Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузники для дорослих
Очікувана вартість
383 514,00 UAH
UA-2019-04-05-001477-a 58b46036ef4c40cc82b695c9c0f877c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Смірнова

+380977580006
+380564926793
econ.cpmsd5kmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37861807
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, 2
Контактна особа: Світлана Смірнова
+380977580006,+380564926793
econ.cpmsd5kmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 08:00
Початок аукціону: 23 квітня 2019 15:42
Очікувана вартість: 383 514,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 917,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20550 штука
Підгузники для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, За адресами Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 13:58
Додаток 5.docx
05 квітня 2019 13:58
Додаток 1.docx
05 квітня 2019 13:58
Додаток 2.docx
05 квітня 2019 13:58
Додаток 3.docx
05 квітня 2019 13:58
Додаток 4.docx
05 квітня 2019 13:58
Тендерна документація підгузники 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розміри
Дата подання: 09 квітня 2019 10:57
Дата відповіді: 11 квітня 2019 11:54
Доброго дня! Ми можемо запропонувати підгузки відповідного розміру S (50-90см), M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см)? Ці показники розміру відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки! Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL Дякуємо.
Відповідь: У відповідь на ваше запитання хочемо зазначити наступне:
В залежності від ступеню нетримання та тяжкості хвороби, наші пацієнти потребують різні за конструкцією підгузки. Саме таким чином були розроблені вимоги щодо закупівлі різних за розміром та за конструкцією підгузків.
поглинання XL
Дата подання: 09 квітня 2019 11:21
Дата відповіді: 11 квітня 2019 11:51
Доброго дня! В ваших вимогах «Підгузки для дорослих, розмір ХL (великі):» повинні мати надмірне поглинання «поглинальна здатність не менше 3400 мл;». Такий підгузок на території України представлений тільки одним виробником. По тому ця вимога являється дискримінаційною, та суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» Тому просимо поглинальну здатність «Підгузки для дорослих, розмір ХL (великі):» зменшити до 2500-2600 мл. В такому разі більше учасників зможуть взяти участь в закупівлі. Нагадуємо Вам, що Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання хочемо зазначити наступне:
В залежності від ступеню нетримання та тяжкості хвороби, наші пацієнти потребують різні за рівнем поглинання підгузки. Саме таким чином були розроблені вимоги щодо закупівлі різних за розміром, за рівнем вологопоглинання підгузків.
Що стосується Ваших претензій щодо поглинальної здатності підгузків: ґрунтуючись ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме принципом «ефективності» здійснення закупівлі та тим, що на ринку існують підгузки з високим рівнем поглинання у декілька торгових марок (Seni, Euron, Tena) вважаємо ці претензії безпідставними.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-05-001477-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 10 квітня 2019 10:52
дискримінаційні вимоги
Доброго дня!
В ваших вимогах «Підгузки для дорослих, розмір ХL (великі):» повинні мати надмірне поглинання «поглинальна здатність не менше 3400 мл;».
Такий підгузок на території України представлений тільки одним виробником.
По тому ця вимога являється дискримінаційною, та суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»
Тому вимагаємо поглинальну здатність «Підгузки для дорослих, розмір ХL (великі):» зменшити до 2500-2600 мл.
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2019 11:09
У відповідь на вашу вимогу зазначаємо наступне: в залежності від ступеню нетримання сечі та тяжкості хвороби, наші пацієнти потребують різні за рівнем поглинання підгузки. Саме таким чином були розроблені вимоги щодо закупівлі різних за розміром, за рівнем вологопоглинання підгузків. Що стосується Ваших претензій щодо поглинальної здатності підгузків: ґрунтуючись ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме принципом «ефективності» здійснення закупівлі та тим, що на ринку існують підгузки з високим рівнем поглинання у декілька торгових марок (Seni, Euron, Tena) вважаємо ці претензії безпідставними.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001477-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 09 травня 2019 20:00
Скарга
Доброго дня, шановний тендерний комітет!
Протоколом №б/н. від 07.05.2019 року визначено, що тендерним комітетом у пропозиції ТОВ «Альтернатива Трейд» не відповідності не виявлено та вказано, що учасник підтвердив відповідність товару кваліфікаційним та технічним вимогам до предмету закупівлі.
З рішенням про визначення ТОВ «Альтернатива Трейд» переможцем, погодитись не можемо з наступних підстав:
1. П. 2.3. розділу 2 Підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Додатку 2 переліку документів, що подаються учасниками процедури, Замовник вимагав надання Інформації про найменування виробників запропонованого товару – у формі довільної довідки.
ТОВ «Альтернатива Трейд» надав довідку про найменування виробника в якій зазначив: «Компанія «Онтекс» («Ontex»)», що не відповідає дійсності в найменуванні заводу-виробника товару. Згідно декларації про відповідність уповноваженого в Україні «Онтекс Україна» виробником товару є («Ontex BVBA»).
В даній частині пропозиція не відповідає тендерній документації Замовника.
2. Додатком №3 до тендерної документації Замовника вимагалось від учасника закупівлі надати :
«З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, номер оголошеної закупівлі, найменування товару та кількість згідно Додатку 3 та повинен адресуватися замовнику торгів.
ТОВ «Альтернатива Трейд» надав гарантійний лист, але не виконав вимогу Замовника в частині « Гарантійний лист повинен адресуватися замовнику торгів».
В даній частині пропозиція не відповідає тендерній документації Замовника.

