Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА" |
Код ЄДРПОУ: | 34073307 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., Богодухів, Богодухівський район, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Рубан Михайло Єгорович +380575833206 BGDDSCH@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2019 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2019 11:55 |
Очікувана вартість: | 1 651 862,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 518,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 15:41 |
ТД КОЛОС 03.04.19.pdf | |
03 квітня 2019 15:41 |
Дoдaтoк 3 ВO.pdf | |
03 квітня 2019 15:41 |
Дoдатoк 2 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-06-000046 ● 9f9261a6094a48feae96bd2ba14edcf2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2019 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2019 №129
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 06.05.2019 № 129
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2019-04-03-001624-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
Північно-східного офісу
Держаудитслужби С. КОСІНОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-06 17:36:02
Запит про надання пояснень
1. Яким чином, в наданому у складі тендерної пропозиції ПП «ВЕСТА», для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Додатку №1 до Договору про надання послуг будівельних механізмів від 14.01.2018 №14/18 зазначена інформація, яка ідентична інформації, що визначена у відомості ресурсів до Договірної ціни на роботи з капітального ремонту адміністративної будівлі та спортивної споруди стадіону «Колос», яка надана до процедури закупівлі оголошеної 03.04.2019 року?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-08 17:59:14
Надання пояснень
Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Замовником вимагалось надати:
- Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації та розрахунків до Договірної ціни Учасника, які буде використовано при виконанні робіт, що є предметом закупівлі (із зазначенням найменування (типу), марки, кількості одиниць, технічного стану).
- Додатково необхідно надати підтверджуючи документи про власність, оренду або інші речові права, передбачені чинним законодавством, на будівельні машини, що будуть задіяні при виконанні робіт. Надана інформація повинна свідчити про можливість використання обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази на весь період дії Договору про закупівлю, який буде укладено за результатами торгів.
Учасником в складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, та надано Договір про надання послуг будівельних механізмів від 14.01.2018 №14/18. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо оформлення договорів, надання додаткових угод, тощо. Учасником повністю виконано вимоги , та надана інформація свідчить про можливість використання обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази на весь період дії Договору про закупівлю, який буде укладено за результатами торгів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Бондаренко Віктор Миколайович #2228102670 |
Відхилено |
1 644,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 18:36
|
ПП "ВЕСТА" #22678808 |
Переможець |
1 499 002,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 16:21
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 16 травня 2019 18:38 |
Коментар щодо відміни: | відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
16 травня 2019 18:38
|
Протокол 11.pdf |