Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Очікувана вартість
2 026 074,00 UAH
UA-2019-04-04-001046-a cbd633488a4f4498b7c96446da82ebc8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сірик

+380462661310 plan_centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛПЗ Чернігівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 38510035
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 160
Контактна особа: Ірина Сірик
+380462661310
plan_centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 14:00
Очікувана вартість: 2 026 074,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Тендерна документація

04 квітня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 11:23
Проект договору.docx
04 квітня 2019 11:23
Тендерна документація запчасти.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-10-000021 ● ed5af492125347c9a23fba4a6879d1ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019 12:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.05.2019 № 30
Чернігів


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 10.05.2019 № 30

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-04-04-001046-a 04.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель С. ЛУК’ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п. 8 ст. 7-1 Закону Замовник має право протягом п’яти робочих днів усунути виявлені порушення, та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення. У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, відповідно до ст. 31 Закону Замовник відміняє торги

2019-05-14 09:44:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-05-14 10:58:33

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів до автомобілів PEUGEOT BOXER, VOLKSWAGEN CRAFTER, RENAULT MASTER
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 023 435,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 117,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30703 UAH

Аукціон

Початок: 22 квітня 2019 13:12
Закінчення: 22 квітня 2019 13:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

366 шт
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів до автомобілів PEUGEOT BOXER, VOLKSWAGEN CRAFTER, RENAULT MASTER
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Чернишевського, 3
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Трач Олег Володимирович 1 012 123,00
UAH з ПДВ
1 012 123,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Карпійчук Денис Федорович 1 022 100,00
UAH з ПДВ
1 022 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 21:56
Електронний підпис
16 квітня 2019 21:02
Електронний підпис
16 квітня 2019 21:00
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ФОП.rar
16 квітня 2019 21:00
Додаток 7.rar

Публічні документи

15 квітня 2019 21:24
ТЕХН УМОВ ЛОТ 2.pdf
15 квітня 2019 21:24
ТЕХН УМОВ ЛОТ 1.pdf
15 квітня 2019 21:24
НАДАННЯ ГАРАНТІЇ.pdf
15 квітня 2019 21:24
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
15 квітня 2019 21:24
ИНФ ПРО УЧАСН.pdf
15 квітня 2019 21:24
ДОВ ЩОДО ЗАКОНУ.pdf
15 квітня 2019 21:24
ДОВ ЩОДО ЗАКОНУ 2.pdf
15 квітня 2019 21:24
ДОВ ДОСВІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Трач Олег Володимирович

ФОП Карпійчук Денис Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Трач Олег Володимирович
#3352815378
Переможець 1 012 123,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2019 11:16

Документи

30 квітня 2019 11:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Трач Олег Володимирович
#3352815378
1 012 123,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2019 11:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 травня 2019 09:50
Коментар щодо відміни: Закупівля відміняється відповідно до п.1 ст. 31 Закону у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель
Документи:
14 травня 2019 09:49
Електронний підпис
14 травня 2019 09:49
протокол відміни 3432.pdf