Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адміністративної будівлі та спортивної споруди стадіону «Колос», в тому числі: (паркан, лави, рекламні щити)
Очікувана вартість
1 651 862,40 UAH
UA-2019-04-03-001624-a 21949de6d7f94a7392b107981d51d36b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубан Михайло Єгорович

+380575833206 BGDDSCH@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА"
Код ЄДРПОУ: 34073307
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., Богодухів, Богодухівський район, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1
Контактна особа: Рубан Михайло Єгорович
+380575833206
BGDDSCH@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 21:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 11:55
Очікувана вартість: 1 651 862,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 518,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт адміністративної будівлі та спортивної споруди стадіону «Колос», в тому числі: (паркан, лави, рекламні щити)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі та спортивної споруди стадіону «Колос», в тому числі: (паркан, лави, рекламні щити)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська обл., Богодухів, вул. Центральна 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 15:41
ТД КОЛОС 03.04.19.pdf
03 квітня 2019 15:41
Дoдaтoк 3 ВO.pdf
03 квітня 2019 15:41
Дoдатoк 2 Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-06-000046 ● 9f9261a6094a48feae96bd2ba14edcf2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2019 №129
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 06.05.2019 № 129

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2019-04-03-001624-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
Північно-східного офісу
Держаудитслужби С. КОСІНОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-06 17:36:02

Запит про надання пояснень

1. Яким чином, в наданому у складі тендерної пропозиції ПП «ВЕСТА», для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Додатку №1 до Договору про надання послуг будівельних механізмів від 14.01.2018 №14/18 зазначена інформація, яка ідентична інформації, що визначена у відомості ресурсів до Договірної ціни на роботи з капітального ремонту адміністративної будівлі та спортивної споруди стадіону «Колос», яка надана до процедури закупівлі оголошеної 03.04.2019 року?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-08 17:59:14

Надання пояснень

Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Замовником вимагалось надати:
- Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації та розрахунків до Договірної ціни Учасника, які буде використовано при виконанні робіт, що є предметом закупівлі (із зазначенням найменування (типу), марки, кількості одиниць, технічного стану).
- Додатково необхідно надати підтверджуючи документи про власність, оренду або інші речові права, передбачені чинним законодавством, на будівельні машини, що будуть задіяні при виконанні робіт. Надана інформація повинна свідчити про можливість використання обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази на весь період дії Договору про закупівлю, який буде укладено за результатами торгів.
Учасником в складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, та надано Договір про надання послуг будівельних механізмів від 14.01.2018 №14/18. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо оформлення договорів, надання додаткових угод, тощо. Учасником повністю виконано вимоги , та надана інформація свідчить про можливість використання обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази на весь період дії Договору про закупівлю, який буде укладено за результатами торгів.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бондаренко Віктор Миколайович 1 651 862,40
UAH з ПДВ
1 644,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВЕСТА" 1 499 002,00
UAH з ПДВ
1 499 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 18:10
инд код Бондаренко.jpg
17 квітня 2019 18:10
Выписка Бондаренко (1).jpg
17 квітня 2019 18:10
Витяг (3).jpg
17 квітня 2019 18:10
img-10150819-006.jpg
17 квітня 2019 18:10
img-10150819-005.jpg
17 квітня 2019 18:10
img-10150819-003.jpg
17 квітня 2019 18:10
Витяг (1).jpg
17 квітня 2019 18:10
Ліцензія Бондаренко (2).jpg
17 квітня 2019 18:10
Выписка Бондаренко (2).jpg
17 квітня 2019 18:10
Витяг (3).jpg
17 квітня 2019 18:10
Выписка Бондаренко (2).jpg
17 квітня 2019 18:10
Витяг (2).jpg
17 квітня 2019 18:10
Ліцензія Бондаренко (2).jpg
17 квітня 2019 18:10
img-10150819-002.jpg
17 квітня 2019 18:10
Выписка Бондаренко (1).jpg
17 квітня 2019 18:10
Ліцензія Бондаренко (1).jpg
17 квітня 2019 18:10
инд код Бондаренко.jpg
17 квітня 2019 18:10
Витяг (1).jpg
17 квітня 2019 18:10
img-10150819-002.jpg
17 квітня 2019 18:10
img-10150819-004.jpg
17 квітня 2019 18:10
Ліцензія Бондаренко (1).jpg
17 квітня 2019 18:10
img-10150819-005.jpg
17 квітня 2019 18:10
Витяг (2).jpg
17 квітня 2019 18:10
Свідоцтво Бондаренко.jpg
17 квітня 2019 18:10
img-10150819-003.jpg
17 квітня 2019 18:10
img-10150819-004.jpg
17 квітня 2019 18:10
img-10150819-006.jpg

Публічні документи

26 квітня 2019 17:54
Оновлена пропозиція.pdf
26 квітня 2019 17:40
Cтаття 17.pdf
17 квітня 2019 15:55
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:52
№2.pdf.p7s
17 квітня 2019 15:52
№2.pdf
17 квітня 2019 15:52
№1.pdf.p7s
17 квітня 2019 15:52
№1.pdf
17 квітня 2019 15:52
Страхова гарантія.rar.p7s
17 квітня 2019 15:52
Страхова гарантія.rar
17 квітня 2019 15:52
№ 6.pdf.p7s
17 квітня 2019 15:52
№ 6.pdf
17 квітня 2019 15:52
№ 4.pdf.p7s
17 квітня 2019 15:52
№ 4.pdf
17 квітня 2019 15:52
№ 3.pdf.p7s
17 квітня 2019 15:52
№ 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бондаренко Віктор Миколайович

ПП "ВЕСТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бондаренко Віктор Миколайович
#2228102670
Відхилено 1 644,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 18:36
ПП "ВЕСТА"
#22678808
Переможець 1 499 002,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 16:21

Документи

24 квітня 2019 18:36
Електронний підпис
24 квітня 2019 18:36
Проткол 8.pdf

Документи

26 квітня 2019 16:21
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:21
Протокол 9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВЕСТА"
#22678808
1 499 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 16:21
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:21
Протокол 9.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 травня 2019 18:38
Коментар щодо відміни: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
16 травня 2019 18:38
Протокол 11.pdf