Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей
Очікувана вартість
881 600,00 UAH
UA-2019-04-04-000688-c f5209c554ca243ffba1a5febd254273d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зель Дмитро Володимирович

+380435843120 staroprulzosh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Староприлуцька спеціальна загальноосвітня школа - інтернат
Код ЄДРПОУ: 24902380
Місцезнаходження: 22511, Україна , Вінницька обл., село Стара Прилука, вулиця Садова, 10
Контактна особа: Зель Дмитро Володимирович
+380435843120
staroprulzosh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 15:51
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 15:51
Початок аукціону: 26 квітня 2019 11:44
Очікувана вартість: 881 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 408,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 шт
придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22511, Україна, Вінницька область, с.Стара Прилука, вул. Садова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 15:47
ТДСтароприлуки.docx
04 квітня 2019 15:47
Додаток_3._Проект_договору.doc
04 квітня 2019 15:47
Додаток_2.Технiчне_завдання.docx
04 квітня 2019 15:47
Додаток 1. Форма пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-04-000688-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 05 квітня 2019 21:55
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в Додатку 2: Технічне завдання та в Розділі 3 до ТД (Кліматичні умови - розташування оздоровчого закладу в екологічно чистій, позаміській зоні на західному узбережжі Чорного моря (крім лиманів та заток) в Одеській області та вказати – окрім Одеської області, західне узбережжя Чорного моря (крім лиманів та заток), просто узбережжя Чорного моря, вся Україна. Таким чином на загальній території узбережжі Чорного моря розміщено безліч дитячих таборів, центрів та будинків відпочинку, які мають багаторічний досвід в оздоровленні діток з відповідною матеріально-технічною базою та досвідченим і професійним педагогічним персоналом.
Наразі ваші умови, які викладені в Додатку 2: Технічне завдання та в Розділі 3 до ТД перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг, вказавши виключно західне узбережжя Чорного моря (крім лиманів та заток) в Одеській області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.

Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у Додатку 2: Технічне завдання та в Розділі 3 до ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.

Замовником у Додатку 2: Технічне завдання та в Розділі 3 до ТД визначено місце надання послуг виключно розташування оздоровчого закладу в екологічно чистій, позаміській зоні на західному узбережжі Чорного моря (крім лиманів та заток) в Одеській області.

Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (екологічно чисті, позаміська зона на західному узбережжі Чорного моря (крім лиманів та заток) в Одеській області є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Не зрозуміло, чим саме, та по якій причині Замовнику не підходить все Чорноморське побережжя, де склалися всі умови для приймання та оздоровлення дітей.
Окрім цього, місце розташування Замовника дозволяє безперешкодно перевозити дітей не тільки в Одеському, але також в Миколаївському чи Херсонському напрямку. Відстань від села Стара Прилука, Вінницька область на Західне Узбережжя Чорного моря така сама, як і на іншу частину Узбережжя Чорного моря Херсонської чи Миколаївської області, де склалися всі кліматичні умови для комфортного розміщення та оздоровлення дітей.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.

Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції.
Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.

Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у Додатку 2: Технічне завдання та Розділі 3 до Тендерної документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають аналогічні послуги на всьому узбережжі Чорного моря, Україна, а не виключно західне узбережжя Чорного моря (крім лиманів та заток) в Одеській області.


Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території узбережжя Чорного моря вся Україна, а не лише в Одеській області, на західному узбережжі Чорного моря.

Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.

Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої/аналогічні послуги на всій території узбережжя Чорного моря. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.

Вважаю, що виклавши у Додатку 2: Технічне завдання та Розділі 3 до ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД для того та додати окрім меж Одеської області, західне узбережжя Чорного моря (крім лиманів та заток), всю територію узбережжя Чорного моря, Україна, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2019 10:34
На запит учасника процедури закупівлі щодо визнання окремих положень тендерної документації такими, що містять дискримінаційний характер, тендерний комітет відповідно до вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні роз’яснення:
Повноваження стосовно визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі покладаються на тендерний комітет замовника. Тендерний комітет формує вимоги до предмета закупівлі самостійно згідно наявних критеріїв доцільності та необхідності.
Вимога щодо оздоровлення дітей саме на узбережжі Чорного моря в Одеській області на відстані не більш як 200 м. від пляжу (крім лиманів та заток) була сформована комітетом свідомо, із врахуванням факту необхідності оздоровлення дітей,та посилаючись на властивості Чорного моря, що, у порівнянні з водами лиманів та заток, характеризуються кориснішими властивостями. Лиман - затоплена пригирлова частина річкової долини (або балки), що перетворилась у мілку й витягнуту затоку. Затока — частина моря, що заходить у суходіл, але має вільний водообмін з основною частиною водойми. Рівень води в лиманах та затоці нижчий за рівень моря, живлення відбувається переважно за рахунок малих річок або інфільтрації морської води чи під час прориву коси внаслідок шторму. Вода лиманів та заток є малосолоною і маломінералізованою через те, що в них впадають води річок, тому вона менш цілюща, ніж морська. Води Чорного моря, за складом близькі до мікроелементів складу людської крові, серед них бром, йод, хлор, натрій, калій, кальцій, магній, сульфати, карбонати. На глибині, Чорне море має сіро-водневі сполуки, які роблять повітря і воду корисними для людини .
Щодо обрання місця розташування оздоровчого закладу саме на Західному узбережжі Чорного моря в Одеській області, то ця вимога встановлена замовником з врахуванням побажань дітей, з огляду на безпеку дітей та з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника, для спрощення та полегшення переїзду дітей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Але чи можна стверджуватти, що вони є дискримінаційною?
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Європейський суд з прав людини надає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання». Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує «законної мети» або ж відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дикримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв якісних послуг, та, зважаючи на те, що таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже в Одеській області достатньо дитячих закладів, які можуть взяти участь у нашій процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" 880 299,00
UAH з ПДВ
880 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Димитров Сергій Вікторович 881 233,50
UAH з ПДВ
881 233,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 15:21
довідка з МВС
26 квітня 2019 15:21
Довідка з ДФС
24 квітня 2019 12:51
5. Фото .7z
24 квітня 2019 12:51
3. Технічні вимоги.7z
24 квітня 2019 12:51
2. Кваліікаційні.7z
24 квітня 2019 12:51
1. Установчі.7z

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"

ФОП Димитров Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"
#38543296
Переможець 880 299,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 15:18

Документи

26 квітня 2019 15:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"
#38543296
880 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 15:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 11:42
договір укладений
08 травня 2019 11:39