Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Формений одяг
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2019-04-05-001308-b 9383c32de562457c938799d341216731
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабич Володимир Віталійович

380506618578 varta-fr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Муніципальна варта"
Код ЄДРПОУ: 40688537
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Галицька,126
Контактна особа: Бабич Володимир Віталійович
380506618578
varta-fr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 25 квітня 2019 15:35
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 016-2010 – 14.13.3 – Одяг верхній, ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг (Куртка GUNFIGHTER - Shark Skin Windblocker - Shadow Grey, Штани SFU NEXT® - PolyCotton Ripstop - Shadow Grey, Куртка LIBERTY - Double Fleece - Shadow Grey, Шапка флісова - Shadow Grey, Бейсболка - PolyCotton Ripstop - Shadow Grey, Футболка Tactical - TopCool - Shadow Grey, Ремінь Urban Tactical - нейлон – чорний, Черевики GL008 – чорні) або еквівалент
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 комплект
ДК 016-2010 – 14.13.3 – Одяг верхній, ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг (Куртка GUNFIGHTER - Shark Skin Windblocker - Shadow Grey, Штани SFU NEXT® - PolyCotton Ripstop - Shadow Grey, Куртка LIBERTY - Double Fleece - Shadow Grey, Шапка флісова - Shadow Grey, Бейсболка - PolyCotton Ripstop - Shadow Grey, Футболка Tactical - TopCool - Shadow Grey, Ремінь Urban Tactical - нейлон – чорний, Черевики GL008 – чорні) або еквівалент
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Галицька 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2019 15:13
Проект договору 2019.docx
05 квітня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 15:39
Протокол Форма літо.jpg
05 квітня 2019 15:28
ТД Форма чоловіча (літо19) зміни 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-18-000013 ● 2257442ed5d74fc8b273ffd5cca142fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019 12:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.10.2019 № 54

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.10.2019 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-04-05-001308-b 05.04.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-04-05-001308-b Відповідно до тендерної процедури, тендерним комітетом відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КП «Муніципальна варта» від 26 квітня 2019 року було прийнято рішення про визнання переможцем торгів ФОП Лисюк М.В. та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем торгів. Згідно статті 18 та частини 2 статті 32 Закону «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника, у відповідності до Закону та регламенту торговельного майданчика для державних закупівель PROZORO «Е-Тендер», через який відбувалася реєстрація електронної закупівлі, та рішення тендерного комітету період оскарження становий 10 робочих днів. Згідно інформацією наданою майданчиком період оскарження даної процедури тривав з 06 травня 2019 року по 17 травня 2019 року. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону, Замовником торгів не може бути укладено договір в період оскарження рішення Замовника, тобто до 17 травня 2019 року 00:00 год. КП «Муніципальна Варта» не мала права і можливості укладати договір з переможцем торгів. Відповідно договір про закупівлю був укладений 20 травня 2019 року, що становило 11 робочий день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та 14 робочий день з дати прийняття рішення про намір укласти договір з переможцем торгів. Згідно частини 2 статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно Замовник торгів, дотримався вимог Закону і уклав договір з переможцем торгів в період від 10 до 20 робочих днів. Для підтвердження наведеної інформації надається скрін-шот інформації про Переможця торгів з електронного майданчика для державних закупівель PROZORO «Е-Тендер», де чітко зазначено період оскарження даної процедури закупівлі. Враховуючи вище наведене Замовник не погоджується з висновком відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, про порушення частині укладання договору про закупівлю, оскільки всі терміни були дотримані. Щодо інших порушень, буде перглянуто типові зразки тендерної документації КП «Муніципальна Варта», та приведення її у відповідності до зауважень та форм документів у сфері публічних закупівель. Також буде проведена роз’яснювальна робота по термінах оприлюднення інформації у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів.

2019-10-28 18:00:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Лисюк Маским Володимирович 920 000,00
UAH
920 000,00
UAH
Документи
ФЛП Бойчук Юрий Иванович 960 720,00
UAH
960 720,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 13:00
Електронний підпис
13 травня 2019 12:58
file ДФС.pdf
08 травня 2019 17:31
file ДФС2.pdf
08 травня 2019 17:26
Довідка банкрутство2.pdf
08 травня 2019 17:21
Dovidka_МВС.pdf
24 квітня 2019 23:53
Електронний підпис
24 квітня 2019 23:53
file ДФС.PDF
24 квітня 2019 23:50
Електронний підпис
24 квітня 2019 22:53
Цінова пропозиція.pdf
24 квітня 2019 22:53
Витяг Лисюк МВ.pdf
24 квітня 2019 22:53
Проект договору.pdf
24 квітня 2019 22:53
гарантія на товар.pdf
24 квітня 2019 22:53
Довідка магазин.pdf
24 квітня 2019 22:53
Гар-лист якість.pdf
24 квітня 2019 22:53
Довідка нерозмірність.pdf
24 квітня 2019 03:06
Лисюк МВ Витяг РПЄП_2.jpg
24 квітня 2019 03:06
Лисюк МВ Витяг РПЄП_1.jpg
24 квітня 2019 03:06
Погодж підпис дог.pdf
24 квітня 2019 03:06
Документ архів.pdf
24 квітня 2019 03:06
Гар лист санкції.pdf
24 квітня 2019 03:06
Доручення підпис.pdf
24 квітня 2019 03:06
Довідка субпідряд.pdf
24 квітня 2019 03:06
Інформ Довідка.pdf
24 квітня 2019 03:06
Тендерне забезпечення.pdf
24 квітня 2019 03:06
Довідка ст.17.pdf
24 квітня 2019 03:06
Довідка банкрутство.pdf
24 квітня 2019 03:06
Фахівці.pdf
24 квітня 2019 03:06
Dovidka_19077799200740287025.pdf
24 квітня 2019 03:06
Мат-тех база.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 19:00
Документи БойчукВІ.PDF
24 квітня 2019 17:13
Сканировать10011.PDF
24 квітня 2019 17:13
Сканировать10009.PDF
24 квітня 2019 17:13
Сканировать10010.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Лисюк Маским Володимирович

ФЛП Бойчук Юрий Иванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Лисюк Маским Володимирович
#3148403432
Переможець 920 000,00
UAH
06 травня 2019 10:02

Документи

26 квітня 2019 10:39
Електронний підпис
26 квітня 2019 10:37
Протокол визнання 26.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Лисюк Маским Володимирович
#3148403432
920 000,00
UAH
Документи

Документи

26 квітня 2019 10:39
Електронний підпис
26 квітня 2019 10:37
Протокол визнання 26.jpg