Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (встановлення та обслуговування тривожної кнопки)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-04-05-000172-b 1b88ab73ab2b4f35a9ca080ddf10a716
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 13:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6470 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (встановлення та обслуговування тривожної кнопки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (встановлення та обслуговування тривожної кнопки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:31
ТД охорона зміни.doc
20 травня 2019 15:31
Перелік змін трев кнопка.docx
20 травня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:31
ТД охорона зміни.doc
05 квітня 2019 09:52
ТД тривожна кнопка.docx
20 травня 2019 15:31
Перелік змін трев кнопка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 12 квітня 2019 10:22
Дата відповіді: 12 квітня 2019 15:49
Уточніть назви компаній в яких можна отримати банківську гарантію, як для прикладу?
Відповідь: Шановний учаснику будь-яка фінансова установа з відповідним рейтингом.
Вимога
Дата подання: 12 квітня 2019 10:27
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:19
- копію документу виданого уповноваженим органом про те, що транспорт реагування зареєстрований як спеціальний (спеціалізований) (виданий не більше ніж за три місяці до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій); - на якій підставі довдіки мають бути датовані саме за 3 місяці? Яким НПА це передбачено? Вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статтею 6 Забезпечення охоронної діяльності Закону України „Про охоронну діяльність” вказано, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення певних заходів, включаючи використання транспорту реагування. Відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону України „Про охоронну діяльність” транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Відповідно до п. 9.1 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 р. № 379, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2011 року за
№ 123/18861 встановлено, що у свідоцтвах про реєстрацію ТЗ оперативних і спеціальних служб, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу "Тип транспортного засобу" вноситься запис: «Спеціальний» або «Спеціалізований».
З метою уникнення недобросовісних учасників, які можуть подавати копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (транспорту реагування) які вже не є спеціальними, або давно зняті з обліку, відчужені, тощо, а також з метою актуалізації інформації про транспортні засоби, що будуть використовуватися учасниками при наданні послуг, вважаємо, що вимога про надання відповідної довідки та у встановлений строк є обґрунтованою.
Питання
Дата подання: 12 квітня 2019 10:30
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:20
Чи вірно розуміємо,що У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, такий учасник надає договір реагування з іншим охоронним підприємством, з наданням копії ліцензії МВС та копії технічних паспортів, завірених печаткою власника транспортних засобів (не менше 4-х одиниць, які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність»). - надаються лише 4 техпаспорти без всіх інших документів (дозволи та довідки) , бо вони подаються до власного транспорту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, п.3.2. ч.1 Додатку 2 ТД чітко визначено, що у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, такий учасник надає договір реагування з іншим охоронним підприємством, з наданням копії ліцензії МВС та копії технічних паспортів, завірених печаткою власника транспортних засобів (не менше 4-х одиниць, які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність»).
Вимога
Дата подання: 12 квітня 2019 10:33
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:22
На підставі якого НПА Ви вимагаєте охоронників з 4 розрядом? Адже послуги в межах Вашої закупівлі можуть надавати і охоронники 4го розряду. Вимога про 4 розряд дискримінаціна. Вимагаємо виключити вимогу про наявність працівників 4го розряду та внести зміни.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. У зв’язку з тим, що об’єкти, які підлягають охороні, потребують посиленої охорони, оскільки мають особливе значення (дитячі навчальні заклади) і для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку з охоронних послуг, тому і заявлена вимога до кваліфікації учасників, щодо 4 розряду.
Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією. Враховуючи, що об’єктом охорони є дитячі навчальні заклади, саме тому у нас такі вимоги.
Питання
Дата подання: 12 квітня 2019 10:36
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:22
Ліцензія з додатками на діяльність відповідно до предмету закупівлі (якщо цього вимагає чинне законодавство), або інші документи на право здійснення діяльності у сфері надання інформаційно-технологічних послуг, завірені Учасником копії висновків, права на зазначені послуги, завірену Учасником копію документу на підставі якого учасник має право надавати в користування програмне забезпечення третім особам (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір, або інший документ) - про що йдеться? Учасники мають ліцензію на охоронну діяльність - вона дає їм право надавати послуги в межах даної закупівлі. Про яке авторське право йдеться?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.7 ч.2.1. розділу 2 додатку 2 визначено, що для підтвердження інформації про відповідність вимогам Учасник надає ліцензію з додатка на діяльність відповідно до предмету закупівлі. Тому Учасники які мають ліцензію на охоронну діяльність, що дає їм право надавати послуги в межах даної закупівлі – надають таку ліцензію.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-05-000172-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 17 квітня 2019 22:57
Скарга
Детально в описі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2019 21:02
Рішення від 22.04.2019 № 4866 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 21:02
Рішення від 11.05.2019 № 5801.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін до тендерної документації відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги приватного підприємства "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" № 5801-р/пк-пз від 11.05.2019 р. на закупівлю "ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-05-000172-b.
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2019 15:36

Документи подані скаржником

17 квітня 2019 22:57
скарга.pdf
17 квітня 2019 22:57
платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" 494 999,50
UAH з ПДВ
419 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 690 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР ЛТД" 564 939,40
UAH з ПДВ
479 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 570 000,00
UAH з ПДВ
555 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 694 997,00
UAH з ПДВ
694 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 13:26
Електронний підпис
27 травня 2019 13:24
Скан_докiв_до гарантії.rar
27 травня 2019 13:24
Гарантiя_1119.pdf.(2).P7S
27 травня 2019 13:24
Гарантiя_1119.pdf.(1).P7S
27 травня 2019 13:24
Гарантiя_1119.pdf
27 травня 2019 13:24
Яненко.pdf
27 травня 2019 13:24
Улезько.pdf
27 травня 2019 13:24
Трончук.pdf
27 травня 2019 13:24
Толстих.pdf
27 травня 2019 13:24
Тобілевич.pdf
27 травня 2019 13:24
Семенюк Електромонтер.pdf
27 травня 2019 13:24
Проценко.pdf
27 травня 2019 13:24
Левченко.pdf
27 травня 2019 13:24
Костенко.pdf
27 травня 2019 13:24
Колесник.pdf
27 травня 2019 13:24
Жернокльов.pdf
27 травня 2019 13:24
Єрмоленко.pdf
27 травня 2019 13:24
Головань.pdf
27 травня 2019 13:24
Герасимчук.pdf
27 травня 2019 13:24
Бондарчук.pdf
27 травня 2019 13:24
Безуглий.pdf
27 травня 2019 13:24
проект договору.pdf
27 травня 2019 13:24
Накладні.pdf
27 травня 2019 13:24
накладна ПЦН.pdf
27 травня 2019 13:24
наказ про призначення.pdf
27 травня 2019 13:24
копія статуту.pdf
27 травня 2019 13:24
калькуляція.pdf
27 травня 2019 13:24
Інші умови.pdf
27 травня 2019 13:24
договір оренди офісу.pdf
27 травня 2019 13:24
довідка Довкілля.pdf
27 травня 2019 13:24
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 13:02
Електронний підпис
27 травня 2019 13:01
сертифікат якості.pdf
27 травня 2019 13:01
радіочастоти.pdf
27 травня 2019 13:01
про санкції 2.pdf
27 травня 2019 13:01
про санкції 1.pdf
27 травня 2019 13:01
про ГШР.pdf
27 травня 2019 13:01
повноваження в копіях.pdf
27 травня 2019 13:01
обладнання та мат.база.pdf
27 травня 2019 13:01
машини.pdf
27 травня 2019 13:01
ліцензія.pdf
27 травня 2019 13:01
згоди на обробку даних.pdf
27 травня 2019 13:01
електромонтери.pdf
27 травня 2019 13:01
довідки МВС ч.2.pdf
27 травня 2019 13:01
довідки МВС ч.1.pdf
27 травня 2019 13:01
довідка про пцс.pdf
27 травня 2019 13:01
довідка про АПН.pdf
27 травня 2019 13:01
Відгук.pdf
27 травня 2019 13:01
Витяг ПДВ.pdf
27 травня 2019 13:01
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 11:13
свідоцтво єд податк.pdf
27 травня 2019 11:13
протокол.pdf
27 травня 2019 11:13
наказ.pdf
27 травня 2019 11:13
Калькуляція.pdf
27 травня 2019 11:13
додаток 5.pdf
27 травня 2019 11:13
додаток 4.pdf
27 травня 2019 11:13
виписка.pdf
27 травня 2019 11:13
статут.pdf
27 травня 2019 11:13
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 16:53
Електронний підпис
27 травня 2019 16:52
договір страхування.pdf
27 травня 2019 16:52
Свідоцтво.pdf
27 травня 2019 16:52
вих. №139.pdf
27 травня 2019 16:52
вих. №139 3.pdf
27 травня 2019 16:52
технічні вимоги.pdf
27 травня 2019 16:52
спец транспорт.pdf
27 травня 2019 16:52
пропозиція.pdf
27 травня 2019 16:52
проект договору.pdf
27 травня 2019 16:52
про санкції.pdf
27 травня 2019 16:52
про офіс.pdf
27 травня 2019 16:52
працівники.pdf
27 травня 2019 16:52
повноваження.pdf
27 травня 2019 16:52
мат база.pdf
27 травня 2019 16:52
Ліцензія.pdf
27 травня 2019 16:52
копія паспорта.pdf
27 травня 2019 16:52
калькуляція.pdf
27 травня 2019 16:52
інші документи.pdf
27 травня 2019 16:52
згоди на обробку.pdf
27 травня 2019 16:52
елетро-ри.pdf
27 травня 2019 16:52
дозволи УДЦР.pdf
27 травня 2019 16:52
довідки МВС.pdf
27 травня 2019 16:52
Відгук.pdf
27 травня 2019 16:52
Відгук 2.pdf
27 травня 2019 16:52
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 11:23
Електронний підпис
24 травня 2019 11:22
Сердюков.pdf
24 травня 2019 11:22
Сахно.pdf
24 травня 2019 11:22
Пянищук.pdf
24 травня 2019 11:22
Носач.pdf
24 травня 2019 11:22
Ніканоркін.pdf
24 травня 2019 11:22
Мельниченко.pdf
24 травня 2019 11:22
кріпак.pdf
24 травня 2019 11:22
Копа.pdf
24 травня 2019 11:22
Козаченко.pdf
24 травня 2019 11:22
Климов.pdf
24 травня 2019 11:22
Карнаух.pdf
24 травня 2019 11:22
Дерунець.pdf
24 травня 2019 11:22
Данілов.pdf
24 травня 2019 11:22
Гнатюк.pdf
24 травня 2019 11:22
Анжуловський.pdf
24 травня 2019 11:22
Гарантiя_1106.pdf.(2).P7S
24 травня 2019 11:22
Гарантiя_1106.pdf.(1).P7S
24 травня 2019 11:22
Гарантiя_1106.pdf
24 травня 2019 11:22
ЦП.pdf
24 травня 2019 11:22
Транспорт реагування.pdf
24 травня 2019 11:22
Радіозвязок.pdf
24 травня 2019 11:22
протокол засновника.pdf
24 травня 2019 11:22
проект договору.pdf
24 травня 2019 11:22
копія статуту.pdf
24 травня 2019 11:22
калькуляція.pdf
24 травня 2019 11:22
договір оренди офісу.pdf
24 травня 2019 11:22
договір з поліцією.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН""

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВ "ВЕКТОР ЛТД"

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП "КОНСАЛТ СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН""
#35735789
Відхилено 419 999,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 15:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 420 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 15:31
ТОВ "ВЕКТОР ЛТД"
#16401209
Відхилено 479 900,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 15:41
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 555 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:29
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
Переможець 694 997,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 17:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" #35735789

№ рішення у справі

60/81-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

04 червня 2019 15:07
Електронний підпис
04 червня 2019 15:05
охор відх.pdf

Документи

04 червня 2019 15:31
Електронний підпис
04 червня 2019 15:28
шер відх.pdf

Документи

04 червня 2019 15:39
Електронний підпис
04 червня 2019 15:38
вект відх (2).pdf

Документи

04 червня 2019 16:28
Електронний підпис
04 червня 2019 16:00
охорона відх.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229

№ рішення у справі

60/81-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

04 червня 2019 17:03
Електронний підпис
04 червня 2019 17:00
пер конс.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
694 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 17:03
Електронний підпис
04 червня 2019 17:00
пер конс.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 23:11
7 299.pdf зміни до договору
25 березня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 12:36
6 299.pdf зміни до договору
31 січня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 12:21
5 299.pdf зміни до договору
29 січня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 11:56
4 299.pdf зміни до договору
29 січня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:00
3 299.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:08
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 17:15
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 17:14
ДУ трив кн.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:41
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 17:32
ДУ 1 до 299.pdf зміни до договору
19 червня 2019 14:58
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 09:55
299.pdf укладений
19 червня 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 299
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML