Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 456 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 14:30 |
ТД тенти намети спальники на 2019 (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В Тендерній документації, поданій Учасником Аксеніч не конкретизовано товари, що планується до постачання.
Це не дає можливості Вам перевірити відповідність технічних даних товару, що буде постачатися.
Товар, що планує до постачання ФОП Аксеніч, а саме намет 2+1 тм tramp Stalker 2 відсутній у офіційного постачальника (не завозилися в Україну в 2019 р. та не заплановано до постачання в 2019 р.).
Виходячи з цього, ФОП Аксеніч не може бути поставлений даний товар, а значить буде поставлений інший товар, технічні характеристики якого не будуть відповідати предмету закупівлі.
Зі свого боку, як учасник Тендерної закупівлі, ми хотіли б бути впевненими в прозорості процедури закупівлі та неупередженості в виборі переможця торгів.
Просимо здійснити технічний аналіз зразків товарів, що буде поставлені ФОП Аксеніч , та запросити нас, як учасника Тендерної документації на оцінку зразків.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-25-000010 ● 5596af625e434080a1a04e734bc141ab
- Статус: вирішено ● Дата: 17 січня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2019 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.06.2019 № 122
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.06.2019 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-04-05-001037-b 05.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-09 13:58:51
Запит про надання пояснень
Прошу пояснити яким чином перевірялась відповідність технічних вимог та характеристик запропонованого товару у складі тендерної пропозиції учасника ФОП АКСЕНІЧ ВАЛЕРІЙ ЕДУАРДОВИЧ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-11 15:21:00
Щодо надання пояснення стосовно відповідності технічних вимог та характеристик запропонованого товару
Запропонований товар відповідає вимогам Замовника
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація зазначена в окремому листі
2019-07-19 14:48:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2020-01-17 11:37:54
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2п
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ПІКАЛОВА ЛАРИСА ВІТАЛІЇВНА |
373 300,00
UAH з ПДВ
|
373 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Пилипчук Валерій Анатолійович |
437 200,00
UAH з ПДВ
|
437 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АКСЕНІЧ ВАЛЕРІЙ ЕДУАРДОВИЧ |
447 936,00
UAH з ПДВ
|
447 936,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРИПЧЕНКО ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
454 160,00
UAH з ПДВ
|
454 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПІКАЛОВА ЛАРИСА ВІТАЛІЇВНА #2752217380 |
Відхилено |
373 300,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 11:34
|
Фізична особа підприємець Пилипчук Валерій Анатолійович #2210414473 |
Відхилено |
437 200,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 13:14
|
АКСЕНІЧ ВАЛЕРІЙ ЕДУАРДОВИЧ #2226715175 |
Переможець |
447 936,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2019 16:54
|
Д№ № 1 224.pdf | зміни до договору |
13 травня 2019 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 19:04
|
224.pdf | укладений |
06 травня 2019 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 224 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |