Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Муніципальна варта" |
Код ЄДРПОУ: | 40688537 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Галицька,126 |
Контактна особа: |
Бабич Володимир Віталійович 380506618578 varta-fr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 980 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2019 15:13 |
Проект договору 2019.docx | |
05 квітня 2019 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 15:39 |
Протокол Форма літо.jpg | |
05 квітня 2019 15:28 |
ТД Форма чоловіча (літо19) зміни 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-18-000013 ● 2257442ed5d74fc8b273ffd5cca142fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2019 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2019 № 54
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.10.2019 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-04-05-001308-b 05.04.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-04-05-001308-b Відповідно до тендерної процедури, тендерним комітетом відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КП «Муніципальна варта» від 26 квітня 2019 року було прийнято рішення про визнання переможцем торгів ФОП Лисюк М.В. та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем торгів. Згідно статті 18 та частини 2 статті 32 Закону «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника, у відповідності до Закону та регламенту торговельного майданчика для державних закупівель PROZORO «Е-Тендер», через який відбувалася реєстрація електронної закупівлі, та рішення тендерного комітету період оскарження становий 10 робочих днів. Згідно інформацією наданою майданчиком період оскарження даної процедури тривав з 06 травня 2019 року по 17 травня 2019 року. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону, Замовником торгів не може бути укладено договір в період оскарження рішення Замовника, тобто до 17 травня 2019 року 00:00 год. КП «Муніципальна Варта» не мала права і можливості укладати договір з переможцем торгів. Відповідно договір про закупівлю був укладений 20 травня 2019 року, що становило 11 робочий день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та 14 робочий день з дати прийняття рішення про намір укласти договір з переможцем торгів. Згідно частини 2 статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно Замовник торгів, дотримався вимог Закону і уклав договір з переможцем торгів в період від 10 до 20 робочих днів. Для підтвердження наведеної інформації надається скрін-шот інформації про Переможця торгів з електронного майданчика для державних закупівель PROZORO «Е-Тендер», де чітко зазначено період оскарження даної процедури закупівлі. Враховуючи вище наведене Замовник не погоджується з висновком відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, про порушення частині укладання договору про закупівлю, оскільки всі терміни були дотримані. Щодо інших порушень, буде перглянуто типові зразки тендерної документації КП «Муніципальна Варта», та приведення її у відповідності до зауважень та форм документів у сфері публічних закупівель. Також буде проведена роз’яснювальна робота по термінах оприлюднення інформації у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів.
2019-10-28 18:00:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Лисюк Маским Володимирович #3148403432 |
Переможець |
920 000,00
UAH
|
06 травня 2019 10:02
|