Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наркотичні та психотропні лікарські засоби
Очікувана вартість
56 598,72 UAH
UA-2019-04-03-001678-b c4cd1d71d1c1466c83d187075199581f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерзляк Ольга Миколаївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Мерзляк Ольга Миколаївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
25 січня 2019 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 33600000-6 Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні лікарські засоби: Фентаніл (Fentanyl) , Діазепам (Diazepam), Кетамін (Ketamine), Морфін (Morphine) та оголошено закупівлю № UA-2019-01-25-002284-b (протокол засідання тендерного комітету від 25.01.2019 р.) на суму 238929,70 грн. з ПДВ. Торги були відмінені на підставі абз.5 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 – подано для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (протокол засідання від 11.02.2019 р.,звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-01-25-002284-b від 11.02.2019р.). 11 лютого 2019 року замовником було прийнято рішення про повторне проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 33600000-6 Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні лікарські засоби: Фентаніл (Fentanyl) , Діазепам (Diazepam), Кетамін (Ketamine), Морфін (Morphine) та оголошено закупівлю № UA-2019-02-11-000918-a (протокол засідання тендерного комітету від 11.02.2019 р.) на суму 238929,70 грн. з ПДВ. . Торги були відмінені на підставі абз.5 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 – подано для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (протокол засідання від 26.02.2019 р., звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-02-11-000918-a від 26.02.2019р.). Враховуючи ті обставини, що замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 33600000-6 Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні лікарські засоби: Фентаніл (Fentanyl) , Діазепам (Diazepam), Кетамін (Ketamine), Морфін (Morphine) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерний комітет прийняв рішення про застосування, як виняток, переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 14:53
Оскарження наміру укласти договір: 14 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
912 ампул
ДК 021:2015 (CPV) - 33600000-6 Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні лікарські засоби: Морфін (Morphine))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна,буд.2 Заводський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine

Тендерна документація

03 квітня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Аптечне об'єднання Фармація" Запорізької обласної ради
#02124953
Переможець 56 598,72
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 14:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Аптечне об'єднання Фармація" Запорізької обласної ради
#02124953
56 598,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:58
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 13:56
Додаткова угода №3 до дог.№68мпп (2) (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 13:56
Додаткова угода №3 до дог.№68мпп (1).pdf зміни до договору
17 січня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:18
Додаткова угода №2 (2) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:18
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 10:57
Додаткова угода №1 до 68мпп (2).pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 10:57
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 12:31
Протокол №69 про внесення змін до звіту про результати процедури (1).pdf зміни до договору
17 квітня 2019 12:31
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 15:08
Договір №68мпп.pdf укладений
15 квітня 2019 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до звіту про результати проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 68мпп
Договір:
Номер додаткової угоди: 68мпп
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі відповідно до п.п.1 п.12.2. договору, з урахуванням вимог пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», Сторони договору прийшли згоди про: 1. Суму договору зменшити на 17376,80 грн. (сімнадцять тисяч триста сімдесят шість гривень 80 копійок), у т.ч. ПДВ. 2. Пункт 3.1 договору викласти у наступній редакції: «Ціна даного Договору становить: 39221,92 грн.(тридцять дев’ять тисяч двісті двадцять одна гривня 92 копійки), у т.ч. ПДВ -2565,92 грн. (дві тисячі п'ятсот шістдесят п’ять грн.92 коп.)» 3. Внести зміни до Специфікації (Додаток №1, що є невід’ємною частиною цього договору)
Номер договору про закупівлю: 68мпп
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п.12.3. договору, для подовженні дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, Сторони договору прийшли згоди про: 1.Подовжити строк дії договору до 31.03.2020р. та внести зміни в п.11.1. договору і викласти його в наступній редакції: «11.1.Цей Договір набирає чинності з дня підписання його сторонами і діє до 31.03.2020 року, але у будь-якому разі – до повного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором. »
Номер договору про закупівлю: 68мпп
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п.12.3 договору, Сторони договору прийшли згоди про збільшенні обсягів закупівлі за договором в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку: 1. Вартість цієї Додаткової угоди складає 7819,56 грн. (сім тисяч вісімсот дев’ятнадцять гривень 56 копійок.), в тому числі ПДВ – 511,56 грн. 2. Специфікація на 2020 рік (Додаток №2), є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 68мпп
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування суми договору відповідно до укладених додаткових угод
Номер договору про закупівлю: 68мпп
Договір:
Номер додаткової угоди: без номеру
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 47 041,48
UAH (в тому числі ПДВ 3 077,48 UAH)