Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер Entry І2-13704 або еквівалент
Очікувана вартість
227 500,00 UAH
UA-2019-04-05-000348-b 107696f6dab345f4bd60e827320f977a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрченко Олена Вікторівна

+380474440889 nikolaieva1996@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Код ЄДРПОУ: 02125639
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., місто Умань, Садова 2
Контактна особа: Юрченко Олена Вікторівна
+380474440889
nikolaieva1996@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 11:55
Очікувана вартість: 227 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 137,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Сервер Entry І2-13704 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2019 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 09:23
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ДО_ТД.doc
09 квітня 2019 09:23
НОВА_РЕДАКЦІЯ_Додаток_2_ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
09 квітня 2019 09:23
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_Сервер.docx
05 квітня 2019 10:55
Додаток_1_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
09 квітня 2019 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 09:23
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ДО_ТД.doc
09 квітня 2019 09:23
НОВА_РЕДАКЦІЯ_Додаток_2_ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
05 квітня 2019 10:55
Додаток_2_ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
09 квітня 2019 09:23
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_Сервер.docx
05 квітня 2019 10:55
ТД_Сервер.docx
05 квітня 2019 10:55
Додаток_1_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2019 09:51
Дата відповіді: 09 квітня 2019 09:19
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за питання. Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна у даный закупівлі. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Отже до участі у відкритих торгах допускаються пропозиції фізичних осіб-підприємців та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. При цьому замовнеком не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі та відповідно ніяких додадаткових нарахувань. Пропозиції платників та не платників ПДВІ розглядаються на рівних підставах.
Пам'ять
Дата подання: 08 квітня 2019 11:39
Дата відповіді: 09 квітня 2019 09:37
Доброго дня! В технічному завданні словами вказана RAM 32GB REG - 2 шт., а в шифрі вказана модель Кингстона 16GB. Яка ємність пам'яті і кількість лінійок необхідна ????
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Замовником було детально опрацьоване Ваше питання та внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-05-000348-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 02 травня 2019 17:40
змінити рішення
Шановний замовник!

Просимо розглянути наші вимоги і змінити ваше рішення, ми вважаємо, що воно неправомірно!

1. Відповідно до тендерної документації у вас написано (якщо договору присвоєно номер), а його може і не бути, тобто це не є обов'язковим, ми виконали на даних замовників безліч договорів, можливо частина і без номера, і це відображено у відгуку. Таким чином тут абсолютно немає порушень, ви вимагаєте те, що по документації не обов'язково і таким чином порушуєте закон. І за фактом ви можете знайти десятки виконаних в строк і в повному обсязі нами договорів у відкритому доступі на сервери на мільйони гривень.

2. У складі тендерної пропозиції є авторизаційний лист, в якому зазначено що ми є партнерами компанії Онікс, офіційними реселлерами та системними інтеграторами. Цієї інформації повинно бути достатньо, договір між нашою компанією та компанією Онікс є закритою комерційною інформацією, яку ми не маємо права надавати, а ви такою вимогою перевищуєте закон.

3. Відповідно до закону з 1 лютого 2018 скасовано обов'язкову сертифікацію даної продукції і ваша вимога ISO 14001 діє до: 2015 є не обов'язковою, ми прикріпили файли сертифікатів, хоча могли цього взагалі не робити, ви можете не розглядати ці файли. Ви маєте право відхилити по відсутності перекладу лише по тим пунктам, які є обов'язковими до виконання.

В даному випадку ці файли є доповненням до тендерній пропозиції, і можуть не розглядатися і ніяк не можуть впливати на результат, ви своїм рішенням порушуєте закон.

