Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction works on the object "Reconstruction with completion of secondary school №22 on Otradnoy Avenue, 36-V in Solomyansky district, Kyiv"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34879125 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz/#/createProfile |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська область обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614 |
Контактна особа: |
Березівський Микола Васильович 380445201263 solomservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpriyemstvo "Solom'yanka - Servis" Solom'yanskoyi raionnoyi v misti Kiyevi derzhavnoyi administraciyi |
National ID: | 34879125 |
Contact point: |
Berezivskuj Mukola Vasulovush 380445201263 solomservis@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2019 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2019 11:57 |
Очікувана вартість: | 168 426 943,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 842 134,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 800000 UAH |
Publication date: | 03 квітня 2019 17:16 |
Enquiries until: | 26 квітня 2019 23:00 |
Complaints submission until: | до 02 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 травня 2019 23:00 |
Information
Estimated total value: | 168 426 943 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 842 135 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 17:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 17:20 |
Протокол № 6 для публікування.pdf | |
03 квітня 2019 17:19 |
ТД для публікування буд.роб. по СЗШ№ 22.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вих. № 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації зазначено, що узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП Прозорро за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q. Відповідно до інформації, яку можливо отримати за зазначеним посиланням встановлено, що в Законі "Про публічні закупівлі" передбачений тільки такий вид забезпечення, як гарантія. Вона може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, тобто існує три види гарантії: банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансових установ.
При цьому, зазначено, що Замовник на власний розсуд обираєте, буде застосовуватися тендерне забезпечення при проведенні закупівлі чи ні, однак, у разі застосування тендерного забезпечення, в такому випадку у тендерній документації повинні бути зазначені умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику. Забезпечення тендерної пропозиції подається в електронному вигляді у складі тендерної пропозиції Постачальника.
Зазначимо, що найбільш поширеною на практиці є вимога про надання забезпечення у формі банківської гарантії.
Таким чином, у тендерній документації прописана вимога, щодо надання тендерного забезпечення, яка відповідає умовам частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зазначені умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику.
Враховуючи зазначене тендерний комітет Комунального підприємства "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації не може задовільнити вашу вимогу, а саме замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» так як це суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вих. № 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації зазначено, що узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП Прозорро за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q. Відповідно до інформації, яку можливо отримати за зазначеним посиланням встановлено, що в Законі "Про публічні закупівлі" передбачений тільки такий вид забезпечення, як гарантія. Вона може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, тобто існує три види гарантії: банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансових установ.
При цьому, зазначено, що Замовник на власний розсуд обираєте, буде застосовуватися тендерне забезпечення при проведенні закупівлі чи ні, однак, у разі застосування тендерного забезпечення, в такому випадку у тендерній документації повинні бути зазначені умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику. Забезпечення тендерної пропозиції подається в електронному вигляді у складі тендерної пропозиції Постачальника.
Зазначимо, що найбільш поширеною на практиці є вимога про надання забезпечення у формі банківської гарантії.
Таким чином, у тендерній документації прописана вимога, щодо надання тендерного забезпечення, яка відповідає умовам частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зазначені умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику.
Враховуючи зазначене тендерний комітет Комунального підприємства "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації не може задовільнити вашу вимогу, а саме замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» так як це суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-31-000032 ● 988413a8c8c6462d83334c7a922ed10c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2019 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2019 № 108
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2019 № 108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2019-04-03-002344-a 03.04.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34879125 |
Місцезнаходження: | 03110, Україна, Київська область обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2019 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» |
148 215 709,28
UAH з ПДВ
|
148 215 709,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16" |
168 385 772,71
UAH з ПДВ
|
168 385 772,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» #41473643 |
Переможець |
148 215 709,28
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 19:23
|
Додаткова угода №14 СЗШ№22.pdf | укладений |
20 листопада 2020 19:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 10:48
|
допугода 13.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2020 23:33
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 23:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2020 11:42
|
допугода 11.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2020 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2020 11:30
|
Доп угода №10 по СЗШ№22.pdf | зміни до договору |
05 червня 2020 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 10:28
|
допугода.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2020 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2020 13:38
|
Доп угода № 8 СЗШ№22.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2020 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2020 09:58
|
Додаткова угода №7 СЗШ№22.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2020 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2019 15:02
|
Додаткова угода № 6 СЗШ №22.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2019 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 15:06
|
Дод угода №5 СЗШ №22.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2019 16:48
|
ДОП УГОДА 4 по СЗШ№22.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2019 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2019 21:29
|
Дод угода по ЗШ22 №3.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 21:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2019 23:57
|
Відр. доп.угода 2.pdf | зміни до договору |
31 липня 2019 23:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 15:34
|
Дод угода 1 по СЗШ№22.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 13:44
|
Договір СЗШ№22 новий.pdf | укладений |
24 червня 2019 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення основного договору додатком №5 |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кошторисної заробітної плати |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та графіку фінансуання |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку та плану фінансування . |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змін графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку фінансування та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виконання робіт, що покращує якість будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку фінансування та графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 02/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 червня 2019 — 30 квітня 2021 |
Сума оплати за договором: |
148 215 709,28
UAH (в тому числі ПДВ 24 692 341,68 UAH)
|