Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 код 39520000-3 Готові текстильні вироби (туристичне обладнання)
Очікувана вартість
456 000,00 UAH
UA-2019-04-05-001037-b 58efc035f97e44e2951eb13400105afb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 квітня 2019 11:00
Очікувана вартість: 456 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


ДК 021-2015 код 39520000-3 Готові текстильні вироби (туристичне обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 штуки
ДК 021-2015 код 39520000-3 Готові текстильні вироби (туристичне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 14:30
ТД тенти намети спальники на 2019 (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-05-001037-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПІКАЛОВА ЛАРИСА ВІТАЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2752217380
Дата подання: 25 квітня 2019 15:58
щодо дискваліфікації учасника Аксеніч В.Е
Шановний Замовнику!

В Тендерній документації, поданій Учасником Аксеніч не конкретизовано товари, що планується до постачання.
Це не дає можливості Вам перевірити відповідність технічних даних товару, що буде постачатися.

Товар, що планує до постачання ФОП Аксеніч, а саме намет 2+1 тм tramp Stalker 2 відсутній у офіційного постачальника (не завозилися в Україну в 2019 р. та не заплановано до постачання в 2019 р.).

Виходячи з цього, ФОП Аксеніч не може бути поставлений даний товар, а значить буде поставлений інший товар, технічні характеристики якого не будуть відповідати предмету закупівлі.

Зі свого боку, як учасник Тендерної закупівлі, ми хотіли б бути впевненими в прозорості процедури закупівлі та неупередженості в виборі переможця торгів.

Просимо здійснити технічний аналіз зразків товарів, що буде поставлені ФОП Аксеніч , та запросити нас, як учасника Тендерної документації на оцінку зразків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 14:14
Шановний учаснику на вашу вимогу UA-2019-04-05-001037-b.a1 від 25.04.2019 р. щодо неправомірного визначення переможця по закупівлі ДК 021-2015 код 39520000-3 Готові текстильні вироби (туристичне обладнання) повідомляємо наступне: ФОП Аксеніч Валерій Едуардович відповідав всім вимогам тендерної документації тому був визначений переможцем. Учасник запропонував товар, що відповідає технічним характеристикам товару зазначеного в тендерній документації. Щодо надання зразків повідомляємо наступне, що тендерною документаціє не передбачено надання зразків товару. Враховуючи вищевикладене, вважаємо Рішення тендерного комітету управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 120 від 25.04.2019 року правомірним, а Вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути Згорнути
вимога/скарга не задоволена.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-25-000010 ● 5596af625e434080a1a04e734bc141ab
  • Статус: вирішено ● Дата: 17 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.06.2019 № 122
Київ


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.06.2019 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-04-05-001037-b 05.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-09 13:58:51

Запит про надання пояснень

Прошу пояснити яким чином перевірялась відповідність технічних вимог та характеристик запропонованого товару у складі тендерної пропозиції учасника ФОП АКСЕНІЧ ВАЛЕРІЙ ЕДУАРДОВИЧ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-11 15:21:00

Щодо надання пояснення стосовно відповідності технічних вимог та характеристик запропонованого товару

Запропонований товар відповідає вимогам Замовника

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація зазначена в окремому листі

2019-07-19 14:48:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-01-17 11:37:54

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2п

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПІКАЛОВА ЛАРИСА ВІТАЛІЇВНА 373 300,00
UAH з ПДВ
373 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Пилипчук Валерій Анатолійович 437 200,00
UAH з ПДВ
437 200,00
UAH з ПДВ
Документи
АКСЕНІЧ ВАЛЕРІЙ ЕДУАРДОВИЧ 447 936,00
UAH з ПДВ
447 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРИПЧЕНКО ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ 454 160,00
UAH з ПДВ
454 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 15:11
Паспорт.pdf
22 квітня 2019 15:11
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 квітня 2019 11:49
цінова пропоз..pdf
21 квітня 2019 11:49
цінова пропоз..pdf
21 квітня 2019 11:49
лист-гарантія.pdf
21 квітня 2019 11:49
Спальние мешки.pdf
21 квітня 2019 11:49
цінова пропоз..pdf
21 квітня 2019 11:49
тех.вимоги.pdf
21 квітня 2019 11:49
мат.тех.база.pdf
21 квітня 2019 11:49
дог.оренд.склад.pdf
21 квітня 2019 11:49
специфікация.pdf
21 квітня 2019 11:49
лист-згода.pdf
21 квітня 2019 11:49
діслокація.pdf
21 квітня 2019 11:49
Витяг з ЄДРнов.pdf
21 квітня 2019 11:49
договор.pdf
21 квітня 2019 11:49
дог.оренда.pdf
21 квітня 2019 11:49
Довідка МВД 04.04.19.pdf
21 квітня 2019 11:49
Висновок Трамп.pdf
21 квітня 2019 11:49
Висновок Моусон.pdf
21 квітня 2019 11:48
Висновок намети тенти.pdf
21 квітня 2019 11:48
ІПН Пилипчук В.А..pdf
21 квітня 2019 11:48
транспорт).pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 14:11
Довідки ст. 17.pdf
26 квітня 2019 14:11
Довідка_19093420500420860808.pdf.p7s
26 квітня 2019 14:11
Довідка з ДФС.pdf
26 квітня 2019 14:11
Довідка_19093420500420860808.pdf
22 квітня 2019 15:47
Електронний підпис
22 квітня 2019 15:46
Додаток №2 (довідки).pdf
22 квітня 2019 15:46
Довідки інші.pdf
22 квітня 2019 15:46
Витяг 01.04.2019р..pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 16:58
6.5. Паспорт копія.pdf
22 квітня 2019 16:58
4.1. Санітарні висновки.pdf
22 квітня 2019 16:57
14.1. Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПІКАЛОВА ЛАРИСА ВІТАЛІЇВНА

Фізична особа підприємець Пилипчук Валерій Анатолійович

АКСЕНІЧ ВАЛЕРІЙ ЕДУАРДОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРИПЧЕНКО ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПІКАЛОВА ЛАРИСА ВІТАЛІЇВНА
#2752217380
Відхилено 373 300,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 11:34
Фізична особа підприємець Пилипчук Валерій Анатолійович
#2210414473
Відхилено 437 200,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 13:14
АКСЕНІЧ ВАЛЕРІЙ ЕДУАРДОВИЧ
#2226715175
Переможець 447 936,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 13:16

Документи

25 квітня 2019 11:34
Електронний підпис
25 квітня 2019 11:30
відх 1.pdf

Документи

25 квітня 2019 12:07
Електронний підпис
25 квітня 2019 11:52
пил відх.pdf

Документи

25 квітня 2019 13:15
Електронний підпис
25 квітня 2019 13:14
Акс пер.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКСЕНІЧ ВАЛЕРІЙ ЕДУАРДОВИЧ
#2226715175
447 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 13:15
Електронний підпис
25 квітня 2019 13:14
Акс пер.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2019 16:54
Д№ № 1 224.pdf зміни до договору
13 травня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 19:04
224.pdf укладений
06 травня 2019 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 224
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2019
Сума оплати за договором: 447 936,00
UAH