Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервери
Очікувана вартість
2 248 800,00 UAH
UA-2019-04-05-000549-c ● c80c0c9b21f04194ba07fcff32db9990
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Енергоринок |
Код ЄДРПОУ: | 21515381 |
Вебсайт: | http://www.er.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
Контактна особа: |
Сушко Людмила Володимирівна +380445945972 voz@er.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2019 14:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2019 14:40 |
Початок аукціону: | 17 травня 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 2 248 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Сервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 27, кім. 425, вул. Смоленська, буд. 19, кім. 316-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | З дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві на наступний робочий день після підписання Сторонами Договору | Аванс | 10 | Банківські | 70 |
Поставка товару | Після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання та перевірки працездатності Обладнання в разі відсутності зауважень до якості, комплектності та працездатності Обладнання | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 14:36 |
ТД Сервери 9.docx | |
05 квітня 2019 14:36 |
Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стососовно мережевих адаптерів до серверів 3 типу
Дата подання: 08 квітня 2019 16:05
Дата відповіді: 10 квітня 2019 16:00
Шановний Замовнику,
ДОДАТОК 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ,
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ", п. 3 містить таку вимогу:
"-мережева карта з 2 або більше портів SFP+ з відповідною кількістю адаптерів SFP+ з інтерфейсом Ethernet зі швидкістю не менше 10Gbit/sec кожний".
Під терміном "адаптер SFP+" чи маєте Ви на увазі трансивер SFP+ SR Transceiver або ж кабель DAC SFP+ Cable або щось інше?
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації вказаної закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги) мережеві карти, що входять до складу предмета закупівлі, повинні мати 2 або більше портів SFP+ з відповідною кількістю адаптерів SFP+ з інтерфейсом Ethernet та зі швидкістю не менше 10Gbit/sec кожний. Таким чином, у відповідності до зазначених технічних вимог, до складу запропонованого Учасником обладнання можуть бути включені адаптери (трансівери) SFP+ будь-якого типу (в тому числі трансівери SFP+ 10GBASE-SR або трансівери SFP+10GBASE-CR), за умови, що вони відповідають стандарту Ethernet та забезпечують передачу даних на швидкості не менше 10 Gbit/sec.
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації вказаної закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги) мережеві карти, що входять до складу предмета закупівлі, повинні мати 2 або більше портів SFP+ з відповідною кількістю адаптерів SFP+ з інтерфейсом Ethernet та зі швидкістю не менше 10Gbit/sec кожний. Таким чином, у відповідності до зазначених технічних вимог, до складу запропонованого Учасником обладнання можуть бути включені адаптери (трансівери) SFP+ будь-якого типу (в тому числі трансівери SFP+ 10GBASE-SR або трансівери SFP+10GBASE-CR), за умови, що вони відповідають стандарту Ethernet та забезпечують передачу даних на швидкості не менше 10 Gbit/sec.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-05-000549-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СІТІУС ПРО", Код ЄДРПОУ:41644946
Дата подання: 16 квітня 2019 19:45
Дата подання: 16 квітня 2019 19:45
Скарга на дії та рішення Замовника, що порушують Законодавство України про публічні закупівлі
Вих. № 4-14 від 12.04.2019 р.
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІУС ПРО"
Код ЄДРПОУ: 41644946
Юридична адреса: 04050, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, БУДИНОК 81, ЛІТЕРА А Тел.: +380 (044) 390-88-18,
office@citius.pro
Замовник, дія якого оскаржується:
ДП Енергоринок, Код ЄДРПОУ: 21515381
Адреса Замовника: 01032, Україна, Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Скарга
на дії та рішення Замовника, що порушують Законодавство України про публічні закупівлі у торгах ДП Енергоринок № UA-2019-04-05-000549-c від 05.04.2019 «Сервери» (ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІУС ПРО» (далі – Скаржник) має намір прийняти участь у торгах ДП Енергоринок № UA-2019-04-05-000549-c від 05.04.2019 «Сервери» (ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери). (Далі - Торги)
Скаржник вважає, що Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника неправомірними діями та рішенням, яке детально розглядаються у цій скарзі у відповідності та у порядку, передбаченому Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Нижче, викладено рішення Замовника, що оскаржуються.
1 Рішення, що оскаржується: Специфікація обладнання.
Відповідно до пунктів 1,2, та 3 Таблиці «Специфікації Обладнання», наведеної у Додатку 1 Тендерної Документації, Замовник вимагає для кожного з трьох типів серверів:
«інтегрований контролер віддаленого керування з окремим Ethernet-портом зі швидкістю не менше 1Gbit/sec, можливістю прямого at the-box управління за допомогою підключення через Bluetooth, або WiFi, або USB (відповідне апаратне забезпечення має бути включене до складу серверу)»
Таким чином, замовник вимагає, щоб сервер було обладнано як Ethernet-портом віддаленого керування, та і додатковими портами «Bluetooth, або Wi-Fi, або USB» для локального керування. Але необхідність у додаткових портах виникає лише у тих виробників, які не реалізували функцію віддаленого та локального керування через один і той же універсальний Ethernet-порт.
Замовник, своєю вимогою, дискримінує всіх учасників, які пропонують сучасні високо інтегровані рішення. Одночасно, Замовник надає неконкурентні переваги тим виробникам, які забезпечили той самий функціонал, але більшою кількістю портів, які все одно неможливо використовувати одночасно.
2 Пояснення
Серверне обладнання всіх виробників зазвичай обладнане «інтегрованим контролером віддаленого керування з окремим Ethernet-портом»
Крім віддаленого управління, всі ці виробники також забезпечують можливість локального управління – тобто шляхом прямого під’єднання терміналу (ноутбуку, планшету, тощо) до серверу за допомогою портів USB, Bluetooth, Ethernet, Wi-Fi, тощо.
Віддалене керування та локальне керування може бути реалізоване за допомогою одного і того ж порта, або різними портами, в залежності від конструктивних особливостей сервера. Обидві реалізації є еквівалентними за функціоналом.
Тому одні виробники оснащують сервери універсальним портом, який використовується як для віддаленого так і для локального керування, а інші виробники оснащують сервери окремим портом для віддаленого керування і окремими додатковим портом або портами для локального керування.
Ніяких переваг для Замовника, наявність окремих портів не несе. Одночасне керування віддалено та локально – неможливе, оскільки може призвести до втрати сервером працездатності через ризик одночасної та взаємовиключної зміни параметрів серверу.
Єдиний універсальний порт дозволяє під’єднати до нього локально будь-яке термінальне обладнання, наприклад ноутбук або планшет. Навіть в разі, якщо термінальне обладнання не має відповідного Ethernet порта – для під’єднання використовуються перехідники.
Так наприклад, перехідник з Ethernet на USB має розмір звичайної «флешки» та коштує 28 гривень. В той же час, навіть використання USB порта не позбавляє від необхідності використання перехідників або спеціальних кабелів, оскільки існує щонайменше п’ять різновидів роз’ємів для USB інтерфейсів. Це вимагає все одно використовувати перехідник, або кабель- перехідник у більшості випадків.
Таким чином, вимога Замовник щодо наявності додаткових портів не забезпечує жодних переваг в адмініструванні серверів, але дискримінує всіх виробників, які реалізували у своїй продукції високотехнологічні рішення керування сервером з використанням універсального порту доступу. Відповідно, Замовник суттєво звузив коло учасників.
Серверне обладнання виробництва HUAWEI, яке ми маємо намір запропонувати, використовує універсальний порт, тобто такий порт, що може бути використаний як для віддаленого, так і для локального доступу. Тому в додаткових портах, наявність яких вимагає Замовник – немає жодної необхідності.
Наша участь у декількох торгах цього ж замовника продемонструвала очевидну цінову перевагу продукції HUAWEI, яка є наслідком надання замовнику великих знижок виробником, який прагне досягти переважної присутності на ринку України.
З невідомих нам причин, наслідком значної економії, яку отримав Замовник у цих торгах стало намагання усунути від торгів саме виробника, який є одним з найбільш конкурентоздатних за ціною. Фактично, замовник готовий тепер витратити додатково декілька сотень тисяч гривень, замість того, щоб у деяких випадках, використати перехідник ціною 28 гривень.
3 Обґрунтування порушення законодавства і встановлених ним прав Скаржника.
Замовник, висунувши дискримінаційні вимоги, унеможливив учать у торгах учасникам, які є найбільш конкурентоздатними. Дії замовника, не призводять до будь яких наслідків з точки зору отримання додаткових технічних переваг, а лише звужують конкуренцію, яке веде до необґрунтованої перевитрати коштів.
Таким чином, Замовник усуває конкуренцію у торгах, порушуючи такі основні принципи здійснення публічних закупівель, які «добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність»; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;»
4 Вимога усунення порушення та відновлення прав Скаржника
Скаржник заперечує проти незаконних дій та рішень Замовника, вважає їх такими що порушують його законні права та принципи здійснення закупівель, встановленні Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме, викласти вимогу «інтегрований контролер віддаленого керування з окремим Ethernet-портом зі швидкістю не менше 1Gbit/sec, можливістю прямого at the-box управління за допомогою підключення через Bluetooth, або WiFi, або USB (відповідне апаратне забезпечення має бути включене до складу серверу)» наступним чином:
«інтегрований контролер віддаленого керування з окремим Ethernet-портом зі швидкістю не менше 1Gbit/sec, можливістю прямого at the-box управління за допомогою Ethernet-порта, або за допомогою підключення через Bluetooth, або WiFi, або USB (відповідне апаратне забезпечення має бути включене до складу серверу)»
Додатки:
1) Вих. № 4-14 від 12.04.2019 р. Файл: «Скарга-ЕР1904.pdf»
2) Копія платіжного доручення про внесення плати за подання скарги № 249 від 12 квітня 2019 року. Файл: «Платіжне доручення 249.pdf»
Директор ТОВ «СІТІУС ПРО» Гомлявий О.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2019 16:57
рішення від 19.04.2019 № 4807 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2019 16:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2019 № 5749.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 16:40
рішення від 10.05.2019 № 5749.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 22:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2019 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" |
2 199 374,34
UAH з ПДВ
|
2 199 374,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" |
2 207 800,00
UAH з ПДВ
|
2 207 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Софтліст" |
2 231 900,00
UAH з ПДВ
|
2 231 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" #37316320 |
Відхилено |
2 199 374,34
UAH з ПДВ
|
20 травня 2019 17:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" #38282958 |
Переможець |
2 207 800,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2019 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 11:52
|
Договір | укладений |
04 червня 2019 11:49
|