Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво велосипедної доріжки по Набережному шосе від Поштової площі до мосту імені Є.О. Патона»
Очікувана вартість
2 345 956,00 UAH
UA-2019-04-05-001146-b ● cf5c6d5d15e341f7b398a5698c844414
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 2 345 956,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 729,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво велосипедної доріжки по Набережному шосе від Поштової площі до мосту імені Є.О. Патона»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 14:51 |
ТД - ПР буд велодоріжки Набережне шосе.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001146-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Київський національний університет будівництва і архітектури, Код ЄДРПОУ:02070909
Дата подання: 14 травня 2019 12:37
Вимога щодо дискваліфікації переможця
ДОДАТОК 1-1
Форма «Заявка-пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче.
Переможець не повинен відступати від даної форми.
(Заявка-пропозиція подається Переможцем на фірмовому бланку)
Станом на 14.05 – не надано.
Згідно п.3 Додатку 7тендерної документації «…ненадання розцінюється як відмова від укладання договору про закупівлю».
Документи відповідно Додатку 7 завантажені учасником до електронної системи закупівель після закінчення строку їх подання, не розглядаються, вважаються замовником такими, що не надані. Кінцевий строк завантаження учасником до електронної системи закупівель документів відповідно Додатку 7 є п’ятий день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
У разі неналежного оформлення або ненадання одного або декількох документів, які не відповідають вимогам встановленим в Додатку 7 тендерної документації, Замовник вважає, що документи переможцем торгів ненадані і розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до абз. 2 п. 4 статті 28 Закону.
Відповідно до п.5.4. розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі настання однієї з наступних підстав: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
ДОДАТОК 2
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ
1.1 Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Учасником тендерну пропозицію не підтверджено накладанням ЕЦП взагалі.
Розгорнути
Згорнути
Форма «Заявка-пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче.
Переможець не повинен відступати від даної форми.
(Заявка-пропозиція подається Переможцем на фірмовому бланку)
Станом на 14.05 – не надано.
Згідно п.3 Додатку 7тендерної документації «…ненадання розцінюється як відмова від укладання договору про закупівлю».
Документи відповідно Додатку 7 завантажені учасником до електронної системи закупівель після закінчення строку їх подання, не розглядаються, вважаються замовником такими, що не надані. Кінцевий строк завантаження учасником до електронної системи закупівель документів відповідно Додатку 7 є п’ятий день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
У разі неналежного оформлення або ненадання одного або декількох документів, які не відповідають вимогам встановленим в Додатку 7 тендерної документації, Замовник вважає, що документи переможцем торгів ненадані і розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до абз. 2 п. 4 статті 28 Закону.
Відповідно до п.5.4. розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі настання однієї з наступних підстав: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
ДОДАТОК 2
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ
1.1 Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Учасником тендерну пропозицію не підтверджено накладанням ЕЦП взагалі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 08:43
Дякуємо за звернення, надана Вами інформація була врахована
Номер вимоги: UA-2019-04-05-001146-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Київський національний університет будівництва і архітектури, Код ЄДРПОУ:02070909
Дата подання: 27 травня 2019 18:19
Вимога про скасування протоколу
ДОДАТОК 2
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ
1.1 Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Учасником тендерну пропозицію не підтверджено накладанням ЕЦП взагалі.
Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України.
Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю:
1.1. Сканований лист в довільній формі в якому потрібно вказати особу (осіб) уповноваженого(их) на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі.
Учасником надано довідку від 17.07.2019р. за вих. № 111-0417-06, а не лист як того вимагала тендерна документація (далі – ТД).
1.2. Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника або довіреність на підписанта договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів, в разі, якщо підписант договору, тендерної пропозиції та представник інтересів учасника довірена особа). В разі якщо особа уповноважена на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі діє згідно довіреності, надати документ що підтверджує повноваження особи довірителя згідно статутних документів Учасника (скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника).
Учасником даної закупівлі є Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ». Згідно Протоколу Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» від 28.12.2016 року було розглянуто питання щодо продовження перебування Балесного С.П. на посаді директора Товариства. В складі своєї тендерної пропозиції Учасником надано Наказ №1 від 30.12.2009р. щодо призначення директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЮЖСТРОЙ-ПРОЕКТ», однак не надано відповідного Наказу Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» щодо продовження обов’язків Балесного С.П. як директора на відповідній посаді відповідного Товариства.
2.1. Скановану чинну редакцію Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких).
В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи:
- Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Учасником надано довідку від 17.07.2019 року за вихідним № 111-0417-08, а не лист, як того вимагала ТД.
Звертаємо увагу замовника на те, що Учасника КНУБА за ідентичний документ (Лист від 22.04.2019р. за вих. № 1146-2204/19-7) було дискваліфіковано як невідповідність вимогам ТД, а отже довідка від 17.07.2019 року за вихідним № 111-0417-08 Учасника (Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ») також не відповідає вимогам ТД Замовника та підлягає дискваліфікації.
Додатком 2 ТД вимагалося надання сканованої довідки з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за зразком відповідно додатку 4.
Учасником надано довідку не за зразком, а саме порушено вимогу щодо дотримання пунктів 2, 5, 8 (Інформація щодо цього пункту надається учасником у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону) та 9 Додатку 4 до ТД.
Згідно пп.1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою.
Учасником надано довідку не за встановленою формою.
Учасником надано Договір № 20/02/13-1 від 20.02.2013р.; Договір № 12/04/13-1 від 12.04.2013р.; Договір № 23/10/14-1 від 23.10.2014р.; Договір № 21/02/13-1 від 21.02.2013р. Дані договори надано не у повному обсязі, а саме відсутні додаткові угоді щодо зміни найменування Замовника у відповідності до нової редакції Статуту.
Ліцензія № 8/0987-2019 від 31.01.2020р. до Договору № 8/0987-2019 на надання послуг від 03.01.2019 року не містить стоку дії, що вимагається самою формою.
1.4.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років* аналогічного договору щодо виконання проектних робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів за класом наслідків (відповідальності) СС2-СС3 (за наявності) або об’єктів ІV - V категорії складності в межах міської забудови з урахуванням перекладання та прокладання інженерних мереж, за встановленою формою.
Учасником надано довідку від 17.04.2019 року за вих. № 111-0417-13, яку надано без дотримання вимог тендерної документації, а саме не вказано телефон, посаду та ПІБ керівника.
1.4.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу п.1.4.1. Учасник повинен надати:
- скановану копію листа-відгука від замовника, який датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який повинен містити: предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт.
Учасником надано відгук про співпрацю від 21.02.2019р. за вих. № 03-422. Дата оголошення тендеру: 05.04.2019р., тобто відгук мав бути датований не раніше 05.03.2019 року.
Учасником надано відгук про співпрацю від 21.02.2019р. за вих. № 06-422. Дата оголошення тендеру: 05.04.2019р., тобто відгук мав бути датований не раніше 05.03.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ
1.1 Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Учасником тендерну пропозицію не підтверджено накладанням ЕЦП взагалі.
Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України.
Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю:
1.1. Сканований лист в довільній формі в якому потрібно вказати особу (осіб) уповноваженого(их) на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі.
Учасником надано довідку від 17.07.2019р. за вих. № 111-0417-06, а не лист як того вимагала тендерна документація (далі – ТД).
1.2. Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника або довіреність на підписанта договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів, в разі, якщо підписант договору, тендерної пропозиції та представник інтересів учасника довірена особа). В разі якщо особа уповноважена на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі діє згідно довіреності, надати документ що підтверджує повноваження особи довірителя згідно статутних документів Учасника (скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника).
