Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставраційно-ремонтні роботи по влаштуванню гідроізоляції навчального корпусу Львівського національного університету ім. І. Франка на вул. М. Грушевського, 4 у м. Львові» (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 724 418,20 UAH
UA-2019-04-03-002601-a 9479c5f19a0e470fb23e46a73d29cddd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394552 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394552
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 19:36
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 21:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 14:00
Очікувана вартість: 4 724 418,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 448,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставраційно-ремонтні роботи по влаштуванню гідроізоляції навчального корпусу Львівського національного університету ім. І. Франка на вул. М. Грушевського, 4 у м. Львові» (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. М. Грушевського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 19:36
Технічне завдання.rtf
03 квітня 2019 19:36
Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 19:36
Додаток 2 Проект_договору.doc
03 квітня 2019 19:36
ТД_ Реставраційно-ремонтні роботи_Грушевського_2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-06-000033 ● fc0b2f7977ea47d0a68b1c93bafa35bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.06.2019 № 93

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-03-002601-a 03.04.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 11:23:11

Про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи по влаштуванню гідроізоляції навчального корпусу Львівського національного університету ім. І. Франка на вул. М. Грушевського, 4 у м. Львові» (ID: UA-2019-04-03-002601-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, виникла потреба в отриманні пояснення із питання.
Згідно з ч.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, визначених тендерною документацією.
В розділі 2.1 тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта на суму 120 000,00 грн, що становить 2,54% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому в оголошенні і тендерній документації встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 120 000,00 грн, що на 96 377,91 грн перевищує розмір 0,5% очікуваної вартості закупівлі?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-20 10:10:37

Повторно надаємо Пояснення в межах проведення уповноваженими особами (Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) моніторингу закупівлі по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи по влаштуванню гідроізоляції навчального корпусу Львівського національного університету ім. І. Франка на вул. М. Грушевського, 4 у м. Львові» (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-04-03-002601-a)

Повторно надаємо пояснення у вказаному інтерфейсі "Відповісти на запитання". Пояснення з приводу вказаного моніторингу були надані у визначені терміни (18.06.2019 року) із завантаженням у розділі "надати пояснення".
Пояснення в межах проведення уповноваженими особами (Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) моніторингу закупівлі по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи по влаштуванню гідроізоляції навчального корпусу Львівського національного університету ім. І. Франка на вул. М. Грушевського, 4 у м. Львові» (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-04-03-002601-a)
Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка в межах здійснення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи по влаштуванню гідроізоляції навчального корпусу Львівського національного університету ім. І. Франка на вул. М. Грушевського, 4 у м. Львові» (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-04-03-002601-a) надає пояснення з питань щодо встановленого у тендерній документації замовника розміру забезпечення тендерної пропозиції в сумі 120 000,00 грн. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» забезпеченням тендерної пропозиції, а саме: наданням забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, є гарантія. У відповідності до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається постачальнику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Отже, Замовник самостійно в тендерній документації визначив конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції з метою встановлення гарантії та на підтвердження того, що учасник не відмовиться від виконання умов своєї тендерної пропозиції або виконання умов договору. Встановлена більша сума тендерного забезпечення ніж допустима у законом для уникнення змов між учасниками (так звані «парні учасники»), допуску до участі фінансово стабільних та добросовісних учасників здатних провести вчасно та якісно ремонтні роботи та у зв’язку з допущенням помилки при трактуванні закону (було взято за основу норму закону про встановлення допустимих 3%, однак не враховано, що цей допустимий 3% бар’єр можливий лише для товарів і послуг). З врахуванням вказаного, розуміємо допущену помилку та у наступних закупівлях будемо враховувати тендерне забезпечення для робіт у розмірі 0,5 %. З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що допущенні помилки були проведені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у період з 03.04-19.04.2019 р. і могли бути усунені на вказаних етапах та не становлять негативного впливу на бюджет, але станом на сьогодні не можуть бути усунені замовником у зв’язку із переходом у нові правовідносини, укладенням Договору про закупівлю (№13/05.2019-Г від 13.05.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та підрядником, тому сьогодні на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими, не можуть бути усунені, однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані моменти та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-18 18:10:32

Пояснення в межах проведення уповноваженими особами (Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) моніторингу закупівлі по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи по влаштуванню гідроізоляції навчального корпусу Львівського національного університету ім. І. Франка на вул. М. Грушевського, 4 у м. Львові» (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-04-03-002601-a)

Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка в межах здійснення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи по влаштуванню гідроізоляції навчального корпусу Львівського національного університету
ім. І. Франка на вул. М. Грушевського, 4 у м. Львові» (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-04-03-002601-a) надає пояснення з питань щодо встановленого у тендерній документації замовника розміру забезпечення тендерної пропозиції в сумі 120 000,00 грн.
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» забезпеченням тендерної пропозиції, а саме: наданням забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, є гарантія.
У відповідності до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається постачальнику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Отже, Замовник самостійно в тендерній документації визначив конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції з метою встановлення гарантії та на підтвердження того, що учасник не відмовиться від виконання умов своєї тендерної пропозиції або виконання умов договору. Встановлена більша сума тендерного забезпечення ніж допустима у законом для уникнення змов між учасниками (так звані «парні учасники»), допуску до участі фінансово стабільних та добросовісних учасників здатних провести вчасно та якісно ремонтні роботи та у зв’язку з допущенням помилки при трактуванні закону (було взято за основу норму закону про встановлення допустимих 3%, однак не враховано, що цей допустимий 3% бар’єр можливий лише для товарів і послуг). З врахуванням вказаного, розуміємо допущену помилку та у наступних закупівлях будемо враховувати тендерне забезпечення для робіт
у розмірі 0,5 %.
З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що допущенні помилки були проведені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у період з 03.04-19.04.2019 р. і могли бути усунені на вказаних етапах та не становлять негативного впливу на бюджет, але станом на сьогодні не можуть бути усунені замовником у зв’язку із переходом у нові правовідносини, укладенням Договору про закупівлю (№13/05.2019-Г від 13.05.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та підрядником, тому сьогодні на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими, не можуть бути усунені, однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані моменти та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо висновку сформованого уповноваженими особами (Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) моніторингу закупівлі по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи по влаштуванню гідроізоляції навчального корпусу Львівського національного університету ім. І. Франка на вул. М. Грушевського, 4 у м. Львові» (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-04-03-002601-a) Дата публікації висновку: 24 черв 15:52 Період публікації висновку про результати: 24 черв 15:52 – 10 лип 00:00 Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка в межах проведеного моніторингу закупівлі по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи по влаштуванню гідроізоляції навчального корпусу Львівського національного університету ім. І. Франка на вул. М. Грушевського, 4 у м. Львові» (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-04-03-002601-a) за результатами якого сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, надає наступну інформацію про неможливість усунення виявлених порушень через наступні причини. повідомляємо, що допущенні помилки були проведені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у період з 03.04-19.04.2019 р. і могли бути усунені лише на вказаних етапах та не становлять негативного впливу на бюджет. Однак, станом на сьогодні не можуть бути усунені замовником у зв’язку із завершенням тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - укладенням Договору про закупівлю (№13/05.2019-Г від 13.05.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та підрядником – сторонами договору та відбувається виконання умов договору замовником та підрядником, тому сьогодні на даному етапі виявлені порушення, які не є суттєвими та не становлять негативного впливу на бюджет, не можуть бути усунені. Однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані моменти та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.

2019-07-02 19:03:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником встановлено завищений розмір забезпечення тендерної пропозиції відносно очікуваної вартості закупівлі для робіт.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лорелея" 3 503 078,01
UAH з ПДВ
3 503 078,01
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство фірма "Будремсервіс" 4 704 246,56
UAH з ПДВ
4 704 246,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 16:40
Договір.PDF
18 квітня 2019 16:40
Протокол.PDF
18 квітня 2019 16:40
графiк_(2).PDF
18 квітня 2019 16:40
Розрахунок_ЗВВ.PDF
18 квітня 2019 16:40
Локеал_ний_кошторис.PDF
18 квітня 2019 16:40
Договiрна_цiна.PDF
18 квітня 2019 16:40
Вiдомiст__ресурсiв.PDF
18 квітня 2019 16:40
Тендерна_пропозицiя.PDF
18 квітня 2019 16:40
штати_IТП.PDF
18 квітня 2019 16:40
Наказ.PDF
18 квітня 2019 16:40
Лист_згода.PDF
18 квітня 2019 16:40
Захист_довкiлля.PDF
18 квітня 2019 16:40
Довiренiст_.PDF
18 квітня 2019 16:40
Протокол_зборiв.PDF
18 квітня 2019 16:40
ЛIЦЕНЦIЯ.PDF
18 квітня 2019 16:40
Свiдоцтво.PDF
18 квітня 2019 16:40
Статут.PDF

Публічні документи

18 квітня 2019 13:49
Технічні вимоги.pdf
18 квітня 2019 13:49
Кошторис.pdf
18 квітня 2019 13:49
Технічне завдання.pdf
18 квітня 2019 13:49
План виконання робіт.PDF
18 квітня 2019 13:49
тендерна пропозиція.PDF
18 квітня 2019 13:49
Гарантійний лист.PDF
18 квітня 2019 13:49
304.bdcu
18 квітня 2019 13:49
Аналогічний договір1.pdf
18 квітня 2019 13:49
Аналогічний договір2.pdf
18 квітня 2019 13:49
Машини механізми.pdf
18 квітня 2019 13:49
Довідки.pdf
18 квітня 2019 13:49
1-ДФ за 4 кв 2018 року.pdf
18 квітня 2019 13:49
Штатний розклад,наказ.pdf
18 квітня 2019 13:49
Працівники.pdf
18 квітня 2019 13:49
Проект договору.pdf
18 квітня 2019 13:49
Статут.pdf
18 квітня 2019 13:48
Відповідність ст17.pdf
18 квітня 2019 13:48
Листи -гарантії.pdf
18 квітня 2019 13:48
Витяг з ЄДР.pdf
18 квітня 2019 13:48
Довідки.pdf
18 квітня 2019 13:48
Кредобанк гарантія.PDF
18 квітня 2019 13:48
GuaranteeKredobankN.190418_073.7z
18 квітня 2019 13:48
Ліцензія 1 jpg.pdf
18 квітня 2019 13:48
Витяг ПДВ jpg.pdf
18 квітня 2019 13:48
Рішення,наказ.pdf
18 квітня 2019 13:48
inquiry_print (1).pdf
18 квітня 2019 13:48
Уповноважений.PDF
18 квітня 2019 13:48
inquiry_print.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лорелея"

Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лорелея"
#23884527
Відхилено 3 503 078,01
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 22:00
Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"
#30705875
Переможець 4 704 246,56
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 22:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 22:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"
#30705875
4 704 246,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:26
Додаткова угода_6_Гідроізоляція вул. Грушевського.jpg зміни до договору
06 січня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:32
Додаткова угода № 5 (Реставраційно-ремонтні роботи...).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:29
Додаткова угода № 4 (Реставраційно-ремонтні роботи...) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:27
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 13:21
Додаткова угода 3_Гідроізоляція Грушевського.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:00
Додаткова угода_№2_гідроізоляція_Грушевського, 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:59
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 15:32
Додаткова угода_Грушевського_гідроізоляція_№1.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 16:40
Договір_13.05.2019_Гідроізоляція на Грушевського, 4.pdf укладений
14 травня 2019 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору № 13/05.2019-Г від 13.05.2019 р. в частині зміни реквізитів підрядника, та доповненням п. 1.1. Договору словами "... характер робіт - реставрація". Усі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 13/05.2019-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до договору відповідно до ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин - відсутністю фінансування у 2019 році, в частині: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі до 31.12.2020 року. Виконання робіт у 2019 році становить 4 112 421, 04 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 13/05.2019-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині зменшення без зміни обсягу робіт, ціна договору становить 4 628 892,20 грн. Виконання та фінансування робіт у 2020 році буде проводитись у сумі 516 471, 16 грн.
Номер договору про закупівлю: 13/05.2019-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю до 31.12.2021 р. та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт 31.12.2021 р. у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 13/05.2019-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю до 31.12.2021 р. та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт 31.12.2021 р. у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 13/05.2019-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення фінансування у 2020 р. і продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 13/05.2019-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML