Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко пастеризоване
Очікувана вартість
575 000,00 UAH
UA-2019-04-04-002880-a ● 054920f9a0224dd4a628216de04f3474
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142388 |
Місцезнаходження: | 53304, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна. 7 |
Контактна особа: |
Тетяна Василівна Цупіло +380566742805 osvita0108@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2019 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 575 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 літр
Молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, Заклади освіти міста згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2019 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2019 15:48 |
ДОДАТОК 1.docx | |
04 квітня 2019 15:48 |
ДОДАТОК 2.docx | |
04 квітня 2019 15:48 |
ДОДАТОК 4.doc | |
04 квітня 2019 15:48 |
ДОДАТОК 6.doc | |
04 квітня 2019 15:48 |
ДОДАТОК 7.doc | |
04 квітня 2019 15:48 |
Додаток 5 Проект договору (молоко).docx | |
04 квітня 2019 15:48 |
Тендерна документація Молоко.docx | |
04 квітня 2019 15:48 |
ДОДАТОК 3.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-04-002880-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ", Код ЄДРПОУ:24601394
Дата подання: 04 травня 2019 19:58
Дата подання: 04 травня 2019 19:58
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТА ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 25.04.2019 року
На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua/tenders/3719198) 04.04.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі
(Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване) зі строком поставки до 31.12.2019 року на очікувану вартість 575`000.00 грн (з ПДВ). Замовником процедури закупівлі є Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію (Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване), далі «Тендерна документація» із додатками.
22 квітня 2019 року було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником зі строком поставки до 31.12.2019 року.
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», код 41505858 - 309`750.00 грн з ПДВ;
НАУМЕНКО ДАР'Я ВІКТОРІВНА, код 3472909106 - 310`000.00 грн. з ПДВ;
ФОП "СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ ", код 2155600190 - 322`500.00 грн. з ПДВ;
ФОП Лісовий Олексій Григорович, код 3174115033, - 341`999.00 грн. з ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙТ», код ЄДРПОУ 24601394 -
342`000.00 грн. з ПДВ ;
ТОВ "ОПТІТРЕЙД", код ЄДРПОУ 32298653 - 465`000.00 грн. з ПДВ;
ФОП Борисовська І.Л. код 2506607440 - 528`750.00 грн. з ПДВ.
25 квітня 2019 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення про визначення переможця та повідомлення про намір про укладення договору з ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» та завантажено протокол № 151 засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради.
Але після ознайомлення із документами, які були додані до тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», наше Товариство вважає, що вони містять чисельні порушення, на які Замовник не звернув уваги, що стало причиною повністю безпідставного визначення переможцем цього учасника.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі»
(у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
1. Згідно п. 1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник передбачив, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (власне «Тендерна пропозиція» за формою, яка наведена у Додатку № 1 цієї тендерної документації) та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; (відповідно з вимогами ст. 16 Закону )(згідно Додатку № 3 цієї тендерної документації).
У відповідності до Додатку 3 до Тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ (З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ). Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям, Замовник передбачив в тому числі кваліфікаційний критерій - 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якості підтвердження відповідності учасника зазначеному кваліфікаційному критерію, Замовник вимагав надати учасникам:
Інформаційну довідка згідно даних станом на момент розкриття (станом на поточний час підготовки пропозиції), що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні у виконання договору за предметом закупівлі. У довідці має бути зазначено дані про кваліфікацію (освіту та досвід) працівників, задіяних у виконанні договору, про необхідні знання та проходження працівниками медичного огляду у порядку та згідно з вимогами чинного законодавства, а також дані про функції (обов’язки) кожного з працівників під час виконання договору. Поряд із даними про водіїв учаснику необхідно також подати копію (копії) документів, які підтверджують право на керування транспортним засобом відповідної категорії (на кожного з водіїв, задіяних у виконанні договору), або копій договорів про отримання послуг з перевезення вантажу;
Учаснику необхідно подати копії медичних книжок працівників (із чітким та якісним зображенням записів), які будуть задіяні у постачанні товару.
Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» у складі своєї тендерної пропозиції було надано наступні документи:
Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
(вих. № 458 від 19.04.2019 року), яка не відповідає вимогам Замовника, а саме в цій довідці відсутні дані про функції (обов’язки) кожного з працівників під час виконання договору;
У відповідності до змісту зазначеної Довідки про працівників, ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» заявило про наявність 3 водіїв: Калінічук А.В., Дуров М.Й., Піцик В.В.
Проте, у складі тендерної пропозиції водійське посвідчення на водія Піцик В.В. надано не було, що не відповідає вимогам Замовника.
Учасником надано копії медичних книжок тільки на працівників – водіїв, на інших працівників, які зазначені у довідці, медичні книжки, оформлені згідно із вимогами Замовника, учасник не надав.
Замовник вимагав надати Інформаційну довідку, що підтверджує інформацію про наявність у учасника кваліфікованих працівників, які будуть задіяні у виконанні договору за предметом закупівлі. Тобто зазначивши працівників у Довідці, учасник підтверджує факт, що саме ці працівники будуть задіяні у виконанні договору щодо постачання товару Замовнику. А це свідчить, що на всіх працівників, які зазначені у цій довідці повинні бути надані медичні книжки.
Вказаної вимоги учасник ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не виконав.
Тобто в цій частині тендерна пропозиція цього учасника не відповідала умовам Тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Наступною за ціною є тендерна пропозиція учасника НАУМЕНКО ДАР'Я ВІКТОРІВНА, яка за своїм змістом взагалі не відповідає вимогам Замовника, в ній відсутні чисельні документи, які вимагалися згідно із Тендерною документацією. А тому ця тендерна пропозиція також підлягає відхиленню Замовником.
3. Наступною за ціною є тендерна пропозиція учасника ФОП "СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ», яка за своїм змістом містить у собі чисельні порушення. Так, наприклад, у складі тендерної пропозиції цього учасника відсутні такі обов’язкові документи, як «Проект договору» - додаток 5 до Тендерної документації, який є обов’язковим згідно із розділом ІІІ Тендерної документації, відсутній документ, який би підтверджував право власності на орендоване складське приміщення (Додаток 3 до Тендерної документації), наданий договір, який підтверджує наявність досвіду не можна вважати аналогічним договором, так як предметом такого договору є м’ясо та м’ясні продукти та багато інших невідповідностей тендерної пропозиції вимогам Замовника.
А тому ця тендерна пропозиція також підлягає відхиленню Замовником.
4. Наступною за ціною є тендерна пропозиція учасника ФОП Лісовий Олексій Григорович, яка за своїм змістом взагалі не відповідає вимогам Замовника. Так, наприклад, у складі тендерної пропозиції цього учасника надані документи, які не відповідають вимогам Замовника, а саме надана медична книжка на Лісовий Олексій Григорович не містить у собі «всі належні записи медичної установи про можливість працівника займатися роботою із постачання продуктів харчування для закладів освіти». Крім того, цей учасник приймав участь у інших процедурах закупівлі (ідентифікатор UA-2019-01-22-000265-b) та надавав у складі своєї тендерної пропозиції аналогічну медичну книжку, яка не містить у собі додаткових записів, які містяться у медичні книжці, наданій цим учасником у цій процедурі закупівлі. Також зовсім незрозумілим є надання цим учасником довідки про санітарну обробку автомобіля, в якій міститься остання дата такої дезінфекції 26.04.2019 року, хоча остання дата подання тендерних пропозиції 19.04.2019 року, а завантажено ці документи цим учасником було 12.04.2019 року. Вказані невідповідності можуть свідчить про підроблення документів, та є підставою для звернення Замовником до відповідних органів для встановлення або спростування цієї інформації.
Ця тендерна пропозиція також підлягає відхиленню Замовником.
Наступною тендерною пропозицією і цій процедурі закупівлі є пропозиція нашого Товариства – ТОВ «КРАЙТ», яка повністю відповідає вимогам Замовника та нормам чинного законодавства, та саме наше Товариство повинно було бути визнано переможцем цієї процедури закупівлі, що є безпосереднім порушенням наших законних права та інтересів.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
- розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» та зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради скасувати «Рішення про визначення переможцем цієї процедури закупівлі ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» від 25.04.2019 року.
ДОДАТКИ:
1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги.
Генеральний директор ТОВ «Крайт» Кізенко О.І.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 22:10
рішення від 08.05.2019 № 5620 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 22:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2019 № 6207.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 15:21
Рішення від 20.05.2019 № 6207.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 21:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення № 6207-р/пк-пз від 20.05.2019 року Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради скасовує рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» переможцем процедури закупівлі – «ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки», оголошення № UA-2019-04-04-002880-а про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата виконання рішення замовником: 24 травня 2019 09:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
362 500,00
UAH з ПДВ
|
309 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
НАУМЕНКО ДАР'Я ВІКТОРІВНА |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
310 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ " |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
322 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лісовий Олексій Григорович |
487 500,00
UAH з ПДВ
|
341 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ" |
525 000,00
UAH з ПДВ
|
342 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" |
534 000,00
UAH з ПДВ
|
465 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Борисовська І.Л. |
528 750,00
UAH з ПДВ
|
528 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Рішення скасоване |
309 750,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 09:28
|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Відхилено |
309 750,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 09:31
|
НАУМЕНКО ДАР'Я ВІКТОРІВНА #3472909106 |
Відхилено |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 09:37
|
ФОП "СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ " #2155600190 |
Відхилено |
322 500,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 09:38
|
ФОП Лісовий Олексій Григорович #3174115033 |
Відхилено |
341 999,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 09:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ" #24601394 |
Відхилено |
342 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 09:40
|
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" #32298653 |
Переможець |
465 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:10
|
ДУ 8 молоко.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2019 11:45
|
ДУ 7 молоко.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2019 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 08:16
|
ДУ 6 молоко.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 08:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2019 09:07
|
ДУ 5 молоко.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2019 08:12
|
ДУ 4 молоко.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 08:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2019 13:23
|
ДУ 3 молоко.pdf | зміни до договору |
24 липня 2019 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2019 13:14
|
ДУ 2 молоко.pdf | зміни до договору |
24 липня 2019 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2019 10:29
|
ДУ 2 молоко.pdf | зміни до договору |
22 липня 2019 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2019 12:41
|
ДУ 1 молоко.pdf | зміни до договору |
12 липня 2019 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2019 11:46
|
Договір молоко.pdf | зміни до договору |
12 липня 2019 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 14:01
|
Договір молоко.pdf | укладений |
05 червня 2019 14:01
|
Договір молоко.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 09:50
|
Договір молоко.pdf | укладений |
04 червня 2019 09:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28-Т/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28-Т/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28-Т/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |