Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (встановлення та обслуговування тривожної кнопки)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-04-05-000172-b ● 1b88ab73ab2b4f35a9ca080ddf10a716
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6470 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (встановлення та обслуговування тривожної кнопки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (встановлення та обслуговування тривожної кнопки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2019 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2019 15:31 |
ТД охорона зміни.doc | |
20 травня 2019 15:31 |
Перелік змін трев кнопка.docx |
20 травня 2019 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 травня 2019 15:31 |
ТД охорона зміни.doc
|
||||||
20 травня 2019 15:31 |
Перелік змін трев кнопка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 12 квітня 2019 10:22
Дата відповіді: 12 квітня 2019 15:49
Уточніть назви компаній в яких можна отримати банківську гарантію, як для прикладу?
Відповідь: Шановний учаснику будь-яка фінансова установа з відповідним рейтингом.
Вимога
Дата подання: 12 квітня 2019 10:27
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:19
- копію документу виданого уповноваженим органом про те, що транспорт реагування зареєстрований як спеціальний (спеціалізований) (виданий не більше ніж за три місяці до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій); - на якій підставі довдіки мають бути датовані саме за 3 місяці? Яким НПА це передбачено? Вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статтею 6 Забезпечення охоронної діяльності Закону України „Про охоронну діяльність” вказано, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення певних заходів, включаючи використання транспорту реагування. Відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону України „Про охоронну діяльність” транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Відповідно до п. 9.1 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 р. № 379, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2011 року за
№ 123/18861 встановлено, що у свідоцтвах про реєстрацію ТЗ оперативних і спеціальних служб, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу "Тип транспортного засобу" вноситься запис: «Спеціальний» або «Спеціалізований».
З метою уникнення недобросовісних учасників, які можуть подавати копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (транспорту реагування) які вже не є спеціальними, або давно зняті з обліку, відчужені, тощо, а також з метою актуалізації інформації про транспортні засоби, що будуть використовуватися учасниками при наданні послуг, вважаємо, що вимога про надання відповідної довідки та у встановлений строк є обґрунтованою.
Статтею 6 Забезпечення охоронної діяльності Закону України „Про охоронну діяльність” вказано, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення певних заходів, включаючи використання транспорту реагування. Відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону України „Про охоронну діяльність” транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Відповідно до п. 9.1 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 р. № 379, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2011 року за
№ 123/18861 встановлено, що у свідоцтвах про реєстрацію ТЗ оперативних і спеціальних служб, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу "Тип транспортного засобу" вноситься запис: «Спеціальний» або «Спеціалізований».
З метою уникнення недобросовісних учасників, які можуть подавати копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (транспорту реагування) які вже не є спеціальними, або давно зняті з обліку, відчужені, тощо, а також з метою актуалізації інформації про транспортні засоби, що будуть використовуватися учасниками при наданні послуг, вважаємо, що вимога про надання відповідної довідки та у встановлений строк є обґрунтованою.
Питання
Дата подання: 12 квітня 2019 10:30
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:20
Чи вірно розуміємо,що У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, такий учасник надає договір реагування з
іншим охоронним підприємством, з наданням копії ліцензії МВС та копії технічних паспортів, завірених печаткою власника транспортних засобів (не менше 4-х одиниць, які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність»). - надаються лише 4 техпаспорти без всіх інших документів (дозволи та довідки) , бо вони подаються до власного транспорту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, п.3.2. ч.1 Додатку 2 ТД чітко визначено, що у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, такий учасник надає договір реагування з іншим охоронним підприємством, з наданням копії ліцензії МВС та копії технічних паспортів, завірених печаткою власника транспортних засобів (не менше 4-х одиниць, які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність»).
Вимога
Дата подання: 12 квітня 2019 10:33
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:22
На підставі якого НПА Ви вимагаєте охоронників з 4 розрядом? Адже послуги в межах Вашої закупівлі можуть надавати і охоронники 4го розряду. Вимога про 4 розряд дискримінаціна. Вимагаємо виключити вимогу про наявність працівників 4го розряду та внести зміни.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. У зв’язку з тим, що об’єкти, які підлягають охороні, потребують посиленої охорони, оскільки мають особливе значення (дитячі навчальні заклади) і для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку з охоронних послуг, тому і заявлена вимога до кваліфікації учасників, щодо 4 розряду.
Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією. Враховуючи, що об’єктом охорони є дитячі навчальні заклади, саме тому у нас такі вимоги.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. У зв’язку з тим, що об’єкти, які підлягають охороні, потребують посиленої охорони, оскільки мають особливе значення (дитячі навчальні заклади) і для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку з охоронних послуг, тому і заявлена вимога до кваліфікації учасників, щодо 4 розряду.
Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією. Враховуючи, що об’єктом охорони є дитячі навчальні заклади, саме тому у нас такі вимоги.
Питання
Дата подання: 12 квітня 2019 10:36
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:22
Ліцензія з додатками на діяльність відповідно до предмету закупівлі (якщо цього вимагає чинне законодавство), або інші документи на право здійснення діяльності у сфері надання інформаційно-технологічних послуг, завірені Учасником копії висновків, права на зазначені послуги, завірену Учасником копію документу на підставі якого учасник має право надавати в користування програмне забезпечення третім особам (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір, або інший документ) - про що йдеться? Учасники мають ліцензію на охоронну діяльність - вона дає їм право надавати послуги в межах даної закупівлі. Про яке авторське право йдеться?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п.7 ч.2.1. розділу 2 додатку 2 визначено, що для підтвердження інформації про відповідність вимогам Учасник надає ліцензію з додатка на діяльність відповідно до предмету закупівлі. Тому Учасники які мають ліцензію на охоронну діяльність, що дає їм право надавати послуги в межах даної закупівлі – надають таку ліцензію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-05-000172-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 17 квітня 2019 22:57
Дата подання: 17 квітня 2019 22:57
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2019 21:02
Рішення від 22.04.2019 № 4866 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 21:02
Інформація про резолютивну частину рішення №5801.pdf
Дата публікації: 13 травня 2019 16:20
Рішення від 11.05.2019 № 5801.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін до тендерної документації відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги приватного підприємства "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" № 5801-р/пк-пз від 11.05.2019 р. на закупівлю "ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-05-000172-b.
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2019 15:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2019 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" |
494 999,50
UAH з ПДВ
|
419 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕКТОР ЛТД" |
564 939,40
UAH з ПДВ
|
479 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
555 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОНСАЛТ СВ" |
694 997,00
UAH з ПДВ
|
694 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" #35735789 |
Відхилено |
419 999,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 15:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Відхилено |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 15:31
|
|
ТОВ "ВЕКТОР ЛТД" #16401209 |
Відхилено |
479 900,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 15:41
|
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
555 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 16:29
|
|
ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229 |
Переможець |
694 997,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 17:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2020 23:11
|
7 299.pdf | зміни до договору |
25 березня 2020 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 12:36
|
6 299.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2020 12:21
|
5 299.pdf | зміни до договору |
29 січня 2020 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2020 11:56
|
4 299.pdf | зміни до договору |
29 січня 2020 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:00
|
3 299.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2019 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2019 17:14
|
ДУ трив кн.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2019 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2019 17:32
|
ДУ 1 до 299.pdf | зміни до договору |
19 червня 2019 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 09:55
|
299.pdf | укладений |
19 червня 2019 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 299 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |