Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор-навантажувач
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-04-04-000192-b 4f914a8d803d4f62b48b946ca9a6ff53
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шваюк Олег Феодосійович

+380504387218 lutskteplo106@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ДКП "Луцьктепло"
Код ЄДРПОУ: 30391925
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20
Контактна особа: Шваюк Олег Феодосійович
+380504387218
lutskteplo106@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 23 квітня 2019 11:39
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Карбишева, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 11:23
Зміни в Додатку _3 до ТД.docx
11 квітня 2019 11:23
Внесення змін в Додаток _3 до ТД.docx
11 квітня 2019 11:23
Тендерна Документація Екскаватор зі змінами в Додатку 3.docx
04 квітня 2019 11:03
Оголошення.pdf
04 квітня 2019 11:03
Протокол.pdf
11 квітня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 11:23
Зміни в Додатку _3 до ТД.docx
11 квітня 2019 11:23
Внесення змін в Додаток _3 до ТД.docx
11 квітня 2019 11:23
Тендерна Документація Екскаватор зі змінами в Додатку 3.docx
04 квітня 2019 11:03
Тендерна Документація Екскаватор.docx
04 квітня 2019 11:03
Оголошення.pdf
04 квітня 2019 11:03
Протокол.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-04-000192-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спецкомунтех, Код ЄДРПОУ:41898871
Дата подання: 08 квітня 2019 12:52
Вимога зміни Тендерної документації
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю (надалі - ТД), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам та принципам Закону України "Про публічні закупівлі". А саме:
1. У пункті 10 частини 2 (Інші документи для учасників юридичних осіб) додатку 2 до ТД є вимога надання учасником підписаної учасником та завіреної печаткою (за наявності) копії паспорту, або сертифікату якості заводу-виробника, або сертифікату відповідності (Державної системи сертифікації УкрСЕПРО або іншої системи сертифікації, дозволеної на території України) щодо предмету закупівлі, в електронному вигляді. Дану вимогу вважаємо дискримінаційною, оскільки виготовлення сертифікатів є тривалим процесом і виготовляються вони на техніку, яка вже фактично знаходиться на території України, і постачальники, які тільки планують завозити техніку з-за кордону, опинилися в дискримінаційних умовах. Тому вимагаємо змінити даний пункт на можливість надання вказаних документів в момент передачі товару Замовнику.
2. У пункті 3 частини 3 (Організаційні вимоги) додатку 3 до ТД вказано, що Учасник повинен мати не менше ніж трьохрічний досвід поставок техніки відповідного типу та виробництва, який пропонується (підтверджується договорами поставок). Даний пункт суперечить пункту 3 додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) ТД, в якому вказано про необхідність вказання хоча б одного аналогічного договору за 2018-2019 роки. Дана вимога є суперечливою і дискримінаційною по відношенню до новостворених підприємств. Тому вимагаємо змінити часові обмеження досвіду у даному пункті у відповідності до вимог чинного законодавства
У випадку невиконання, змушені будемо звернутися до органу оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2019 16:47
Надаємо відповідь щодо звернення за роз’ясненнями:
По пункту 1.
Надання учасником в електронному вигляді підписаних та завірених печаткою копій вищевказаних документів в період подання пропозицій є необхідною вимогою до учасників торгів для прийняття рішення щодо відповідності запропонованої продукції (копії паспорту, або сертифікату якості заводу-виробника, або сертифікату відповідності (Державної системи сертифікації УкрСЕПРО або іншої системи сертифікації, дозволеної на території України) засвідчують конкретну назву предмету закупівлі і його походження) вимогам визначених Замовником на етапі кваліфікації.
По пункту 2.
Прийнято рішення замінити трьохрічний досвід поставок техніки відповідного типу та виробництва на однорічний.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спецкомунтех 2 994 960,00
UAH з ПДВ
2 994 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТОМЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 17:33
Електронний підпис
16 квітня 2019 17:28
технічне завдання.pdf
16 квітня 2019 17:28
тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2019 17:28
статут.pdf
16 квітня 2019 17:28
протокол зборів.pdf
16 квітня 2019 17:28
паспорт.pdf
16 квітня 2019 17:28
наказ призначення.pdf
16 квітня 2019 17:28
лист гарантія санкції.pdf
16 квітня 2019 17:28
інд код.pdf
16 квітня 2019 17:28
зразок 4.pdf
16 квітня 2019 17:28
додаток 2_2.pdf
16 квітня 2019 17:28
додаток 2_1.pdf
16 квітня 2019 17:28
додаток 1.pdf
16 квітня 2019 17:28
договір.pdf
16 квітня 2019 17:28
договір оренди офіс.pdf
16 квітня 2019 17:28
договір аналог.pdf
16 квітня 2019 17:28
довідка реквізити.pdf
16 квітня 2019 17:28
декларація2.pdf
16 квітня 2019 17:28
декларація1.pdf
16 квітня 2019 17:28
виписка_витяг_пдв.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 12:42
сканкопія паспорт.rar
16 квітня 2019 12:42
реєстраційні .rar
16 квітня 2019 12:42
предмет закупівлі.rar
16 квітня 2019 12:42
довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спецкомунтех

ФОП "ТОМЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спецкомунтех
#41898871
Відхилено 2 994 960,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 11:38
ФОП "ТОМЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
#3041324133
Відхилено 3 000 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 16:06

Документи

03 травня 2019 11:38
Електронний підпис
03 травня 2019 11:36
Протокол

Документи

10 травня 2019 16:06
Електронний підпис
10 травня 2019 16:04
Протокол №25

Інформація про відміну

Дата відміни
10 травня 2019 16:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі