Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт трамвайної колії по вул. Євгена Котляра від вул. Полтавський Шлях до вул. Коцарської
Очікувана вартість
29 757 768,00 UAH
UA-2019-04-04-002931-a 575d63b8e8f642aeab78fc572b2167d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 12:18
Очікувана вартість: 29 757 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 148 788,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт трамвайної колії по вул. Євгена Котляра від вул. Полтавський Шлях до вул. Коцарської
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, по вул. Євгена Котляра від вул. Полтавський Шлях до вул. Коцарської
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" 28 981 489,74
UAH з ПДВ
28 981 489,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" 29 537 800,20
UAH з ПДВ
29 537 800,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 17:15
Ліцензія.pdf
10 травня 2019 17:15
ДЦ Коцарская.pdf
10 травня 2019 17:15
Довідка МВСУ.pdf
10 травня 2019 17:15
Довідка ДФС.pdf
10 травня 2019 17:15
Довідка (4).zip
10 травня 2019 17:15
Довідка (3).zip
26 квітня 2019 13:49
16.Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 13:49
15.Статут (копія).pdf
26 квітня 2019 13:49
14.ст.17.pdf
26 квітня 2019 13:49
13.ст.16.pdf
26 квітня 2019 13:49
12.Реєстр документів.pdf
26 квітня 2019 13:49
11.Проект договору.pdf
26 квітня 2019 13:49
10.Ліцензія.pdf

Публічні документи

29 квітня 2019 09:25
19. Статут.pdf
29 квітня 2019 09:25
6. Проект договору.pdf
29 квітня 2019 09:25
5. Копія витягу з ЄДР.pdf
29 квітня 2019 09:25
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
Переможець 28 981 489,74
UAH з ПДВ
06 травня 2019 17:48

Документи

06 травня 2019 17:47
Електронний підпис
06 травня 2019 17:44
сканирование0002.pdf
06 травня 2019 17:44
сканирование0003.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
28 981 489,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 17:47
Електронний підпис
06 травня 2019 17:44
сканирование0002.pdf
06 травня 2019 17:44
сканирование0003.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2022 15:28
сканирование0015.pdf зміни до договору
02 листопада 2022 15:21
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 15:46
сканирование0007.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 10:51
сканирование.pdf зміни до договору
17 липня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 15:35
сканирование0023.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 17:51
сканирование.pdf зміни до договору
03 червня 2019 17:50
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 16:04
сканирование.pdf укладений
23 травня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладання Додатку 1 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1819
Договір:
Номер додаткової угоди: 1819
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зменшення фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №2 14. Сума договору після внесення змін: 28 981 489.74 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 1819
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №3 14. Сума договору після внесення змін: 28 981 489.74 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 1819
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору і строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1819
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1819
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML