Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи)
Очікувана вартість
1 360 105,00 UAH
UA-2019-04-04-000207-a aba49af2dbd84d7b8dc19b60b993ebc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Мельник

+380962118770 yonosvita-kp@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Сергій Мельник
+380962118770
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 08:00
Початок аукціону: 23 квітня 2019 15:14
Очікувана вартість: 1 360 105,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 800,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1088 штука
Стіл учнівський 1-місний з полицею регульований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, заклади загальної середньої освіти підвідомчі управлінню освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1088 штука
Стілець учнівський Т-подібний регульований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, заклади загальної середньої освіти підвідомчі управлінню освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 квітня 2019 09:33
Електронний цифровий підпис
04 квітня 2019 09:17
ТД.doc
04 квітня 2019 09:17
Додаток 9 цінова пропозиція.docx
04 квітня 2019 09:17
Додаток 8 заклади.docx
04 квітня 2019 09:17
Додаток 7 для переможця.doc
04 квітня 2019 09:17
Додаток 6 персон.дані.docx
04 квітня 2019 09:17
додаток 5 заг.відомості.docx
04 квітня 2019 09:17
Додаток 4 технічні вимоги.doc
04 квітня 2019 09:17
Додаток 3 Договір.docx
04 квітня 2019 09:17
додаток 2 ст.17.docx
04 квітня 2019 09:17
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимога уточнення
Дата подання: 10 квітня 2019 13:27
Дата відповіді: 11 квітня 2019 15:00
Оскільки ДСТУ ГОСТ, рекомендації МОНу, на дотримання яких посилається Змовник в ТД, не містять вимог щодо покриття сидіння та спинки пластиком HPL, тобто можливе також стандартне покриття лаком (також безпечним і надійним в експлуатації), а також покриття пластиком суттєво впливає на здорожчання ціни виробу , то чи не буде дискваліфіковано Учасника, який запропонує лакування замість пластику, ціна якого відповідно виявиться найнижчою за результатами аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закон "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII, зокрема ст.22 визначає обов'язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров`я дітей, навколишнього середовища, відповідає освітнім стандартам та буде довше у користуванні, Замовником було прийнято рішення, що сидіння та спинка стільця мають бути вкриті саме пластиком HPL. Перевагами покриття HPL перед покриттям лаком є набагато краща зносостійкість, вандалостійкість, краща стійкість до миючих і дезинфікуючих засобів,є нетоксичним (немає запаху та не випромінює/не розповсюджує у повітря інших шкідливих речовин). Дана вимога не суперечить чинним ДСТУ ГОСТ та наказам МОН.
Порядок оцінки тендерних пропозицій учасників визначено у п.3 Розділі 3 Тендернрї документації ДК 021:2015 "39160000-1 Шкільні меблі"Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи), де зазначений вичерпний перелік умов, коли відхиляється Тендерна пропозиція учасника. Детальний перелік технічних, якісних та кількісних характеристик, яким повинен відповідати товар, що планується закупити визначено у Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 "39160000-1 Шкільні меблі"Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи)».
усунення антиконкурентної вимоги в ТД
Дата подання: 10 квітня 2019 13:38
Дата відповіді: 11 квітня 2019 15:02
Оскільки в Україні технологію покриття фанери (спинки і сидіння стільця) пласником HPL мають один-два виробника, о унеможливлює конкуренцію і участь в аукціоні інших виробників, які в більшості застосовують лаковані зазначені вироби ( також екологічні, безпечні тощо), то вважаю зазначену вимогу Замовника такою, що оголошена під конкретного виробника або помилковою і в такому разі має бути усунена (виключена з ТД) Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Повна інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик потрібного товару визначено у Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 "39160000-1 Шкільні меблі"Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи)».
Замовником при підготовці тендерної документації було проведено моніторинг ринку виробників шкільних меблів, на підставі чого сформовано зазначені вимоги в документації. До прикладу, найбільші виробники меблів для Нової української школи (далі НУШ), що можуть виготовити товар, який планується закупити (а саме стілець, сидіння та спинка якого вкриті пластиком HPL) є Фабрика меблів «Династія», Група компаній «Світ меблів», ТОВ «НВП «Промінь», Меблева фабрика «Геліка», Меблева фабрика «МЕБЛІКС», ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «ПРЕМ’ЄРА», ТВК Фабрика меблів «Сільф», та багато інших. Зазначений перелік потенційних виробників необхідного товару далеко не вичерпний. Відповідно, Ваші твердження, що «…в Україні технологію покриття фанери (спинки і сидіння стільця) пластиком HPL мають один-два виробника, що унеможливлює конкуренцію і участь в аукціоні інших виробників…» та «…оголошена під конкретного виробника…» не відповідає дійсності.
Слід також зазначити, що фізичні особи-підприємці, що здійснюють свою діяльність по виготовленню меблів для НУШ, в межах чинного законодавства, також можуть здійснити покриття сидіння та спинки стільця HPL та взяти участь у відкритих торгах за предметом закупівлі ДК 021:2015 "39160000-1 Шкільні меблі" (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи), що проводяться Замовником.
Таким чином, ринок є конкурентним, а умови не є дискримінаційними та відповідають принципам проведення публічних закупівель. Всі учасники знаходяться в однакових умовах, дискримінаційна складова відсутня.
Проте, Ваша вимога буде розглянута і, за необхідності, тендерним комітетом буде внесено зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛЮК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 1 222 912,00
UAH з ПДВ
1 123 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП" 1 286 016,00
UAH з ПДВ
1 124 121,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Меблі БІМС» 1 338 240,00
UAH з ПДВ
1 126 080,00
UAH з ПДВ
Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 1 349 120,00
UAH з ПДВ
1 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЛЯК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 282 560,00
UAH з ПДВ
1 282 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 17:14
sign.p7s
23 квітня 2019 17:10
Пропозиція Тендер.pdf
20 квітня 2019 15:03
sign.p7s
20 квітня 2019 14:54
32.8 Висновок СЕС ДСП.pdf
20 квітня 2019 14:54
32.7 Додаток до висновку.pdf
20 квітня 2019 14:54
32.4 ДСТУ.pdf
20 квітня 2019 14:54
32.2 Висновок (клеї).pdf
20 квітня 2019 14:54
4. Проект Договору.pdf
20 квітня 2019 14:54
2. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 09:18
sign.p7s
06 травня 2019 09:17
Довідка податкова КП.jpg
06 травня 2019 09:17
Довідка МВС від 26.04.jpg
02 травня 2019 20:55
Довідка МВС.jpg
26 квітня 2019 17:15
sign.p7s
19 квітня 2019 21:28
sign.p7s
19 квітня 2019 21:27
Статут ТОВ МІРОС ГРУП.pdf
19 квітня 2019 21:27
Проект договору.pdf
19 квітня 2019 21:27
ІПН Павлюк В.К..pdf
19 квітня 2019 21:27
46_9 Довідка МТБ.pdf
19 квітня 2019 21:27
6 Довідка щодо санкцій.pdf
19 квітня 2019 21:27
1 Інформація щодо ст.17.pdf

Публічні документи

Публічні документи

19 квітня 2019 16:31
sign.p7s
19 квітня 2019 16:28
1.1 Договір Рівне.pdf
19 квітня 2019 16:28
8 Заклади.jpg
19 квітня 2019 16:28
7 Контракт.pdf
19 квітня 2019 16:28
4 Технічні вимоги.pdf
19 квітня 2019 16:28
4 Сертифікат ISO 14001.jpg
19 квітня 2019 16:28
4 Сертифікат ISO 9001.jpg
19 квітня 2019 16:28
4 Висновок СЕС_ДСП+ЛДСП.pdf
19 квітня 2019 16:28
4 Висновок СЕС Фанера.pdf
19 квітня 2019 16:28
4 Висновок СЕС на фарбу.pdf
19 квітня 2019 16:28
4 Висновок СЕС на лаки.pdf
19 квітня 2019 16:28
3 Проект договору.pdf
19 квітня 2019 16:28
2.7 Лист-гарантія ст.17.jpg
19 квітня 2019 16:28
2.6 Паспорт Матков.pdf
19 квітня 2019 16:28
2.5 ІПН.pdf
19 квітня 2019 16:28
2.4 Статут.pdf
19 квітня 2019 16:28
2.3 Витяг ЄДР .pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 17:02
Виписка з ЄДРПОУ_2.jpeg
19 квітня 2019 17:02
Виписка з ЄДРПОУ_1.jpeg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛЮК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2158600815
Відхилено 1 123 904,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 10:46
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
Переможець 1 124 121,60
UAH з ПДВ
02 травня 2019 09:59

Документи

26 квітня 2019 10:46
sign.p7s
26 квітня 2019 10:40
відхилення Павлюк.pdf

Документи

02 травня 2019 09:59
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
1 124 121,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 09:59
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 травня 2019 14:13
договір парти.pdf укладений
13 травня 2019 14:08
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 124 121,60
UAH (в тому числі ПДВ 187 353,60 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку