Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 18420000- 9 Аксесуари для одягу (18424300-0 Одноразові рукавички)
Очікувана вартість
109 700,00 UAH
UA-2019-04-04-000120-a 579c075235eb4d2987d3b77ae3c76657
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кобець Людмила Михайлівна

380995016273 goprycrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02003988
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Леніна, 7
Контактна особа: Кобець Людмила Михайлівна
380995016273
goprycrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 13:53
Очікувана вартість: 109 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 548,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


ДК 021:2015: 18420000- 9 Аксесуари для одягу (18424300-0 Одноразові рукавички)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22700 пара
ДК 021:2015: 18420000- 9 Аксесуари для одягу (18424300-0 Одноразові рукавички)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки поставки товару
Дата подання: 05 квітня 2019 10:30
Дата відповіді: 05 квітня 2019 13:45
У Додатку № 4 «Проект договору» Тендерної документації Розділ 5 «Поставка Товару», п. 5.1. «Поставка Товару здійснюється до 31 грудня 2019року згідно заявки Покупця», Вами не зазначено, протягом якого строку, після заявки Покупця, постачальник має здійснити поставку товару. Просимо поточнити даний пункт Проекту договору.
Відповідь: Після обговорення Вашого запитання членами тендерного комітету прийнято рішення внести зміни у Додаток № 4 «Проект договору» , Розділ 5 «Поставка Товару». Викласти у новій редакції:
п.5.1. Поставка Товару здійснюється до 31 грудня 2019року згідно заявки Покупця не пізніше 10 календарних днів з дня отримання Постачальником заявки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-04-000120-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Люціус О.О., Код ЄДРПОУ:2834220993
Дата подання: 16 квітня 2019 11:45
Невідповідність пропозиції вимогам ТД
Пропозиція ПП ВКФ «КВАНТ-ЮГ» не відповідає вимогам Замовника, визначеним у Тендерній документації, а саме Додатку № 1 Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, де вимагається:
1. Копія сертифікатів якості на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника, підписом уповноваженої особи виробника та датою ( дата повинна бути не раніше 5-ти календарних дня до подання пропозиції).

Всупереч зазначеним вимогам ПП ВКФ «КВАНТ-ЮГ» у складі пропозиції було надано лише загальнодоступні копії сертифікатів, що містяться на офіційному сайті виробника. Однак це не відповідає вимогам Тендерної документації – надані сертифікати не завірені мокрою печаткою з датою та підписом виробника (дата повинна бути не раніше 5-ти календарних дня до подання пропозиції).
З огляду на невідповідність пропозиції ПП ВКФ «КВАНТ-ЮГ» вимогам Тендерної документації замовника просимо відхилити дану пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 14:28
Розгляд пропозицій учасників закупівлі входить до компетенції тендерного комітету. А отже рішення про відповідність чи невідповідність вимогам Замовника буде встановлено в процесі засідання комітету , оформлено протоколом та розміщено в електронній системі закупівель .
При детальному розгляді пропозицій учасників по закупівлі ДК 021:2015: 18420000- 9 Аксесуари для одягу (18424300-0 Одноразові рукавички) UA-2019-04-04-000120-a., тендерним комітетом КП «Голопристанська ЦРЛ» буде взято до уваги Вашу вимогу в частині відповідності пропозиції учасника Додатку №1 Технічні вимоги до товару та прийняте відповідне рішення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ 87 736,00
UAH з ПДВ
87 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Люціус О.О. 105 975,00
UAH з ПДВ
105 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 15:52
Електронний підпис
10 квітня 2019 15:49
Цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2019 15:49
Сертифікати.pdf
10 квітня 2019 15:48
Гарантійний лист.pdf
10 квітня 2019 15:48
Документи ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ

ФОП Люціус О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ
#41188235
Відхилено 87 736,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 16:11
ФОП Люціус О.О.
#2834220993
Переможець 105 975,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 08:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 08:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Люціус О.О.
#2834220993
105 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 147 від 23.04.2019р..pdf укладений
24 квітня 2019 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 105 975,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 662,50 UAH)