Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі
Очікувана вартість
312 000,00 UAH
UA-2019-04-05-000387-a e24d83de02a546cdb8f96224d9e6118a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Юлія

+380567401937 GLAVBUH@APLADM.DP.COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42268164
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 23
Контактна особа: Марченко Юлія
+380567401937
GLAVBUH@APLADM.DP.COURT.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2019 11:00
Очікувана вартість: 312 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.

Тендерна документація

05 квітня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 10:19
ТД.docx
05 квітня 2019 10:19
дод 3.docx
05 квітня 2019 10:19
Дод 4.docx
05 квітня 2019 10:19
Дод 5.docx
05 квітня 2019 10:19
дод 2.docx
05 квітня 2019 10:19
дод 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

картридж лазерный Xerox WC3335/3345 Black,15000 стр (106R03623) або еквівалент
Дата подання: 10 квітня 2019 09:04
Дата відповіді: 11 квітня 2019 08:47
картридж лазерный Xerox WC3335/3345 Black,15000 стр (106R03623) або еквівалент - будут рассматриваться предложения по неоригинальным картриджам или только оригинальные от производителя?
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, вважаємо за необхідне повідомити про наступне. В додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації по кожному лоту чітко вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та виробник потрібного Замовнику товару. Запропонований товар-«еквівалент» повинен бути не гіршим за оригінальний та відповідати вищезазначеним технічним та якісним характеристикам. В додатку №2 також прописані Додаткові вимоги до предмету закупівлі де визначено, що «Еквівалентний картридж – картридж стороннього виробника, який дозволено або рекомендовано використовувати виробником відповідного принтеру/багатофункціонального пристрою.
Отже, учасник, який пропонує еквівалентні картриджі, повинен надати підтверджуючі документи видані виробником відповідного принтеру та/або багатофункціонального пристрою або його офіційним представником.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.- картридж Canon 052H LBP 212DW/214DW/215X/MF421DW/426DW/428X/MF429X Black (2200C002) або еквівалент;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 квітня 2019 12:33
Закінчення: 22 квітня 2019 13:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40 шт
картридж Canon 052H LBP 212DW/214DW/215X/MF421DW/426DW/428X/MF429X Black (2200C002) або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Василя Жуковського, 23
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2019 09:54
Дата відповіді: 09 квітня 2019 16:51
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: «Розглянувши Ваше звернення, вважаємо за необхідне повідомити про наступне. Відповідно до норм законодавства в сфері публічних закупівель замовник має забезпечити однаковий підхід до всіх учасників. Відповідно до ст. 5 Закону “Про публічні закупівлі”(далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, відповідно
до ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
П.30 ч. 1 ст.1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно п. 19 ч. 1 ст. 1 Закону приведена ціна - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю Картриджів (код ДК 021:2015 - 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку), ціна на товар, яка вказана в тендерній пропозиції повинна включати всі витрати на сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником торгів, а також включати витрати, пов’язані з перевезенням товару. Учасник зазначає у тендерній пропозиції ціну – загальну вартість з ПДВ або без ПДВ, у разі якщо учасник звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України.
З огляду на наведене, ціна на товар, яка вказана в тендерній пропозиції, повинна містити податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником торгів, а також витрати на транспортування.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КС Міст" 184 800,00
UAH з ПДВ
177 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 239 200,00
UAH з ПДВ
239 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПУТЕРРА-СЕРВІС" 35 844,00
UAH з ПДВ
32 244,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 158 400,00
UAH з ПДВ
158 400,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ 177 999,00
UAH з ПДВ
176 799,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 192 568,80
UAH з ПДВ
187 104,00
UAH з ПДВ
Документи
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ 193 400,00
UAH з ПДВ
187 150,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 199 200,00
UAH з ПДВ
187 152,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 203 760,00
UAH з ПДВ
189 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" 207 600,00
UAH з ПДВ
207 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 17:56
Електронний підпис
18 квітня 2019 17:02
Електронний підпис
18 квітня 2019 15:49
01. Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2019 15:49
20. Довідка з банку.pdf
18 квітня 2019 15:49
18. Cтатутні документи.pdf
18 квітня 2019 15:49
14. Висновки ДСЕЕ.pdf
18 квітня 2019 15:49
10. Відгук контрагента.pdf
18 квітня 2019 15:49
04. Проект Договору.pdf

Публічні документи

20 квітня 2019 01:14
Електронний підпис
20 квітня 2019 01:12
31 Супровідний лист.pdf
20 квітня 2019 01:12
30 Учасник.pdf
20 квітня 2019 01:12
29 Техвимоги.pdf
20 квітня 2019 01:12
28 Судимість.pdf
20 квітня 2019 01:12
27 Судимість2.pdf
20 квітня 2019 01:12
25 серт Картриджи.pdf
20 квітня 2019 01:12
24 Св-во ФОП.pdf
20 квітня 2019 01:12
23 Санкції.pdf
20 квітня 2019 01:12
22 Пропозиція.pdf
20 квітня 2019 01:12
21 ППП подп.pdf
20 квітня 2019 01:12
20 Повязана.pdf
20 квітня 2019 01:12
19 Підпис.pdf
20 квітня 2019 01:12
18 Окр среда.pdf
20 квітня 2019 01:12
17 Обробка.pdf
20 квітня 2019 01:12
16 Коррупция .pdf
20 квітня 2019 01:12
15 Коррупция2 .pdf
20 квітня 2019 01:12
14 Згода з договором .pdf
20 квітня 2019 01:12
13 ЕП св-во.pdf
20 квітня 2019 01:12
12 Економ санкц .pdf
20 квітня 2019 01:12
11 Гром форм.pdf
20 квітня 2019 01:12
10 Гарантия 17 .pdf
20 квітня 2019 01:12
9 ВитягРеестр.pdf
20 квітня 2019 01:12
8 Банкротство.pdf
20 квітня 2019 01:12
7 опп ИНН п.pdf
20 квітня 2019 01:12
6 Квалификація .pdf
20 квітня 2019 01:12
5 АС упс накл акт.pdf
20 квітня 2019 01:12
4 АС упс договор.rar
20 квітня 2019 01:12
3 АС замки дог накл.pdf
20 квітня 2019 01:12
2 Працівникі.pdf
20 квітня 2019 01:12
1 Мат-тех база.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 09:30
пропозиція.pdf
25 квітня 2019 09:30
лист згода.pdf
25 квітня 2019 09:30
додаткова інформація.pdf
25 квітня 2019 09:30
договір.pdf
19 квітня 2019 16:37
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:36
GG лист.pdf
19 квітня 2019 16:36
Контактні дані.pdf
19 квітня 2019 16:36
довідка банку.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 18:02
Електронний підпис
20 квітня 2019 08:02
Довідка МВД.pdf
20 квітня 2019 08:02
Гарантійний лист.pdf
20 квітня 2019 08:02
Наказ _1К.jpg
20 квітня 2019 08:02
Фінансовий звіт 2018.pdf
20 квітня 2019 08:02
Сертифікація 1.pdf
20 квітня 2019 08:02
Виписка.pdf
20 квітня 2019 08:02
Довідка про досвід.pdf
20 квітня 2019 08:02
9.2.Протокол.pdf
20 квітня 2019 08:02
Накладна і договір НБ.pdf
20 квітня 2019 08:02
4. Витяг платника ПДВ.pdf
20 квітня 2019 08:02
Витяг.pdf
20 квітня 2019 08:02
8. Статут.pdf
20 квітня 2019 08:02
Видаткова аудитори.pdf
20 квітня 2019 08:02
Договір аудитори.pdf
20 квітня 2019 08:02
Реєстр.pdf
20 квітня 2019 08:02
Кваліфікація.pdf
20 квітня 2019 08:02
Сертифікація 2.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 15:13
Електронний підпис
07 травня 2019 15:13
п.2 ст.17 23.04.2019.zip
07 травня 2019 15:12
Оновлена пропозиція.pdf
07 травня 2019 15:12
МВС.pdf
07 травня 2019 15:12
Корупція.pdf
07 травня 2019 15:12
ДФС.pdf
19 квітня 2019 14:54
Електронний підпис
19 квітня 2019 14:53
Тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2019 14:53
Реєстр документів.pdf
19 квітня 2019 14:53
Документи.rar
19 квітня 2019 14:53
Згідно з оригіналом.rar

Публічні документи

19 квітня 2019 22:16
Електронний підпис
19 квітня 2019 22:04
Документи 2.pdf
19 квітня 2019 22:04
Документи 1.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 17:23
Електронний підпис
18 квітня 2019 17:20
Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2019 17:20
37658125_2513707018_DS180920094234.ZS2.p7s
18 квітня 2019 17:20
37658125_2513707018_DS180920094234.ZS2.p7s
18 квітня 2019 17:20
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КС Міст"

ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПУТЕРРА-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

СИНЮЧЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ

ТОВ "Український папір"

АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПУТЕРРА-СЕРВІС"
#39330677
Відхилено 32 244,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 16:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 158 400,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 15:54
СИНЮЧЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ
#2246216917
Відхилено 176 799,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:19
ПП "КС Міст"
#32652951
Відхилено 177 996,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 187 104,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

25 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:42
прот відх.pdf

Документи

03 травня 2019 15:54
Електронний підпис
03 травня 2019 15:54
Протокол 29.pdf
26 квітня 2019 14:44
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:43
пр прод.pdf

Документи

03 травня 2019 16:18
Електронний підпис
03 травня 2019 16:18
Протокол 30.pdf

Документи

03 травня 2019 16:22
Електронний підпис
03 травня 2019 16:22
Протокол 31.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

03 травня 2019 16:32
Електронний підпис
03 травня 2019 16:31
пр 32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
187 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2019 16:32
Електронний підпис
03 травня 2019 16:31
пр 32.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 14:03
Ду №1 387_1 (1).pdf зміни до договору
24 травня 2019 14:03
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 08:50
387_1.pdf укладений
21 травня 2019 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 387/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 387/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 187 104,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 184,00 UAH)