Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні код ДК021:2015 - 33190000-8 (аптечки першої медичної допомоги)
Очікувана вартість
12 400,00 UAH
UA-2019-04-05-001581-b ● 644bf3a38a05426c8529bf3daca2b8fb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37308812 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Романенко Світлана Віталіївна 380442816607 ekonomdepgrda@golosiiv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2019 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2019 11:39 |
Очікувана вартість: | 12 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,98% |
Інформація про предмет закупівлі
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні код ДК021:2015 - 33190000-8 (аптечки першої медичної допомоги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні код ДК021:2015 - 33190000-8 (аптечки першої медичної допомоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 квітня 2019
—
17 квітня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аптечки першої медичної допомоги-кількість аптечок (далі -Товару) становить 100 комплектів. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2019 16:57 |
Документація .doc |
05 квітня 2019 17:23 |
Проект договору.doc |
08 квітня 2019 16:57 |
Документація .doc
|
||
05 квітня 2019 17:23 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001581-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:31735298
Дата подання: 13 квітня 2019 14:00
необґрунтована дискваліфікація
Дискваліфікація переможця ПП «Маркетпромресурс» є не обґрунтованою!
За результатами аукціону ПП «Маркетпромресурс» визнано переможцем за найнижчою ціною.
Претензія: Строки поставки товару не відповідають вимогам замовника , визначеним у проекті договору.
Відповідь: ПП «Маркетпромресурс» надали письмову згоду працювати по типовому договору «Замовника» в якому прописані строки постачання товару тим самим погоджуючи умови поставки товару.
Претензія: - Проект договору про закупівлю не погоджений з боку учасника
ПП «Маркетпромресурс» не зміг зв’язатися з замовником у телефонному режимі (Замовник не відповів на дзвінок 12.04.2019 о 13год.21хв. (скріншот у додатку) Після чого на електрону адресу замовника ekonomdepgrda@golosiiv.gov.ua був надісланий лист о 13год. 30хв., з проханням надати контакти для погодження подальшого співробітництва. Відповідь не було отримано! Після чого Наше підприємство кур’єром відправили усі необхідні документи завірені мокрою печаткою (установчі документи, договір)
Претензія - В складі пропозиції відсутні оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року).
Приватне Підприємство «Маркетпромресурс» працює на фармацевтичному ринку з 2001 р., з нашого боку було виконано безліч договорів як з приватними підприємствами так й державними структурами. Але ми ніколи не вимагали з наших клієнтів відгуки, оскільки це не є показником для підприємства. Результатом успішної діяльності підприємства є відсутність судових ухвал та постанов, які є у відкритому доступі.
Що стосується аналогічних договорів ПП «Маркетпромресурс» не може надати данні копії у відкритий доступ оскільки дана інформація являється комерційною таємницею и порушує умови договору з покупцем ( п 11., п.п.11.1) скріншоти вищезазначеного надаю у доданих файлах
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону ПП «Маркетпромресурс» визнано переможцем за найнижчою ціною.
Претензія: Строки поставки товару не відповідають вимогам замовника , визначеним у проекті договору.
Відповідь: ПП «Маркетпромресурс» надали письмову згоду працювати по типовому договору «Замовника» в якому прописані строки постачання товару тим самим погоджуючи умови поставки товару.
Претензія: - Проект договору про закупівлю не погоджений з боку учасника
ПП «Маркетпромресурс» не зміг зв’язатися з замовником у телефонному режимі (Замовник не відповів на дзвінок 12.04.2019 о 13год.21хв. (скріншот у додатку) Після чого на електрону адресу замовника ekonomdepgrda@golosiiv.gov.ua був надісланий лист о 13год. 30хв., з проханням надати контакти для погодження подальшого співробітництва. Відповідь не було отримано! Після чого Наше підприємство кур’єром відправили усі необхідні документи завірені мокрою печаткою (установчі документи, договір)
Претензія - В складі пропозиції відсутні оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року).
Приватне Підприємство «Маркетпромресурс» працює на фармацевтичному ринку з 2001 р., з нашого боку було виконано безліч договорів як з приватними підприємствами так й державними структурами. Але ми ніколи не вимагали з наших клієнтів відгуки, оскільки це не є показником для підприємства. Результатом успішної діяльності підприємства є відсутність судових ухвал та постанов, які є у відкритому доступі.
Що стосується аналогічних договорів ПП «Маркетпромресурс» не може надати данні копії у відкритий доступ оскільки дана інформація являється комерційною таємницею и порушує умови договору з покупцем ( п 11., п.п.11.1) скріншоти вищезазначеного надаю у доданих файлах
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 13:37
Шановний Учаснику!
Голосіївською районною в місті Києві державної адміністрацією (далі - Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (UA-2019-04-05-001581-b.c1) стосовно дискваліфікації учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС" (далі - Учасник) при проведенні закупівлі Медичного обладнання та виробів медичного призначення різні код ДК021:2015 - 33190000-8 (аптечки першої медичної допомоги)
По суті порушеного питання повідомляємо наступне:
12.04.2019 року Замовником було здійснено розгляд пропозиції електронних торгів учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС".пропозиція якого була найнижчою за результатами аукціону.
Рішенням Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 1 від 12.04.2019 року пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС" було відхилено, зокрема з наступних підстав.
Строки поставки товару, які були вказані Учасником згідно заповненої форми «Пропозиція електронних торгів» (додаток 1 Документації електронних торгів) не відповідають вимогам Замовника, визначеним у проекті договору, а саме: Учасником в складі пропозиції електронних торгів зазначено строк поставки товару – протягом 10 робочих днів, в той час як вимогами Замовника в зв’язку з нагальністю потреби передбачалося - 5 робочих днів.
Додатково Учасником не було погоджено проект Договору на закупівлю, як це вимагалося Розділом II Документації електронних торгів на закупівлю Медичного обладнання та виробів медичного призначення різні код ДК021:2015 - 33190000-8 (аптечки першої медичної допомоги). В якому були визначені строки поставки товару.
У відповідності до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 (далі – Наказ), яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Таким чином, погоджений проект договору повинен був бути наданий учасником в складі пропозиції електронних торгів у визначені документацією терміни, а не наданий додатково на електронну пошту Замовника або будь який інший спосіб
Стосовно того, що ПП «Маркетпромресурс» не зміг зв’язатися з Замовником у телефонному режимі (Замовник не відповів на дзвінок 12.04.2019 о 13 год.21хв) повідомляємо, що згідно правил внутрішнього трудового розпорядку роботи Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації час обідньої перерви адміністрації - з 13:00 до 13:45. З розпорядком роботи адміністрації можна ознайомитися, зокрема, на офіційному сайті Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації https://golos.kyivcity.gov.ua у розділі «Контакти».
Додатково, в складі пропозиції Учасника були відсутні оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів - не раніше 2018 року), які також вимагалися Замовником в Розділі II Документації для підтвердження досвіду Учасника. При цьому, надання копій самих аналогічних договорів, які згідно Інформації Учасника вважаються комерційною таємницею и порушують умови договору з покупцем, не були передбачені вимогами Замовника взагалі.
Додатково повідомляємо, що у разі незгоди Учасниками з будь-якими положеннями документації Наказом передбачено можливість будь-якого учасника до кінця завершення етапу періоду уточнень звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення
Таким чином, враховуючи вимоги документації, відсутність попередніх запитів на роз’яснення та/або вимог від учасника пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС" була відхилена, як така що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Голосіївською районною в місті Києві державної адміністрацією (далі - Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (UA-2019-04-05-001581-b.c1) стосовно дискваліфікації учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС" (далі - Учасник) при проведенні закупівлі Медичного обладнання та виробів медичного призначення різні код ДК021:2015 - 33190000-8 (аптечки першої медичної допомоги)
По суті порушеного питання повідомляємо наступне:
12.04.2019 року Замовником було здійснено розгляд пропозиції електронних торгів учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС".пропозиція якого була найнижчою за результатами аукціону.
Рішенням Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 1 від 12.04.2019 року пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС" було відхилено, зокрема з наступних підстав.
Строки поставки товару, які були вказані Учасником згідно заповненої форми «Пропозиція електронних торгів» (додаток 1 Документації електронних торгів) не відповідають вимогам Замовника, визначеним у проекті договору, а саме: Учасником в складі пропозиції електронних торгів зазначено строк поставки товару – протягом 10 робочих днів, в той час як вимогами Замовника в зв’язку з нагальністю потреби передбачалося - 5 робочих днів.
Додатково Учасником не було погоджено проект Договору на закупівлю, як це вимагалося Розділом II Документації електронних торгів на закупівлю Медичного обладнання та виробів медичного призначення різні код ДК021:2015 - 33190000-8 (аптечки першої медичної допомоги). В якому були визначені строки поставки товару.
У відповідності до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 (далі – Наказ), яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Таким чином, погоджений проект договору повинен був бути наданий учасником в складі пропозиції електронних торгів у визначені документацією терміни, а не наданий додатково на електронну пошту Замовника або будь який інший спосіб
Стосовно того, що ПП «Маркетпромресурс» не зміг зв’язатися з Замовником у телефонному режимі (Замовник не відповів на дзвінок 12.04.2019 о 13 год.21хв) повідомляємо, що згідно правил внутрішнього трудового розпорядку роботи Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації час обідньої перерви адміністрації - з 13:00 до 13:45. З розпорядком роботи адміністрації можна ознайомитися, зокрема, на офіційному сайті Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації https://golos.kyivcity.gov.ua у розділі «Контакти».
Додатково, в складі пропозиції Учасника були відсутні оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів - не раніше 2018 року), які також вимагалися Замовником в Розділі II Документації для підтвердження досвіду Учасника. При цьому, надання копій самих аналогічних договорів, які згідно Інформації Учасника вважаються комерційною таємницею и порушують умови договору з покупцем, не були передбачені вимогами Замовника взагалі.
Додатково повідомляємо, що у разі незгоди Учасниками з будь-якими положеннями документації Наказом передбачено можливість будь-якого учасника до кінця завершення етапу періоду уточнень звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення
Таким чином, враховуючи вимоги документації, відсутність попередніх запитів на роз’яснення та/або вимог від учасника пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС" була відхилена, як така що не відповідає вимогам Замовника.
Відповідь на Вимогу щодо дискваліфікації переможця ПП «Маркетпромресурс»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС" |
7 811,00
UAH з ПДВ
|
7 811,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
11 984,00
UAH з ПДВ
|
9 416,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВ-ФАРМА" |
9 951,00
UAH з ПДВ
|
9 951,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС" #31735298 |
Відхилено |
7 811,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 19:08
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС" #38929750 |
Переможець |
9 416,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 19:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 49 .pdf | укладений |
18 квітня 2019 11:37
|