Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція(Деззасоби – 2 лоти)
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2019-04-04-001720-a eeb230a474da4c20a38a58ef3fc2affc
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Книш

+380972216347 crlpustlv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998035
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., м. Пустомити, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Михайло Книш
+380972216347
crlpustlv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 12:54
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 12:54
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-04-001720-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 24 квітня 2019 13:42
Щодо дій Хабарника
І знову на подіумі замовник-корупціонер зі стажем! Ваше бажання отримати свої 40% від "свого улюбленого" традиційного беззмінного постачальника ми розуміємо. Але ж не розуміємо, як ви вже не перший рік так цинічно під час війни крадете у Українського народа??? Щодо вашої брехливої корупційної аргументації відхилення нашої економічно найвигіднішої пропозиції. В гарантійних листах від виробників та в гарантійному листі від Учасника зазначено, що запропонована продукція є еквівалентною тій, що вказана в документації! Надані всі необхідні технічні документи, які доводять це! У нас немає ніяких розбіжностей, тому ніякі порівняльні таблиці ми не робили! Вся запропонована продукція є еквівалентом зазначеній в документації по таких характеристиках, як: групи діючих речовин, призначення, режими використання, спектр антимікробної дії, клас безпеки, умови використання та зберігання. Щодо ненадання гарантійного листа від виробника на деяку продукцію. Ви, хабарнику, документи вивчали? Вимога листа визнана рішенням АМКУ дискримінаційною і ми про це написали з зазначенням відповідного рішення. Від себе, як від власників товару ми гарантійні листи надали. Не бачите? Тільки хабарі перед очима? Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-04-001720-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 24 квітня 2019 13:43
Вимога!
І знову на подіумі замовник-корупціонер зі стажем! Ваше бажання отримати свої 40% від "свого улюбленого" традиційного беззмінного постачальника ми розуміємо. Але ж не розуміємо, як ви вже не перший рік так цинічно під час війни крадете у Українського народа??? Щодо вашої брехливої корупційної аргументації відхилення нашої економічно найвигіднішої пропозиції. В гарантійних листах від виробників та в гарантійному листі від Учасника зазначено, що запропонована продукція є еквівалентною тій, що вказана в документації! Надані всі необхідні технічні документи, які доводять це! У нас немає ніяких розбіжностей, тому ніякі порівняльні таблиці ми не робили! Вся запропонована продукція є еквівалентом зазначеній в документації по таких характеристиках, як: групи діючих речовин, призначення, режими використання, спектр антимікробної дії, клас безпеки, умови використання та зберігання. Щодо ненадання гарантійного листа від виробника на деяку продукцію. Ви, хабарнику, документи вивчали? Вимога листа визнана рішенням АМКУ дискримінаційною і ми про це написали з зазначенням відповідного рішення. Від себе, як від власників товару ми гарантійні листи надали. Не бачите? Тільки хабарі перед очима? Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 10:15
• Відповідно до вимог пп.3 п.2 Статті 22 Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація у розділі «Медико-технічні вимоги» містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, а саме: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі, їхні технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". . Таким чином, ми не порушуємо Закон в частині, що регламентує опис предмету закупівлі, а тому не створюємо жодних перепон учасникам брати участь у торгах і пропонувати нам дезінфекційні засоби, що відповідають нашим вимогам. Щодо вимоги про наявність листа-авторизації (гарантійного листа) від товаровиробника (або його офіційного представника в Україні). Ця вимога надає гарантії поставки дезінфекційних засобів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він продукує). Очевидно, що при складанні документації тендерний комітет керувався перш за все принципами публічних закупівель, однак метою проведення процедури є отримання найбільш економічно вигідної пропозиції (обрано єдиний критерій оцінки - ціна), а також забезпечення умов виконання договору з метою виконання основного завдання Замовника – забезпечення належного рівня надання медичних послуг. Слід зазначити, що виробник (або його представник в Україні), може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, для участі в торгах або одній уповноваженій фірмі, або декільком уповноваженим фірмам, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого товару або ж за умови проведення попередніх переговорів. Відтак, вважаємо, що ці вимоги документації відповідають чинному законодавству та не обмежують коло Учасників торгів. Частиною 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено наше право на таку вимогу, бо «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», така вимога є перш за все вимогою щодо документального підтвердження гарантій поставки учасником, оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі для безперебійного функціонування медичного закладу, тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників. Визначення конкретного виду продукції у цій процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Окрім того, не зайвим буде зауважити, що конкретна продукція, яка запитується за даною Процедурою закупівлі, - вітчизняного виробництва, відтак Замовник у повній мірі реалізує загальнодержавну програму з захисту національного товаровиробника (в межах взятих Україною міжнародно-правових зобов’язань) та один з пріоритетних публічних інтересів – досягнення раціонального, ефективного використання державних коштів. Отже, з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а з іншого, встановлені в даній процедурі закупівлі умови повністю відповідають нормам законодавства. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
• Вашу пропозицію було відхиллено провамірно, як таку що не відповідає вимогам оголошення. Також наголошуємо, що безпідставні звинувачення тендерного комітету у корупції є голослівним та таким, що не відповідає дійсності. Також повідомляємо Вам, що КК України передбачена кримінальна відповідальність за наклеп (ст.125 КК України), тому члени тендерного комітету Замовника залишають за собою право, звернутися із відповідною заявою до правоохоронних органів України з метою порушення кримінальної справи стосовно осіб, які безпідставно звинуватили членів тендерного комітету в можливості отримання хабара від Переможця торгів.

Номер вимоги: UA-2019-04-04-001720-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 26 квітня 2019 10:25
Щодо відповіді корупціонера
Шановний, залиште ваші хабарницькі протизаконні розмірковування собі. Ми направляємо листи до Державної аудиторської служби України та Департаменту охорони здоров"я з метою перешкоджання корупційному дерібану бюджетних коштів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2019 16:30
Ваша вимога та залякування, є ні що інше, як тиск на Замовника з метою задоволення своїх власних комерційних інтересів, і вас ніяк не хвилює ні процес проведення заходів дезінфекції у нашій лікарні, ні здоров’я працівників нашої лікарні, які щодня і щогодини працюють з дезінфікуючими засобами і для них дуже важливо, щоб ці засоби були якнайменше агресивні і при цьому достатньо дієві та якісні, Вас хвилює тільки одне – збути свій товар і отримати бюджетні кошти, тому задовольнити вашу вимогу не має підстав.
Дуже прикро, шановний Учаснику, що Ви розглядаєте Закон тільки у тій площині, яка Вам вигідна. Ви маєте повне законне право звертатися до контролюючих органів. Але не маєте ні законного, ні морального права ображати Замовника, тим більше зводити наклеп і висловлювати нічим не підтверджені звинувачення. Ми не бачимо можливості співпраці із учасником, який дозволяє собі необґрунтовані звинувачення та виходить за рамки ділового спілкування.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція(Деззасоби – 2 лоти)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 123 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 230,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 квітня 2019 11:06
Закінчення: 23 квітня 2019 11:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

517 шт
ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція(Деззасоби – 2 лоти)
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, М.Пустомити , Грушевського,7
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 118 540,00
UAH з ПДВ
116 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 122 667,00
UAH з ПДВ
118 482,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іваній Олег Сергійович 122 946,00
UAH з ПДВ
122 946,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 09:27
Лот 2.pdf
18 квітня 2019 09:27
Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

ФОП Іваній Олег Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 116 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 12:57
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 118 482,60
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
118 482,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 11:49
Додаткова угода №2 до Договору №62 Лот №1 Лізоформ.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:13
Додаткова угода №1 Лот №1 до Договору №62 ЛізоформМедікал.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 15:26
Договір №62 Лот №1.pdf укладений
08 травня 2019 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML