Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по об'єкту "Реконструкція з добудовою середньої загальноосвітньої школи №22 на просп. Відрадному, 36-В у Солом'янському районі м. Києва"
Construction works on the object "Reconstruction with completion of secondary school №22 on Otradnoy Avenue, 36-V in Solomyansky district, Kyiv"
Очікувана вартість
168 426 943,00 UAH
UA-2019-04-03-002344-a 6326ded910f046c38fb605e1cf1f0d37
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Березівський Микола Васильович

380445201263 solomservis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34879125
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська область обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614
Контактна особа: Березівський Микола Васильович
380445201263
solomservis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpriyemstvo "Solom'yanka - Servis" Solom'yanskoyi raionnoyi v misti Kiyevi derzhavnoyi administraciyi
National ID: 34879125
Contact point: Berezivskuj Mukola Vasulovush
380445201263
solomservis@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 11:57
Очікувана вартість: 168 426 943,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 842 134,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 800000 UAH
Publication date: 03 квітня 2019 17:16
Enquiries until: 26 квітня 2019 23:00
Complaints submission until: до 02 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 травня 2019 23:00

Information

Estimated total value: 168 426 943 UAH including VAT
Minimal lowering step: 842 135 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Будівельні роботи по об'єкту "Реконструкція з добудовою середньої загальноосвітньої школи №22 на просп. Відрадному, 36-В у Солом'янському районі м. Києва"
Construction works on the object "Reconstruction with completion of secondary school №22 on Otradnoy Avenue, 36-V in Solomyansky district, Kyiv"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи по об'єкту "Реконструкція з добудовою середньої загальноосвітньої школи №22 на просп. Відрадному, 36-В у Солом'янському районі м. Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03061, Україна, місто Київ, Київ, просп. Выдрадний, 36- В
ДК 021:2015: 45214220-8 — Будівництво середніх загальноосвітніх шкіл

Construction works on the object "Reconstruction with completion of secondary school №22 on Otradnoy Avenue, 36-V in Solomyansky district, Kyiv"
CPV: 45214220-8
Період постачання: з 03 червня 2019 по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 17:20
Протокол № 6 для публікування.pdf
03 квітня 2019 17:19
ТД для публікування буд.роб. по СЗШ№ 22.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-03-002344-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 квітня 2019 11:47
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-04-03-002344-a предмет закупівлі БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ПО ОБ'ЄКТУ "РЕКОНСТРУКЦІЯ З ДОБУДОВОЮ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ №22 НА ПРОСП. ВІДРАДНОМУ, 36-В У СОЛОМ'ЯНСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА".
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 13:38
Розглянувши вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вих. № 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації зазначено, що узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП Прозорро за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q. Відповідно до інформації, яку можливо отримати за зазначеним посиланням встановлено, що в Законі "Про публічні закупівлі" передбачений тільки такий вид забезпечення, як гарантія. Вона може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, тобто існує три види гарантії: банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансових установ.
При цьому, зазначено, що Замовник на власний розсуд обираєте, буде застосовуватися тендерне забезпечення при проведенні закупівлі чи ні, однак, у разі застосування тендерного забезпечення, в такому випадку у тендерній документації повинні бути зазначені умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику. Забезпечення тендерної пропозиції подається в електронному вигляді у складі тендерної пропозиції Постачальника.
Зазначимо, що найбільш поширеною на практиці є вимога про надання забезпечення у формі банківської гарантії.
Таким чином, у тендерній документації прописана вимога, щодо надання тендерного забезпечення, яка відповідає умовам частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зазначені умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику.
Враховуючи зазначене тендерний комітет Комунального підприємства "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації не може задовільнити вашу вимогу, а саме замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» так як це суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Розглянувши вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вих. № 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації зазначено, що узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП Прозорро за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q. Відповідно до інформації, яку можливо отримати за зазначеним посиланням встановлено, що в Законі "Про публічні закупівлі" передбачений тільки такий вид забезпечення, як гарантія. Вона може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, тобто існує три види гарантії: банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансових установ.
При цьому, зазначено, що Замовник на власний розсуд обираєте, буде застосовуватися тендерне забезпечення при проведенні закупівлі чи ні, однак, у разі застосування тендерного забезпечення, в такому випадку у тендерній документації повинні бути зазначені умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику. Забезпечення тендерної пропозиції подається в електронному вигляді у складі тендерної пропозиції Постачальника.
Зазначимо, що найбільш поширеною на практиці є вимога про надання забезпечення у формі банківської гарантії.
Таким чином, у тендерній документації прописана вимога, щодо надання тендерного забезпечення, яка відповідає умовам частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зазначені умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику.
Враховуючи зазначене тендерний комітет Комунального підприємства "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації не може задовільнити вашу вимогу, а саме замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» так як це суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-31-000032 ● 988413a8c8c6462d83334c7a922ed10c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.05.2019 № 108
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2019 № 108

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

16 UA-2019-04-03-002344-a 03.04.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 травня 2019
UA-2019-04-03-002344-a6326ded910f046c38fb605e1cf1f0d37
Найменування: Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34879125
Місцезнаходження: 03110, Україна, Київська область обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614
Учасник Документи Рішення
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 травня 2019 16:05
Електронний підпис

Публічні документи

15 червня 2019 11:31
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:55
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:55
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 9.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 8.pdf
22 квітня 2019 18:27
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2019 18:27
Реєстр.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 1.pdf
22 квітня 2019 18:27
Модель.imd
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 7.pdf
22 квітня 2019 18:27
Ліцензія.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 6.pdf
22 квітня 2019 18:27
Лист - згода директора.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 5.pdf
22 квітня 2019 18:27
Лист - гарантія.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 4.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 3.pdf
22 квітня 2019 18:27
Договірна ціна.PDF
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 2.pdf
22 квітня 2019 18:27
Довідка щодо довкілля.pdf
22 квітня 2019 18:27
Витяг з ЄДР.pdf

Документи

30 травня 2019 16:09
Електронний підпис

Публічні документи

24 квітня 2019 09:55
Електронний підпис
24 квітня 2019 09:55
Електронний підпис
23 квітня 2019 21:56
Тендерна пропозиція.PDF
23 квітня 2019 21:56
Установчі документи.PDF
23 квітня 2019 21:56
Реєстр.PDF
23 квітня 2019 21:56
Протокол та виписка.PDF
23 квітня 2019 21:56
Довідка про ст.17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ»

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» 148 215 709,28
UAH з ПДВ
148 215 709,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16" 168 385 772,71
UAH з ПДВ
168 385 772,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2019 11:31
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:55
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:55
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 9.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 8.pdf
22 квітня 2019 18:27
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2019 18:27
Реєстр.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 1.pdf
22 квітня 2019 18:27
Модель.imd
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 7.pdf
22 квітня 2019 18:27
Ліцензія.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 6.pdf
22 квітня 2019 18:27
Лист - згода директора.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 5.pdf
22 квітня 2019 18:27
Лист - гарантія.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 4.pdf
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 3.pdf
22 квітня 2019 18:27
Договірна ціна.PDF
22 квітня 2019 18:27
Локальні кошториси 2.pdf
22 квітня 2019 18:27
Довідка щодо довкілля.pdf
22 квітня 2019 18:27
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 09:55
Електронний підпис
24 квітня 2019 09:55
Електронний підпис
23 квітня 2019 21:56
Тендерна пропозиція.PDF
23 квітня 2019 21:56
Установчі документи.PDF
23 квітня 2019 21:56
Реєстр.PDF
23 квітня 2019 21:56
Протокол та виписка.PDF
23 квітня 2019 21:56
Довідка про ст.17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ»

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ»
#41473643
Переможець 148 215 709,28
UAH з ПДВ
11 червня 2019 11:38

Документи

11 червня 2019 11:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ»
#41473643
148 215 709,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 11:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 19:23
Додаткова угода №14 СЗШ№22.pdf укладений
20 листопада 2020 19:21
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 10:48
допугода 13.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 23:33
Додаткова угода.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 23:26
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 11:42
допугода 11.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 11:30
Доп угода №10 по СЗШ№22.pdf зміни до договору
05 червня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 10:28
допугода.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 13:38
Доп угода № 8 СЗШ№22.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 13:33
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 09:58
Додаткова угода №7 СЗШ№22.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 09:54
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 15:02
Додаткова угода № 6 СЗШ №22.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 14:56
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 15:06
Дод угода №5 СЗШ №22.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 16:48
ДОП УГОДА 4 по СЗШ№22.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 16:47
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 21:29
Дод угода по ЗШ22 №3.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 21:23
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 23:57
Відр. доп.угода 2.pdf зміни до договору
31 липня 2019 23:54
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 15:34
Дод угода 1 по СЗШ№22.pdf зміни до договору
03 липня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 13:44
Договір СЗШ№22 новий.pdf укладений
24 червня 2019 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення основного договору додатком №5
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кошторисної заробітної плати
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів та графіку фінансуання
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку та плану фінансування .
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змін графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виконання робіт, що покращує якість будівництва
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування та графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 02/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 148 215 709,28
UAH (в тому числі ПДВ 24 692 341,68 UAH)