Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (Шафи серверні)
Очікувана вартість
87 600,00 UAH
UA-2019-04-04-003691-a 38c4a4fffc274c9eb1f9a27d9e9a4874
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 23:59
Очікувана вартість: 87 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


постачання еквівалентного товару не передбачається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Шафи серверні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 425, вул. Смоленська, 19, кім. 316-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору З дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Р0ахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві на наступний робочий день після підписання Сторонами Договору. Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання Обладнання Постачальником Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 17:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 17:42
Документація ЕЗ шафи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 квітня 2019 09:10
Дата відповіді: 08 квітня 2019 15:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо запитання 1: Відповідно до п. 3.7. Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі, через електронну систему закупівель не передбачено постачання еквівалентного Обладнання. Отже, пропозиція, яка міститиме у складі предмету закупівлі обладнання, торгова марка або модель якого відрізняється від обладнання, що є предметом закупівлі, буде визнана як така, що не відповідає умовам закупівлі.
Щодо запитання 2: Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженого Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 05 квітня 2019 12:22
Дата відповіді: 08 квітня 2019 15:50
Доброго дня! Вкажіть будь ласка, чим спричинено обмеження пропозиції виключно товаром виробника ПАТ УХЛ МАШ. Адже на Україні уснує значна кількість виробників аналогічного телекомунікаційного обладнання, які можуть запропонувати продукцію відповідної якості та характеристикам Звертаємо Вашу увагу, обмеження пропозиції одним виробником унеможливлює конкуренцію між учасниками закупівлі. Дякую за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час жодними нормативно-правовими актами щодо проведення допорогової процедури закупівлі Замовник не обмежений у виборі марки, моделі товару та не зобов’язаний обґрунтовувати такий вибір.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАБ" 87 500,04
UAH з ПДВ
87 500,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 15:26
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:25
Статут.pdf
12 квітня 2019 15:25
Специфікація.pdf
12 квітня 2019 15:25
Протокол.pdf
12 квітня 2019 15:25
Наказ.jpg
12 квітня 2019 15:25
Комерційна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 15:25
Відгук.pdf
12 квітня 2019 15:25
ISO.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТАБ"
#36125000
Переможець 87 500,04
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 17:53

Документи

17 квітня 2019 17:53
Електронний підпис
17 квітня 2019 17:50
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАБ"
#36125000
87 500,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 17:53
Електронний підпис
17 квітня 2019 17:50
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 17:08
Договір укладений
24 квітня 2019 17:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2019 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 87 500,04
UAH з ПДВ