Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (ДК 021:2015 - 33140000-3), (витратні матеріали)
Medical consumables (CPV 021:2015 - 33140000-3), (сonsumables)
Очікувана вартість
6 231 500,00 UAH
UA-2019-04-04-003250-a 4964d42d9bab4526be3726e8693fe3a3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Додаткові контактні особи: Mariia Tolstykh
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavna ustanova "Instytut sertsia Ministerstva okhorony zdorovia Ukrainy"
National ID: 38831595
Contact point: Mariia Tolstykh
+380442916109
tcheart@ukr.net
Additional contacts: Mariia Tolstykh
+380442916109
tcheart@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 14:27
Очікувана вартість: 6 231 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 157,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 квітня 2019 16:27
Enquiries until: 26 квітня 2019 18:00
Complaints submission until: до 02 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 травня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 6 231 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 31 158 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173251 штука
(витратні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, Братиславська 5 А
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

(сonsumables)
CPV: 33140000-3
Період постачання: з 31 травня 2019 по 20 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 травня 2019
UA-2019-04-04-003250-a4964d42d9bab4526be3726e8693fe3a3
Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Вівон Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

16 травня 2019 15:17
Електронний підпис

Документи

16 травня 2019 15:18
Електронний підпис

Публічні документи

06 травня 2019 09:19
Електронний підпис
06 травня 2019 09:19
Електронний підпис
06 травня 2019 09:15
кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ПП Вівон

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 5 694 186,80
UAH з ПДВ
5 694 186,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП Вівон 5 968 937,20
UAH з ПДВ
5 968 937,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 09:19
Електронний підпис
06 травня 2019 09:19
Електронний підпис
06 травня 2019 09:15
кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ПП Вівон

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 5 694 186,80
UAH з ПДВ
23 травня 2019 13:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

23 травня 2019 13:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
5 694 186,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 13:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:02
Звіт 3314-26Т.pdf укладений
03 квітня 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 13:42
ДУ 4 від 21.01.2020 до Д 3314-26Т від 03.06.2019 ТОВ Екомед.pdf зміни до договору
21 січня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 13:10
ДУ №3 від 06.12.19 до Д 3314-26Т _Екомед.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 13:09
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 14:57
ДУ 2 від 30.10.2019 до Д 3314-26Т від 03.06.2019.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 12:49
ДУ №1 від 17.10.19 до Д 3314-26Т _ТОВ Екомед.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 12:48
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 14:22
Д 3314-26Т від 03.06.2019 Екомед (витратні матер).pdf укладений
05 червня 2019 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились зменшити обсяг товару
Номер договору про закупівлю: 3314-26Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3314-26Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3314-26Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3314-26Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 21 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 556 686,80
UAH (в тому числі ПДВ 363 521,57 UAH)