Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-технологічне супроводження програмного забезпечення "АСОП" за кодом ДК 021:2015 (CPV) "Єдиний закупівельний словник" - 72250000-2 Послуги, пов'язані із системами та підтримкою
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2019-04-05-000328-b 61e5d1eb35304784b5f6fef49c881403
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазаренко Інна Леонідівна

380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі", переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним Учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 13:54
Оскарження наміру укласти договір: 16 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Інформаційно-технологічне супроводження програмного забезпечення "АСОП" за кодом ДК 021:2015 (CPV) "Єдиний закупівельний словник" - 72250000-2 Послуги, пов'язані із системами та підтримкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-технологічне супроводження програмного забезпечення "АСОП" за кодом ДК 021:2015 (CPV) "Єдиний закупівельний словник" - 72250000-2 Послуги, пов'язані із системами та підтримкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, місто Київ, Київ, вул. Космічна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

05 квітня 2019 10:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ»
#30587514
Переможець 7 000 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 13:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ»
#30587514
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 12:00
ду 4631 31.12.2019.pdf зміни до договору
02 січня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 11:44
Підписаний договір 4631.pdf укладений
23 квітня 2019 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Зпмовником процедури закупівлі послуг на початку наступного року, в обсязі, що не перевищцє 20 відсотків від ціни зазначеної у п. 3.1 Договору, а саме 1 400000,00
Номер договору про закупівлю: 4631
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 03 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 935 467,61
UAH (в тому числі ПДВ 489 244,60 UAH)