Таким чином просимо змінити ваше рішення і визнати нас переможцями даного тендеру, інакше ми будемо змушені звертатися в АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 травня 2019 17:19
Замовником детально опрацьовано Ваша вимога, та повідомляємо наступне: Порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій визначено у відповідності до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Зокрема, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно п. 4 вказаної норми після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При цьому строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У відповідності до листа-роз’яснення МЕРТУ №3302-06/24704-06 від 05.08.2016р. Закон, зокрема ст. 28 встановлює різні алгоритми здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій у залежності від очікуваної вартості закупівлі. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме ст. 16 не містить переліку та обсягу документів, якими Учасник підтверджує відповідність критерію/ям, які встановив Замовник.
Також частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, Законом визначено зміст кваліфікаційних критеріїв, а замовник визначає спосіб документального підтвердження у вигляді переліку документів які учасник має надати для підтвердження відповідних критеріїв. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Отже, Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження встановленим кваліфікаційним критеріям, та виходячи з особливостей закупівлі. Також хотілось би зазначити що замовником було встановлено вимогу у тендерній, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме копію не менше двох виконаних (частково виконаних) аналогічних договорі з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями документів, що підтверджують факт поставки товару по даному договору (видаткова накладна, акт прийому-передачі, тощо) та позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору (але не менше 1 (одного) відгука), копія якого надана у складі пропозиції. Відповідно учасником було надано Документ під назвою «Довідка про виконання аналогічних договорів» із зазначенням суми відповідних договорів відповідно до змісту якої надано два аналогічних договори з Виконавчим комітетом Ізюмської міської ради №30 від 03.07.2018 та Тернопільською обласною державною адміністрацією №2 від 14.09.2018 а тому учасник мав був надати відгук на надані договори із зазначенням номера договору який відповідно до змісту поданої пропозиції наявний у наданих договорів. Також нагадуємо що учасник не надав документи що підтверджують факт поставки товару по даному договору (видаткова накладна, акт прийому-передачі, тощо).
Відповідно до ч.1та 2 ст. 505 Цивільного кодексу України Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Відповідно до ст. 23. Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Відповідно учасник міг звернутися до замовника з вимогою про внесення відповідних змін до тендерної документації але в оголошенні UA-2019-04-05-000348-b відповідних вимог немає. Також учасник міг відобразити комерційною інформацією у договорі у вигляді закреслених даних. А Замовник відповідно оцінює пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
Замовником у Додатком 1 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі) вимагалися Копії сертифікатів щодо виробника або виробництва обладнання: на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015); на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015). Обидва сертифікати складені мовою іншою ніж українська мова або російська мова, не містять перекладу українською мовою засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.
У статті 30 Закону передбачені підстави за які Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, при цьому достатньо однієї такої підстави. Крім того, практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник. При цьому хотілось би зазначити що ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений порядок оскарження процедури закупівлі, та у разі якщо учасник важчає що його права порушені він може звернутися до Антимонопольного комітету України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гордєєва А.М. 215 160,00
UAH з ПДВ
214 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" 219 000,00
UAH з ПДВ
215 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 10:17
Лист-згода.PDF
24 квітня 2019 15:46
Відгук.pdf
21 квітня 2019 23:46
Електронний підпис
21 квітня 2019 23:45
Цінова пропозиція.PDF
21 квітня 2019 23:45
Технічні вимоги.PDF
21 квітня 2019 23:45
Специфікація.PDF
21 квітня 2019 23:45
Свідоцтва (витяги).PDF
21 квітня 2019 23:45
Лист виробника.PDF
21 квітня 2019 23:45
ІНН та ПАСПОРТ.PDF
21 квітня 2019 23:45
Досвід (підтвердження).pdf
21 квітня 2019 23:45
Досвід (довідка).PDF
21 квітня 2019 23:45
Довідка про санкції.PDF
21 квітня 2019 23:45
Довідка про печатку.PDF
21 квітня 2019 23:45
Довідка про МТБ.PDF
21 квітня 2019 23:45
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

21 квітня 2019 17:37
Електронний підпис
21 квітня 2019 17:35
довідка дфс.pdf
21 квітня 2019 17:35
проект договору.pdf
21 квітня 2019 17:35
довідка мвс.pdf
21 квітня 2019 17:35
Гарантійний лист.pdf
21 квітня 2019 17:35
Аналогічні договори.zip
21 квітня 2019 17:35
документи.zip
21 квітня 2019 17:35
ст17 .pdf
21 квітня 2019 17:35
сертифікати.zip
21 квітня 2019 17:35
технічне завдання.pdf
21 квітня 2019 17:35
Лист згода договір.pdf
21 квітня 2019 17:35
довідка ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гордєєва А.М.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гордєєва А.М.
#3071810344
Відхилено 214 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 11:59
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ"
#23350949
Відхилено 215 100,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 12:03

Документи

02 травня 2019 11:59
Електронний підпис

Документи

02 травня 2019 12:03
Електронний підпис
02 травня 2019 12:01
ПРОТОКОЛ_ВІДМІНА.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
02 травня 2019 12:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі