Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
400 132,00 UAH
UA-2019-04-05-000732-b ● a2ff14c6fff2425dbe8c3d97de12eb15
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКЗ Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер |
Код ЄДРПОУ: | 05480996 |
Місцезнаходження: | 41835, Україна , Сумська обл., с Кальченки Білопільський район, вул. Центральна, 2 |
Контактна особа: |
Павлюченко Галина Олександрівна +380542700400 onkosumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 12:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 12:45 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2019 13:02 |
Очікувана вартість: | 400 132,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 001,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1113 уп
дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 12:41 |
Деззасоби.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-05-000732-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 08 квітня 2019 15:03
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих х торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказаний режим стерилізації хлорним засобом ( Жарт? Хлорним засобом??? Жоден медичний заклад України цього не робить!), вказані властиві лише зазначеним засобам концентрації, експозиції, температура зберігання і т.д. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2019 09:06
Відповідь на вимогу за процедурою «Відкриті торги», за кодом закупівлі ДК021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція, ідентифікатор закупівлі
№ UA-2019-04-05-000732-b, яка проводиться тендерним комітетом ОКЗ «Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер».
У відповідь на Вашу вимогу за процедурою «Відкриті торги», за кодом закупівлі ДК021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція, ідентифікатор закупівлі № UA-2019-04-05-000732-b, яка проводиться тендерним комітетом ОКЗ Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер, надаємо такі роз’яснення.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи зазначене, Додаток № 4 до тендерної документації містить детальний опис відповідного товару, що закуповується (предмету закупівлі), у тому числі його технічні, якісні та кількісні характеристики. На виконання вимог Закону, тендерна документація містить положення про те, що усі посилання у Додатку 4 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент» ( про що зазначено в тендерній документації). Поняття ж «еквівалент» передбачає можливість надання засобів, аналогічних по діючій (діючих) речовині (речовинах), що максимально подібна до предмету закупівлі. А посилання нами на певну назву чи торгівельну марку пов’язане, виключно, на позитивному досвіді роботи з вказаними засобами з урахуванням такого принципу здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність.
При цьому слід зауважити, що характеристики такої продукції як дезінфікуючий засіб не зводяться лише до його призначення - знищення патогенних мікроорганізмів, а важливе значення мають також і фізико-хімічні властивості такого засобу, в т.ч. його компонентний склад. При цьому, в якості приклада про не обґрунтованість Ваших зауважень та вимог, наприклад, про «холодну» стерилізацію, відмітимо, що холодна хімічна стерилізація застосовується не для стерилізації медичного інструментарію (для цього використовується або фізична стерилізація в повітряних та парових стерилізаторах, або холодна хімічна стерилізація без хлорними дезінфекційними засобами), а для стерилізації медичних виробів зі скла, пластмаси, гуми та інших матеріалів, які стійкі до таких робочих розчинів. При цьому такий засіб як «Новохлор-Екстра» виробництва компанії «Інтер Дез», теж є хлоровмістким засобом, що має початкову концентрацію активного хлору 7-9% та може застосовуватись, згідно методичних вказівок, для «холодної» стерилізації.
З огляду на зазначене, технічні (якісні, кількісні) характеристики предмета закупівлі складені у повній відповідності із Законом, жодним чином не суперечать п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, не містять дискримінаційних умов, або ж вимог, які суперечать основним принципам державних закупівель, таким як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
В той же час хотіли б зауважити, що певним чином завуальовані вирази та вислови про «корупційні схеми» є очевидною інсинуацією, а відтак їх висловлювання є, з одного боку, щонайменше, некоректним та неприпустимим, а з іншого – може розцінюватись як тиск на тендерний комітет. Отже прохання - дотримуватися норм ділового спілкування.
№ UA-2019-04-05-000732-b, яка проводиться тендерним комітетом ОКЗ «Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер».
У відповідь на Вашу вимогу за процедурою «Відкриті торги», за кодом закупівлі ДК021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція, ідентифікатор закупівлі № UA-2019-04-05-000732-b, яка проводиться тендерним комітетом ОКЗ Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер, надаємо такі роз’яснення.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи зазначене, Додаток № 4 до тендерної документації містить детальний опис відповідного товару, що закуповується (предмету закупівлі), у тому числі його технічні, якісні та кількісні характеристики. На виконання вимог Закону, тендерна документація містить положення про те, що усі посилання у Додатку 4 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент» ( про що зазначено в тендерній документації). Поняття ж «еквівалент» передбачає можливість надання засобів, аналогічних по діючій (діючих) речовині (речовинах), що максимально подібна до предмету закупівлі. А посилання нами на певну назву чи торгівельну марку пов’язане, виключно, на позитивному досвіді роботи з вказаними засобами з урахуванням такого принципу здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність.
При цьому слід зауважити, що характеристики такої продукції як дезінфікуючий засіб не зводяться лише до його призначення - знищення патогенних мікроорганізмів, а важливе значення мають також і фізико-хімічні властивості такого засобу, в т.ч. його компонентний склад. При цьому, в якості приклада про не обґрунтованість Ваших зауважень та вимог, наприклад, про «холодну» стерилізацію, відмітимо, що холодна хімічна стерилізація застосовується не для стерилізації медичного інструментарію (для цього використовується або фізична стерилізація в повітряних та парових стерилізаторах, або холодна хімічна стерилізація без хлорними дезінфекційними засобами), а для стерилізації медичних виробів зі скла, пластмаси, гуми та інших матеріалів, які стійкі до таких робочих розчинів. При цьому такий засіб як «Новохлор-Екстра» виробництва компанії «Інтер Дез», теж є хлоровмістким засобом, що має початкову концентрацію активного хлору 7-9% та може застосовуватись, згідно методичних вказівок, для «холодної» стерилізації.
З огляду на зазначене, технічні (якісні, кількісні) характеристики предмета закупівлі складені у повній відповідності із Законом, жодним чином не суперечать п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, не містять дискримінаційних умов, або ж вимог, які суперечать основним принципам державних закупівель, таким як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
В той же час хотіли б зауважити, що певним чином завуальовані вирази та вислови про «корупційні схеми» є очевидною інсинуацією, а відтак їх висловлювання є, з одного боку, щонайменше, некоректним та неприпустимим, а з іншого – може розцінюватись як тиск на тендерний комітет. Отже прохання - дотримуватися норм ділового спілкування.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-000732-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 11 квітня 2019 10:41
До написаного Хабарником
Ви розумієте, що порушуєте положення Закону про публічні закупівлі. Ще раз акцентуємо увагу, що згідно зазначених в документації вимог до продукції, підібрати еквіваленти інших торгових марок інших виробників, які б відповідали всім зазначеним в документації вимогам прописаним під одного виробника, неможливо. Це прямо порушує положення Закону про публічні закупівлі, де передбачається розгляд еквівалентів, якщо в документації зазначені торгові марки предмету закупівлі! Останній раз вимагаємо внести в документацію зміни і прибрати дискримінаційні вимоги до продукції. Якщо цього не буде зроблено, ми направимо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2019 12:41
Доброго дня, шановний Учаснику.
Замовник формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфери застосування товару та жодним чином не зобов’язані встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимоги. Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам , зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Наша установа являється медичним закладом. Деззасоби які використовуються в роботі повинні відповідати всім необхідним санітарно – технічним нормам..
Всі запропоновані варіанти ми розглянемо, та згідно основним принципам державних закупівель, а саме добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість, запобігання корупційним діям і зловживання та виберемо переможця серед Учасників.
Замовник формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфери застосування товару та жодним чином не зобов’язані встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимоги. Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам , зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Наша установа являється медичним закладом. Деззасоби які використовуються в роботі повинні відповідати всім необхідним санітарно – технічним нормам..
Всі запропоновані варіанти ми розглянемо, та згідно основним принципам державних закупівель, а саме добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість, запобігання корупційним діям і зловживання та виберемо переможця серед Учасників.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-000732-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ХРИСТЮК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3104920442
Дата подання: 11 квітня 2019 23:23
щодо непрозорих, дискримінаційних вимог до прдмета закупівлі. Наявності вимоги надання документів на предмет закупівлі, що не предбаченні чинним законодавством України
Замовник виписав "специфічні "вимоги до предмета закупівлі, які обмежують участь у торгах із еквівалентами, вимагає наявності не передбачених чинним законодавством документів
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2019 12:44
Ще раз нагадуємо, що медико-технічні вимоги до предметів закупівлі складені згідно чинних офіційних методичних вказівок на дезінфекційні засоби, з урахуванням всього комплексу їх функціональних властивостей, наявних в закладі об’єктів обробки і їх специфіки, необхідності гарантування якості продукції та можливості ії своєчасної поставки.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-000732-b.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 26 квітня 2019 12:09
Вимога Хабарнику
Хабарник проводить чергову корупційну закупівлю у "свого" постачальника. За нашою інформацією сума хабаря-40% від суми закупівлі. Аргументи відхиленні не витримують ніякої критики. Зазаначаємо, що учасник, пропозицію якого будуть протягувати до перемоги навіть не намагався конкурувати по ціні в процесі аукціону, адже був впевнений в своїй перемозі! Хабарник зазначає, що в хлорвмісткому засобі не повинні міститись солі дихлорізоціанурової та трихлорізоціанурової кислоти. Чому така вимога, хабарник і гадки не має. Якщо б посадові особи цього хабарника добре вчилися замість вимагання хабарів, то знали, що ці складові утворюють активний хлолр при взаємодії з водою, тобто утворюють діючу речовину, адже замовнику треба хлорвмісткий засіб. Ці речовини містяться в концентраті, а використовується робочий розчин, де при розведенні водою цих речовин вже немає, адже утворюється активний хлор. Запропонований нами засіб по характеристиках не поступаються заявленому ні в призначенні, ні в антикоррозійній дії, а ні в класі безпеки. Хабарник навмисно штучно протизаконно зазначив таку вимогу, щоб звузити коло потенційних учасників та виключити засоби, які зможуть конкурувати з заявленим. Теж стосується і вимоги до невмісту гуанідинів до другого засобу. Спитай у хабарника, чим йому не довподоби гуанідини - не відповість, адже окрім отримання хабарів клепки у нього немає. Далі, розкрадач бюджету зазначає, що за якимось там режимом запропонований нами засіб менш економічний. До чого тут це? Хіба в медико-технічному завданні була вимога щодо економічності за вказаним режимом? Протизаконно дискваліфікуати за невідповідність вимозі, якої немає в документації! Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 травня 2019 11:48
Технічні вимоги взяті із затверджених регламентів, як на запропоновані деззасоби, так і на ті які пропонуються учасниками.
Для утворення хлорвмістних деззасобів застосовуються різні інгредієнти, які впливають на кінцевий результат утворення хлору в розчині при цьому в тій або іншій мірі надають негативну дію на стан здоров’я людей. Якщо ми не розуміємося на хімічному складі речовин, то розуміються виробники, які його виробляють та затверджують для застосування на території України.
В оскарженні Учасника значиться що «за якимось там режимом запропонований нами засіб менш економічний». Засіб «Актацид» забезпечує високий рівень дезінфекції виробів медичного призначення, в тому числі ендоскопів і комплектуючих до них, елементів наркозно дихальної апаратури. Має концентрацію 1% ( за препаратом при експозиції 15 хвилин). У запропонованому Вами засобі ЕкономDEZ Актив найнижча концентрація робочого розчину для виконання дезінфекції високого рівня ендоскопів становить 3% ( за препаратом ) при експозиції 30 хвилин. Виходячи з вище викладеного засіб ЕкономDEZ Актив не є економічно вигідним, так як його витрати при застосуванні збільшуються втричі. Що передбачено в ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі», хоча далі по тексту Учасника «Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів».
Учасник не володіє інформацією, яка стосується щодо застосування в диспансері деззасобів, їх режимів та концентрації з урахуванням специфіки роботи підрозділів.
Для утворення хлорвмістних деззасобів застосовуються різні інгредієнти, які впливають на кінцевий результат утворення хлору в розчині при цьому в тій або іншій мірі надають негативну дію на стан здоров’я людей. Якщо ми не розуміємося на хімічному складі речовин, то розуміються виробники, які його виробляють та затверджують для застосування на території України.
В оскарженні Учасника значиться що «за якимось там режимом запропонований нами засіб менш економічний». Засіб «Актацид» забезпечує високий рівень дезінфекції виробів медичного призначення, в тому числі ендоскопів і комплектуючих до них, елементів наркозно дихальної апаратури. Має концентрацію 1% ( за препаратом при експозиції 15 хвилин). У запропонованому Вами засобі ЕкономDEZ Актив найнижча концентрація робочого розчину для виконання дезінфекції високого рівня ендоскопів становить 3% ( за препаратом ) при експозиції 30 хвилин. Виходячи з вище викладеного засіб ЕкономDEZ Актив не є економічно вигідним, так як його витрати при застосуванні збільшуються втричі. Що передбачено в ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі», хоча далі по тексту Учасника «Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів».
Учасник не володіє інформацією, яка стосується щодо застосування в диспансері деззасобів, їх режимів та концентрації з урахуванням специфіки роботи підрозділів.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-000732-b.a9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 02 травня 2019 12:04
Щодо відповіді хабарника
До чого тут методичні вказівки??? Ми вам говоримо про відсутність еквівалентів, коли ви проводите відкриті торги, а подання еквівалентів обов"язкове. А їх немає!!! Хабарнику, ще раз акцентуємо увагу: перестаньте брати хабарі і вивчайте хімію. До чого тут склад концентрату хлорвмісткого засобу, коли ви працюєте робочим розчином, а в робочому розчині з любих хлорних засобів утворюється активний хлор! Саме він є діючою речовиною! Всі хлорвмістні засоби на ринку України мають однаковий клас токсичності! Казнокраду - не віляйте поміж крапель, вчиться та не несіть ахінею, бо соромно за те, що ви пишите! Стосовно концентрації 1%. Ще раз наголошуємо: не було в документації вимоги щодо порівняння засобів за зазначеним режимом, тому і порівнювати засоби за цим режимом справа протизаконна. Запропонований нами засіб за іншими режимами в РАЗИ економічніший, а ви навмисно вибрали той режим порівняння, по якому він програє! Останній раз намагаємось вас переконати - стати на Законний шлях, повернути нашу пропозицію, як таку, що відповідає вимозі Замовника та є економічно найвигіднішою! Якщо це не зробите, справа честі буде для нас притягнути посадових осіб-корупціонерів до кримінальної відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 травня 2019 19:09
Шановний учасник! По суті Ваших питань та вимог усі вичерпні відповіді були вже нами надані раніше.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
353 900,00
UAH з ПДВ
|
189 199,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Васильченко Людмила Петрівна |
350 851,00
UAH з ПДВ
|
245 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна |
366 485,00
UAH з ПДВ
|
286 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕЗТІМ" |
368 860,00
UAH з ПДВ
|
286 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
353 970,00
UAH з ПДВ
|
288 871,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
189 199,50
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 11:41
|
ФОП Васильченко Людмила Петрівна #2232318926 |
Переможець |
245 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2019 19:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:52
|
протокол.pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 08:52
|
договор.pdf | укладений |
17 травня 2019 08:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01-05/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01-05/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |