Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45310000-3 Електромонтажні роботи, (Облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ"Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)
Очікувана вартість
2 934 000,00 UAH
UA-2019-04-04-000635-b ● 5b1ec5c84f6e40fa83f545427d377491
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго» |
Код ЄДРПОУ: | 05471247 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , Київська обл., м Київ, вул. Козацька,120/4, літера «Є» |
Контактна особа: |
Темнохуд Андрій Іванович +380574752236 alena39@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2019 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 15:53 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 15:53 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 2 934 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Строк виконання робіт – Строк виконання робіт не більше 6 місяців, з дати отримання письмової заявки Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ"Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63460, Україна, Харківська область, смт Слобожанське, Балаклійське шосе,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки з Виконавцем за даним Договором здійснюються Замовником в наступному порядку: шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця після підписання Сторонами Актів прийому-передачі виконаних робіт на протязі 30 днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 14:46 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
27 червня 2019 14:45 |
перелік змін до ТД.doc | |
27 червня 2019 14:45 |
Додаток 3 Технічні вимоги.pdf | |
27 червня 2019 14:45 |
Додаток 1 Довідка про відповідність пропозиції-1.doc | |
30 травня 2019 15:31 |
перелік змін до ТД.doc | |
30 травня 2019 15:31 |
Додаток 6 довідка про обмежувальні заходи.doc | |
22 квітня 2019 12:01 |
перелік змін до ТД.doc | |
04 квітня 2019 15:49 |
Додаток 9 Перелік документів що подається переможцем.doc | |
04 квітня 2019 15:49 |
Додаток 8 Цінова пропозиція.doc | |
04 квітня 2019 15:49 |
Додаток 7 Письмова згода учасника.doc | |
04 квітня 2019 15:49 |
Додаток 5 довідка про відсутність підстав для відмови.doc | |
04 квітня 2019 15:49 |
Додаток 4 Договір.pdf | |
04 квітня 2019 15:49 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надати роз’яснення щодо п.11.3 Технічних вимог
Дата подання: 08 травня 2019 11:45
Дата відповіді: 10 травня 2019 10:24
Відповідно вимог тендерної документації UA-2019-04-04-000635-b на закупівлю робіт: «45310000-3 Електромонтажні роботи, (Облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)» згідно пункт 11.3 технічних вимог на закупівлю робіт Додаток №3 до тендерної документації (Додаток №2 до Тендерного завдання) потрібно надати у складі тендерної пропозиції Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України:
- монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання – «засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації»;
- монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання – «зв’язку, сигналізації».
Прошу Вас надати роз’яснення, щодо класу наслідків вищезазначених ліцензій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗУ №1817-VIII « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» замість категорії складності було введено поняття клас наслідків. Клас наслідків визначається згідно з будівельними нормами і стандартами.
Згідно з ДСТУ-Н Б Ст. 1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва» I та II категоріям складності відповідає клас наслідків СС1; III і IV категоріям складності – клас наслідків СС2, а V категорії складності – клас наслідків СС3.
Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України з класом наслідків не нижче СС3.
Згідно з ДСТУ-Н Б Ст. 1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва» I та II категоріям складності відповідає клас наслідків СС1; III і IV категоріям складності – клас наслідків СС2, а V категорії складності – клас наслідків СС3.
Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України з класом наслідків не нижче СС3.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-04-000635-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Инженерно-проектно-производственная компания "Спецзащита", Код ЄДРПОУ:37778452
Дата подання: 12 квітня 2019 10:39
Вимогащодо дискримінаційної вимоги п.1 Технічних вимог на закупівлю робобіт
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ 04.04.2019 Замовником –Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго» було оголошено про закупівлю 45310000-3 Електромонтажні роботи та опубліковано тендерну документацію на ( «Облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)».
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ознайомившись з Робочими проектами зазначених у п.1 Технічні вимоги на закупівлю робіт «45310000-3 - Електромонтажні роботи (облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу» Додаток № 3 до тендерної документації (Додаток № 2 до тендерного завдання на закупівлю робіт) Відповідно до Робочого проекту заявленого замовником в специфікації обладнання виробів та матеріалів ціна на порядок вище ніж на аналогічне обладнання українського виробництва яке ми як потенційний учасник можемо надати при здійсненні вищезазначених робіт .
Замовником у Специфікації Робочого проекту по облаштуванню пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єктах Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» указані наступні ціни: Виробник ТОВ «УА-СИСТЕМИ» - Прилад приймально- контрольний пожежний ціна за 1 од. 69051,90грн., сповіщувач пожежний ручний ціна за 1 од.1256,48грн., сповіщувач пожежний димовий ціна за 1 од. 1241.04грн., сповіщувач пожежний тепловий ціна за 1 од . 15476грн., для порівняння ціна на аналогічне обладнання ТОВ «Тирас-12» м. Вінниця - Прилад приймально- контрольний пожежний ціна за 1 од. 9748,80грн., сповіщувач пожежний ручний ціна за 1 од.188,40грн., сповіщувач пожежний димовий ціна за 1 од. 204,00грн., сповіщувач пожежний тепловий ціна за 1 од . 1488,50грн.
Замовник передбачив застосування обладнання на базі адресної системи «Парус». Розробники проекту в той же час являються виробником даного обладнання, що надає їм можливості встановлювати найбільш вигідну ціну на закупівлю обладнання. Так як в кошторисній дкументації вартість обладнання становить приблизно 50%, то відсутність і недостовірна інформація про цінову політику обладнання призводить до неможливості рівноправної участі в тендерних закупівлях, тобто можна припустити, що має місце лобіювання компанії афілійованої з ТОВ «УА-СИСТЕМИ». Звертаємо увагу на те що, на даних об’єктах не вимагається застосування адресного обладнання, згідно з додатку А1, п. 4.1., ДБН В 2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту».
Таким чином застосування адресного обладнання «Парус» призводить до значного подорожчання системи протипожежного захисту в порівнянні з іншими аналогічними приладами.
Розгорнути
Згорнути
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ознайомившись з Робочими проектами зазначених у п.1 Технічні вимоги на закупівлю робіт «45310000-3 - Електромонтажні роботи (облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу» Додаток № 3 до тендерної документації (Додаток № 2 до тендерного завдання на закупівлю робіт) Відповідно до Робочого проекту заявленого замовником в специфікації обладнання виробів та матеріалів ціна на порядок вище ніж на аналогічне обладнання українського виробництва яке ми як потенційний учасник можемо надати при здійсненні вищезазначених робіт .
Замовником у Специфікації Робочого проекту по облаштуванню пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єктах Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» указані наступні ціни: Виробник ТОВ «УА-СИСТЕМИ» - Прилад приймально- контрольний пожежний ціна за 1 од. 69051,90грн., сповіщувач пожежний ручний ціна за 1 од.1256,48грн., сповіщувач пожежний димовий ціна за 1 од. 1241.04грн., сповіщувач пожежний тепловий ціна за 1 од . 15476грн., для порівняння ціна на аналогічне обладнання ТОВ «Тирас-12» м. Вінниця - Прилад приймально- контрольний пожежний ціна за 1 од. 9748,80грн., сповіщувач пожежний ручний ціна за 1 од.188,40грн., сповіщувач пожежний димовий ціна за 1 од. 204,00грн., сповіщувач пожежний тепловий ціна за 1 од . 1488,50грн.
Замовник передбачив застосування обладнання на базі адресної системи «Парус». Розробники проекту в той же час являються виробником даного обладнання, що надає їм можливості встановлювати найбільш вигідну ціну на закупівлю обладнання. Так як в кошторисній дкументації вартість обладнання становить приблизно 50%, то відсутність і недостовірна інформація про цінову політику обладнання призводить до неможливості рівноправної участі в тендерних закупівлях, тобто можна припустити, що має місце лобіювання компанії афілійованої з ТОВ «УА-СИСТЕМИ». Звертаємо увагу на те що, на даних об’єктах не вимагається застосування адресного обладнання, згідно з додатку А1, п. 4.1., ДБН В 2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту».
Таким чином застосування адресного обладнання «Парус» призводить до значного подорожчання системи протипожежного захисту в порівнянні з іншими аналогічними приладами.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2019 09:30
Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципом здійснення публічних закупівель є, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників. Детальне правове визначення цього поняття міститься в ЗУ “Про захист від недобросовісної конкуренції”, стаття 1 якого встановлює що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. Наведені скаржником порівняльні приклади щодо вартості обладнання не відповідають дійсності, оскільки аналогічними системами до запроектованих є адресні системи, а приведені ціни на аналогічне обладнання відповідають прайсу на безадресне обладнання виробництва «Тірас». Обладнання та матеріали можливо закупити по вартості вказаній в кошторисній документації робочого проекту.
Проектно кошторисна документація була розроблена на підставі “Технічних вимог замовника » та відповідає технічній документації.
З метою цього було проведено прозорий конкурентний тендер (публічні закупівлі у формі відкритих торгів) з розробки Робочих проектів, які пройшли незалежну експертну оцінку й за вимогою законодавства є обов'язковими як для врахування Замовником так і для застосування Виконавцем.
Проектно кошторисна документація була розроблена на підставі “Технічних вимог замовника » та відповідає технічній документації.
З метою цього було проведено прозорий конкурентний тендер (публічні закупівлі у формі відкритих торгів) з розробки Робочих проектів, які пройшли незалежну експертну оцінку й за вимогою законодавства є обов'язковими як для врахування Замовником так і для застосування Виконавцем.
Номер вимоги: UA-2019-04-04-000635-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Инженерно-проектно-производственная компания "Спецзащита", Код ЄДРПОУ:37778452
Дата подання: 12 квітня 2019 10:48
Вимога щодо усунення порушення у проектній документації
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. відповідно Додатку А (довідковий) ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ОБ'ЄКТІВ ЗА КЛАСАМИ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) державних будівельних норм ДБН В.1.2-14-2009 до будівель і споруд класу СС3, слід відносити: - об'єкти гідро- і теплоенергетики (ГЕС, ГРЕС, ТЕС, ТЕЦ, ГАЕС) потужністю понад 1,0 млн. кВт; проте Замовник у проектній документації зазначив за можливим розміром економічного збитку клас наслідків (відповідальності) об`єкта СС1, категорія складності І що суперечить чинному законодавству. На даний час поняття категорія складності не існує. 10 червня 2017 р. набрав чинності Закон України № 1817-VIII (Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності) (далі – Закон). Основними новаціями Закону є такі: заміна «категорій складності об’єктів будівництва» (I, II, III, IV, V категорій) на «класи наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва».
На підставі вище наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виправити дискримінаційне порушення шляхом приведення Робочих проектів облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у відповідність до державних будівельних норм ДБН В.1.2-14-2009.
Розгорнути
Згорнути
На підставі вище наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виправити дискримінаційне порушення шляхом приведення Робочих проектів облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у відповідність до державних будівельних норм ДБН В.1.2-14-2009.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2019 09:34
Розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва у робочих проектах виконано у відповідності до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (зі змінами у відповідності до ЗУ 1817-VIII від 17.01.2017р.), ДБН А.2.2-3:2014 «Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва» (зі зміною № 1), ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ», ДCTУ Н Б В.1.2 16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва» (зі зміною №1).
У відповідності до завдання на проектування об’єкти обладнуються системами пожежної сигналізації та системами оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням людей. Об’єктами будівництва є інженерні системи (системи протипожежного захисту, далі –СПЗ). У відповідності до п.3.2.25 ДБН А.2.2-3:2014 (зміна № 1) інженерні системи загального користування об’єкта, до яких відносяться СПЗ, є частиною об’єкта. Вид будівництва – технічне переоснащення у відповідності до п.5.2 ДБН В.2.5-56:2014, що також підтверджує Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (лист № 7/16-20547 від 27.12.2013р.).
Відмова інженерних систем загального користування, якими є СПЗ, - це відмова частини об’єкта, отже не є відмовою об’єкта - будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, що експлуатуються. Під відмовою у відповідності до п.4.6 ДCTУ Н Б В.1.2 16:2013 розуміється стан об’єкту, при якому неможливо використовувати об’єкт або його складову частину за функціональним призначенням.
З метою цього було проведено прозорий конкурентний тендер (публічні закупівлі у формі відкритих торгів) з розробки Робочих проектів, які пройшли незалежну експертну оцінку й за вимогою законодавства є обов'язковими як для врахування Замовником так і для застосування Виконавцем.
У відповідності до завдання на проектування об’єкти обладнуються системами пожежної сигналізації та системами оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням людей. Об’єктами будівництва є інженерні системи (системи протипожежного захисту, далі –СПЗ). У відповідності до п.3.2.25 ДБН А.2.2-3:2014 (зміна № 1) інженерні системи загального користування об’єкта, до яких відносяться СПЗ, є частиною об’єкта. Вид будівництва – технічне переоснащення у відповідності до п.5.2 ДБН В.2.5-56:2014, що також підтверджує Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (лист № 7/16-20547 від 27.12.2013р.).
Відмова інженерних систем загального користування, якими є СПЗ, - це відмова частини об’єкта, отже не є відмовою об’єкта - будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, що експлуатуються. Під відмовою у відповідності до п.4.6 ДCTУ Н Б В.1.2 16:2013 розуміється стан об’єкту, при якому неможливо використовувати об’єкт або його складову частину за функціональним призначенням.
З метою цього було проведено прозорий конкурентний тендер (публічні закупівлі у формі відкритих торгів) з розробки Робочих проектів, які пройшли незалежну експертну оцінку й за вимогою законодавства є обов'язковими як для врахування Замовником так і для застосування Виконавцем.
Номер вимоги: UA-2019-04-04-000635-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Инженерно-проектно-производственная компания "Спецзащита", Код ЄДРПОУ:37778452
Дата подання: 12 квітня 2019 10:50
Вимога про усунення порушень
У розділі Кваліфікаційні критерії в Додатку №2 до тендерної документації (Додаток №1 до Тендерного завдання на закупівлю послуг) в частині 2 п.2.3 Замовником визначено встановлена вимога надати копію звіту 1-ДФ за останній звітній період разом з квітанцією № 2що підтверджує його отримання органом ДФС.
Вимоги чинного законодавства передбачають вільний доступ суб’єктів господарювання до участі у відкритих торгах, незалежно від статусу, форм і рівнів учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен надавати підтвердження своєї фінансової спроможності через відкриття даних про конфіденційну інформацію про господарську діяльність. Крім того, не зазначено правових підстав щодо вимагання зазначених документів та їх обгрунтування в необхідності для проведення Аукціону. Відомості, щодо розміру посадових окладів співробітників – відноситься до персональних даних кожної особи.
Відповідно до ч.1., 2 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних», поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних.
Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ч.6 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних», не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі ».
Технічний директор ТОВ «ІПВК «Спецзахист» В.Б.Трубніков
Розгорнути
Згорнути
Вимоги чинного законодавства передбачають вільний доступ суб’єктів господарювання до участі у відкритих торгах, незалежно від статусу, форм і рівнів учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен надавати підтвердження своєї фінансової спроможності через відкриття даних про конфіденційну інформацію про господарську діяльність. Крім того, не зазначено правових підстав щодо вимагання зазначених документів та їх обгрунтування в необхідності для проведення Аукціону. Відомості, щодо розміру посадових окладів співробітників – відноситься до персональних даних кожної особи.
Відповідно до ч.1., 2 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних», поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних.
Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ч.6 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних», не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі ».
Технічний директор ТОВ «ІПВК «Спецзахист» В.Б.Трубніков
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2019 09:35
Замовник вважає за необхідне включення даної вимоги до тендерної документації з тих причин, що подання такого звіту підтверджує інформацію про наявність працівників на підприємстві.
Довідка форми 1-ДФ не містить інформації про прізвище, ім’я та по батькові працівників. Можливість пошуку інформації за податковим номером фізичної особи – платника податку у Єдиному державному реєстрі фізичних осіб є виключеною, так як дана пошукова система не перебуває у вільному доступі, тому конкретно ідентифікувати фізичну особу за вказаним податковим номером у довідці 1-ДФ не є можливим.
Така позиція підтверджується і усталеною практикою Антимонопольного комітету України, зокрема, рішенням № 5652-р/пк-пз від 12.06.2018 року.
Довідка форми 1-ДФ не містить інформації про прізвище, ім’я та по батькові працівників. Можливість пошуку інформації за податковим номером фізичної особи – платника податку у Єдиному державному реєстрі фізичних осіб є виключеною, так як дана пошукова система не перебуває у вільному доступі, тому конкретно ідентифікувати фізичну особу за вказаним податковим номером у довідці 1-ДФ не є можливим.
Така позиція підтверджується і усталеною практикою Антимонопольного комітету України, зокрема, рішенням № 5652-р/пк-пз від 12.06.2018 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" |
1 907 569,94
UAH з ПДВ
|
1 907 569,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС |
2 497 200,00
UAH з ПДВ
|
2 267 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СФЕРА-СК |
2 700 519,60
UAH з ПДВ
|
2 267 660,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УА-СИСТЕМИ |
2 644 932,68
UAH з ПДВ
|
2 644 932,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ" |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦАВТОМАТИКА |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452 |
Очікує рішення |
1 907 569,94
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 13:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 серпня 2019 14:43 |
Коментар щодо відміни: | торги відмінено на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі |
Документи:
13 серпня 2019 14:43
|
Протокол про відміну торгів.pdf |