Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33140000-3 "Медичні матеріали" (Компоненти донорської крові)
Очікувана вартість
330 850,00 UAH
UA-2019-04-03-001596-a cbfb6c95003642698231100977f4e704
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна Нечипоренко

+380542335077 perinat_centr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР
Код ЄДРПОУ: 36897937
Місцезнаходження: 41835, Україна , Сумська обл., с. Кальченки, вул. Центральна, буд. 2
Контактна особа: Марина Миколаївна Нечипоренко
+380542335077
perinat_centr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У 2019 році відкриті торги по закупівлі за кодом ДК 021:2015 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали» (Компоненти донорської крові) по КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали» двічі не відбулись (в лютому 2019 року – ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-13-002061-b, та в березні 2019 року - ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-01-001864-a).Відповідно до п.п.4, п.2, ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації – замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 15:43
Оскарження наміру укласти договір: 14 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


у зв'язку з особливостями електронної системи, одиниці виміру у найменуванні продукції "тромбоцити, аферезні 4*10-11 збіднені лейкоцитами " зазначені як "штука" читати - "доза"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 літр
Еритроцити відмиті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40018, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Санаторна, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
25 літр
Еритроцити збіднені на лейкоцити у додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40018, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Санаторна, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6 штука
Тромбоцити, аферезні 4*10-11 збіднені лейкоцитами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40018, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Санаторна, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 літр
Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40018, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Санаторна, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

03 квітня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
Переможець 214 660,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 15:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
214 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 14:26
ДУ 5 донорський.pdf зміни до договору
24 березня 2020 14:00
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 17:14
Кров ЛПЗ.PDF зміни до договору
28 січня 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 16:40
ду 3 від 31.12.19 донорський центр.pdf зміни до договору
03 січня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 11:13
ДУ 2 донорський мінус.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 14:59
Договір № 14 - лпз від 19.04.19 ТОВ СОЦСК .PDF укладений
19 квітня 2019 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ціни по договору здійснюється за рахунок зменешення постачання кількості товару (компоненту крові)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.10 розділу "Строк дії договору" в наступній редакції: "10.2 Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами та діє до 31 березня 2020"
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встновити, що Загальна сума Додаткової угоди з урахуванням ПДВ становить 19130,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися скоригувати загальну суму договору в сторону зменшення на 12100,00 грн,
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 122 245,50
UAH (в тому числі ПДВ 20 374,25 UAH)