Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати)
Очікувана вартість
130 075,00 UAH
UA-2019-04-04-000079-a cd42468794264c81a4d76eb15acee2f8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кобець Людмила Михайлівна

380995016273 goprycrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02003988
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Леніна, 7
Контактна особа: Кобець Людмила Михайлівна
380995016273
goprycrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 08:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 14:34
Очікувана вартість: 130 075,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 Одиниця
ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВИМОГА ( по припиненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо дискримінаційних вимог тендерної документації , до учасників торгів , що призведе до порушення базових принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» , ЗУ «Про захист економічної конкуренції»)
Дата подання: 04 квітня 2019 17:43
Дата відповіді: 05 квітня 2019 11:44
Вих.№ 70 від 04.04.2019 року. Голові тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" Вул.Санаторна ,7 , м.Гола Пристань , Херсонська область , Україна , 75600 телефон : (05539) 26151; Email: goprycrb@ukr.net Заявник: Приватне підприємство «Виробничо-комерційна фірма «Квант-Юг» Код в ЄДРПОУ 41188235 Вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії буд.№ 53, кв.№ 25.;м.Херсон, Херсонська область , Україна , 73042 телефон : + 38 050 684 42 54 ; Email: kvantug@i.ua ВИМОГА ( по припиненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо дискримінаційних вимог тендерної документації , до учасників торгів , що призведе до порушення базових принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» , ЗУ «Про захист економічної конкуренції») Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, оприлюдненої через систему електронних закупівель «ProZorro» на веб-порталі Уповноваженого органу ( https://prozorro.gov.ua) Замовником Комунальним підприємством "Голопристанська центральна районна лікарня" ( далі – Замовник торгів) було оголошено допорогову закупівлю ID UA-2019-04-04-000079-a на ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати. Згідно до п. 2 наказу від від 19.03.2019 року № 10 Державного підприємства «Прозорро» (далі – ДП «Прозорро») «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» - зазначено : 2. Визнати таким, що втратили чинність: - наказ державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»; - наказ державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017 р. № 49 «Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель». Відповідно до п.1 Розділу І Загальних положень «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» ( далі-Інструкція) затвердженої Наказом від від 19.03.2019 року № 10 ДП «Прозорро» ,- зазначено , що : 1. Ця Інструкція визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі — ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання. Відповідно до п.3 Розділу І Загальних положень Інструкції ,- зазначено , що : 3. У цій Інструкції терміни вживаються в таких значеннях: закупівля — придбання товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, шляхом здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про закупівлю; замовник закупівлі — це замовники, визначені в пункті 9 частини першої статті 1 Закону, а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків; переможець — учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем; пропозиція учасника — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником; учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (далі — Порядок функціонування системи). Згідно до вимог наказу від 19.03.2019 року № 10 ДП «Прозорро» Замовник торгів повинен діяти в правовому полі наведеному в Законі та Порядку функціонування системи. 1. Детально проаналізувавши документацію,зазначену в оголошенні Замовника торгів , нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, конкуренційному законодавству України та порушують наше право брати участь у даних торгах . Технічними вимогами додатку №1 оголошення Замовника торгів щодо предмета закупівлі зазначено надати перелік товарів Єдиним виробником предмету закупівлі в Україні є ТзОВ «Поіск-Ніка» під торговою маркою "Кровлекс" (65026, Одеська обл., м. Одеса, Приморський р-н, вул. Жуковського, буд. 15 ; тел.: +380487304157 ; Е-mail: crovlex@te.net.ua) . Замовником торгів зазначено , що Еквіваленти та аналоги товару розглядатися не будуть. Вимоги Замовника торгів щодо якості товару, умов та термінів поставки: 1. Витратні матеріали для променевих методів обстежень повинні бути зареєстровані в України. Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам тендерної документації повинна бути наведена наступними документами: - копією документа про державну реєстрацію товару та копією декларації про відповідність за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013р. № 753 (Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»); - копією сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника , підписом уповноваженої особи виробника та датою ( дата повинна бути не раніше 5-ти календарних дня до подання пропозиції); Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленого товару для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях, а відповідні дослідження щодо якості повинні проводитись за рахунок постачальника (в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист та лист-згоду про проведення досліджень зразків продукції за рахунок постачальника) Доставка товару здійснюється замовнику на склад згідно узгодженого графіку. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. Зазначені вимоги Замовника торгів є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників закупівлі , які можуть прийняти участь в цій процедурі закупівлі. Згідно до вимог наказу від 19.03.2019 року № 10 ДП «Прозорро» Замовник торгів повинен діяти в правовому полі наведеному в Законі та Порядку функціонування системи та його позбавлено дискримінаційного права ( яке використовувалось ними в повному обсязі відповідно до наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017 р. № 49 «Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель») щодо можливості вимагати або не вимагати від учасників торгів можливості пропонувати аналоги або еквіваленти , які можуть бути розглянути Замовником торгів. Оскільки вимоги додатку 1 до тендерної документації, а саме медико-технічні вимоги до ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати виписані під конкретного товарного виробника ,- ми наголошує на порушенні базових принципів п.1 статті 3 ( Принципи здійснення закупівель ) Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року ( далі-Закон), а саме : - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням; Згідно до вимог п.3 статті 22 Закону ,- тендерна документація повинна містити: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; В складі вимог тендерної документації Замовника торгів відсутнє обґрунтування конструкційних особливостей типу предмета закупівлі , а специфікація до предмету закупівлі не містить вираз "або еквівалент". Оскільки конструкційні особливості відповідно до класифікатора: до ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати виписані Замовником торгів , задовольняють лише Замовника торгів , вони мають бути обґрунтовані ( Чому таке , а не інше ? ). Чим Замовник торгів обґрунтує зазначені медико-технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі ? 2.На ринку України існують та успішно конкурують інші вітчизняні та іноземні виробники рентгенівської плівки та хімічних реактивів до неї ( фіксажі та проявники ) – «ОНІКО» , «KODAK», «AGFA» , «FUJIILM» та інші , дозволені для застосування в медичній практиці на території України , та мають документи про державну реєстрацію товару та декларації про відповідність за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013р. № 753 (Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»); Таким чином, сформувавши предмет закупівлі під торговою маркою "Кровлекс" під єдиного конкретного товарного виробника , ТзОВ «Поіск-Ніка» (навіть Кришки на пляшках фіксажу повинні бути синього або червоного кольорів , що є ну дуже стратегічно важливим для процесу проявлення та фіксажу рентгенівської плівки ) Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими медико-технічними вимогами , які зможуть запропонувати предмет закупівлі одразу по всім позиціям медико-технічних вимог ТД. З огляду на дії тендерного комітету в останні роки , інформація про які знаходиться у відкритому доступі в системі електронних закупівель «ProZorro» на веб-порталі Уповноваженого органу , бажаючих , потенційних учасників цих торгів взяти в ним участь , буде не більше двох ( один «домовлений переможець» та другий «прикриваючий» ( навіщо витрачати час і гроші , якщо все заздалегідь «домовлено» та «переможець» визначений , ще до оголошення процедури публічних закупівель) . Протизаконні та злочинні на наш погляд наміри тендерного комітету Замовника торгів, які полягають діях Замовника торгів всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII( далі-Закон ) , що підпадають під ознаки дискримінаційних дій, зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової та порушує вимоги ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , що призведе до спотворення результатів цих торгів. 3. Замовник торгів з початку планування публічної закупівлі відповідно до ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати створивши «Корупційну схему» свідомо порушив вимоги Закону , розумів , що виставляючи саме такі медико-технічні вимоги до предмету закупівлі він унеможливить дотримання всіх можливих принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 3 Закону , а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням; Дії Замовника торгів по не забезпеченню рівних умов для всіх учасників процедури закупівлі , не об’єктивному та не чесному вибору переможця торгів , характеризується виною у формі прямого умислу. Члени тендерного комітету , як посадові особи Замовника торгів обізнані з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII , вимогами ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , текстом прийнятого та оприлюдненого оголошення про проведення закупівлі , вимогами до медико-технічних зарактеристик предмету закупівлі , тобто вони усвідомлювали характер свого діяння, передбачають його наслідки і бажають їх настання. Власне, сам текст прийнятого оголошення про проведення закупівлі , вимогами до медико-технічних зарактеристик предмету закупівлі і на це був спрямований. Намагання тендерного комітету Замовника торгів нібито додержання видимості проведення процедури публічних закупівель оголосивши їх відповідно до вимог Закону , та вибравши заздалегідь відомого та «домовленого» «переможця» визначеного , ще до оголошення процедури публічних закупівель свідчать про свавільне порушення вимог Закону та зайвий раз підтвердило нашу впевненість в антиконкурентних узгоджених діях Замовника цих торгів і «домовленого» «переможця» цих торгів. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Оскільки положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: 1. Вилучити вище зазначені дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію ( кваліфікаційні та медико-технічні вимоги ) у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III. 2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки. Директор Ю.М.Дудченко
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу ПП ВКФ «Квант-Юг» щодо закупівлі за оголошенням № UA-2019-04-04-000079-а
Закупівля ДК 021:2015 32350000-4 Рентгенплівка та 24930000-2 Фотохімікати не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Допороговій закупівлі, учасник торгів не може втручатись та диктувати вимоги до закупівлі товарів.
Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника.

Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахування принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці. Оскільки закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів .
Замовник в допорогових торгах має право для забезпечення гарантів постачання якісного товару вимагати від Учасника:
- копією сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника , підписом уповноваженої особи виробника та датою ( дата повинна бути не раніше 5-ти календарних дня до подання пропозиції)
Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є постачальником або офіційним дистриб'ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки та належного виконання учасником зобов’язань з поставки.
Щодо Вашої вимоги, Зміни до Документації Замовником вноситися не будуть, оскільки вона розроблена з врахуванням всіх вимог законодавства, що регулює питання проведення публічних закупівель.
Строки поставки товару
Дата подання: 05 квітня 2019 10:28
Дата відповіді: 05 квітня 2019 13:49
У Додатку № 4 «Проект договору» Тендерної документації Розділ 5 «Поставка Товару», п. 5.1. «Поставка Товару здійснюється до 31 грудня 2019року згідно заявки Покупця», Вами не зазначено, протягом якого строку, після заявки Покупця, постачальник має здійснити поставку товару. Просимо поточнити даний пункт Проекту договору.
Відповідь: Після обговорення Вашого запитання членами тендерного комітету прийнято рішення внести зміни у Додаток № 4 «Проект договору» , Розділ 5 «Поставка Товару». Викласти у новій редакції:
п.5.1. Поставка Товару здійснюється до 31 грудня 2019року згідно заявки Покупця не пізніше 10 календарних днів з дня отримання Постачальником заявки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-04-000079-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 04 квітня 2019 17:46
ВИМОГА ( по припиненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо дискримінаційних вимог тендерної документації , до учасників торгів , що призведе до порушення базових принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» , ЗУ «Про захист економічної конкуренції»)
ВИМОГА
( по припиненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо дискримінаційних вимог тендерної документації , до учасників торгів , що призведе до порушення базових принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» , ЗУ «Про захист економічної конкуренції»)
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 11:46
Відповідь на вимогу ПП ВКФ «Квант-Юг» щодо закупівлі за оголошенням № UA-2019-04-04-000079-а
Закупівля ДК 021:2015 32350000-4 Рентгенплівка та 24930000-2 Фотохімікати не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Допороговій закупівлі, учасник торгів не може втручатись та диктувати вимоги до закупівлі товарів.
Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника.

Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахування принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці. Оскільки закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів .
Замовник в допорогових торгах має право для забезпечення гарантів постачання якісного товару вимагати від Учасника:
- копією сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника , підписом уповноваженої особи виробника та датою ( дата повинна бути не раніше 5-ти календарних дня до подання пропозиції)
Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є постачальником або офіційним дистриб'ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки та належного виконання учасником зобов’язань з поставки.
Щодо Вашої вимоги, Зміни до Документації Замовником вноситися не будуть, оскільки вона розроблена з врахуванням всіх вимог законодавства, що регулює питання проведення публічних закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

04 квітня 2019 17:46
Вимога До Замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 115 596,38
UAH з ПДВ
104 473,73
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ 114 198,90
UAH з ПДВ
104 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Люціус О.О. 124 588,00
UAH з ПДВ
124 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Леоненко Анатолій Анатолійович 130 039,24
UAH з ПДВ
130 039,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 09:35
Електронний підпис
10 квітня 2019 09:31
Технічна документація.pdf
10 квітня 2019 09:30
Цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2019 09:30
Документи ФОП.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 11:45
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ

ФОП Люціус О.О.

ФОП Леоненко Анатолій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 104 473,73
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:56
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ
#41188235
Відхилено 104 580,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:57
ФОП Люціус О.О.
#2834220993
Переможець 124 588,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:58

Документи

17 квітня 2019 15:55
Протокол №111.pdf

Документи

17 квітня 2019 15:56
Протокол №111.pdf

Документи

17 квітня 2019 15:58
Протокол №111.pdf
17 квітня 2019 15:58
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Люціус О.О.
#2834220993
124 588,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 15:58
Протокол №111.pdf
17 квітня 2019 15:58
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір №146 від 23.04.2019р..pdf укладений
24 квітня 2019 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 124 588,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 764,67 UAH)