Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Створення системи відеоспостереження «Русанівка – Безпечний острів» в межах виконання громадських проектів №438 та №450
Очікувана вартість
2 552 820,00 UAH
UA-2019-04-03-002167-a ● 6722b214ef2d4987b39002caa5e41ff8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Контактна особа: |
Буряк Ігор Петрович 380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2019 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2019 13:23 |
Очікувана вартість: | 2 552 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 276,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 76500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Створення системи відеоспостереження «Русанівка – Безпечний острів» в межах виконання громадських проектів №438 та №450. Детально зазначено в Додатку 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 Одиниця
Створення системи відеоспостереження «Русанівка – Безпечний острів» в межах виконання громадських проектів №438 та №450
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дегтярівська,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 16:47 |
ТД_КСВ_Русанівка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення по авторизаційному листу
Дата подання: 04 травня 2019 11:09
Дата відповіді: 08 травня 2019 10:09
На виконання цієї вимоги: Авторизаційний лист від виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні), зазначеного у пункті 4.1. Розділу 4 «Склад системи» технічних вимог на створення комплексних систем відеоспостереження (Додаток № 3 до цієї тендерної документації), про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого обладнання Замовнику, його подальше технічне обслуговування Учасником та підтвердження гарантійних зобов’язань. У листі має бути перелік запропонованого обладнання, підтвердження виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні) відповідності технічних характеристик обладнання вимогам Замовника, зазначення терміну гарантійної підтримки, наявність в Україні сертифікованого сервісного центру. - якщо учасник не співпрацює безпосередньо з виробником, а закуповує обладнання через постачальника, то чи можна надати лист від постачальника? Адже виробник може знаходитись і за кордоном, наприклда, в тому ж Китаї. Тоді яким чином отримтаи від нього цей лист? Просимо роз*яснити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Авторизаціний лист основної складової системи відеоспостереження вимагається КП "Інформатика" з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого та не нового (таке що раніше споживалось) обладнання та запобігає можливим поставкам неякісного і неоригінального (підробленого) товару чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції та якісно наданих послуг з монтажу та налагоджування. Також зазначена вимога забезпечує виконання гарантійних зобовязань (у тому числі заміна при необхідності) стосовно закупленого обладнання.
В свою чергу, в разі офіційного постачення обладнання на територію України з забезпеченням його якості та гарантійного обслуговування, передбачається що такі компанії мають офіційні представництва які в свою чергу можуть Авторизувати дистрибюторів. Тобто, маючи можливість постачання якісного обладнання закордонного виробництва, зокрема з Китаю, не вбачається складності з отримання авторизаційного листа.
Зауважуємо, що зазначена вимога, зокрема гарантує Замовнику якість обладнаня, надання супутніх послуг та забезпечення гарантійних зобов’язань.
В свою чергу, в разі офіційного постачення обладнання на територію України з забезпеченням його якості та гарантійного обслуговування, передбачається що такі компанії мають офіційні представництва які в свою чергу можуть Авторизувати дистрибюторів. Тобто, маючи можливість постачання якісного обладнання закордонного виробництва, зокрема з Китаю, не вбачається складності з отримання авторизаційного листа.
Зауважуємо, що зазначена вимога, зокрема гарантує Замовнику якість обладнаня, надання супутніх послуг та забезпечення гарантійних зобов’язань.
уточнення по дозволу
Дата подання: 04 травня 2019 11:10
Дата відповіді: 08 травня 2019 10:07
Чи можна замість дозволу надати декларацію на проведення робіт на висоті? Адже зараз відповідно до порядку видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки видають саме декларацію.
Відповідь: Тендерною документацією передбачається надання дозволу на виконання робіт на висоті 5 метрів і більше, при цьому не уточнюється назва документа та мається на увазі надання дозвільного документу, передбаченого нормативно-правовими актами.
Уточнення по аналогічному
Дата подання: 04 травня 2019 11:13
Дата відповіді: 08 травня 2019 10:03
монтаж системи відео вважається аналогічним договором?
Відповідь: Як передбачено додатком 1 до тендерної документації на закупівлю: "Під аналогічними договорами розуміються договори подібні за предметом закупівлі." . В свою чергу предметом зазначеної закупівлі є закупівля обладнання системи відеоспостереження з супутніми послугами по його монтажу та налагоджуванню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2019 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕКУРСІЯ" |
1 654 805,70
UAH з ПДВ
|
1 654 805,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
2 549 800,00
UAH з ПДВ
|
2 549 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕКУРСІЯ" #37164281 |
Відхилено |
1 654 805,70
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 14:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Переможець |
2 549 800,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2019 17:09
|
ДУ № 3 від 31.10.19 до договору №22_19_06 від 11.06.19.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2019 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 12:58
|
ДУ 2 від 01_10_2019.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2019 15:52
|
ДУ № 1 Створення КСВ Русанівка.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2019 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2019 11:22
|
Договір 22_19_06_11_06.pdf | укладений |
12 червня 2019 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна керівника виконавця договору. Продовження строку виконання забов'язань за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 22/19-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі та узгодженим сторонами зменшенням ціни, прийнято рішення про продовження строку виконання зобов'язань за договором |
Номер договору про закупівлю: | 22/19-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань за договором |
Номер договору про закупівлю: | 22/19-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |