Реконструкція приміщень №12-17 радіологічного корпусу Національного інституту раку за адресою: м. Київ, вул. Ломоносова, 33/43 (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 — «Реконструкція»)
Очікувана вартість
18 524 000,00 UAH
UA-2019-04-05-001713-b 9d51f3dada18401f9e987d4560c82705
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 40702451
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7
Контактна особа замовника: ЄЛЄНЄВ ДЕНИС
+380672364152
ELDEN@UKR.NET

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 23:59
Початок аукціону: 20 травня 2019 11:14
Очікувана вартість: 18 524 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 524,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція приміщень №12-17 радіологічного корпусу Національного інституту раку за адресою: м. Київ, вул. Ломоносова, 33/43 (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 — «Реконструкція»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт після підписання актів Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
Строк виконання: 15%
Строк виконання 80%-0%: 15%
Строк виконання 81%-90%: 10%
Строк виконання 91%-99%: 5%
Строк виконання 100%: 0%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-05-001713-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КВАДРА ПРАВО", Код ЄДРПОУ:42034990
Дата подання: 19 квітня 2019 16:51
Вимоги Замовника є такими, що прямо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ «КВАДРА ПРАВО» (далі – Скаржник) є потенційним Учасником даної процедури закупівлі та має намір взяти участь у вищезазначеній процедурі закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству в сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та перешкоджають нам подати свою тендерну пропозицію. Таким чином наші інтереси дискриміновані умовами тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2019 14:42
Дата: 16 травня 2019 21:56
Рішення від 23.04.2019 № 4918 (+ лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 14:41
Рішення від 13.05.2019 № 5832.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 21:56

Документи подані скаржником

19 квітня 2019 16:51
Скарга
19 квітня 2019 16:51
Скарга

Документи подані замовником

23 квітня 2019 15:49
Рішення від 24.04.2018 № 3845.pdf
23 квітня 2019 15:49
витяг ЄРДР.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000058 ● e7dc17d50eb643cd89fe23d9df9fface
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-04 19:06:28
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


04.06.2019 № 153

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
04.06.2019 № 153


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-04-05-001713-b 05.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про усунення порушень

2019-07-02 14:30:07

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ", 40702451, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція приміщень №12-17 радіологічного корпусу Національного інституту раку за адресою: м. Київ, вул. Ломоносова, 33/43 (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 — «Реконструкція»), 18524000UAH, 45454000-4, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 9d51f3dada18401f9e987d4560c82705, 2019-04-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Державний будівельний центр Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.04.2019 № 23, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 20.05.2019 № 28, тендерну пропозицію ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж» (далі – ТОВ «АБК «Будмонтаж»), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 13.05.2019 № 5832-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.05.2019 № ДП-31/05-2019, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 03.06.2019 № 1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник визначив предмет закупівлі за кодом «45454000-4» та зазначив назву «Реконструкція», тоді як відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник) цьому коду присвоєно назву «Перебудовування». Отже, Замовник у річному плані закупівель на 2019 рік та в оголошенні про проведення відкритих торгів, зазначив назву коду 45454000-4 «Реконструкція», чим не дотримався вимог розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок). Крім цього підпунктом 2.1 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження в учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) наявності інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою Замовником формою яка містить, зокрема інформацію про освіту (назва освітнього закладу) та кваліфікацію. Проте учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 22.04.2019 № 147 про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій відсутня інформація щодо кваліфікації працівника субпідрядної організації ТОВ «Хозхімсервіс» Гордейченка Руслана Валерійовича, що не відповідає вимогам підпункту 2.1 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації. Крім цього відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації Замовник визначив, що для підтвердження в Учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) наявності працівників робочих спеціальностей відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі пропозиції надає довідку за встановленою Замовником формою. При цьому на підтвердження наданої інформації учасник має надати довідку форми 1-ДФ за останній звітний період (в штаті Учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) має бути не менше 100 працівників, що має підтверджуватись довідкою форми 1-ДФ. У своїй тендерній пропозиції учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» надав довідку від 11.04.2019 № 48 за встановленою Замовником формою в якій зазначив про наявність в його штаті 101 працівника при цьому не підтвердив цю інформацію довідкою форми 1-ДФ (надав довідку форми 1-ДФ субпідрядної організації ТОВ «Хозхімсервіс»), що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації. Також учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» у своїй тендерній пропозиції надав документ у форматі PDF із назвою «Пікалов А.О.» зображення якого є нечітким, текст цього документу є нерозбірливим та вільно не читається. Зазначене не відповідає вимогам підпункту 3.1.4 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та згідно із підпунктом 3.1.8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АБК «Будмонтаж», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або умовам тендерної документації. Крім цього за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації визначив два критерії оцінки тендерних пропозицій, а саме: ціна – 85 % та строк виконання робіт – 15%. Відповідно до методики оцінки – тендерна пропозиція оцінюється за приведеною ціною, яка розраховується автоматичною системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формою: РР = Р/(1+(F1+F2+…+Fn)/PV), де РР – приведена ціна; Р – ціна; F1… Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV – питома вага критерію «ціна». Питома вага нецінового критерію строк виконання робіт розподілена наступним чином: - у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт – 0%; - у строк від 91% до 99% строку виконання робіт – 5%; - у строк від 81% до 90% строку виконання робіт – 10%; - у строк, що складає менш ніж 80% строку виконання робіт – 15%. Слід відмітити, що в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо строку, який учасники процедури закупівлі запропонували для виконання робіт, проте з огляду на зазначені в електронній системі закупівель коефіцієнти, приведені ціни тендерних пропозиції учасників розрахувались наступним чином: 1. ТОВ «АБК «Будмонтаж» РР = 18 470 760,39 / (1 + (15% / 85%) = 18 470 760,39/ 1,1764705882 = 15 700 14,33 грн; 2. ТОВ «Інтер-Норм» РР = 15 710 000,00 / (1 + (0% / 85%) = 15 710 000,00 / 1 = 15 710 000,00 грн; 3. ТОВ «Бенефіт Експрорейшн» РР = 18 000 000,00 / (1 + (0% / 85%) = 18 000 000,00 / 1 = 18 000 000,00 грн. Відповідно до пункту 2 проекту договору про закупівлю, що є додатком 4 до тендерної документації строки виконання робіт визначаються датою їх початку та закінчення. Запланований термін початку будівельних робіт – травень 2019, але не раніше оприлюднення Замовником звіту про результати проведеної закупівлі. Запланований термін закінчення будівельних робіт – не пізніше 31 грудня 2020 року. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовник 31.05.2019 оприлюднив звіт про результати проведеної закупівлі та договір від 31.05.2019 № ДП-31/05-2019. Таким чином строк що дорівнює 100% строку виконання робіт – з 01.06.2019 по 31.12.2020 що дорівнює 19 місяцям або 580 календарним дням. Отже учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» запропонував строк, що складає менш ніж 80% строку виконання робіт, що відповідно до додатку 1 «Календарний графік виконання робіт» до договору від 31.05.2019 № ДП-31/05-2019 становить 15 місяців та/або 458 календарних днів та складає 78,94% (15 * 100 / 19) строку виконання робіт., 21 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог розділу ІІІ Порядку. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення норм пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 18 523 758,80
UAH з ПДВ
15 710 000,00
UAH з ПДВ
1 15 710 000 Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" 18 489 284,40
UAH з ПДВ
18 470 760,39
UAH з ПДВ
1.1764705882 15 700 146.33 Документи
ТОВ БЕНЕФІТ ЕКСПЛОРЕЙШН 18 000 000,00
UAH з ПДВ
18 000 000,00
UAH з ПДВ
1 18 000 000 Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 15:09
Цінова пропозиція.pdf
24 квітня 2019 15:09
тендер - інтер-норм.rar
24 квітня 2019 15:09
ст 17.pdf
24 квітня 2019 15:09
Скан копії трудових.pdf
24 квітня 2019 15:09
Санкції.pdf
24 квітня 2019 15:09
Рішення 3.pdf
24 квітня 2019 15:09
Рішення 1.pdf
24 квітня 2019 15:09
Наказ (1).pdf
24 квітня 2019 15:09
Модельний статут.pdf
24 квітня 2019 15:09
Лист-згода стандарти.pdf
24 квітня 2019 15:09
Лист-згода переклад.pdf
24 квітня 2019 15:09
Лист-згода оцінка.pdf
24 квітня 2019 15:09
Лист-згода зміст.pdf
24 квітня 2019 15:09
Лист про ненадання.pdf
24 квітня 2019 15:09
ЛГ вимоги тд.pdf
24 квітня 2019 15:09
Довкілля.pdf
24 квітня 2019 15:09
Довідка субпідрядник.pdf
24 квітня 2019 15:09
Довідка про печатку.pdf
24 квітня 2019 15:09
Довідка працівники.pdf
24 квітня 2019 15:09
Довідка працівники ІТ.pdf
24 квітня 2019 15:09
Довідка МТБ.pdf
24 квітня 2019 15:09
ГЛ СЕС.pdf
24 квітня 2019 15:09
ГЛ про санкції.pdf
24 квітня 2019 15:09
ГЛ про договірну ціну.pdf
24 квітня 2019 15:09
ГЛ оновлена цінова.pdf
24 квітня 2019 15:09
ГЛ не істотні умови.pdf
24 квітня 2019 15:09
ГЛ ліцензія.pdf
24 квітня 2019 15:09
ГЛ Додаток 3.pdf
24 квітня 2019 15:09
ГЛ Додаток 1.pdf
24 квітня 2019 15:09
ГЛ введення обєкту.pdf
24 квітня 2019 15:09
Банковская гарантия.zip
24 квітня 2019 15:09
5.5.2. охорона праці_2.pdf
24 квітня 2019 15:09
5.5.2. охорона праці_1.pdf
24 квітня 2019 15:09
5.5.1.Сертиф. спец. ГІП.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 17:33
sign.p7s
24 травня 2019 17:27
Довідка ст.17.pdf
24 травня 2019 17:27
Довідка МВС.pdf
24 травня 2019 17:27
Довідка корупція.pdf
24 травня 2019 17:27
Довідка ЄДР.zip
24 травня 2019 17:27
Довідка ДФС.zip
20 травня 2019 18:36
sign.p7s
20 травня 2019 18:35
Кошторисна частина.pdf
20 травня 2019 18:35
35.imd
25 квітня 2019 17:39
sign.p7s
25 квітня 2019 17:36
57 Проект договору.pdf
25 квітня 2019 12:15
sign.p7s
25 квітня 2019 12:15
93 Лист-згода Абсолют.pdf
25 квітня 2019 12:15
91 Ліцензія Абсолют.pdf
25 квітня 2019 12:15
90 Згода хозхімсервіс.pdf
25 квітня 2019 12:15
86 Довідки з банку.pdf
25 квітня 2019 12:15
83 Довідка санкції.pdf
25 квітня 2019 12:15
82 Витяг ПДВ.pdf
25 квітня 2019 12:15
79 Опис до статуту.pdf
25 квітня 2019 12:15
78 Статут.pdf
25 квітня 2019 12:15
77 Довідка обмеження.pdf
25 квітня 2019 12:15
75 Довідка бенефіціари.pdf
25 квітня 2019 12:15
73 Довідка ст.17.pdf
25 квітня 2019 12:15
72 Договір полігон.pdf
25 квітня 2019 12:15
70 1 ДФ.pdf
25 квітня 2019 12:15
69 Довідка працівники.pdf
25 квітня 2019 12:15
64 Довідка ІТР.pdf
25 квітня 2019 12:15
63 Відомість ХХС.pdf
25 квітня 2019 12:15
62 Відомість будмонтаж.pdf
25 квітня 2019 12:15
60 Довідка МТБ.pdf
25 квітня 2019 12:15
57 Проект договору.pdf
25 квітня 2019 12:15
51 Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 квітня 2019 12:15
48 Лист санкції.pdf
25 квітня 2019 12:15
45 Довідка витрати.pdf
25 квітня 2019 12:15
42 Реєстр документів.pdf
25 квітня 2019 12:15
41 Довідка ПДВ.pdf
25 квітня 2019 12:15
38 Сертифікат ISO 14001.pdf
25 квітня 2019 12:15
37 Сертифікат ISO 9001.pdf
25 квітня 2019 12:15
33 Дозвіл, декларація.pdf
25 квітня 2019 12:15
32 Ліцензія Учасника.pdf
25 квітня 2019 12:15
25 35.imd
25 квітня 2019 12:15
24 Кошторисна частина.pdf
25 квітня 2019 12:15
16 Витяг ЄДР.pdf
25 квітня 2019 12:15
11 Паспорт директора.pdf
25 квітня 2019 12:15
8 Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2019 12:15
7 Лист-згода зміни.pdf
25 квітня 2019 12:15
6 Лист-згода звернення.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 21:11
sign.p7s
24 квітня 2019 21:09
дод2-4.jpg
24 квітня 2019 21:09
Doc9 _ копия.jpg
24 квітня 2019 21:09
Doc9 _ копия (3).jpg
24 квітня 2019 21:09
Doc9 _ копия (2).jpg
24 квітня 2019 21:09
11.jpg
24 квітня 2019 21:09
10.pdf
24 квітня 2019 21:09
9.jpg
24 квітня 2019 21:09
6.pdf
24 квітня 2019 21:09
4.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
#42766056
Переможець 18 470 760,39
UAH з ПДВ
20 травня 2019 19:04

Документи

20 травня 2019 19:04
sign.p7s
20 травня 2019 19:03
протокол 28.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 19:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
#42766056
18 470 760,39
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 19:04
sign.p7s
20 травня 2019 19:03
протокол 28.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 травня 2019 13:27
Договор Тендер Линейник.pdf укладений
31 травня 2019 13:24
sign.p7s зміни до договору
13 серпня 2019 12:53
Протокол_Т-08_13.08.2019 (1).pdf зміни до договору
13 серпня 2019 12:53
sign.p7s зміни до договору
04 червня 2019 17:28
ДопУгода!1 ДП 31 (линейник) (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни реквізитів сторін та уточнення
Номер договору про закупівлю: ДП 31/05-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ДП 31/05-2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Невідповідність статті 215 ЦК України.
Номер договору про закупівлю: ДП 31/05-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Т-08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку