Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у загальноосвітніх навчальних закладах м. Дніпро
Очікувана вартість
1 903 109,49 UAH
UA-2019-04-03-002595-a f2c046c935ed4dce9410ad65e7a3166e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 19:30
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 22:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 13:50
Очікувана вартість: 1 903 109,49 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 515,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у загальноосвітніх навчальних закладах м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, загальноосвітні навчальні заклади Замовника відповідно до Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2019 10:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.8 - Дефектний акт нова редакція №74.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.9 - Дефектний акт нова редакція №111.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.6 - Дефектний акт нова редакція №132.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.1 - Дефектний акт нова редакція №102.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.2 - Дефектний акт нова редакція №6.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.3 - Дефектний акт нова редакція №56.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.5 - Дефектний акт нова редакція №121.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.4 - Дефектний акт нова редакція №82.xls
11 квітня 2019 10:15
Перелік змін 11.04.19.docx
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.7 - Дефектний акт нова редакція №2.xls
09 квітня 2019 10:03
Перелік змін 09.04.2019р..docx
09 квітня 2019 10:03
Тендерна документація зі змінами.docx
03 квітня 2019 19:33
Додаток 4.17- Специфікація СЗШ 121.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 6 - Дислокація.docx
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.15 - Специфікація СЗШ 102.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.11 - Специфікація СЗШ 6.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.16 - Специфікація СЗШ 111.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.18 - Специфікація СЗШ 132.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.12 - Специфікація СЗШ 56.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.14 - Специфікація СЗШ 82.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.10 - Специфікація СЗШ 2.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.13 - Специфікація СЗШ 74.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4 - Проект договору.docx
11 квітня 2019 10:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 10:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 19:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.8 - Дефектний акт нова редакція №74.xls
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.8 - Дефектний акт.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.9 - Дефектний акт нова редакція №111.xls
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.9 - Дефектний акт.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.6 - Дефектний акт нова редакція №132.xls
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.6 - Дефектний акт.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.1 - Дефектний акт нова редакція №102.xls
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.1 - Дефектний акт.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.2 - Дефектний акт нова редакція №6.xls
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.2 - Дефектний акт.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.3 - Дефектний акт нова редакція №56.xls
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.3 - Дефектний акт.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.5 - Дефектний акт нова редакція №121.xls
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.5 - Дефектний акт.xls
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.4 - Дефектний акт нова редакція №82.xls
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.4 - Дефектний акт.xls
11 квітня 2019 10:15
Перелік змін 11.04.19.docx
11 квітня 2019 10:15
Додаток 4.7 - Дефектний акт нова редакція №2.xls
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.7 - Дефектний акт.xls
09 квітня 2019 10:03
Перелік змін 09.04.2019р..docx
09 квітня 2019 10:03
Тендерна документація зі змінами.docx
03 квітня 2019 19:30
Тендерна документація.docx
03 квітня 2019 19:33
Додаток 4.17- Специфікація СЗШ 121.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 6 - Дислокація.docx
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.15 - Специфікація СЗШ 102.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.11 - Специфікація СЗШ 6.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.16 - Специфікація СЗШ 111.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.18 - Специфікація СЗШ 132.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.12 - Специфікація СЗШ 56.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.14 - Специфікація СЗШ 82.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.10 - Специфікація СЗШ 2.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4.13 - Специфікація СЗШ 74.pdf
03 квітня 2019 19:30
Додаток 4 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-03-002595-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВАНГАРД-ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40097163
Дата подання: 23 квітня 2019 16:56
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" вимогам тендерної документації
В И М О Г А

1. В тендерній документації зазначена вимога:
«Листа-згоди учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору із обов’язковим зазначенням виразу «згодні із умовами договору» на кожній сторінці (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 4 до Документації;»
Дана вимога не виконана учасником ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", договір не містить відповідного напису.

2. В тендерній документації зазначена вимога:
«У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена учасником.

Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель:
1) копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, ПІБ, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу.»
Дана вимога не виконана учасником ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА". Надані документи не відповідають вимогам тендерної документації. Копія протоколу зборів засновників про призначення директора, копія наказу про його призначення або про вступ на посаду, копії технічних паспортів або копії технічних паспортів та копії договорів оренди (надання послуг), що підтверджують наявність у субпідрядника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання робіт, копія відомостей з ЄДРПОУ, копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, ті інші документи оформлені не належним чином.

3. В тендерній документації зазначена вимога:
«На підтвердження виконання аналогічного договору надається:
- Не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» виконаного аналогічного договору.»
Дана вимога не виконана учасником ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА". Зазначений напис на договорі відсутній.

4. В тендерній документації зазначена вимога:
«Тендерна пропозиція повинна складатися з:

Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі;

При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції.»
Відповідно до ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», значними є правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44).
Тобто, у разі, якщо сума договору перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, то договір може бути укладений виключно за згодою загальних зборів учасників.
Якщо сума договору не перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, то підтвердженням цього може бути відповідна фінансова звітність (баланс з квитанцією 2 за квартал).
Отже, повноваження посадової особи щодо підпису договору за результатами закупівлі, не підтверджені, відповідні документи ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" не надало.

Відповідно до тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" не відповідає вимогам проектно-тендерної документації.
Таким чином, учасник ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим, на підставі ст. 16, ч. 7 ст. 28, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог проектно-тендерної документації вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"

Враховуючи викладене, керуючись ч. 3. ст. 30 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини залишення без уваги невідповідності вимогам вимог проектно-тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", що ставить під сумнів результати торгів, й не стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА".

У разі невиконання наших вимог ми будемо звертатися до АМКУ, ДАСУ, правоохоронних органів, тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2019 09:33
Шановний Учаснику у відповідь на вимогу повідомляємо наступне.
По пункту 1 – Учасник, ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", надає Проект Договору від 12 квітня 2019 року вих. № 6 в преамбулі зазначено: «Цим листом Товариство з обмеженою відповідальністю «Вінтера-Вікна» надає письмову згоду з проектом договору викладеному Замовником в Додатку 4 до тендерної документації», також на кожній сторінці на місці печатки міститься вираз «згодні з умовами договору Дирктор Горобець А.К. 12.04.2019р»;
По пункту 2 - Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника зазначено: «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена учасником. У всіх інших випадках, вимагається надання оригіналу або нотаріально засвідченої копії документу. У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником,- будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа. Учасник надає оригінали зазначених вище документів. Надання Учасником оригіналів документів не є помилкою та не є суттєвою;
По пункту 3 - Учасник надає аналогічний договір – оригінал, тому вираз згідно з оригіналом не є обов’язковим;
По пункту 4 - На виконання вищезазначеної вимоги Учасник надає протокол засновників та наказ про призначення директора та Відповідно до довідки від 12 квітня 2019 року вих. №23 Учасник інформує про те, що Статутні обмеження (або будь які інші обмеження) щодо права уповноваженої особи, директора Горобець Антона Костянтиновича, на підписання договору на суму наданої пропозиції відсутні. Також зауважуємо, що Учасник надав Гарантійний лист від 12 квітня 2019 року вих. №9 що Товариство з обмеженою відповідальністю «Вінтера-Вікна» гарантує Замовнику закупівлі що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. В складі пропозиції надаються документи, які відповідають змісту цієї тендерної документації та вимогам, викладеним Замовником при підготовці цієї закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «Вінтера-Вікна» гарантує Замовнику закупівлі що усвідомлює, що за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Повноваження особи уповноваженої на підписання договору про закупівлю в обов’язковому порядку перевіряються Замовником в період укладання відповідного договору.
Повідомляємо, що ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" надала усі необхідні документи та інформацію на вимогу ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» що зазначені в Тендерній документації Замовника, Замовник не вбачає привід та підстав відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА".

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-03-002595-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВАНГАРД-ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40097163
Дата подання: 03 травня 2019 13:17
Скарга
Скарга на дії Замовника. Підтвердження оплати додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 15:13
рішення від 07.05.2019 № 5534 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 15:13
рішення від 22.01.2019 № 6429.pdf
Дата публікації: 27 травня 2019 21:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відхилення ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" № 117 від 28.05.2019р.
Дата виконання рішення замовником: 28 травня 2019 16:19

Документи подані скаржником

03 травня 2019 13:17
скарга 595.pdf
03 травня 2019 13:17
платіжне 1972.pdf

Документи подані замовником

16 травня 2019 15:13
Відповідь АМКУ - СЗШ.FR12.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВАНГАРД-ІНЖИНІРИНГ" 1 613 881,96
UAH з ПДВ
1 613 881,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" 1 902 579,43
UAH з ПДВ
1 902 579,43
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Носенко І.О. 1 903 109,00
UAH з ПДВ
1 903 109,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 16:55
Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2019 16:55
Розяснення ЛІЦЕНЗ.pdf
18 квітня 2019 16:55
Проект Договору.pdf
18 квітня 2019 16:55
Лiцензия Windows. Ofic.jpg
18 квітня 2019 16:55
Кошторис СЗШ № 132.pdf
18 квітня 2019 16:55
Кошторис СЗШ № 121.pdf
18 квітня 2019 16:55
Кошторис СЗШ № 82.pdf
18 квітня 2019 16:55
Кошторис СЗШ № 74.pdf
18 квітня 2019 16:55
Кошторис СЗШ № 56.pdf
18 квітня 2019 16:55
Кошторис СЗШ № 6.pdf
18 квітня 2019 16:55
Кошторис СЗШ № 2.pdf
18 квітня 2019 16:55
Кошторис НВК № 111.pdf
18 квітня 2019 16:55
Кошторис НВК № 102.pdf
18 квітня 2019 16:55
Довідка_охорона праці.pdf
18 квітня 2019 16:55
Довідка_оподаткування.pdf
18 квітня 2019 16:55
Довідка_держ.реєстр.pdf
18 квітня 2019 16:55
Довідка ст. 17.pdf
18 квітня 2019 16:55
Удостоверения.rar
18 квітня 2019 16:55
Трудовые.rar
18 квітня 2019 16:55
Статут АИ оптим.pdf
18 квітня 2019 16:55
Ліцензія АІ.pdf
18 квітня 2019 16:55
Досвід.rar
18 квітня 2019 16:55
ДОГ Оборудование у СОК.pdf
18 квітня 2019 16:55
ДОГ Оборудование у НЛ.pdf
18 квітня 2019 16:55
ДОГ Недвижим 2100 у БПТ.pdf
18 квітня 2019 16:55
Дог аренды авто.pdf
18 квітня 2019 16:55
Фурнитура Axor.rar
18 квітня 2019 16:55
Сэндвич.rar
18 квітня 2019 16:55
Профиль Miroplast (WDS).rar
18 квітня 2019 16:55
Подоконники.rar
18 квітня 2019 16:55
Армир.rar

Публічні документи

23 квітня 2019 17:37
Електронний підпис
23 квітня 2019 17:33
горобець МВД.jpeg
18 квітня 2019 21:17
Електронний підпис
18 квітня 2019 21:05
2.1. паспорт.rar
18 квітня 2019 21:05
37. Новая папка.rar
18 квітня 2019 21:05
36. довідка працівники.pdf
18 квітня 2019 17:41
Електронний підпис
18 квітня 2019 16:23
протокол испытаний Axor.pdf
18 квітня 2019 16:23
горобець МВД.jpeg
18 квітня 2019 16:23
72. Довідка щодо вимог.pdf
18 квітня 2019 16:23
71. Лист гарантія ДСТУ.pdf
18 квітня 2019 16:23
69-73 СЗШ.rar
18 квітня 2019 16:23
68 супровідний лист.pdf
18 квітня 2019 16:23
65. Акты Школы.rar
18 квітня 2019 16:23
62. Сметы 1,9 млн.pdf
18 квітня 2019 16:23
57. довідка щодо сміття.pdf
18 квітня 2019 16:23
54. довідка щодо машин.pdf
18 квітня 2019 16:23
53. Довідка довкілля.pdf
18 квітня 2019 16:23
51. Опис ЄДРПОУ.PDF
18 квітня 2019 16:23
51 Відомості ЄДРПОУ.pdf
18 квітня 2019 16:23
50. Довідка про опис.pdf
18 квітня 2019 16:23
47. щодо ліцензії.pdf
18 квітня 2019 16:23
46.1 Витяг з реєстру ПДВ.JPG
18 квітня 2019 16:23
45. Інформаційний лист.pdf
18 квітня 2019 16:23
44. Скан-копія Статут.PDF
18 квітня 2019 16:23
37. накази.rar
18 квітня 2019 16:23
36. довідка працівники.pdf
18 квітня 2019 16:23
32. ДОГОВОР оборуд.rar
18 квітня 2019 16:23
26. довідка щодо умов.pdf
18 квітня 2019 16:23
20. довідка уточнення.pdf
18 квітня 2019 16:23
19. довідка ціна.pdf
18 квітня 2019 16:23
14. Довідка АМКУ.pdf
18 квітня 2019 16:23
10. Лист-гарантія 90.pdf
18 квітня 2019 16:23
8. Лист-гарантія.pdf
18 квітня 2019 16:23
6. Проект договору.pdf
18 квітня 2019 16:23
2.6. Витяг з ЄДРПОУ 15.04.zip
18 квітня 2019 16:23
2.3. Протокол зборів.PDF
18 квітня 2019 16:23
2. право підпису.pdf
18 квітня 2019 16:23
1.ТЕНДЕРНА пропозиція.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 19:44
для тендера.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВАНГАРД-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"

ФОП Носенко І.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВАНГАРД-ІНЖИНІРИНГ"
#40097163
Рішення скасоване 1 613 881,96
UAH з ПДВ
28 травня 2019 15:40
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
Рішення скасоване 1 902 579,43
UAH з ПДВ
28 травня 2019 15:40
ТОВ "АВАНГАРД-ІНЖИНІРИНГ"
#40097163
Відхилено 1 613 881,96
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:09
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
Відхилено 1 902 579,43
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:16
ФОП Носенко І.О.
#2845104621
Відхилено 1 903 109,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

23 квітня 2019 11:25
Електронний підпис

Документи

28 травня 2019 16:16
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Носенко І.О. #2845104621

№ рішення у справі

54/63-р/к

Дата рішення у справі

13.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/80-р/к

Дата рішення у справі

24.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/90-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/93-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Інформація про відміну

Дата відміни
28 травня 2019 16:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі