Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рівненська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04332621 |
Місцезнаходження: | 44332, Україна , Волинська обл., РІВНЕНСЬКА/С.РІВНЕ, вул. Шкільна, буд. 2 |
Контактна особа: |
Солом'янюк Сергій Володимирович 0978004807 rivne2.lbm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 1 509 710,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 097,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2019 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2019 11:29 |
перелік змін.docx | |
10 квітня 2019 11:29 |
додаток 4 проект дог..docx | |
10 квітня 2019 11:29 |
додаток 1 кв. крит..docx | |
10 квітня 2019 11:29 |
додаток 5 тех. завд..docx | |
10 квітня 2019 11:29 |
ТД_поточний_Садова(нова редакція).doc | |
05 квітня 2019 13:04 |
додаток 2 ст. 17.docx | |
05 квітня 2019 13:04 |
додаток 9 т.п..docx | |
05 квітня 2019 13:04 |
додатки 7,8 відомості.docx | |
05 квітня 2019 13:04 |
додаток 6 тр. схема.docx | |
05 квітня 2019 13:04 |
додаток 3 обсяг робіт.docx |
10 квітня 2019 11:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2019 11:29 |
перелік змін.docx
|
|||
10 квітня 2019 11:29 |
додаток 4 проект дог..docx
|
|||
10 квітня 2019 11:29 |
додаток 1 кв. крит..docx
|
|||
10 квітня 2019 11:29 |
додаток 5 тех. завд..docx
|
|||
10 квітня 2019 11:29 |
ТД_поточний_Садова(нова редакція).doc
|
|||
05 квітня 2019 13:04 |
додаток 2 ст. 17.docx
|
|||
05 квітня 2019 13:04 |
додаток 9 т.п..docx
|
|||
05 квітня 2019 13:04 |
додатки 7,8 відомості.docx
|
|||
05 квітня 2019 13:04 |
додаток 6 тр. схема.docx
|
|||
05 квітня 2019 13:04 |
додаток 3 обсяг робіт.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-16-000010 ● a51929d3159f4c788ff71a56f7e4a6e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.04.2019 № 12-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Hачальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.04.2019 №12-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-05-000397-с від 05.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель .
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Вашу вимогу в усунення порушень частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» до закупівлі № UA-2019-04-05-000397-c «код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області)», яка опублікована в електронній системі публічних закупівель на платформі PUBLIC BID 17.04.2019 року з очікуваною вартістю 1 509 710.40, повідомляю наступне: 1. Закупівля № UA-2019-04-05-000397-c «код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області)», процедура закупівлі – відкриті торги опублікована в електронній системі публічних закупівель на платформі PUBLIC BID 05.04.2019 року відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік та оприлюднено в електронній системі згідно частини 1 статті 4 Закону 01.04.2019 року, номер закупівлі UA-P-2019-04-01-001237-c «Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області» в сумі - 1 577 572.00 грн. У зв’язку з технічною помилкою, в річному плані на 2019 рік по закупівлі номер UA-P-2019-04-01-001237-c «Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області» помилково вказано суму 1 577 572.00 грн. 2. На вашу вимогу про усунення порушення, відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно до протоколу уповноваженої особи – Солом’янюка Сергія Володимировича, відповідального за організацію та проведення процедур закупівель Рівненської сільської ради від 17.04.2019 року №7-дрп вирішено внести зміни до річного плану закупівель на 2019 рік, а саме до № UA-P-2019-04-01-001237-c (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області) та перейменувати назву закупівлі на: код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області) і встановити суму закупівлі – 1509710.40 гривень з ПДВ. 3. Дане внесення змін ніяким чином не вплине на проведення закупівля № UA-2019-04-05-000397-c «код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття вулиці Садова в селі Столенські Смоляри Любомльського району Волинської області).
2019-04-18 13:08:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель: в порушення вимог частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" процедура закупівлі здійснюється при відсутності оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель оприлюднення річного плану щодо проведення даної процедури.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" |
1 354 999,45
UAH з ПДВ
|
1 283 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІДЕЯ" |
1 488 524,00
UAH з ПДВ
|
1 284 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
1 499 408,00
UAH з ПДВ
|
1 499 408,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" #23251561 |
Відхилено |
1 283 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 15:54
|
ТОВ "ІДЕЯ" #32616122 |
Переможець |
1 284 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 23:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 12:11
|
IMG_0001.pdf | укладений |
06 травня 2019 12:10
|