Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво комплексу адміністративно - господарських приміщень та гаражів для санітарного автотранспорту за адресою: вул. Петровського, смт. Біловодськ, Луганська область.
Очікувана вартість
5 707 426,00 UAH
UA-2019-04-05-000083-c 68c14b71742e4d2b942057dadcabead9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Очкур Марина Петрівна

+380646691794 belmed.kz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» БІЛОВОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Код ЄДРПОУ: 37336085
Місцезнаходження: 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул.Петровського, буд №32
Контактна особа: Очкур Марина Петрівна
+380646691794
belmed.kz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 12:03
Очікувана вартість: 5 707 426,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 537,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво комплексу адміністративно - господарських приміщень та гаражів для санітарного автотранспорту за адресою: вул. Петровського, смт. Біловодськ, Луганська область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92800, Україна, Луганська область, смт. Біловодськ, вул. Петровського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Будівництво комплексу адміністративно - господарських приміщень та гаражів для санітарного автотранспорту за адресою: вул. Петровського, смт. Біловодськ, Луганська область. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 11:57
Протокол3.05042019.pdf
16 квітня 2019 11:57
кваліфікац. критерії .docx
05 квітня 2019 09:40
т.5 СЗ.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.5 ЕТР.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.4 ОВ.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.3 ВК.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.3 ЗВК.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.2 АБ.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.1 ПЗ.pdf
05 квітня 2019 09:40
Відомість обсягів робіт.docx
05 квітня 2019 09:40
Тенддок гаражи.docx
16 квітня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 11:57
Протокол3.05042019.pdf
16 квітня 2019 11:57
кваліфікац. критерії .docx
05 квітня 2019 09:40
кваліфікац. критерії .docx
05 квітня 2019 09:40
т.5 СЗ.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.5 ЕТР.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.4 ОВ.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.3 ВК.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.3 ЗВК.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.2 АБ.pdf
05 квітня 2019 09:40
т.1 ПЗ.pdf
05 квітня 2019 09:40
Відомість обсягів робіт.docx
05 квітня 2019 09:40
Тенддок гаражи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

умови оплати
Дата подання: 09 квітня 2019 10:04
Дата відповіді: 09 квітня 2019 13:18
Чи можливо змінити умови оплати, а саме передбачити в проекті договору передоплату в розмірі 30% від суми договору на придбання матеріалів?
Відповідь: Дякуєм за запитання. Але нажаль змінити умови оплати не можливо. Передоплату на закупівлю матеріалів не передбачено. Тендерна документація розроблена згідно Закону України "Про публічні закупівлі" - передоплата це не обов'язок, а право замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-09-000014 ● 8ead1476a0df4bccaf602fe5c7fbba18
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

08.04.2019 № 16

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток

до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області

від 08.04.2019 № 16

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

4 UA-2019-04-05-000083-c 05.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Л. ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення було усунуте шляхом внесення змін в Тендерну документацію Протокольним рішенням.

2019-04-16 14:50:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВД-СТРОЙ 5 527 365,00
UAH з ПДВ
5 527 365,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОКСІБУД" 5 701 553,00
UAH з ПДВ
5 701 553,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2019 12:27
17тендер.imd
21 квітня 2019 12:27
17_ДЦ_6.pdf
21 квітня 2019 12:27
17_ДЦ_5.pdf
21 квітня 2019 12:27
17_ДЦ_4.pdf
21 квітня 2019 12:27
17_ДЦ_3.pdf
21 квітня 2019 12:27
17_ДЦ_2.pdf
21 квітня 2019 12:27
17_ДЦ_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВД-СТРОЙ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОКСІБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВД-СТРОЙ
#37628855
Очікує рішення 5 527 365,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 12:24

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 травня 2019 13:48
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби. абз.1 ч.1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
07 травня 2019 13:47
Протокол 5.05042019