Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
995 690,85 UAH
UA-2019-04-03-001292-b 4c903132f57b404d848b60ee0ba711ef
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніконова Любов Георгіївна

+380956227032 nkfinosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Відділ освіти Новокаховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146682
Вебсайт: http://www.nkmetka.gov.ua
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., місто Нова Каховка, вул. Історична 5
Контактна особа: Ніконова Любов Георгіївна
+380956227032
nkfinosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 14:08
Оскарження наміру укласти договір: 09 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
357 Гкал
09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

03 квітня 2019 13:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-02-000018 ● ccab13949b934d5db5442ef20115d1ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

02.11.2020 № 177

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-03-001292-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Відділу освіти Новокаховської міської ради повідомляє Вас, що на виконання порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції на 01.01.2019) (далі – Закон) Замовником буде оприлюднено звіт про виконання Договору про закупівлю.

2020-11-03 11:32:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне "Теплові мережі міста Нова Каховка"
#39142081
Переможець 995 690,85
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 14:08

Документи

03 квітня 2019 14:08
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:03
Протокол тепло.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 14:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне "Теплові мережі міста Нова Каховка"
#39142081
995 690,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 14:08
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:03
Протокол тепло.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 14:51
Звіт тепло.docx укладений
05 листопада 2020 14:49
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 14:24
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 09:49
ДУ 1 Договор 36.pdf зміни до договору
16 травня 2019 09:47
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 13:13
договір укладений
09 квітня 2019 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 993 184,68
UAH (в тому числі ПДВ 165 530,78 UAH)