Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шприци ін`єкційні одноразові.
Очікувана вартість
5 300,00 UAH
UA-2019-04-04-001453-a ● 761d71c9aec545cbaee29dcb3e8d7bd0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "МЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПМСД" |
Код ЄДРПОУ: | 38759540 |
Вебсайт: | http://centrpmsdmena.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., м. Мена, вул. Шевченка, 76 |
Контактна особа: |
Валентина Гончар +380969357364 menacpmsd_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2019 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 16:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 17:20 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 5 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний, одноразового використання, інсуліновий 1 мл, U-100 - 1500 штук.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штука
Шприци ін`єкційні одноразові.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15600, Україна, Чернігівська область, м. Мена, вул. Шевченка, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2019
—
02 травня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2019 12:25 |
оголошення !!!!!!.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-04-001453-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 15 квітня 2019 08:51
Скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документіації Ваші вимоги були: надати "завірену підписом та печаткою учасника копію документу про якість: (сертифікат якості або декларація виробника), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію;" Деклація виробника була надана в складні тендерної пропозиції згідно Ваших вимог.Двох документів Ви не вимагали. Сертифікат якості був прикріплений на стадії розгляду пропозиції що не суперечить Законодавству та ніяким чином не дискваліфікує інших учасників. Критерієм оцінки пропозиці повинна бути ціна, яка найменша запропонована учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2019 11:49
Шановний учаснику, хочемо повідомити вам наступне:
- Якщо ви вирішили на вибір подати документ, що засвідчує якість товару, то в ч.5 п. 4 Оголошення було зазначено, що копія документу про якість має бути завірена ПІДПИСОМ ТА ПЕЧАТКОЮ УЧАСНИКА . Хочемо вам нагадати, що ч.5 п.3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником визначає фізичну особу, у тому числі фізичну особу-підприємця, або юридичну особу, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі. На поданій вами Декларації про відповідність №15, була печатка ТОВ «Долфі-Україна», який не є учасником закупівлі UA-2019-04-04-001453-a. Тому даний документ не відповідає вимогам, які вимагали ми,як Замовник.
- ч. 2.4. п.2 Додатку №1 про технічні (якісні вимоги) до предмету закупівлі визначається, що до документації обов’язково має надаватись документ, який підтверджує якість Товару. Саме і передбачається про Сертифікат, який був наданий вами, але вже після дозволених термінів для подачі документів згідно вимог.
- Пунктом 6 Розділу 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників. Тоді як ви подали документ, вже після закінчення Аукціону.
- Так, першочерговим критерієм є ціна, так як система визначає найнижчу ціну із запропонованих учасниками. Але наступним етапом - є розгляд Замовником наданих документів, з метою встановлення відповідності та забезпечення якості отриманого товару. Замовник має право, у випадку відсутності, або ж неналежно оформлених документів, відмовити учаснику.
- Якщо ви вирішили на вибір подати документ, що засвідчує якість товару, то в ч.5 п. 4 Оголошення було зазначено, що копія документу про якість має бути завірена ПІДПИСОМ ТА ПЕЧАТКОЮ УЧАСНИКА . Хочемо вам нагадати, що ч.5 п.3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником визначає фізичну особу, у тому числі фізичну особу-підприємця, або юридичну особу, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі. На поданій вами Декларації про відповідність №15, була печатка ТОВ «Долфі-Україна», який не є учасником закупівлі UA-2019-04-04-001453-a. Тому даний документ не відповідає вимогам, які вимагали ми,як Замовник.
- ч. 2.4. п.2 Додатку №1 про технічні (якісні вимоги) до предмету закупівлі визначається, що до документації обов’язково має надаватись документ, який підтверджує якість Товару. Саме і передбачається про Сертифікат, який був наданий вами, але вже після дозволених термінів для подачі документів згідно вимог.
- Пунктом 6 Розділу 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників. Тоді як ви подали документ, вже після закінчення Аукціону.
- Так, першочерговим критерієм є ціна, так як система визначає найнижчу ціну із запропонованих учасниками. Але наступним етапом - є розгляд Замовником наданих документів, з метою встановлення відповідності та забезпечення якості отриманого товару. Замовник має право, у випадку відсутності, або ж неналежно оформлених документів, відмовити учаснику.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" |
4 350,00
UAH з ПДВ
|
2 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" |
2 415,00
UAH з ПДВ
|
2 415,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА" |
3 750,00
UAH з ПДВ
|
3 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
4 410,00
UAH з ПДВ
|
4 349,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" #42751474 |
Відхилено |
2 400,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 17:18
|
|
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" #41419883 |
Відхилено |
2 415,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 16:21
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА" #38493226 |
Відхилено |
3 750,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 16:24
|
|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
4 349,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 16:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір інсуліновий шприц.pdf | укладений |
02 травня 2019 13:53
|