Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт кардіологічного відділення в будівлі терапевтичного корпусу, розташованого на території КЗ "Знам`янська міська лікарня ім. Лисенка" за адресою: м. Знам`янка, вул. Михайла Грушевського, 15»
Очікувана вартість
4 232 564,00 UAH
UA-2019-04-03-001556-a a043d3ed5eac42139bb134e1b6b0e349
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапіна Анастасія Вікторівна

380999613800 likarnia_znam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний Заклад "Знам'янська міська лікарня імені А.В. Лисенка"
Код ЄДРПОУ: 01111227
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15
Контактна особа: Лапіна Анастасія Вікторівна
380999613800
likarnia_znam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 14:05
Очікувана вартість: 4 232 564,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 162,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт кардіологічного відділення в будівлі терапевтичного корпусу, розташованого на території КЗ "Знам`янська міська лікарня ім. Лисенка" за адресою: м. Знам`янка, вул. Михайла Грушевського, 15»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, вул. Михайла Грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 15:49
Додаток 5.doc
03 квітня 2019 15:48
Додаток 4.doc
03 квітня 2019 15:46
Додаток 3.doc
03 квітня 2019 15:46
Додаток 2.doc
03 квітня 2019 15:45
Додаток 1.doc
03 квітня 2019 15:45
тендерна документація.doc
03 квітня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 15:49
Додаток 5.doc
03 квітня 2019 15:48
Додаток 4.doc
03 квітня 2019 15:46
Додаток 3.doc
03 квітня 2019 15:46
Додаток 2.doc
03 квітня 2019 15:45
Додаток 1.doc
03 квітня 2019 15:45
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-03-001556-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "МЕГАБУД-БК", Код ЄДРПОУ:41464974
Дата подання: 03 травня 2019 18:50
Вимога щодо дотримання норм чинного законодавства України щодо виконання Ухвали від 18.04.2019 по справі № 912/1032/19
Шановний Замовнику! В звязку з тим, що ТОВ "МЕГАБУД-БК" подана заява про забезпечення позову, яку задоволено Господарським судом Кіровоградської області, а також позовної заяви, яка прийнята до розгляду та щодо якої порушено провадження по справі, вимагаємо дотримуватись вимог чинного законодавства України в частині виконання рішень/ухвал суду. Нагадуємо Вам, що відповідно до Ухвали, що є додатком до даної вимоги, Вама та посадовим особам заборонено приймати будь-які рішення щодо зазначеної закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-03-001556-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК"Глобал Інвест", Код ЄДРПОУ:41203331
Дата подання: 14 серпня 2019 14:31
Вимога до Замовника
Неправомірна дискваліфікація
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 серпня 2019 14:36
На виконання ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації
інформація стосовно причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації

Документи подані скаржником

14 серпня 2019 14:31
Вимога до Замовника

Документи

16 серпня 2019 14:32
лист.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000046 ● 3fb0845fbf8240bb88df812ada01b670
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.07.2019 № 39

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 24.07.2019 № 39

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-04-03-001556-a 03.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-24 17:50:26

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «За ДСТУ Б Д. 1.1:2013 «Капітальний ремонт кардіологічного відділення в будівлі терапевтичного корпусу, розташованого на території КЗ «Знам’янська міська лікарня ім. Лисенка» за адресою: м. Знам’янка, вул. Михайла Грушевського, 15», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-03-001556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні даних відкритих торгів Вами з 22 квітня 2019 року по даний час здійснюється розгляд тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації учасника ТОВ «БК «Глобал Інвест», яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, чим недотримано строки розгляду тендерної пропозиції, встановлені вимогами частини 4 статті 28 Закону «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-29 14:42:09

Про надання поясненнь стосовно цього запиту

Відповідно до статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" для Замовника встановлено строк, щодо розгляду тендерних пропозицій учасників. Поряд з цим ст.124 Конституції України рішення судді є обов'язковими для виконання органами державної влади, місцевого самоврядування, підприємствам та організаціям України незалежно від форми власності. Так згідно з ухвалою Господарського суду м.Кропивницький по справі № 912/1032/19 від 18 квітня 2019 року Замовнику в особі Комунальному закладу "Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка", 27400, Кіровоградська область, м. Знам`янка, вул. Михайла Грушевського, 15 заборонено вчиняти будь-які дії по відкритих торгах № UA-2019-04-03-001556-а до набрання законної сили рішення по справі. Станом на 29.07.2019 р. рішення по справі № 912/1032/19 не набрало чинності. У зв'язку з чим Замовником не розміщено рішення щодо розгляду пропозиції учасників. З метою дотримання положень статей Конституції України, яка має переважну силу над іншими нормативно-правовими актами чинними на території України Замовником буде розміщена відповідна інформація щодо розгляду пропозиції учасників.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК"Глобал Інвест" 3 270 000,00
UAH з ПДВ
3 222 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП" 3 301 417,26
UAH з ПДВ
3 238 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" 3 834 614,00
UAH з ПДВ
3 834 614,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАБУД-БК" 4 232 564,00
UAH з ПДВ
4 232 564,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 12:00
Електронний підпис
23 квітня 2019 11:54
Кошторисні документи
23 квітня 2019 11:54
Тендерна пропозиція
19 квітня 2019 11:54
Електронний підпис
19 квітня 2019 11:52
Гарантія.pdf.zip
19 квітня 2019 11:52
Субпідрядники.pdf
19 квітня 2019 11:52
ЗКР.pdf
19 квітня 2019 11:52
Рахунок.pdf
19 квітня 2019 11:52
Тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2019 11:52
Гар лист санкції.pdf
19 квітня 2019 11:52
Кошторис.zip
19 квітня 2019 11:52
Ліцензія.pdf
19 квітня 2019 11:52
Дозвіл.pdf
19 квітня 2019 11:52
Календарний графік.pdf
19 квітня 2019 11:52
Обробка даних.pdf
19 квітня 2019 11:52
Проект договору.pdf
19 квітня 2019 11:52
Лист-погодження.pdf
19 квітня 2019 11:52
Протокол.pdf
19 квітня 2019 11:52
наказ.pdf
19 квітня 2019 11:52
Наказ 2.pdf
19 квітня 2019 11:52
Довідки.pdf
19 квітня 2019 11:52
Аналогічні договори.pdf
19 квітня 2019 11:52
Штатний розпис.pdf
19 квітня 2019 11:52
Працівники.pdf
19 квітня 2019 11:52
Договір оренди ТЗ.pdf
19 квітня 2019 11:52
накладна.pdf
19 квітня 2019 11:52
М-т база.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 16:14
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:35
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:34
Довiренiсть_Грицак_.7z
19 квітня 2019 15:34
Лiцензiя_Банк.7z
19 квітня 2019 15:34
Наказ_Грицак.7z
19 квітня 2019 15:34
Гарант_1025.7z
19 квітня 2019 14:01
Електронний підпис
19 квітня 2019 13:59
Додатки до ТД 1-5.pdf
19 квітня 2019 13:57
Тендерна пропозиція.PDF
19 квітня 2019 13:57
2062.imd
19 квітня 2019 13:57
Коштрисний розрахунок.pdf
19 квітня 2019 13:57
Довідки, листи.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 11:08
Електронний підпис
19 серпня 2019 11:05
Довідки
14 серпня 2019 10:38
Електронний підпис
14 серпня 2019 10:32
банківська довіреність
14 серпня 2019 10:32
банківська ліцензія
14 серпня 2019 10:26
Банківська гарантія
14 серпня 2019 10:13
договірна ціна
19 квітня 2019 10:08
Електронний підпис
19 квітня 2019 10:06
інші документи.PDF
19 квітня 2019 10:06
лист-згода.PDF
19 квітня 2019 10:06
проект договору.PDF
19 квітня 2019 10:06
стаття 17 Закону.PDF

Публічні документи

19 квітня 2019 12:24
Електронний підпис
19 квітня 2019 12:18
Тендерна пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК"Глобал Інвест"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП"

ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС"

ТОВ "МЕГАБУД-БК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК"Глобал Інвест"
#41203331
Відхилено 3 222 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП"
#40257574
Відхилено 3 238 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:55
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС"
#24151270
Переможець 3 834 614,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС"
#24151270
3 834 614,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 14:04
ДОДАТКОВА УГОДА 6.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 14:03
ДОДАТКОВА УГОДА 6.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 13:06
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 13:04
ДУ 5 кап ремонт.pdf зміни до договору
03 березня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 13:53
кап ремонт додаткова угода.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 12:08
ду ТОВ АРТАЛЕКС кап ремонт.pdf зміни до договору
22 січня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 09:49
лист ТОВ АРТАЛЕКС.pdf зміни до договору
02 січня 2020 09:43
додаткова угода ТОВ АРТАЛЕКС продовження кап ремонт.pdf зміни до договору
02 січня 2020 09:42
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 08:22
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 18:22
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 14:48
ЗВІТ.doc укладений
28 серпня 2019 16:19
скан договору.pdf укладений
28 серпня 2019 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна повязанана з уточненням порядку фінансування. Істотні умови договору не змінювались
Номер договору про закупівлю: 005-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт, згідно графіку, що додається в зв'язку з розбіжностями між проектно-кошторисною документацією та фактичним обсягом робіт
Номер договору про закупівлю: 005-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт в зв'язку з розбіжностями між проектно-кошторисною документацією та фактичним обсягом робіт. Вартість додаткової угоди складає 2546758,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 005-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до п. 2 Додаткової угоди від 21.01.2020 року та викласти його в новй редакції "Бюджетні зобов'язання виникають в межах кошторисних призначень та регулюються шляхом укладання додаткових угод"
Номер договору про закупівлю: 005-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 005-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 005-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML