Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту
Очікувана вартість
6 959 490,00 UAH
UA-2019-04-04-001049-a a48602936584450381a50ff926c0f754
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Топоровська Ірина Валеріївна

+380334432191 toporovska.i@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Волиньвугілля
Код ЄДРПОУ: 32365965
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, вул. Луцька, 1
Контактна особа: Топоровська Ірина Валеріївна
+380334432191
toporovska.i@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 11:57
Оскарження наміру укласти договір: 15 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 6959490UAH з ПДВ
Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43610000-2 — Частини бурильних машин

Тендерна документація

04 квітня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-26-000008 ● 789d82fce98c45328adc6b25055027ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2020 № 39-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.08.2020 № 39-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-04-001049-a від 04.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-27 11:40:47

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-04-001049-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чи продовжувалась дія договору від 15.04.2019 №13? Якщо так, прошу надати копії додаткових угод.
2) Чи виконанні всі зобов’язання за договором від 15.04.2019 №13? Прошу надати підтверджуючі первинні документи.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-31 16:14:01

Пояснення

На Ваш запит, повідомляємо, що згідно "Протоколу тимчасового доступу до речей і документів" від 16.04.2020 року усі документи по закупівлі "Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту (UA-2019-04-04-001049-a)" були вилучені Луцьким міськрайонним судом Волинської області. згідно Ухвали "Про тимчасовий доступ до речей і документів" від 06.04.2020 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-11 14:18:04

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-04-001049-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чи продовжувалась дія договору від 15.04.2019 №13? Якщо так, прошу надати копії додаткових угод.
2) Чи виконанні всі зобов’язання за договором від 15.04.2019 №13? Прошу надати підтверджуючі первинні документи.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-15 11:59:18

Пояснення

На Ваш запит, повідомляємо, що згідно "Протоколу тимчасового доступу до речей і документів" від 16.04.2020 року усі документи по закупівлі "Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту (UA-2019-04-04-001049-a)" були вилучені Луцьким міськрайонним судом Волинської області. згідно Ухвали "Про тимчасовий доступ до речей і документів" від 06.04.2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір по закупівлі Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту (UA-2019-04-04-001049-a) №13 від 15.04.2019 року не є виконаний в повному обсязі, оскільки по даному договорі існує заборгованість в сумі 2 339 490,00 грн., а згідно підпункту 13.1 пункту 13 "Термін дії Договору" - "Договір діє з дати його підписання до 31.12.2019 року, а щодо виконання зобовязань - до повного і належного їх виконання", зважаючи на це ми не можемо оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору.

2020-09-25 13:32:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Новотек Сервіс"
#42016039
Переможець 6 959 490,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 11:57

Документи

04 квітня 2019 11:57
Електронний підпис
04 квітня 2019 11:56
Протокол1.pdf
04 квітня 2019 11:56
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 11:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Новотек Сервіс"
#42016039
6 959 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 11:57
Електронний підпис
04 квітня 2019 11:56
Протокол1.pdf
04 квітня 2019 11:56
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 13:57
IMG_0004.pdf укладений
15 квітня 2019 13:55
IMG_0003.pdf укладений
15 квітня 2019 13:55
IMG_0002.pdf укладений
15 квітня 2019 13:55
IMG_0001.pdf укладений
15 квітня 2019 13:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту 1 шт 6 959 490,00
UAH з ПДВ