Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Волиньвугілля |
Код ЄДРПОУ: | 32365965 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, вул. Луцька, 1 |
Контактна особа: |
Топоровська Ірина Валеріївна +380334432191 toporovska.i@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2019 11:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 квітня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
04 квітня 2019 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-26-000008 ● 789d82fce98c45328adc6b25055027ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2020 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2020 № 39-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.08.2020 № 39-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-04-001049-a від 04.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-27 11:40:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-04-001049-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чи продовжувалась дія договору від 15.04.2019 №13? Якщо так, прошу надати копії додаткових угод.
2) Чи виконанні всі зобов’язання за договором від 15.04.2019 №13? Прошу надати підтверджуючі первинні документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-31 16:14:01
Пояснення
На Ваш запит, повідомляємо, що згідно "Протоколу тимчасового доступу до речей і документів" від 16.04.2020 року усі документи по закупівлі "Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту (UA-2019-04-04-001049-a)" були вилучені Луцьким міськрайонним судом Волинської області. згідно Ухвали "Про тимчасовий доступ до речей і документів" від 06.04.2020 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-11 14:18:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-04-001049-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чи продовжувалась дія договору від 15.04.2019 №13? Якщо так, прошу надати копії додаткових угод.
2) Чи виконанні всі зобов’язання за договором від 15.04.2019 №13? Прошу надати підтверджуючі первинні документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-15 11:59:18
Пояснення
На Ваш запит, повідомляємо, що згідно "Протоколу тимчасового доступу до речей і документів" від 16.04.2020 року усі документи по закупівлі "Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту (UA-2019-04-04-001049-a)" були вилучені Луцьким міськрайонним судом Волинської області. згідно Ухвали "Про тимчасовий доступ до речей і документів" від 06.04.2020 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір по закупівлі Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту (UA-2019-04-04-001049-a) №13 від 15.04.2019 року не є виконаний в повному обсязі, оскільки по даному договорі існує заборгованість в сумі 2 339 490,00 грн., а згідно підпункту 13.1 пункту 13 "Термін дії Договору" - "Договір діє з дати його підписання до 31.12.2019 року, а щодо виконання зобовязань - до повного і належного їх виконання", зважаючи на це ми не можемо оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору.
2020-09-25 13:32:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Новотек Сервіс" #42016039 |
Переможець |
6 959 490,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 13:57
|
IMG_0004.pdf | укладений |
15 квітня 2019 13:55
|
IMG_0003.pdf | укладений |
15 квітня 2019 13:55
|
IMG_0002.pdf | укладений |
15 квітня 2019 13:55
|
IMG_0001.pdf | укладений |
15 квітня 2019 13:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комбайн 1ГПКС після кап. ремонту | 1 | шт |
6 959 490,00
UAH з ПДВ
|