3. ТОВ «Альтернатива Трейд» надав лист виробника товару про метод тестування, де зазначено, що показник поглинання вказується в «Технічних характеристиках продукції» в стовпчику «Поглинання ISO», але учасник мабуть забув надати «Технічні характеристики» саме виробника, а тільки надав характеристики уповноваженого в Україні, що не підтверджує їх поглинання.

4. В технічних характеристиках Замовника до Підгузників для дорослих, розмір ХL (великі): було висунуто вимогу, що він повинен мати систему EDS, тобто розподільчий шар (з іншою назвою або без назви, але з вказанням на розподільчий шар), але учасник тільки зазначив, що запропонований товар відповідає повністю. У запропонованому підгузку ТОВ «Альтернатива Трейд» системи EDS не має, дана система запатентована ТМ Сені. Та в технічних даних уповноваженого в Україні не зазначено про розподільчий шар. Тому товар не відповідає заявленим вимогам тендерної документації Замовника.

В даній частині пропозиція не відповідає тендерній документації Замовника.

Підсумовуючи, вважаємо, що учасник не виконав вимоги Замовника та не підтвердив, що пропозиція ТОВ «Альтернатива Трейд» відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам.
Просимо переглянути рішення про визначення переможцем ТОВ «Альтернатива Трейд» та скасувати рішення про визначення ТОВ «Альтернатива Трейд» переможцем. У випадку не прийняття наших доводів, звернимось до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2019 09:34
ТОВ «З іноземними інвестиціями «Алвін» подано скаргу Замовнику, де були висловлені зауваження щодо наявності недоліків відносно документації підприємства-переможця. Уважно розглянувши наявні зауваження Замовником встановлено наступне:
1. Відповідно із Додатком №3 до тендерної документації вказано на необхідність надання довідки у довільній формі з інформацією про найменування виробників запропонованого товару.
Учасником ТОВ «Альтернатива Трейд» у складі власної пропозиції надано документ «Довідка про найменування виробника запропонованого товару». У вказаній довідці зазначено, що виробником продукції являється компанія «Онтекс» («Ontex»).
При цьому, у декларації відповідності зазначено, що продукція виготовляється на заводах: Ontex BVBA, Ontex CZ s.r.o., Ontex Healthcare France. З аналізу вказаних назв/абрівіатур вбачається, що позначення «BVBA», «CZ s.r.o.», «Healthcare France» є вказівками на місцезнаходження та статус офісу/потужностей/організаційних особливостей (тощо) та не мають безпосереднього відношення до назви підприємства і жодним чином не впливають на можливість ідентифікації підприємства-виробника.
2. Згідно із Додатком №3 до тендерної документації Замовником визначено, що «з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, номер оголошеної закупівлі, найменування товару та кількість згідно Додатку 3 та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника»
Учасником ТОВ «Альтернатива Трейд» надано відповідний лист із зазначенням відповідної інформації. Зазначений лист міститься у відповідному розділі електронного аукціону з ідентифікатором UA-2019-04-05-001477-a, де замовником є Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №5» Криворізької міської ради. Зазначене вже само по собі свідчить, що лист адресовано замовнику і отримано останнім.
Окрім того, в самому тексті листа зазначено: «для участі у тендері, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №5».
Таким чином, учасником ТОВ «Альтернатива Трейд» не порушено вимог щодо форми, змісті та процедури подання гарантійного листа у відповідності із Додатком №3 до тендерної документації.
3. У скарзі зазначено, що «ТОВ «Альтернатива Трейд» надав лист виробника товару про метод тестування, де зазначено, що показник поглинання вказується в «Технічних характеристиках продукції» в стовпчику «Поглинання ISO», але учасник мабуть забув надати «Технічні характеристики» саме виробника, а тільки надав характеристики уповноваженого в Україні, що не підтверджує їх поглинання».
Відповідно до п.3.6. розділу 3 Тендерної документації зазначено, що учасник повинен подати як частину тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації (Додаток №2 п.2).
При цьому п. 2 Додатку №2 до тендерної документації зазначає що такими документами є 1) сертифікат відповідності або іншого документу, що підтверджує якість товару – копія, завірена підписом та печаткою; 2) Технічна специфікація та кількісні вимоги (Додаток №3) – за підписом керівника (або уповноваженої особи) Учасника та скріплено печаткою (у разі наявності); 3) Інформація про найменування виробників запропонованого товару – довідка у довільній формі; 4) Підтвердження можливості поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів – Копія оригіналу гарантійного листа учасника; 5) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (п.3 ч.2 ст. 22) – довідка у довільній формі.
З вказаного переліку учасником ТОВ «Альтернатива Трейд» надано всі затребувані документи у встановленій формі, в тому числі і документи щодо відповідності технічних характеристик вимогам, встановленим замовником.
4. У скарзі зазначено, що «у запропонованому підгузку ТОВ «Альтернатива Трейд» системи EDS не має».
В узагальненому вигляді система EDS є лише описанням деякої системи поглинання з використанням специфічних матеріалів, що утворюють розподільчий шар, який в свою чергу дає змогу забезпечити розподілення рідин з подальшим їх перетворенням.
Кожен з виробників спеціалізованої продукції самостійно визначає технологічні особливості реалізації системи поглинання/розподілення/перетворення.
Учасник ТОВ «Альтернатива Трейд» у наданих документах надає підтвердження реалізації відповідних систем поглинання/розподілення/перетворення, що дає, в свою чергу, можливість оцінити відповідність запропонованої продукції вимогам замовника як належну, та можливість використання такої продукції за цільовим призначенням у діяльності закладу.
Таким чином, з огляду на викладене, Тендерна пропозиція ТОВ «Альтернатива Трейд» сформована та надана відповідно до встановлених вимог, підстав для її відхилення наразі немає.
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Треба врахувати, що безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «Альтернатива Трейд» призведе до порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та зумовить можливі втрати бюджетних коштів, оскільки пропозиції цього учасника є вигіднішою від інших пропозицій.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-05-001477-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 17 травня 2019 16:36
Скарга
Скарга на неправомірне визначення ТОВ "Альтернатива трейд" переможцем по закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 10:45
Рішення від 21.05.2019 № 6254 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 10:45
Рішення від 03.06.2019 № 7061.pdf
Дата публікації: 06 червня 2019 20:03

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд 284 791,20
UAH з ПДВ
284 791,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН" 301 933,56
UAH з ПДВ
300 015,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Панікаревич Ніна Василівна 382 113,00
UAH з ПДВ
301 933,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дядіщев Євген Вікторович 382 348,20
UAH з ПДВ
344 430,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 14:42
Електронний підпис
08 травня 2019 14:36
Довідки переможець.pdf
24 квітня 2019 14:10
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:11
Електронний підпис

Публічні документи

22 квітня 2019 02:02
Електронний підпис
22 квітня 2019 02:01
техн. част.rar
22 квітня 2019 02:01
квал. част.rar

Публічні документи

19 квітня 2019 16:43
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:38
Пропозиція підгузки.rar

Публічні документи

20 квітня 2019 16:59
Електронний підпис
20 квітня 2019 16:56
Центр 5 КР.rar
19 квітня 2019 17:12
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:55
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:52
Центр 5 КР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альтернатива Трейд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН"

ФОП Панікаревич Ніна Василівна

ФОП Дядіщев Євген Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Переможець 284 791,20
UAH з ПДВ
07 травня 2019 14:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
284 791,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 09:17
Договір №81.pdf укладений
07 червня 2019 09:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 284 791,20
UAH (в тому числі ПДВ 18 631,20 UAH)