Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екскаватор-навантажувач
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-04-04-000192-b ● 4f914a8d803d4f62b48b946ca9a6ff53
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ДКП "Луцьктепло" |
Код ЄДРПОУ: | 30391925 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20 |
Контактна особа: |
Шваюк Олег Феодосійович +380504387218 lutskteplo106@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2019 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2019 11:39 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Карбишева, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2019 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2019 11:23 |
Зміни в Додатку _3 до ТД.docx | |
11 квітня 2019 11:23 |
Внесення змін в Додаток _3 до ТД.docx | |
11 квітня 2019 11:23 |
Тендерна Документація Екскаватор зі змінами в Додатку 3.docx | |
04 квітня 2019 11:03 |
Оголошення.pdf | |
04 квітня 2019 11:03 |
Протокол.pdf |
11 квітня 2019 11:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2019 11:23 |
Зміни в Додатку _3 до ТД.docx
|
|||
11 квітня 2019 11:23 |
Внесення змін в Додаток _3 до ТД.docx
|
|||
11 квітня 2019 11:23 |
Тендерна Документація Екскаватор зі змінами в Додатку 3.docx
|
|||
04 квітня 2019 11:03 |
Оголошення.pdf
|
|||
04 квітня 2019 11:03 |
Протокол.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-04-000192-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спецкомунтех, Код ЄДРПОУ:41898871
Дата подання: 08 квітня 2019 12:52
Вимога зміни Тендерної документації
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю (надалі - ТД), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам та принципам Закону України "Про публічні закупівлі". А саме:
1. У пункті 10 частини 2 (Інші документи для учасників юридичних осіб) додатку 2 до ТД є вимога надання учасником підписаної учасником та завіреної печаткою (за наявності) копії паспорту, або сертифікату якості заводу-виробника, або сертифікату відповідності (Державної системи сертифікації УкрСЕПРО або іншої системи сертифікації, дозволеної на території України) щодо предмету закупівлі, в електронному вигляді. Дану вимогу вважаємо дискримінаційною, оскільки виготовлення сертифікатів є тривалим процесом і виготовляються вони на техніку, яка вже фактично знаходиться на території України, і постачальники, які тільки планують завозити техніку з-за кордону, опинилися в дискримінаційних умовах. Тому вимагаємо змінити даний пункт на можливість надання вказаних документів в момент передачі товару Замовнику.
2. У пункті 3 частини 3 (Організаційні вимоги) додатку 3 до ТД вказано, що Учасник повинен мати не менше ніж трьохрічний досвід поставок техніки відповідного типу та виробництва, який пропонується (підтверджується договорами поставок). Даний пункт суперечить пункту 3 додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) ТД, в якому вказано про необхідність вказання хоча б одного аналогічного договору за 2018-2019 роки. Дана вимога є суперечливою і дискримінаційною по відношенню до новостворених підприємств. Тому вимагаємо змінити часові обмеження досвіду у даному пункті у відповідності до вимог чинного законодавства
У випадку невиконання, змушені будемо звернутися до органу оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1. У пункті 10 частини 2 (Інші документи для учасників юридичних осіб) додатку 2 до ТД є вимога надання учасником підписаної учасником та завіреної печаткою (за наявності) копії паспорту, або сертифікату якості заводу-виробника, або сертифікату відповідності (Державної системи сертифікації УкрСЕПРО або іншої системи сертифікації, дозволеної на території України) щодо предмету закупівлі, в електронному вигляді. Дану вимогу вважаємо дискримінаційною, оскільки виготовлення сертифікатів є тривалим процесом і виготовляються вони на техніку, яка вже фактично знаходиться на території України, і постачальники, які тільки планують завозити техніку з-за кордону, опинилися в дискримінаційних умовах. Тому вимагаємо змінити даний пункт на можливість надання вказаних документів в момент передачі товару Замовнику.
2. У пункті 3 частини 3 (Організаційні вимоги) додатку 3 до ТД вказано, що Учасник повинен мати не менше ніж трьохрічний досвід поставок техніки відповідного типу та виробництва, який пропонується (підтверджується договорами поставок). Даний пункт суперечить пункту 3 додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) ТД, в якому вказано про необхідність вказання хоча б одного аналогічного договору за 2018-2019 роки. Дана вимога є суперечливою і дискримінаційною по відношенню до новостворених підприємств. Тому вимагаємо змінити часові обмеження досвіду у даному пункті у відповідності до вимог чинного законодавства
У випадку невиконання, змушені будемо звернутися до органу оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2019 16:47
Надаємо відповідь щодо звернення за роз’ясненнями:
По пункту 1.
Надання учасником в електронному вигляді підписаних та завірених печаткою копій вищевказаних документів в період подання пропозицій є необхідною вимогою до учасників торгів для прийняття рішення щодо відповідності запропонованої продукції (копії паспорту, або сертифікату якості заводу-виробника, або сертифікату відповідності (Державної системи сертифікації УкрСЕПРО або іншої системи сертифікації, дозволеної на території України) засвідчують конкретну назву предмету закупівлі і його походження) вимогам визначених Замовником на етапі кваліфікації.
По пункту 2.
Прийнято рішення замінити трьохрічний досвід поставок техніки відповідного типу та виробництва на однорічний.
По пункту 1.
Надання учасником в електронному вигляді підписаних та завірених печаткою копій вищевказаних документів в період подання пропозицій є необхідною вимогою до учасників торгів для прийняття рішення щодо відповідності запропонованої продукції (копії паспорту, або сертифікату якості заводу-виробника, або сертифікату відповідності (Державної системи сертифікації УкрСЕПРО або іншої системи сертифікації, дозволеної на території України) засвідчують конкретну назву предмету закупівлі і його походження) вимогам визначених Замовником на етапі кваліфікації.
По пункту 2.
Прийнято рішення замінити трьохрічний досвід поставок техніки відповідного типу та виробництва на однорічний.
Інформація про відміну
Дата відміни
10 травня 2019 16:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі