Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнення для офсетного друку (картриджі до принтерів)
Очікувана вартість
119 990,00 UAH
UA-2019-04-03-001897-b 3a38b160b922433ba9fed6da9cb04cd6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басюк Олена Миколаївна

+380487490088 kivs_f@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральне об'єднане управління Пенсійного фонду України в м. Одесі
Код ЄДРПОУ: 41248812
Місцезнаходження: 65121, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Ільфа і Петрова, 4/А
Контактна особа: Басюк Олена Миколаївна
+380487490088
kivs_f@od.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2019 16:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 16:29
Початок аукціону: 15 квітня 2019 14:14
Очікувана вартість: 119 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт
Картридж 719 H (Canon i-Sensys LBP251)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65121, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, б. 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
20 шт
Canon Cartridge 737 Starter (Canon i-sensys MF216n)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65121, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, б. 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
20 шт
Картридж 712 (Canon i-Sensys LBP3010)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65121, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, б. 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
20 шт
Картридж CE 278A (HP LaserJet P1566)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65121, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, б. 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
10 шт
Samsung SCX-4200 Series (V) (Samsung SCX-4200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65121, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, б. 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
15 шт
Картридж Q2612A (HP laser Jet 1020)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65121, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, б. 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
15 шт
Картридж DN-35AR (HP Laser Jet P1005) PATRON
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65121, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, б. 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
40 шт
OKI B412 445807106 (7000 коп.) (OKI MB472)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65121, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, б. 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
6 шт
Картридж CE217A (HP Laser Jet M102a) G&G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65121, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, б. 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 12:12
Додаток 1.doc
03 квітня 2019 16:25
оголошення.doc
03 квітня 2019 16:25
додаток 3.doc
03 квітня 2019 16:25
Додаток 2.doc
05 квітня 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 12:12
Додаток 1.doc
03 квітня 2019 16:25
Додаток 1.doc
03 квітня 2019 16:25
оголошення.doc
03 квітня 2019 16:25
додаток 3.doc
03 квітня 2019 16:25
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 квітня 2019 10:15
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Допускаются аналоги зазначених в умовах закупівлі картриджів. 2. Так, допускаємо участь в закупівлі фізичних осіб-підприємців не платників ПДВ . Згідно Примітки у Додатку №3 до Оголошення у разі надання цінових пропозицій Учасником - не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у відповідній графі зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Вказана сума і є ціновою пропозицією Учасника, яка буде порівнюватися з іншими.
Картриджі альтернативних вирбників
Дата подання: 04 квітня 2019 11:35
Дата відповіді: 04 квітня 2019 17:05
Чи допускаєте Ви на торги картриджі, торгова марка яких відрізняється від торгової марки, зазначеної в тендері, але при цьому характеристики пропонованих картриджів відповідають або перевершують необхідні?
Відповідь: Допускаются будь-які аналоги картриджів, сумісні з відповідною технікою і характеристики яких не є низчими вказаних в умовах закупівлі.
Тех.х-ки
Дата подання: 04 квітня 2019 17:34
Дата відповіді: 05 квітня 2019 12:18
Доброго дня! В додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" в пункті 3 "На вимогу Замовника Виконавець протягом 1 робочого дня зобов'язаний надати документи, що підтверджують закупівлю оригінальних картриджів." вказано, що предмет закупівлі повинен бути оригінальний. А також в цьому ж додатку вказано "Вимоги щодо якості послуг: - наявність сервісного центру та досвіду відповідних робіт, - гарантія працездатності перезарядженого витратного матеріалу (термін збереження робочого стану) складає 3 (три) місяця. Неякісні картриджі повертаються Замовником.". Навіщо вам сервісний центр якщо це оригінальні картриджі? Про які саме послуги ви говорите - про відновлення картриджу чи про поставку товару? Що саме ви маєте на увазі під "гарантія працездатності перезарядженого витратного матеріалу "? Оригінальні картриджі не можуть бути перезаряджені. Просиме внести зміне до ТД і зазначити, що саме вам потрібно - відновлені чи оригінальні витратні матеріали.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Внесено уточнення до Додатку №1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". Здійснюється закупівля послуги - поставки картриджів згідно характеристик наведених у Додатку №1 до Оголошення.
Терміни постачання
Дата подання: 05 квітня 2019 11:20
Дата відповіді: 05 квітня 2019 12:22
У вимогах заявлено "5. Термін доставки картриджів не повинен перевищувати 10 календарних днів з моменту укладення договору."Деякі картрижі у неохідній кількості на даний момент відсутні на тереторії України. Чи можливий для цих позицій (1-2 позиції) більший термін постачання -30-60 днів ?
Відповідь: Ні, збільшення терміну постачання є не можливим.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-03-001897-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК", Код ЄДРПОУ:37105383
Дата подання: 17 квітня 2019 12:30
Оскарження дискваліфікації
В рішенні замовника про нашу дискваліфікацію, пункт 11. Обгрунтування рішення, вказано, що пункт 8 у Специфікації не відповідає заявленим технічним вимогам у пропозиції, що ми надали. Пункт 8 Специфікації, це картриджі ОКІ В412 445807106 (7000 коп.) (ОКІ МВ472). В нашій пропозиції цей пункт зазначається як Картридж для принтера В412. Ця ж наша пропозиція містить колонку "Відповідність технічним вимогам", де ми чітко вказали, що запропоновані нами картриджі відповідають технічним вимогам замовника. Це підтверджує, що запропонований картридж ОКІ В412 має ресурс друку 7000 копій, як і потребував замовник.
На основі вищезазначених фактів, а також прикріплених файлів, що підтверджують нашу правоту, просимо скасувати нашу дискваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 15:04
Пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" не відповідає умовам Закупівлі, а саме: пункт 8 у Специфікації (OKI B412 445807106, 7000 коп., OKI MB472) не відповідає заявленим технічним вимогам у пропозиції наданої Учасником ( PRINTERMAYIN B412). У технічній характеристики виробник картриджу, модель та марка якого запропонована Учасником, заявляє ресурс печаті – 3000 сторінок, проте по умовам закупівлі необхідно 7000 сторінок.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-03-001897-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК", Код ЄДРПОУ:37105383
Дата подання: 17 квітня 2019 15:48
Підтвердження вимоги на скасування дискваліфікації
В попередній вимозі ми навели обгрунтування своєї пропозиції, щодо відповідності технічніх вимог пункту 8 специфікації замовника, а саме ресурсу картриджа ОКІ В412 - 7000 сторінок. Звідки ви взяли інформацію, що запропоновані нами картриджі мають менший ресурс, ніж вам потрібно? Ви можете підтвердити це документально, чи вказати джерело, що підтвердить вашу достовірність? В свою чергу ми надаємо лист-підтвердження відповідності технічних вимогам запропонованих картриджів ОКІ В412 PRINTERMAYIN, а саме ресурсу друку 7000 сторінок. При необхідності ми можемо надати подібний лист від виробника данних картриджів, так як ми являємось імпортером їх продукції та офіційним партнером.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 17:16
Шановний Учаснику, Ви мали змогу долучити докази відповідності (шляхом надання " листа - підтвердження" , бажано від виробника, а не постачальника) до Вашої пропозиції. Так як ні яких доказів відповідності не було представленно, в прийняті рішення Управління керувалося загальнодоступною інформацією. У долученних файлах Ви можете ознайомитися з першими п`яти інтернет запитами за пошуковою назвою " картридж PRINTERMAYIN B412", всі джерела вказують на те, що ресурс печаті даного картреджу - 3000 сторінок, що не відповідає умовам закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-03-001897-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК", Код ЄДРПОУ:37105383
Дата подання: 19 квітня 2019 09:45
Оскарження дискваліфікації
Шановний замовнику. В жодному розділі даного тендеру (ні в специфікації, ні в договорі, ні в додатках) не було вимоги надавати учасниками листів від виробника, що підтверджували б технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Отже ми не повинні були цього робити. Якщо у вас були сумніви, щодо ресурсу запропонованого нами картриджу ОКІ В412, ви мали змогу надати запит у відповідь на який ми надали б вам лист від виробника, щоб підтвердив надану нами інформацію. Ви не вважали за потрібне це зробити, а просто зробили інтернет запит, що не може вважатись доказом достовірності в жодному разі. Якщо інші компанії пропонують данні картриджі з ресурсом 3000 сторінок, це не говорить про те, що ми не можемо запропонувати аналогічні картриджі з ресурсом 7000 сторінок, адже виробник (PRINTERMAYIN LIMITED) надає змогу замовляти картриджі ОКІ В412 в двох варіантах - 3000 або 7000 сторінок.(http://www.printermayin.com/pro_detail.Asp?ID=968) Отже, якщо ми в своїй пропозиції вказали, що запропонований нами картридж ВІДПОВІДАЄ технічним вимогам які були вам потрібні, це говорить про те, що його ресурс саме 7000 сторінок. Беручі до уваги всі наші обгрунтування та докази, ми вимагаємо скасування нашої дисквалівікації, або скасування данного тендера взагалі. Щоб в новій закупівлі ви мали змогу вимагати більш розширену інформацію, щодо предметів закупівлі. Таку як листи від виробника, що підтверджуватимуть технічні та якісні характеристики картриджів, тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2019 16:04
У вимозі Учасник посилається на офіційний сайт виробника, в якому представлена модель PTB412/PTB432, проте назва моделі з офіційного сайту виробника не відповідає назві моделі, яку вказав Учасник в пропозиції, а саме: «картридж для принтера В412».
Таким чином, розгляд пропозиціі ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" здійснювався на підставі наданих Учасником відомостей.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

17 квітня 2019 12:30
Doc Apr 17 2019.pdf

Документи подані скаржником

17 квітня 2019 15:48
Ресурс 7000.pdf

Документи

18 квітня 2019 17:16
Доказ
18 квітня 2019 17:16
Доказ
18 квітня 2019 17:16
Доказ
18 квітня 2019 17:16
Доказ
18 квітня 2019 17:16
Доказ

Документи подані скаржником

19 квітня 2019 09:45
Сайт виробника.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 63 286,00
UAH з ПДВ
61 006,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 70 854,00
UAH з ПДВ
61 059,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 83 122,80
UAH з ПДВ
81 396,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПУТЕРРА-СЕРВІС" 95 043,30
UAH з ПДВ
81 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 16:19
Витяг ЄДР.pdf
12 квітня 2019 16:19
Статут ТОВ В.М..pdf
12 квітня 2019 16:19
Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2019 16:19
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 10:15
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:12
Doc Apr 12 2019.pdf
12 квітня 2019 10:12
IMG_0005.jpg
12 квітня 2019 10:12
IMG_0004.jpg
12 квітня 2019 10:12
1 тонер ASC new.jpeg
12 квітня 2019 10:12
IMG_0003.jpg
12 квітня 2019 10:12
IMG_0002.jpg
12 квітня 2019 10:12
Рішення.jpg
12 квітня 2019 10:12
1.jpg
12 квітня 2019 10:12
Рішення 2.jpg
12 квітня 2019 10:12
Рішення 1.jpg
12 квітня 2019 10:12
Наказ на призначення.jpg
12 квітня 2019 10:12
Дані учасника.pdf
12 квітня 2019 10:12
витяг СТЛ.pdf
12 квітня 2019 10:12
виписка 2.jpg
12 квітня 2019 10:12
cвид реестр СТЛ.pdf
12 квітня 2019 10:12
cвид НДС СТЛ.pdf
12 квітня 2019 10:12
дов статистика2.jpg
12 квітня 2019 10:12
дов статистика.jpg
12 квітня 2019 10:12
дов дпі.jpg
12 квітня 2019 10:12
Статут.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 15:00
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:59
ВВМ ( UA-2019-04-03-001897-b ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПУТЕРРА-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 61 006,92
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 10:55
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Відхилено 61 059,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 10:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 81 396,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 10:57

Документи

17 квітня 2019 10:55
Рішення

Документи

17 квітня 2019 10:56
Рішення

Документи

17 квітня 2019 10:57
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
81 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 10:57
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 17:14
рішення.pdf зміни до договору
02 травня 2019 17:11
додаткова угода.pdf зміни до договору
02 травня 2019 17:11
Договір зміни до договору
22 квітня 2019 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи положеня постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання функціонування органів Пенсійного фонду України» від 22.08.2018 № 628, щодо реорганізації Центрального об'єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Одесі, доцільно зменшити обсяги закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML