Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області)
Очікувана вартість
1 509 710,40 UAH
UA-2019-04-05-000397-c 88e9969563d04fd092e1b90c4af767e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солом'янюк Сергій Володимирович

0978004807 rivne2.lbm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332621
Місцезнаходження: 44332, Україна , Волинська обл., РІВНЕНСЬКА/С.РІВНЕ, вул. Шкільна, буд. 2
Контактна особа: Солом'янюк Сергій Володимирович
0978004807
rivne2.lbm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 13:01
Очікувана вартість: 1 509 710,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 097,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44311, Україна, Волинська область, СТОЛИНСЬКІ СМОЛЯРИ, Волинська область, Любомльський район, с. Столенські Смоляри, вул. Садова.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 11:29
перелік змін.docx
10 квітня 2019 11:29
додаток 4 проект дог..docx
10 квітня 2019 11:29
додаток 1 кв. крит..docx
10 квітня 2019 11:29
додаток 5 тех. завд..docx
10 квітня 2019 11:29
ТД_поточний_Садова(нова редакція).doc
05 квітня 2019 13:04
додаток 2 ст. 17.docx
05 квітня 2019 13:04
додаток 9 т.п..docx
05 квітня 2019 13:04
додатки 7,8 відомості.docx
05 квітня 2019 13:04
додаток 6 тр. схема.docx
05 квітня 2019 13:04
додаток 3 обсяг робіт.docx
10 квітня 2019 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 13:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 11:29
перелік змін.docx
10 квітня 2019 11:29
додаток 4 проект дог..docx
05 квітня 2019 13:04
додаток 4 проект дог..docx
10 квітня 2019 11:29
додаток 1 кв. крит..docx
05 квітня 2019 13:04
додаток 1 кв. крит..docx
10 квітня 2019 11:29
додаток 5 тех. завд..docx
05 квітня 2019 13:04
додаток 5 тех. завд..docx
10 квітня 2019 11:29
ТД_поточний_Садова(нова редакція).doc
05 квітня 2019 13:04
ТД_поточний_Садова.doc
05 квітня 2019 13:04
додаток 2 ст. 17.docx
05 квітня 2019 13:04
додаток 9 т.п..docx
05 квітня 2019 13:04
додатки 7,8 відомості.docx
05 квітня 2019 13:04
додаток 6 тр. схема.docx
05 квітня 2019 13:04
додаток 3 обсяг робіт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000010 ● a51929d3159f4c788ff71a56f7e4a6e8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.04.2019 № 12-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Hачальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.04.2019 №12-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-05-000397-с від 05.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель .

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Вашу вимогу в усунення порушень частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» до закупівлі № UA-2019-04-05-000397-c «код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області)», яка опублікована в електронній системі публічних закупівель на платформі PUBLIC BID 17.04.2019 року з очікуваною вартістю 1 509 710.40, повідомляю наступне: 1. Закупівля № UA-2019-04-05-000397-c «код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області)», процедура закупівлі – відкриті торги опублікована в електронній системі публічних закупівель на платформі PUBLIC BID 05.04.2019 року відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік та оприлюднено в електронній системі згідно частини 1 статті 4 Закону 01.04.2019 року, номер закупівлі UA-P-2019-04-01-001237-c «Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області» в сумі - 1 577 572.00 грн. У зв’язку з технічною помилкою, в річному плані на 2019 рік по закупівлі номер UA-P-2019-04-01-001237-c «Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області» помилково вказано суму 1 577 572.00 грн. 2. На вашу вимогу про усунення порушення, відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно до протоколу уповноваженої особи – Солом’янюка Сергія Володимировича, відповідального за організацію та проведення процедур закупівель Рівненської сільської ради від 17.04.2019 року №7-дрп вирішено внести зміни до річного плану закупівель на 2019 рік, а саме до № UA-P-2019-04-01-001237-c (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області) та перейменувати назву закупівлі на: код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області) і встановити суму закупівлі – 1509710.40 гривень з ПДВ. 3. Дане внесення змін ніяким чином не вплине на проведення закупівля № UA-2019-04-05-000397-c «код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області).

2019-04-18 13:08:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель: в порушення вимог частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" процедура закупівлі здійснюється при відсутності оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель оприлюднення річного плану щодо проведення даної процедури.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" 1 354 999,45
UAH з ПДВ
1 283 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 1 488 524,00
UAH з ПДВ
1 284 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 1 499 408,00
UAH з ПДВ
1 499 408,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 18:03
Електронний підпис
20 квітня 2019 19:58
Електронний підпис
20 квітня 2019 19:58
Реєстр.pdf
20 квітня 2019 19:57
7. Повноваження.rar
20 квітня 2019 19:57
2. Гар.лист по ст.17.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 19:03
Електронний підпис
19 квітня 2019 19:00
Додаток 6.PDF
19 квітня 2019 19:00
Додаток 5.pdf
19 квітня 2019 19:00
Додаток 4.PDF
19 квітня 2019 19:00
Додаток 3.pdf
19 квітня 2019 19:00
Додаток 2.pdf
19 квітня 2019 19:00
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "ІДЕЯ"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Відхилено 1 283 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 15:54
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
Переможець 1 284 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 23:38

Документи

24 квітня 2019 15:52
Електронний підпис
24 квітня 2019 15:51
IMG_0001.pdf
22 квітня 2019 13:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

24 квітня 2019 23:37
Електронний підпис
24 квітня 2019 23:36
21212.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 23:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
1 284 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 23:37
Електронний підпис
24 квітня 2019 23:36
21212.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 12:11
IMG_0001.pdf укладений
06 травня 2019 12:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 284 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 214 000,00 UAH)