Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення системи відеоспостереження «Русанівка – Безпечний острів» в межах виконання громадських проектів №438 та №450
Очікувана вартість
2 552 820,00 UAH
UA-2019-04-03-002167-a 6722b214ef2d4987b39002caa5e41ff8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буряк Ігор Петрович

380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Буряк Ігор Петрович
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 16 травня 2019 13:23
Очікувана вартість: 2 552 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 276,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Створення системи відеоспостереження «Русанівка – Безпечний острів» в межах виконання громадських проектів №438 та №450. Детально зазначено в Додатку 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 Одиниця
Створення системи відеоспостереження «Русанівка – Безпечний острів» в межах виконання громадських проектів №438 та №450
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дегтярівська,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:47
ТД_КСВ_Русанівка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по авторизаційному листу
Дата подання: 04 травня 2019 11:09
Дата відповіді: 08 травня 2019 10:09
На виконання цієї вимоги: Авторизаційний лист від виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні), зазначеного у пункті 4.1. Розділу 4 «Склад системи» технічних вимог на створення комплексних систем відеоспостереження (Додаток № 3 до цієї тендерної документації), про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого обладнання Замовнику, його подальше технічне обслуговування Учасником та підтвердження гарантійних зобов’язань. У листі має бути перелік запропонованого обладнання, підтвердження виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні) відповідності технічних характеристик обладнання вимогам Замовника, зазначення терміну гарантійної підтримки, наявність в Україні сертифікованого сервісного центру. - якщо учасник не співпрацює безпосередньо з виробником, а закуповує обладнання через постачальника, то чи можна надати лист від постачальника? Адже виробник може знаходитись і за кордоном, наприклда, в тому ж Китаї. Тоді яким чином отримтаи від нього цей лист? Просимо роз*яснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Авторизаціний лист основної складової системи відеоспостереження вимагається КП "Інформатика" з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого та не нового (таке що раніше споживалось) обладнання та запобігає можливим поставкам неякісного і неоригінального (підробленого) товару чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції та якісно наданих послуг з монтажу та налагоджування. Також зазначена вимога забезпечує виконання гарантійних зобовязань (у тому числі заміна при необхідності) стосовно закупленого обладнання.
В свою чергу, в разі офіційного постачення обладнання на територію України з забезпеченням його якості та гарантійного обслуговування, передбачається що такі компанії мають офіційні представництва які в свою чергу можуть Авторизувати дистрибюторів. Тобто, маючи можливість постачання якісного обладнання закордонного виробництва, зокрема з Китаю, не вбачається складності з отримання авторизаційного листа.

Зауважуємо, що зазначена вимога, зокрема гарантує Замовнику якість обладнаня, надання супутніх послуг та забезпечення гарантійних зобов’язань.
уточнення по дозволу
Дата подання: 04 травня 2019 11:10
Дата відповіді: 08 травня 2019 10:07
Чи можна замість дозволу надати декларацію на проведення робіт на висоті? Адже зараз відповідно до порядку видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки видають саме декларацію.
Відповідь: Тендерною документацією передбачається надання дозволу на виконання робіт на висоті 5 метрів і більше, при цьому не уточнюється назва документа та мається на увазі надання дозвільного документу, передбаченого нормативно-правовими актами.
Уточнення по аналогічному
Дата подання: 04 травня 2019 11:13
Дата відповіді: 08 травня 2019 10:03
монтаж системи відео вважається аналогічним договором?
Відповідь: Як передбачено додатком 1 до тендерної документації на закупівлю: "Під аналогічними договорами розуміються договори подібні за предметом закупівлі." . В свою чергу предметом зазначеної закупівлі є закупівля обладнання системи відеоспостереження з супутніми послугами по його монтажу та налагоджуванню.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕКУРСІЯ" 1 654 805,70
UAH з ПДВ
1 654 805,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 2 549 800,00
UAH з ПДВ
2 549 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 19:04
Електронний підпис
15 травня 2019 18:46
Аналог. договір.pdf
15 травня 2019 18:46
Протокол НР.7z
15 травня 2019 18:46
Наказ Фролова Ю.М.7z
15 травня 2019 18:46
Лист для клієнтів.7z
15 травня 2019 18:46
Гарантія 11800-19.7z
15 травня 2019 18:46
Банківська ліцензія.7z
15 травня 2019 18:46
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2019 18:46
Статут.pdf
15 травня 2019 18:46
Сертифікати.pdf
15 травня 2019 18:46
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 травня 2019 18:46
Посвідчення.pdf
15 травня 2019 18:46
Паспорт Директора.pdf
15 травня 2019 18:46
Ліцензія.pdf
15 травня 2019 18:46
Кошторис.pdf
15 травня 2019 18:46
Дозвіл.pdf
15 травня 2019 18:46
Довідка щодо ст.17.pdf
15 травня 2019 18:46
Довідка з банку 15,05,2019.pdf
15 травня 2019 18:46
Відгуки.pdf
15 травня 2019 18:46
Витяг з ПДВ.pdf
15 травня 2019 18:46
Витяг ЄДР.pdf
15 травня 2019 18:46
Авторизіційний лист.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 10:13
Електронний підпис
27 травня 2019 10:09
ст 50.pdf
27 травня 2019 10:09
довідка податкова.pdf
27 травня 2019 10:09
довідка мвс.pdf
27 травня 2019 10:08
пропозиція.pdf
15 травня 2019 19:01
Електронний підпис
15 травня 2019 18:57
44.пропозиція.pdf
15 травня 2019 18:57
49.статут.pdf
15 травня 2019 18:57
50.тех.вимоги.pdf
15 травня 2019 18:57
53.якісні х-стики.pdf
15 травня 2019 18:57
35.посвідчення оп.pdf
15 травня 2019 18:57
43.проект договору.pdf
15 травня 2019 18:57
4.аналогічний договір2.pdf
15 травня 2019 18:57
8.витяг єдр.pdf
15 травня 2019 18:57
32.паспорт+код.pdf
15 травня 2019 18:57
3.аналогічний договір.pdf
15 травня 2019 18:57
17.диплом2.pdf
15 травня 2019 18:57
55. Гарантія.rar
15 травня 2019 18:57
25.локальний кошторис.pdf
15 травня 2019 18:57
36.посвідчення1.pdf
15 травня 2019 18:57
38.посвідчення3.pdf
15 травня 2019 18:57
39.посвідчення4.pdf
15 травня 2019 18:57
37.посвідчення2.pdf
15 травня 2019 18:57
16.диплом.pdf
15 травня 2019 18:57
10.витяг пдв копія.pdf
15 травня 2019 18:57
26.локальний кошторис2.pdf
15 травня 2019 18:57
47.Сертификат_Пикож_И.А..pdf
15 травня 2019 18:57
20.зведений кошторис.pdf
15 травня 2019 18:57
31.опис документів.pdf
15 травня 2019 18:57
27.мат.-тех. база.pdf
15 травня 2019 18:57
63.реєстр документів.pdf
15 травня 2019 18:57
9.витяг навчання.pdf
15 травня 2019 18:57
15.дефектний акт2.pdf
15 травня 2019 18:57
14.дефектний акт.pdf
15 травня 2019 18:57
52.уповноважена особа 2.pdf
15 травня 2019 18:57
11.відгук.pdf
15 травня 2019 18:56
51.уповноважена особа.pdf
15 травня 2019 18:56
7.бенефіціар.pdf
15 травня 2019 18:56
24.ліцензія пояснення.pdf
15 травня 2019 18:56
42.свідоцтво проектант.pdf
15 травня 2019 18:56
1. авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕКУРСІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕКУРСІЯ"
#37164281
Відхилено 1 654 805,70
UAH з ПДВ
22 травня 2019 14:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 2 549 800,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 14:46

Документи

22 травня 2019 14:37
Електронний підпис
22 травня 2019 14:33
Протокол 80.pdf

Документи

22 травня 2019 14:45
Електронний підпис
22 травня 2019 14:44
Протокол 80.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
2 549 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 14:45
Електронний підпис
22 травня 2019 14:44
Протокол 80.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 17:09
ДУ № 3 від 31.10.19 до договору №22_19_06 від 11.06.19.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 16:59
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 12:58
ДУ 2 від 01_10_2019.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 12:57
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 15:52
ДУ № 1 Створення КСВ Русанівка.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 14:33
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 11:22
Договір 22_19_06_11_06.pdf укладений
12 червня 2019 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна керівника виконавця договору. Продовження строку виконання забов'язань за договором.
Номер договору про закупівлю: 22/19-06
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі та узгодженим сторонами зменшенням ціни, прийнято рішення про продовження строку виконання зобов'язань за договором
Номер договору про закупівлю: 22/19-06
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань за договором
Номер договору про закупівлю: 22/19-06
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 474 687,18
UAH (в тому числі ПДВ 412 447,86 UAH)