Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30200000-1 Комп'ютерне обладнання та приладдя (персональні комп’ютери, ноутбуки, принтери)
Очікувана вартість
326 510,00 UAH
UA-2019-04-05-000842-a 919c876ff83445fe956ed77c4dae19c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гаврилюк

+380676066081 gavalla@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41411215
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців, буд. 1
Контактна особа: Алла Гаврилюк
+380676066081
gavalla@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 12:31
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 12:31
Початок аукціону: 03 травня 2019 14:35
Очікувана вартість: 326 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 632,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штука
ДК 021:2015 30200000-1 Комп'ютерне обладнання та приладдя
(персональні комп’ютери, ноутбуки, принтери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Бульвар Воїнів Афганців,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 11:38
договір.docx
05 квітня 2019 11:38
ТД.doc
23 квітня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 11:38
договір.docx
05 квітня 2019 11:38
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 квітня 2019 09:48
Дата відповіді: 23 квітня 2019 12:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! До торгів допускаються усі товари,які відповідають технічним характеристикам предмету закупівлі, вказаним у ТД, а не якоїсь окремої марки. Фізичні особи, неплатники ПДВ можуть приймати участь у тендері. ПДВ не додається до остаточної ціни. Переможця визначить електронний майданчик.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-05-000842-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 09 травня 2019 11:02
Не правова оцінка
Шановний Замовник, ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" надає скаргу на Ваше рішення стосовно переможця учасника ФОП Світлишин Олександр Юрійович, який на нашу думку не відповідає кваліфікаційним вимогам. Просимо надати відповідь на звернення в становлений Законом термін, просимо не допускати порушення умов проведення закупівель та Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 17:37
Вимогу задоволено у звязку з відмовою переможця підписувати договір через помилку у ціновій пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

09 травня 2019 11:02
В И М О Г А.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-15-000022 ● ea9e008e0aad482f8a26ca11166f1ddd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2019 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.05.2019
№29

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника С. ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.05.2019 № 29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-04-05-000842-a від 05.04.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

повідомлення про розірвання договору

2019-06-14 15:32:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2019-07-08 18:07:58

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Світлишин Олександр Юрійович 317 789,00
UAH з ПДВ
293 385,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Супруненко Тетяна Андріївна 318 975,00
UAH з ПДВ
293 400,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ 326 499,00
UAH з ПДВ
294 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 321 881,00
UAH з ПДВ
314 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2019 21:42
Електронний підпис
19 квітня 2019 23:05
Електронний підпис
19 квітня 2019 23:04
Цінова пропозиція.pdf
19 квітня 2019 23:04
Технічна специфікація.pdf
19 квітня 2019 23:04
Сертифікація Windows.pdf
19 квітня 2019 23:04
Сертефікати на ПК.pdf
19 квітня 2019 23:04
Проект договору.pdf
19 квітня 2019 23:04
Паспорт і код.pdf
19 квітня 2019 23:04
Лист про ліценію.pdf
19 квітня 2019 23:03
Довідки.pdf
19 квітня 2019 23:03
Витяг ЄДРПОУ.pdf
19 квітня 2019 23:03
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 квітня 2019 23:03
Авторизація Kyocera.pdf
19 квітня 2019 23:03
Iнструкцiя ПК Тechnic-Pro.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 16:41
Електронний підпис
23 квітня 2019 15:18
Електронний підпис
18 квітня 2019 14:07
Електронний підпис
18 квітня 2019 14:04
Сертифікат Microsoft TDB.pdf
18 квітня 2019 14:04
Установчі документи.pdf
18 квітня 2019 14:04
Довідки до закупівлі.pdf
18 квітня 2019 14:04
Аналогічні договори.rar
18 квітня 2019 14:04
ЛИСТ_ЗГОДА.pdf
18 квітня 2019 14:04
Поставка товару.pdf
18 квітня 2019 14:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 квітня 2019 15:52
Електронний підпис
27 квітня 2019 15:52
Уставні_завірені.zip
27 квітня 2019 15:52
Довідка.pdf
27 квітня 2019 15:52
01.44.zip
27 квітня 2019 15:52
Договір_71.12.zip
27 квітня 2019 15:52
договор.pdf
27 квітня 2019 15:52
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
27 квітня 2019 15:52
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
27 квітня 2019 15:52
HP ноутбуки до 23 05 23 _1_.pdf
27 квітня 2019 15:52
CANON СЕС до 2019.pdf
27 квітня 2019 15:52
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 квітня 2019 15:52
Авторизація.zip
27 квітня 2019 15:52
Досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Світлишин Олександр Юрійович

ФОП Супруненко Тетяна Андріївна

СИНЮЧЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Світлишин Олександр Юрійович
#3396611454
Рішення скасоване 293 385,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 14:47
ФОП Світлишин Олександр Юрійович
#3396611454
Відхилено 293 385,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 14:50
ФОП Супруненко Тетяна Андріївна
#3447913121
Переможець 293 400,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:18

Документи

08 травня 2019 11:45
Електронний підпис

Документи

16 травня 2019 14:50
Електронний підпис

Документи

28 травня 2019 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Супруненко Тетяна Андріївна
#3447913121
293 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2019 16:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:24
Угода.pdf укладений
27 червня 2019 15:18
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 09:49
договір 7.pdf укладений
12 червня 2019 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 293 400,00
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю належно виконати взяті на себе зобов'язання черед порушення процедури держзакупівлі. Оплата за укладеним договором не проводилась