системі, повинні бути підписані шляхом накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП), або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, що підписала тендерну пропозицію. Однак, описана умова тендерної документації не є однозначною і допускає множинне тлумачення її умов. Чи потрібно підписувати окремо кожен супутній документ до тендерної пропозиції, розміщений в системі, шляхом накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП), або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, що підписала тендерну пропозицію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція та всі супутні документи, розміщенні в системі, повинні бути підписані шляхом накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП), або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, що підписала тендерну пропозицію. Відсутність ЕЦП (КЕП) або накладення його з порушенням строків є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, згідно ст. 30 Закону, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 15:56
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:22
6. Абзац 2 підпункту 2.1. пункту 2 «Критерій: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу І. «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 2 (далі за текстом – «Додаток № 2») до тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») визначає, що на підтвердження наданої інформації учасник має надати довідку форми 1-ДФ за останній звітній період (в штаті Учасника має бути не менше 200 працівників), то має підтверджуватись довідкою формою 1-ДФ). Однак, аналіз норм чинного законодавства України та пошук визначення довідки форми 1-ДФ не дав результатів. Проте, форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формою 1ДФ затверджено Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» № 4 від 13 січня 2015 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 року за № 111/26556. Який саме документ вимагається умовами Додатку № 2 до тендерної документації: довідка форми 1-ДФ чи Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формою 1ДФ за останній звітній період?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 15:57
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:23
7. У підпункті 3.1. пункту 3 «Критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» розділу І. «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 2 (далі за текстом – «Додаток № 2») до тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») визначено, що аналогічним договором вважається договір виконання робіт з будівництва об’єкта соціального призначення, який виконано в повному обсязі, з класом наслідків (відповідальності) СС3, у обсязі робіт (грошовому виразі вартості робіт) не меншому ніж 15% від очікуваної вартості за цією закупівлею. Договір має бути виконано в повному обсязі. Які об’єкти Замовник вважає об’єктами соціального призначення і яким чинним нормативно-правовим актом встановлюється їх перелік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До об'єктів соціально-культурного призначення належать: об'єкти охорони здоров'я, будинки-інтернати для престарілих та інвалідів, дитячі дошкільні заклади, табори відпочинку та оздоровлення дітей, об'єкти культури і аматорського спорту, заклади освіти, що перебувають на балансі підприємств;

грошових коштів, матеріальних цінностей і нематеріальних активів, перерахованих (переданих) до фондів, установ, закладів, громадських і релігійних організацій, метою діяльності яких не є одержання прибутку, для здійснення екологічної, оздоровчої, аматорської спортивної, культурної, освітньої, наукової та благодійної діяльності, але не більше чотирьох відсотків балансового прибутку.

Про затвердження Правил застосування Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств"
Постанова Верховної Ради України; Правила від 27.06.1995 № 247/95-ВР
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 15:57
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:25
8. У Додатку № 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі за текстом – «Додаток № 1») до тендерної процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація»), у розділі «Обсяги робіт» у Локальному кошторисі 2-1-22 на ЛІФТИ у розділі 1. Демонтаж ліфтів передбачено роботи щодо монтажу ліфтів (п. 342, 345, 348, 351, 354, 357), у Локальному кошторисі 2-1-23 на пусконалагоджувальні роботи ЛІФТИ передбачено роботи щодо здійснення пусконалагоджувальних робіт щодо ліфтів (п. 361, 362, 363, 364), у Локальному кошторисі 2-6-29 на ліфти передбачено роботи щодо монтажу ліфтів (п. 1086, 1089, 1092, 1095, 1098, 1101), у Локальному кошторисі 2-6-30 на пусконалагоджувальні роботи ЛІФТИ передбачено роботи щодо здійснення пусконалагоджувальних робіт щодо ліфтів (п. 1104, 1105, 1106). Проте, у підсумковій відомості ресурсів, передбаченій Додатком № 1 до тендерної документації, не знайдено інформації про ліфти, які потрібно змонтувати відповідно до технічного завдання. Зазначте, будь ласка, у яких пунктах Додатку № 1 до тендерної документації міститься інформація про ліфти, щодо яких у Додатку № 1 передбачені монтажні та пусконалагоджувальні роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 15:58
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:26
9. Розділ 4 Матеріали Локального кошторису 2-1-7 Монтаж обладнання СКС розділу «Обсяги робіт» Додатку № 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі за текстом – «Додаток № 1») до тендерної процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») не містить інформації про необхідні матеріальні ресурси. Крім того, підсумкова відомість ресурсів, передбачена Додатком № 1 до тендерної документації, також не містить інформації про необхідні матеріальні ресурси, що є складовими обладнання СКС. Зазначте, будь ласка, у яких пунктах Додатку № 1 до тендерної документації міститься інформація про необхідні матеріальні ресурси, що є що є складовими обладнання СКС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 15:58
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:26
10. Розділ 3 Матеріали Локального кошторису 2-2-7 на часофіксації, радіофікації, ефірного телебачення розділу «Обсяги робіт» Додатку № 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі за текстом – «Додаток № 1») до тендерної процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») не містить інформації про необхідні матеріальні ресурси. Крім того, підсумкова відомість ресурсів, передбачена Додатком № 1 до тендерної документації, також не містить інформації про необхідні матеріальні ресурси, що є складовими обладнання часофіксації, радіофікації, ефірного телебачення. Зазначте, будь ласка, у яких пунктах Додатку № 1 до тендерної документації міститься інформація про необхідні матеріальні ресурси, що є що є складовими обладнання часофіксації, радіофікації, ефірного телебачення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 26 квітня 2019 13:10
Вимога щодо усунення порушень у ТД
Вимога щодо усунення порушень у ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 16:10
З кресленнями можна ознайомитись у приміщенні Замовникаб що відображено у тендерній документаціїю Завантаження креслень в еклектронному вигляді неможливе через їх значний обсяг та відстуності технічної можливості їх сканування (формат креслеників А1).

Переліки необхдіного обладнання будуть додані до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 26 квітня 2019 13:11
Вимога про усунення порушень
Вимога про усунення порушень
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 16:06
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 26 квітня 2019 21:58
ВИМОГА до Замовника
Відповідно до абзацу 4 частини 1 підпункту 3.1.2. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація»), Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, субпідрядника та завантаження файлів з: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію.
Підпункт г) частини 2 підпункту 3.1.2. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначає, що Тендерна пропозиція повинна містити інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (відповідно до вимог п. 6.1 цієї тендерної документації та Додатку 1).
У абзаці 9 підпункту 3.1.4. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, визначено, що документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно п. 3.5 тендерної документації та Додатку 2) та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі (згідно п. 3.6 тендерної документації та Додатку 1) подаються окремими файлами.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 3.6.1. пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Технічні. якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку № 1 цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі на підтвердження цінової (тендерної) пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають гарантійний лист, який має містити всі положення (в тому числі повний перелік робіт та матеріалів із зазначенням обсягів) Додатку 1 цієї тендерної документації у стверджувальній формі (кожна сторінка цього гарантійного листа має бути на фірмовому бланку Учасника та містити підпис уповноваженої особи та відтиск печатки (у разі її використання)).
Однак, Додаток 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» завантажений в електронну систему закупівель Замовником у складі тендерної документації на 211 сторінках у форматі pdf, що безпідставно значно ускладнює процес та вимагає значних затрат часу для підготовки документів, передбачених тендерною документацією, а також створює можливості для допущення помилок у документах тендерної пропозиції, які можуть стати підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.

Вимагаємо завантажити у електронну систему закупівель Додаток 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у форматі doc (Microsoft Office. Word).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2019 20:34
Інформуємо, що тендерну документацію завантажено на авторизований майданчик у вигляді документу, який був у встановленому порядку розглянутий і затверджений тендерним комітетом замовника, чим виконано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі". З метою уникнення помилок розміщення тендерної документації у іншому вигляді Замовник здійснювати не буде.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 26 квітня 2019 21:59
ВИМОГА до Замовника
У підпункті г) частини 2 підпункту 3.1.2. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») визначено, що Тендерна пропозиція повинна містити інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (відповідно до вимог п. 6.1 цієї тендерної документації та Додатку 1). Однак, тендерна документація не містить у собі пункту 6.1.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вказати у підпункті г) частини 2 підпункту 3.1.2. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації необхідний пункт тендерної документації, якому повинна відповідати технічна специфікація Учасника, що має бути подана Учасником у складі його Тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2019 20:35
Технічна специфікація Учасника повинна відповідати вимогам пункту 3.6.1 та Додатку 1 до тендерної документації .
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 26 квітня 2019 22:00
ВИМОГА до Замовника
Відповідно до абзацу 9 підпункту 3.1.4. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація»), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно п. 3.5 тендерної документації та Додатку 2) та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі (згідно п. 3.6 тендерної документації та Додатку 1) подаються окремими файлами. Однак, тендерна документація не містить у собі пункту 3.5 і пункту 3.6.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вказати у абзаці 9 підпункту 3.1.4. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації необхідний пункт тендерної документації, якому повинні відповідати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, що мають бути подані Учасником у складі його Тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2019 20:35
Використовуйте вимоги підпунктів, які входять до пунктів 3.5 - 3.6 (3.5.1, 3.5.2......... ТА 3.6.1,3.6.2..........) під час підготовки тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 26 квітня 2019 22:01
ВИМОГА до Замовника
Відповідно до абзацу 9 підпункту 3.1.4. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація»), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно п. 3.5 тендерної документації та Додатку 2) та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі (згідно п. 3.6 тендерної документації та Додатку 1) подаються окремими файлами. Однак, тендерна документація не містить у собі пункту 3.5 і пункту 3.6.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вказати у абзаці 9 підпункту 3.1.4. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації необхідний пункт тендерної документації, якому повинні відповідати документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, що мають бути подані Учасником у складі його Тендерної пропозиції?

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2019 20:35
Використовуйте вимоги підпунктів, які входять до пунктів 3.5 - 3.6 (3.5.1, 3.5.2......... ТА 3.6.1,3.6.2..........) під час підготовки тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 26 квітня 2019 22:02
ВИМОГА до Замовника
Підпункт 3.1.6. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») визначає, що в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки, відповідно до підпункту 1.4 розділу III документації. Однак, розділ ІІІ тендерної документації не містить підпункт 1.4 з описом формальних (несуттєвих) помилок.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити у підпункті 3.1.6. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації підпункт, який містить опис формальних (несуттєвих) помилок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2019 20:36
Використовуйте пункт 5.2.4.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 26 квітня 2019 22:02
ВИМОГА до Замовника
У підпункті 6.4.5. пункту 4. «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») визначено, що учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати письмову згоду з істотними умовами договору, а також заповнений проект договору відповідно до запропонованих нецінових критеріїв (кожна сторінка подається на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (за наявності)).
Відповідно до підпункту ж) частини 2 підпункту 3.1.2. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, лист-підтвердження згоди щодо проекту Договору (Додаток 4) та умовами його змін за формою згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації (подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (за наявності)).
Однак Додаток 4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» до тендерної документації завантажений в електронну систему закупівель Замовником у складі тендерної документації на 10 сторінках у форматі pdf, що безпідставно значно ускладнює процес та вимагає значних затрат часу для підготовки документів, передбачених тендерною документацією, а також створює можливості для допущення помилок у документах тендерної пропозиції, які можуть стати підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.

Вимагаємо завантажити у електронну систему закупівель Додаток 4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» до тендерної документації у форматі doc (Microsoft Office. Word).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2019 20:36
Інформуємо, що тендерну документацію завантажено на авторизований майданчик у вигляді документу, який був у встановленому порядку розглянутий і затверджений тендерним комітетом замовника, чим виконано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі". З метою уникнення помилок розміщення тендерної документації у іншому вигляді Замовник здійснювати не буде.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.a10
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 26 квітня 2019 22:03
ВИМОГА до Замовника
Відповідно до пункту 4) розділу ІІІ. «ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:» Додатку № 2 (далі за текстом – «Додаток № 2») до тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація»), документ, що підтверджує статус платника податків: витяг з реєстру платників податку на додану вартість, копія свідоцтва платника ПДВ; для платника єдиного податку - витяг з реєстру платників єдиного податку, свідоцтво платника єдиного податку. Однак, зазначені умови є дискримінаційними, оскільки вони передбачають надання і витягу з реєстру платників податку на додану вартість і копії свідоцтва платника ПДВ або і витягу з реєстру платників єдиного податку і свідоцтво платника єдиного податку. Проте, відповідно до вимог пункту 183.11 статті 183 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02 грудня 2010 року із змінами і доповненнями, за запитом платника податку контролюючий орган надає витяг з реєстру платників податку. Також, відповідно до пункту 299.9 статті 299 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02 грудня 2010 року із змінами і доповненнями, за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Чинним законодавством не передбачено на сьогодні видачу ні копії свідоцтва платника ПДВ, ні свідоцтва платника єдиного податку.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 4) розділу ІІІ. «ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:» Додатку № 2 (далі за текстом – «Додаток № 2») до тендерної документації у наступній редакції:
«4) Документ, що підтверджує статус платника податків: витяг з реєстру платників податку на додану вартість або копія свідоцтва платника ПДВ;
для платника єдиного податку - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво платника єдиного податку».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2019 20:36
Було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.a11
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 26 квітня 2019 22:03
ВИМОГА до Замовника
Абзац 2 підпункту 2.1. пункту 2 «Критерій: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу І. «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 2 (далі за текстом – «Додаток № 2») до тендерної документації процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)» (далі за текстом – «тендерна документація») визначає, що на підтвердження наданої інформації учасник має надати довідку форми 1-ДФ за останній звітній період (в штаті Учасника має бути не менше 200 працівників), то має підтверджуватись довідкою формою 1-ДФ). Однак, аналіз норм чинного законодавства України та пошук визначення довідки форми 1-ДФ не дав результатів. Проте, форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формою 1ДФ затверджено Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» № 4 від 13 січня 2015 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 року за № 111/26556.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти абзац другий підпункту 2.1. пункту 2 «Критерій: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу І. «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 у наступній редакції:
«На підтвердження наданої інформації учасник має надати:
- Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формою 1ДФ за останній звітній період (в штаті Учасника має бути не менше 200 працівників).».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2019 20:36
Було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.a14
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 29 травня 2019 12:31
Вимога
Щодо невідповідності умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 17:50
Розглянувши вимогу UA-2019-04-05-001714-b.a14 інформуємо.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога UA-2019-04-05-001714-b.a14 не містить запитань щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" (21650831) умовам тендерної документації. Відповідно дане вимога не підлягає розгляду згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі".

Дії ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» при проведенні тендеру на закупівлю "Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва" свідчать про єдину мету товариства – зрив даних торгів. ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» 04 травня 2019 було подано скаргу на вимоги тендерної документації, при цьому на момент подання скарги, товариство вже фактично підготувало тендерну пропозицію у повному обсязі. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель повністю правомірно було відхилено дану скаргу. Разом із максимальним затягуванням часу з боку ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» у виданні "Наші гроші" оприлюднено низку заангажованих матеріалів, направлених на дискредитацію та тиск на керівництво МОЗ та Замовника. Публікації в соціальній мережі https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2250848604950895&id=100000773322755 одного з керівників ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» Романа Абрамовского разом із журналістом Юрієм Ніколовим "Наші гроші" свідчать про "замовний" характер цих публікацій.
Враховуючи викладене, дії ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» сприймаються виключно як деструктивні та направлені на зрив торгів.
По суті порушених питань, інформуємо.
Всі питання відносяться виключно до оформлення тендерної пропозиції учасником
ТОВ «Аліас Інвест Груп». Відповідно до пункту 3.1.6 розділу 3 тендерної документації в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки, відповідно до п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до пункту 5.2.4. розділу 5 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Також інформуємо, що тендерна пропозиція ТОВ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" містить ряд формальних помилок (кожна сторінка проекту договору не на бланку; гарантійний лист, що містить усі положення додатку 1, не містить всіх положень, частина викладена в іншому документі та інше), які також були віднесені до формальних і не включені до протоколу розгляду, як причина відхилення, чим дотримано принципів, визначених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001714-b.b15
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 29 травня 2019 12:35
Вимога
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 17:48
Розглянувши вимогу UA-2019-04-05-001714-b.a14 інформуємо.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога UA-2019-04-05-001714-b.a14 не містить запитань щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" (21650831) умовам тендерної документації. Відповідно дане вимога не підлягає розгляду згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі".

Дії ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» при проведенні тендеру на закупівлю "Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва" свідчать про єдину мету товариства – зрив даних торгів. ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» 04 травня 2019 було подано скаргу на вимоги тендерної документації, при цьому на момент подання скарги, товариство вже фактично підготувало тендерну пропозицію у повному обсязі. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель повністю правомірно було відхилено дану скаргу. Разом із максимальним затягуванням часу з боку ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» у виданні "Наші гроші" оприлюднено низку заангажованих матеріалів, направлених на дискредитацію та тиск на керівництво МОЗ та Замовника. Публікації в соціальній мережі https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2250848604950895&id=100000773322755 одного з керівників ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» Романа Абрамовского разом із журналістом Юрієм Ніколовим "Наші гроші" свідчать про "замовний" характер цих публікацій.
Враховуючи викладене, дії ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» сприймаються виключно як деструктивні та направлені на зрив торгів.
По суті порушених питань, інформуємо.
Всі питання відносяться виключно до оформлення тендерної пропозиції учасником
ТОВ «Аліас Інвест Груп». Відповідно до пункту 3.1.6 розділу 3 тендерної документації в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки, відповідно до п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до пункту 5.2.4. розділу 5 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Також інформуємо, що тендерна пропозиція ТОВ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" містить ряд формальних помилок (кожна сторінка проекту договору не на бланку; гарантійний лист, що містить усі положення додатку 1, не містить всіх положень, частина викладена в іншому документі та інше), які також були віднесені до формальних і не включені до протоколу розгляду, як причина відхилення, чим дотримано принципів, визначених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-05-001714-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КВАДРА ПРАВО", Код ЄДРПОУ:42034990
Дата подання: 24 квітня 2019 16:22
Вимоги Замовника є такими, що прямо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству в сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та перешкоджають нам подати свою тендерну пропозицію. Таким чином наші інтереси дискриміновані умовами тендерної документації.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 02 травня 2019 20:35
Причина: Усунуте шляхом перемов
Дата: 16 травня 2019 09:23
рішення від 02.05.2019 № 5223 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 травня 2019 20:35
рішення від 16.05.2019 № 6053.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 19:20
Номер скарги: UA-2019-04-05-001714-b.a12
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 27 квітня 2019 01:00
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 22:51
Дата рішення: 22 травня 2019 23:56
Рішення від 06.05.2019 № 5432+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 22:51
Рішення від 17.05.2019 № 6148.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 23:56
Номер скарги: UA-2019-04-05-001714-b.a13
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 04 травня 2019 16:20
Щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 15:07
Дата рішення: 24 травня 2019 21:27
рішення від 07.05.2019 № 5539 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 15:07
рішення від 23.05.2019 № 6541.pdf
Дата публікації: 24 травня 2019 21:27
Номер скарги: UA-2019-04-05-001714-b.b16
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 30 травня 2019 11:15
Скарга
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 03 червня 2019 17:05
рішення від 31.05.2019 № 6967 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 17:05
рішення від 19.06.2019 № 8012.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 20:46
Номер скарги: UA-2019-04-05-001714-b.c17
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 30 травня 2019 11:17
Скарга
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 03 червня 2019 17:04
Дата рішення: 24 червня 2019 20:43
рішення від 31.05.2019 № 6968 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 17:03
рішення від 19.06.2019 № 8013.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 20:43

Документи подані скаржником

24 квітня 2019 16:22
Скарга скан
24 квітня 2019 16:22
Скарга ворд

Документи подані замовником

26 квітня 2019 16:42
Відповідь Замовника.pdf

Документи Органу Оскарження

16 травня 2019 19:20
рішення від 16.05.2019 № 6053.pdf

Документи подані скаржником

27 квітня 2019 01:00
Скарга.pdf
27 квітня 2019 01:00
платіжний документ.PDF

Документи подані замовником

02 травня 2019 18:42
Відповідь Замовника.pdf

Документи подані скаржником

04 травня 2019 16:20
Платіжне доручення.pdf
04 травня 2019 16:20
СКАРГА.pdf

Документи подані скаржником

30 травня 2019 11:15
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

30 травня 2019 11:17
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
UA-2019-04-05-001714-bdc61cafa96384bb994c6d6c71ed24bb3
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 40702451
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АЛІАС ІНВЕСТ ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

25 травня 2019 17:20
протокол 30.pdf
25 травня 2019 17:21
sign.p7s

Публічні документи

09 травня 2019 10:47
sign.p7s
08 травня 2019 18:34
sign.p7s
08 травня 2019 18:27
97 Лист щодо ліцензії.pdf
08 травня 2019 18:27
96 Лист зміна адреси.pdf
08 травня 2019 18:27
95 Аболют згода.pdf
08 травня 2019 18:27
93 Ліцензія Абсолют.pdf
08 травня 2019 18:27
86 Довідка санкції.pdf
08 травня 2019 18:27
84 Опис до статуту.pdf
08 травня 2019 18:27
83 Статут.pdf
08 травня 2019 18:27
80 Довідка бенефіціари.pdf
08 травня 2019 18:27
78 Довідка ст.17.pdf
08 травня 2019 18:27
77 Договір полігон.pdf
08 травня 2019 18:27
75 Довідка працівники.pdf
08 травня 2019 18:27
72 Дипломи будмонтаж.pdf
08 травня 2019 18:27
71 Довідка ІТР.pdf
08 травня 2019 18:27
70 Відомість ХХС.pdf
08 травня 2019 18:27
68 ОСВ будмонтаж.pdf
08 травня 2019 18:27
65 Довідка МТБ.pdf
08 травня 2019 18:27
60 Проект договору.pdf
08 травня 2019 18:27
55 Відомості ЄДРПОУ.pdf
08 травня 2019 18:27
52 Лист санкції.pdf
08 травня 2019 18:27
48 Довідка витрати.pdf
08 травня 2019 18:27
46 Реєстр документів.pdf
08 травня 2019 18:27
45 Довідка ПДВ.pdf
08 травня 2019 18:27
42 Сертифікат ISO 9001.pdf
08 травня 2019 18:27
37 Ліцензія Учасника.pdf
08 травня 2019 18:27
31 Календарний графік.pdf
08 травня 2019 18:27
30 ИВР.pdf
08 травня 2019 18:27
29 Локальні кошториси.pdf
08 травня 2019 18:27
20 Витяг ЄДР.pdf
08 травня 2019 18:27
13 Протокол Будмонтаж.pdf
08 травня 2019 18:27
12 Наказ чірка.pdf
08 травня 2019 18:27
11 Паспорт директора.pdf
08 травня 2019 18:27
7 Лист-згода зміни.pdf
08 травня 2019 18:27
6 Лист-згода звернення.pdf
08 травня 2019 18:27
82 Довідка обмеження.pdf

Документи

25 травня 2019 17:19
протокол 30.pdf
25 травня 2019 17:19
sign.p7s

Публічні документи

09 травня 2019 16:58
sign.p7s
09 травня 2019 16:41
98 Реєстр документів.pdf
09 травня 2019 16:41
96 Довідки з банку.pdf
09 травня 2019 16:41
95 Фінансова звітність.pdf
09 травня 2019 16:41
93 Згода субпідрядник.pdf
09 травня 2019 16:41
91 Довідка санкції.pdf
09 травня 2019 16:41
89 Опис до Статуту.pdf
09 травня 2019 16:41
88 Статут.pdf
09 травня 2019 16:41
87 Довідка бенефіціари.pdf
09 травня 2019 16:41
85 Довідка ст.17.pdf
09 травня 2019 16:40
70 Проект договору.pdf
09 травня 2019 16:40
65 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 травня 2019 16:40
62 Лист про санкції.pdf
09 травня 2019 16:40
56 Довідка платник ПДВ.pdf
09 травня 2019 16:40
52 Сертифікат ISO 9001.pdf
09 травня 2019 16:39
45 Розяснення ДАБІ.pdf
09 травня 2019 16:39
43 Ліцензія Учасника.pdf
09 травня 2019 16:39
84 Акти виконаних робіт.pdf
09 травня 2019 16:39
83 Аналогічний договір.pdf
09 травня 2019 16:39
81 Довідка працівники.pdf
09 травня 2019 16:39
79 Дипломи працівників.pdf
09 травня 2019 16:39
78 Довідка ІТР.pdf
09 травня 2019 16:39
74 Довідка МТБ.pdf
09 травня 2019 16:39
37 Календарний графік.pdf
09 травня 2019 16:38
23 Витяг ЄДР.pdf
09 травня 2019 16:38
19 Лист-згода бухгалтер.pdf
09 травня 2019 16:38
17 Лист-згода директор.pdf
09 травня 2019 16:38
15 Паспорт бухгалтера.pdf
09 травня 2019 16:38
12 Наказ повноваження.pdf
09 травня 2019 16:38
11 Паспорт директора.pdf

Документи

25 травня 2019 17:15
протокол 30.pdf
25 травня 2019 17:17
sign.p7s

Публічні документи

09 травня 2019 23:23
sign.p7s
09 травня 2019 22:01
sign.p7s
09 травня 2019 21:33
sign.p7s
09 травня 2019 20:35
sign.p7s
09 травня 2019 17:20
66. Проект Договору.pdf
09 травня 2019 17:19
23. Витяг з ЄДР.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 травня 2019 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" Документи
ТОВ АЛІАС ІНВЕСТ ГРУП Документи

Публічні документи

09 травня 2019 10:47
sign.p7s
08 травня 2019 18:34
sign.p7s
08 травня 2019 18:27
97 Лист щодо ліцензії.pdf
08 травня 2019 18:27
96 Лист зміна адреси.pdf
08 травня 2019 18:27
95 Аболют згода.pdf
08 травня 2019 18:27
93 Ліцензія Абсолют.pdf
08 травня 2019 18:27
86 Довідка санкції.pdf
08 травня 2019 18:27
84 Опис до статуту.pdf
08 травня 2019 18:27
83 Статут.pdf
08 травня 2019 18:27
80 Довідка бенефіціари.pdf
08 травня 2019 18:27
78 Довідка ст.17.pdf
08 травня 2019 18:27
77 Договір полігон.pdf
08 травня 2019 18:27
75 Довідка працівники.pdf
08 травня 2019 18:27
72 Дипломи будмонтаж.pdf
08 травня 2019 18:27
71 Довідка ІТР.pdf
08 травня 2019 18:27
70 Відомість ХХС.pdf
08 травня 2019 18:27
68 ОСВ будмонтаж.pdf
08 травня 2019 18:27
65 Довідка МТБ.pdf
08 травня 2019 18:27
60 Проект договору.pdf
08 травня 2019 18:27
55 Відомості ЄДРПОУ.pdf
08 травня 2019 18:27
52 Лист санкції.pdf
08 травня 2019 18:27
48 Довідка витрати.pdf
08 травня 2019 18:27
46 Реєстр документів.pdf
08 травня 2019 18:27
45 Довідка ПДВ.pdf
08 травня 2019 18:27
42 Сертифікат ISO 9001.pdf
08 травня 2019 18:27
37 Ліцензія Учасника.pdf
08 травня 2019 18:27
31 Календарний графік.pdf
08 травня 2019 18:27
30 ИВР.pdf
08 травня 2019 18:27
29 Локальні кошториси.pdf
08 травня 2019 18:27
20 Витяг ЄДР.pdf
08 травня 2019 18:27
13 Протокол Будмонтаж.pdf
08 травня 2019 18:27
12 Наказ чірка.pdf
08 травня 2019 18:27
11 Паспорт директора.pdf
08 травня 2019 18:27
7 Лист-згода зміни.pdf
08 травня 2019 18:27
6 Лист-згода звернення.pdf
08 травня 2019 18:27
82 Довідка обмеження.pdf

Публічні документи

09 травня 2019 16:58
sign.p7s
09 травня 2019 16:41
98 Реєстр документів.pdf
09 травня 2019 16:41
96 Довідки з банку.pdf
09 травня 2019 16:41
95 Фінансова звітність.pdf
09 травня 2019 16:41
93 Згода субпідрядник.pdf
09 травня 2019 16:41
91 Довідка санкції.pdf
09 травня 2019 16:41
89 Опис до Статуту.pdf
09 травня 2019 16:41
88 Статут.pdf
09 травня 2019 16:41
87 Довідка бенефіціари.pdf
09 травня 2019 16:41
85 Довідка ст.17.pdf
09 травня 2019 16:40
70 Проект договору.pdf
09 травня 2019 16:40
65 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 травня 2019 16:40
62 Лист про санкції.pdf
09 травня 2019 16:40
56 Довідка платник ПДВ.pdf
09 травня 2019 16:40
52 Сертифікат ISO 9001.pdf
09 травня 2019 16:39
45 Розяснення ДАБІ.pdf
09 травня 2019 16:39
43 Ліцензія Учасника.pdf
09 травня 2019 16:39
84 Акти виконаних робіт.pdf
09 травня 2019 16:39
83 Аналогічний договір.pdf
09 травня 2019 16:39
81 Довідка працівники.pdf
09 травня 2019 16:39
79 Дипломи працівників.pdf
09 травня 2019 16:39
78 Довідка ІТР.pdf
09 травня 2019 16:39
74 Довідка МТБ.pdf
09 травня 2019 16:39
37 Календарний графік.pdf
09 травня 2019 16:38
23 Витяг ЄДР.pdf
09 травня 2019 16:38
19 Лист-згода бухгалтер.pdf
09 травня 2019 16:38
17 Лист-згода директор.pdf
09 травня 2019 16:38
15 Паспорт бухгалтера.pdf
09 травня 2019 16:38
12 Наказ повноваження.pdf
09 травня 2019 16:38
11 Паспорт директора.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
05 липня 2019 16:33
Причина скасування
На виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 19.06.2019 року №8012 та 8013 замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (коригування)) на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
05 липня 2019 16:33 Протокол_Т-03.pdf

Актуальні тендери

До пошуку