Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо
Очікувана вартість
419 035,00 UAH
UA-2019-04-04-002845-a 4e9b44ea1b4a4cb9b78c760210d1d8d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Глинська

+380536700358 info@kremenchuk-oh.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04543507
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 23/1
Контактна особа: Валерія Глинська
+380536700358
info@kremenchuk-oh.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 11:28
Очікувана вартість: 419 035,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 095,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тушка куряча свіжа чи охолоджена 1 категорії вагою не менше 1,8 кг); М’ясо яловичини (котлетне жирністю не більше 10%) свіже чи охолоджене; Печінка яловича свіжа чи охолоджена)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 кілограм
Тушка куряча свіжа чи охолоджена 1 категорії вагою не менше 1,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2200 кілограм
М’ясо яловичини (котлетне жирністю не більше 10%) свіже чи охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
810 кілограм
Печінка яловича свіжа чи охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 15:45
Додаток 4 до тендерної документації.docx
04 квітня 2019 15:45
ТД м'ясо.doc
04 квітня 2019 15:45
Додаток 3 до тендерної документації.docx
04 квітня 2019 15:45
Додаток 2.docx
04 квітня 2019 15:45
Додаток 1 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-04-002845-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 13 травня 2019 14:06
вимога про скасування рішення про визначення переможцем ФОП Зубов О.О.
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ФОП Зубов О.О., а саме:
1. Пунктом 2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що додатково учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежуванні заходи (санкції).
У складі тендерної пропозиції ФОП Зубова О.О. не було надано такого гарантійного листа. Файл «22. Гаран. лист санкції. PDF» було довантажено 06.05.2019 о 16:43, тобто вже після того як відбувся аукціон 22.04.2019 о 12:01.
Відповідно до вимог тендерної документації після визначення учасника переможцем, Учаснику-переможцю необхідно надати Замовнику документи, які наведені у Додатку 2 до тендерної документації. Гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежуванні заходи (санкції) не зазначений у Додатку 2 тобто ФОП Зубов О.О не мав права довантажувати вказаний документ після визначення його переможцем, даний документ мав бути наданий у складі тендерної пропозиції, тобто до початку аукціону.
Тобто ФОП Зубов О.О. не виконав вимоги замовника, не надавши гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежуванні заходи (санкції).
2. Відповідно до пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Учасник подає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо розуміння можливості відхилення тендерної пропозиції учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Даного гарантійного листа також не було у складі тендерної пропозиції ФОП Зубов О.О.. Файл «21. Гаран. лист відхилення. PDF» було завантажено 06.05.2019 о 16:43, тобто після аукціону та після закінчення строків подання тендерних пропозицій. ФОП Зубов О.О. не виконав вимоги Замовника не надавши даний лист у складі своє пропозиції.
Врахування замовником документів, які були дозавантажені ФОП Зубов О.О. вже після розкриття тендерних пропозицій, вважаємо дискримінаційним підходом до розгляду пропозицій інших учасників торгів. Початкова відсутність таких документів свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Зубов О.О. вимогам тендерної документації та наявність підстав для відхилення пропозиції згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, замовником було порушено наші охоронювані законом права та інтереси як учасника процедури закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція ФОП Зубов О.О., не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2019 16:50
По суті Вашої вимоги інформуємо:

Комунальне підприємство «Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни» Полтавської обласної ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону.
Комунальним підприємством «Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни» Полтавської обласної ради (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо (ідентифікатор оголошення UA-2019-04-04-002845-a) за адресою www.prozorro.gov.ua.
Відповідно до положення статті 28 Закону «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною». Оскільки пропозиція ФОП Мазаратій Наталії Іванівни на основі протоколу 39/19 від 06.05.19 р. відповідно до статті 30 Закону була відхилена, до розгляду перейшла наступна тендерна пропозиція з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною – ФОП Зубова О.О. Враховуючи вище зазначені положення, рішення про вибір Переможця або визнання торгів такими, що відбулись, приймає Замовник на підставі останніх представлених Учасниками закупівлі пропозицій за результатами аукціону. Відтак, Замовник повинен брати до розгляду всі документи Учасника, які долучені до тендерної пропозиції. Разом з тим, в разі не взяття до розгляду всіх долучених документів в тендерній пропозиції ФОП Зубова О.О., останній в свою чергу матиме незаперечне право звертатись зі скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з підстав порушення принципів закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Так як на момент розгляду тендерної пропозиції ФОП Зубова О.О. в підтвердження вимог, передбачених тендерною документацією, всі необхідні документи були в наявності, Замовник не уповноважений давати оцінку технічним умовам системи електронних закупівель «Prozorro» в частині можливості Учасника до завантажувати документи за результатом аукціону, а отже, тлумачити правомірність присутності інформації в розділі «Документи» напроти пропозиції учасника. Оскільки регламент ДП «ПРОЗОРРО» щодо технічного порядку розміщення документів учасниками закупівлі на веб – порталі Уповноваженого органу не встановлює обмежень по строку їх (документів) надання/ненадання, Замовник торгів з урахуванням положень статті 19 Конституції України та рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов’язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та положенням про тендерний комітет, як наслідок, не може ставити під сумнів, тим більше безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь – якого учасника без достатнього на те аргументованого та повного дослідження інформації. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів, що розміщені на день розгляду тендерної пропозиції учасника з урахуванням можливостей та технічних аспектів роботи системи закупівель «Prozorro».
Також, звертаємо увагу, що ми, як замовник процедур закупівель неухильно дотримуємось їх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій. З метою дотримання даних принципів ми надаємо відповідь на Вашу вимогу. Разом з тим, у відповідності до частини 3 статті 30 Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Ваша ж пропозиція не розглядалась та не була відхилена, а отже у розумінні Закону Ви не можете звертатись до замовника з даною вимогою.
Крім того, Ваша умова, викладена у вимозі, про звернення до Антимонопольного комітету України в разі незадоволення вимоги може також сприйматись як тиск на замовника з метою прийняття неправомірного рішення. Тому, в разі вчинення з Вашого боку в подальшому дій, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо звернутись до відповідних органів державної влади в межах діючого законодавства для вжиття відповідних заходів.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога щодо відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Зубова О.О. залишається без задоволення.

Документи

17 травня 2019 16:50
Doc May 17 2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 297 112,80
UAH з ПДВ
248 439,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович 310 960,00
UAH з ПДВ
248 440,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович 316 710,00
UAH з ПДВ
271 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 331 049,40
UAH з ПДВ
280 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 16:44
відмова кременчук.jpg
26 квітня 2019 17:32
2019_04_26.pdf
19 квітня 2019 09:09
Електронний підпис
19 квітня 2019 08:52
документи.part2.rar
19 квітня 2019 08:52
документи.part1.rar

Публічні документи

06 травня 2019 16:45
Електронний підпис
06 травня 2019 16:43
22. Гаран. лист санкції.PDF
18 квітня 2019 05:05
Електронний підпис
18 квітня 2019 05:04
9. Проект договору.PDF
18 квітня 2019 05:04
5. Строк дії пропозиції.PDF
18 квітня 2019 05:04
3. Підпис договору.PDF
18 квітня 2019 05:04
12. Щодо ліцензії.PDF
18 квітня 2019 05:04
4. Підпис пропозиції.PDF
18 квітня 2019 05:04
10. Стаття 17.PDF
18 квітня 2019 05:04
1. Пропозиція.PDF
18 квітня 2019 05:04
18. Аналогічні договори.PDF
18 квітня 2019 05:04
8. Рахунок.PDF
18 квітня 2019 05:04
14. Захист довкілля.PDF

Публічні документи

18 квітня 2019 11:05
Електронний підпис
18 квітня 2019 11:00
1. Тендерна пропозиція.PDF
18 квітня 2019 11:00
13. Проект договору.PDF
18 квітня 2019 11:00
11. Стаття 17.PDF
18 квітня 2019 11:00
9. Аналогічний договір.PDF
18 квітня 2019 11:00
6. Довідка мат-тех. база.PDF
18 квітня 2019 11:00
8. Довідка банк.PDF
18 квітня 2019 11:00
10. Захист довкілля.PDF
18 квітня 2019 11:00
12. Технічне завдання.PDF

Публічні документи

19 квітня 2019 09:13
Електронний підпис
19 квітня 2019 09:11
пропозиція.part4.rar
19 квітня 2019 09:11
пропозиція.part3.rar
19 квітня 2019 09:11
пропозиція.part2.rar
19 квітня 2019 09:11
пропозиція.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Зубов О.О.

ФОП Ракович Сергій Миколайович

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Рішення скасоване 248 439,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 16:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 248 439,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Зубов Олександр Олександрович
#2591203474
Переможець 248 440,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 09:15

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

26 квітня 2019 13:36
Електронний підпис
26 квітня 2019 13:35
протокол29_19.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 травня 2019 16:35
Електронний підпис
06 травня 2019 16:31
протокол 31_19.pdf

Документи

08 травня 2019 09:15
Електронний підпис
08 травня 2019 09:14
протокол 32_19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович
#2591203474
248 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 09:15
Електронний підпис
08 травня 2019 09:14
протокол 32_19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 20:14
д-у3 20%.pdf зміни до договору
31 січня 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 09:16
д-у.jpg зміни до договору
31 грудня 2019 09:13
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2019 11:17
Д-у2.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 13:13
Д.У..pdf зміни до договору
11 липня 2019 13:12
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 14:35
Scan.pdf укладений
20 травня 2019 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 248 440,00
UAH