Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі
Очікувана вартість
312 000,00 UAH
UA-2019-04-05-000387-a ● e24d83de02a546cdb8f96224d9e6118a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 42268164 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 23 |
Контактна особа: |
Марченко Юлія +380567401937 GLAVBUH@APLADM.DP.COURT.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 312 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Тендерна документація
05 квітня 2019 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 10:19 |
ТД.docx | |
05 квітня 2019 10:19 |
дод 3.docx | |
05 квітня 2019 10:19 |
Дод 4.docx | |
05 квітня 2019 10:19 |
Дод 5.docx | |
05 квітня 2019 10:19 |
дод 2.docx | |
05 квітня 2019 10:19 |
дод 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
картридж лазерный Xerox WC3335/3345 Black,15000 стр (106R03623) або еквівалент
Дата подання: 10 квітня 2019 09:04
Дата відповіді: 11 квітня 2019 08:47
картридж лазерный Xerox WC3335/3345 Black,15000 стр (106R03623) або еквівалент - будут рассматриваться предложения по неоригинальным картриджам или только оригинальные от производителя?
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, вважаємо за необхідне повідомити про наступне. В додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації по кожному лоту чітко вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та виробник потрібного Замовнику товару. Запропонований товар-«еквівалент» повинен бути не гіршим за оригінальний та відповідати вищезазначеним технічним та якісним характеристикам. В додатку №2 також прописані Додаткові вимоги до предмету закупівлі де визначено, що «Еквівалентний картридж – картридж стороннього виробника, який дозволено або рекомендовано використовувати виробником відповідного принтеру/багатофункціонального пристрою.
Отже, учасник, який пропонує еквівалентні картриджі, повинен надати підтверджуючі документи видані виробником відповідного принтеру та/або багатофункціонального пристрою або його офіційним представником.
Отже, учасник, який пропонує еквівалентні картриджі, повинен надати підтверджуючі документи видані виробником відповідного принтеру та/або багатофункціонального пристрою або його офіційним представником.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1.- картридж Canon 052H LBP 212DW/214DW/215X/MF421DW/426DW/428X/MF429X Black (2200C002) або еквівалент; |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 200,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
40 шт
картридж Canon 052H LBP 212DW/214DW/215X/MF421DW/426DW/428X/MF429X Black (2200C002) або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Василя Жуковського, 23
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2019 09:54
Дата відповіді: 09 квітня 2019 16:51
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: «Розглянувши Ваше звернення, вважаємо за необхідне повідомити про наступне. Відповідно до норм законодавства в сфері публічних закупівель замовник має забезпечити однаковий підхід до всіх учасників. Відповідно до ст. 5 Закону “Про публічні закупівлі”(далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, відповідно
до ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
П.30 ч. 1 ст.1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно п. 19 ч. 1 ст. 1 Закону приведена ціна - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю Картриджів (код ДК 021:2015 - 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку), ціна на товар, яка вказана в тендерній пропозиції повинна включати всі витрати на сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником торгів, а також включати витрати, пов’язані з перевезенням товару. Учасник зазначає у тендерній пропозиції ціну – загальну вартість з ПДВ або без ПДВ, у разі якщо учасник звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України.
З огляду на наведене, ціна на товар, яка вказана в тендерній пропозиції, повинна містити податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником торгів, а також витрати на транспортування.»
до ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
П.30 ч. 1 ст.1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно п. 19 ч. 1 ст. 1 Закону приведена ціна - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю Картриджів (код ДК 021:2015 - 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку), ціна на товар, яка вказана в тендерній пропозиції повинна включати всі витрати на сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником торгів, а також включати витрати, пов’язані з перевезенням товару. Учасник зазначає у тендерній пропозиції ціну – загальну вартість з ПДВ або без ПДВ, у разі якщо учасник звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України.
З огляду на наведене, ціна на товар, яка вказана в тендерній пропозиції, повинна містити податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником торгів, а також витрати на транспортування.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КС Міст" |
184 800,00
UAH з ПДВ
|
177 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
239 200,00
UAH з ПДВ
|
239 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПУТЕРРА-СЕРВІС" |
35 844,00
UAH з ПДВ
|
32 244,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
158 400,00
UAH з ПДВ
|
158 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СИНЮЧЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ |
177 999,00
UAH з ПДВ
|
176 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
192 568,80
UAH з ПДВ
|
187 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ |
193 400,00
UAH з ПДВ
|
187 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
199 200,00
UAH з ПДВ
|
187 152,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
203 760,00
UAH з ПДВ
|
189 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" |
207 600,00
UAH з ПДВ
|
207 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПУТЕРРА-СЕРВІС" #39330677 |
Відхилено |
32 244,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 16:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Відхилено |
158 400,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 15:54
|
|
СИНЮЧЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ #2246216917 |
Відхилено |
176 799,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 16:19
|
|
ПП "КС Міст" #32652951 |
Відхилено |
177 996,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 16:23
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Переможець |
187 104,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 16:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2019 14:03
|
Ду №1 387_1 (1).pdf | зміни до договору |
24 травня 2019 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 08:50
|
387_1.pdf | укладений |
21 травня 2019 08:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 387/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 387/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |