Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради)
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2019-04-04-003055-a 3240dc9a5193428fbea17673bff90ff7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Журавель

+380567427558 lenazhuravel1971@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 23928934
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Олександра Поля, будинок 2
Контактна особа: Олена Журавель
+380567427558
lenazhuravel1971@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Рішення про намір укласти договір на придбання послуг 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради) за переговорною процедурою закупівлі було прийнято враховуючи виняткові обставини застосування переговорної процедури закупівлі, передбачені п.4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тендерним комітетом Дніпропетровської обласної ради було двічі відмінено процедуру закупівлі відкриті торги (з публікацією англійською мовою) по предмету закупівлі 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради) у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Документами, що підтверджують відміну торгів за процедурою відкриті торги та наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є:
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.02.2019 UA-2019-01-28-003627-b.
2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 01.04.2019 UA-2019-03-01-000840-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 16:11
Оскарження наміру укласти договір: 15 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Тендерна документація

04 квітня 2019 16:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОБАЗА"
#04011621
Переможець 11 974 697,20
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 16:11

Документи

04 квітня 2019 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОБАЗА"
#04011621
11 974 697,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:02
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 09:49
ДУ 3 від 24.12.2019.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 09:48
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 17:35
ДУ 2 від 25.11.2019.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 17:28
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2019 11:06
ДУ 1 зменшення ціни на 60246,72.pdf зміни до договору
16 травня 2019 11:03
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 11:26
Договір 7 на 11974697,20.pdf укладений
15 квітня 2019 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.3.9., п.11.1 договору від 15 квітня 2019 року № 7, п.5 ч.4 ст.36 Закону України „Про публічні закупівлі” Сторони узгодили зміну ціни договору цього договору в бік зменшення без зміни кількості та якості послуг і домовились: зменшити ціну договору на 60246,72 (шістдесят тисяч двісті сорок шість) грн 72 коп. і викласти п.3.1. в наступній редакції: „Ціна цього Договору становить 11 914 450,48 (одинадцять мільйонів дев’ятсот чотирнадцять тисяч чотириста п’ятдесят) грн 48 коп., у тому числі ПДВ – 1 985 741,75 (один мільйон дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч сімсот сорок одна) грн 75 коп.; викласти Додаток 1 та Додаток 2 до цього договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 3.9. договору від 15 квітня 2019 року № 7, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі” Сторони узгодили зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника і домовились: зменшити ціну договору на 3 708 904,12 (три мільйона сімсот вісім тисяч дев’ятсот чотири) грн 12 коп. і викласти п.3.1. в наступній редакції: „Ціна цього Договору становить 8 205 546,36 (вісім мільйонів двісті п’ять тисяч п’ятсот сорок шість) грн 36 коп., у тому числі ПДВ – 1 367 591,06 (один мільйон триста шістдесят сім тисяч п’ятсот дев’яносто одна) грн 06 коп.; викласти Додаток 1 та Додаток 2 до цього договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 3.9. договору від 15 квітня 2019 року № 7, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі” Сторони узгодили зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника і домовились: зменшити ціну договору на 109,62 (сто дев’ять) грн 62 коп. і викласти п.3.1. в наступній редакції: „Ціна цього Договору становить 8 205 436,74 (вісім мільйонів двісті п’ять тисячі чотириста тридцять шість) грн 74 коп., у тому числі ПДВ – 1 367 572,79 (один мільйон триста шістдесят сім тисяч п’ятсот сімдесят дві) грн 79 коп.; викласти Додаток 1 та Додаток 2 до цього договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 205 436,74
UAH (в тому числі ПДВ 1 367 572,79 UAH)