Учасником даної закупівлі є Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ». Згідно Протоколу Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» від 28.12.2016 року було розглянуто питання щодо продовження перебування Балесного С.П. на посаді директора Товариства. В складі своєї тендерної пропозиції Учасником надано Наказ №1 від 30.12.2009р. щодо призначення директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЮЖСТРОЙ-ПРОЕКТ», однак не надано відповідного Наказу Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» щодо продовження обов’язків Балесного С.П. як директора на відповідній посаді відповідного Товариства.
2.1. Скановану чинну редакцію Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких).
В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи:
- Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Учасником надано довідку від 17.07.2019 року за вихідним № 111-0417-08, а не лист, як того вимагала ТД.
Звертаємо увагу замовника на те, що Учасника КНУБА за ідентичний документ (Лист від 22.04.2019р. за вих. № 1146-2204/19-7) було дискваліфіковано як невідповідність вимогам ТД, а отже довідка від 17.07.2019 року за вихідним № 111-0417-08 Учасника (Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ») також не відповідає вимогам ТД Замовника та підлягає дискваліфікації.
Додатком 2 ТД вимагалося надання сканованої довідки з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за зразком відповідно додатку 4.
Учасником надано довідку не за зразком, а саме порушено вимогу щодо дотримання пунктів 2, 5, 8 (Інформація щодо цього пункту надається учасником у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону) та 9 Додатку 4 до ТД.
Згідно пп.1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою.
Учасником надано довідку не за встановленою формою.
Учасником надано Договір № 20/02/13-1 від 20.02.2013р.; Договір № 12/04/13-1 від 12.04.2013р.; Договір № 23/10/14-1 від 23.10.2014р.; Договір № 21/02/13-1 від 21.02.2013р. Дані договори надано не у повному обсязі, а саме відсутні додаткові угоді щодо зміни найменування Замовника у відповідності до нової редакції Статуту.
Ліцензія № 8/0987-2019 від 31.01.2020р. до Договору № 8/0987-2019 на надання послуг від 03.01.2019 року не містить стоку дії, що вимагається самою формою.
1.4.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років* аналогічного договору щодо виконання проектних робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів за класом наслідків (відповідальності) СС2-СС3 (за наявності) або об’єктів ІV - V категорії складності в межах міської забудови з урахуванням перекладання та прокладання інженерних мереж, за встановленою формою.
Учасником надано довідку від 17.04.2019 року за вих. № 111-0417-13, яку надано без дотримання вимог тендерної документації, а саме не вказано телефон, посаду та ПІБ керівника.
1.4.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу п.1.4.1. Учасник повинен надати:
- скановану копію листа-відгука від замовника, який датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який повинен містити: предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), категорію складності або клас наслідків об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт.
Учасником надано відгук про співпрацю від 21.02.2019р. за вих. № 03-422. Дата оголошення тендеру: 05.04.2019р., тобто відгук мав бути датований не раніше 05.03.2019 року.
Учасником надано відгук про співпрацю від 21.02.2019р. за вих. № 06-422. Дата оголошення тендеру: 05.04.2019р., тобто відгук мав бути датований не раніше 05.03.2019 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2019 15:03
Тендерним комітетом вимогу не задоволено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Елтранс |
2 181 740,00
UAH з ПДВ
|
1 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Київський національний університет будівництва і архітектури |
2 345 900,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 069 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
2 322 490,00
UAH з ПДВ
|
2 322 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
2 340 000,00
UAH з ПДВ
|
2 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Елтранс #22925885 |
Відхилено |
1 999 900,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 12:50
|
|
Київський національний університет будівництва і архітектури #02070909 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 14:13
|
|
ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722 |
Рішення скасоване |
2 069 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 17:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722 |
Відхилено |
2 069 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 17:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" #36818766 |
Переможець |
2 322 490,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 14:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 червня 2019 15:46 |
Коментар щодо відміни: | На підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
06 червня 2019 15:46
|
Протокол відміни.pdf |