Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби, МНН: Мікофенолова кислота та її солі, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Циклоспорин, Циклоспорин
Очікувана вартість
1 713 151,00 UAH
UA-2019-04-03-001280-a 337c5dd971b9450f8e865cc22c83d309
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іваниця

+380352273321 adm_terokkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська університетська лікарня
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Контактна особа: Ольга Іваниця
+380352273321
adm_terokkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 16:00
Очікувана вартість: 1 713 151,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

10 квітня 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 09:34
Рішення про внесення змін ТД.doc
10 квітня 2019 09:34
Додаток 2_нова редакція.doc
08 квітня 2019 12:30
Рішення про внесення змін ТД.doc
03 квітня 2019 15:04
Додаток 5.doc
03 квітня 2019 15:04
Додаток 4.doc
03 квітня 2019 15:04
Тендерна документація.doc
03 квітня 2019 15:04
Додаток 3.doc
03 квітня 2019 15:04
Додаток 1.doc
10 квітня 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 09:34
Рішення про внесення змін ТД.doc
10 квітня 2019 09:34
Додаток 2_нова редакція.doc
08 квітня 2019 12:30
Додаток 2_нова редакція.doc
03 квітня 2019 15:04
Додаток 2.doc
08 квітня 2019 12:30
Рішення про внесення змін ТД.doc
03 квітня 2019 15:04
Додаток 5.doc
03 квітня 2019 15:04
Додаток 4.doc
03 квітня 2019 15:04
Тендерна документація.doc
03 квітня 2019 15:04
Додаток 3.doc
03 квітня 2019 15:04
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання гарантійного листа виробника
Дата подання: 05 квітня 2019 10:17
Дата відповіді: 05 квітня 2019 11:42
Ознайомившись з умовами тендерної документації, повідомляємо, що зазначення Замовником надання гарантійного листа від виробника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі – Закон), а саме: недискримінація учасників та добросовісна конкуренція серед учасників. Отже, потенційні учасники, які бажають прийняти участь у закупівлі і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі. Таким чином, дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів. Зазначене свідчить, що тендерна документація викладена у такий спосіб, який не дає можливості брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції. З урахуванням вищевикладеного, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне: Згідно вимог п.3 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки даного товару з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю пацієнтів з трансплантованими органами, численних скарг з боку даної категорії пацієнтів.
2. Забезпечення високої якості, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності, тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
3. Забезпеченні мінімальної націнки, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, офіційним дистриб’ютором.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або офіційного дистриб’ютора має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів». Викладене вище свідчить про повне дотримання Тернопільською університетською лікарнею вимог діючого законодавства.
щодо гарантійного листа виробника
Дата подання: 05 квітня 2019 10:41
Дата відповіді: 05 квітня 2019 11:42
Ознайомившись з умовами тендерної документації, повідомляємо, що зазначення Замовником надання гарантійного листа від виробника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі – Закон), а саме: недискримінація учасників та добросовісна конкуренція серед учасників. Згідно спільного листа Міністерства гномічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018р. замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Таким чином, дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів. Зазначене свідчить, що тендерна документація викладена у такий спосіб, який не дає можливості брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції. З урахуванням вищевикладеного, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне: Згідно вимог п.3 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки даного товару з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю пацієнтів з трансплантованими органами, численних скарг з боку даної категорії пацієнтів.
2. Забезпечення високої якості, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності, тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
3. Забезпеченні мінімальної націнки, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, офіційним дистриб’ютором.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або офіційного дистриб’ютора має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів». Викладене вище свідчить про повне дотримання Тернопільською університетською лікарнею вимог діючого законодавства.
щодо вимоги біоеквівалентності
Дата подання: 05 квітня 2019 14:07
Дата відповіді: 08 квітня 2019 12:49
В медико-технічних вимогах ТД в разі подачі Учасником еквіваленту товару, Учасникам в складі пропозиції необхідно додатково надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. Відповідно до Порядку реєстрації у разі реєстрації генеричних лікарських засобів матеріали, що підтверджують терапевтичну еквівалентність (взаємозамінність) з референтним препаратом, подаються заявником до установи, що здійснює експертизу реєстраційних матеріалів (далі – Центр). За результатами експертизи реєстраційного досьє Центр надає МОЗ рекомендації про можливість державної реєстрації лікарського засобу. На підставі рекомендацій Центру МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію лікарського засобу. Факт державної реєстрації засвідчується реєстраційним посвідченням, яке видається заявнику. Таким чином факт державної реєстрації та видане реєстраційне посвідчення на лікарський засіб є законним та вичерпним підтвердженням з боку Міністерства охорони здоров’я України (як уповноваженого органу, відповідального за державну реєстрацію лікарських засобів) взаємозамінності генеричного та відповідного референтного препарату (тобто того, що генеричний ЛЗ має такий самий кількісний та якісний склад АФІ і таку саму лікарську форму, що й референтний препарат, та чия взаємозамінність з референтним препаратом була доведена на підставі відповідних досліджень; при цьому генеричний ЛЗ може замінювати відповідний референтний ЛЗ в медичній практиці). Просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимоги про надання копії заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності (далі – заключний звіт) та/або іншого документу, який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, забезпечивши, зокрема:  можливість надання документу, складеного в довільній формі учасником, яким засвідчуються факти підтвердження біоеквівалентності та біодоступності; або -- виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто тендерним комітетом, відповідні зміни внесено до тендерної документації, зокрема, викладено у новій редакції Медико-технічні вимоги Додатку № 2
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-03-001280-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 02 травня 2019 15:00
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: (9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: (9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.

Відповідно до загальнодоступних публічних даних, наведених у ЄДР:
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ

Як вбачається з наведеного, в ЄДР зазначена інформація у повній відповідності до пункту 2 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме:
1) зазначена інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ТОВ «Тева Україна» – ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД;
2) внесена відмітка про причину відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера) засновника ТОВ «Тева Україна» – АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.

Ураховуючи наведене, рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Тева Україна» є неправомірним та підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2019 10:47
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема, статтею 2 визначено, що в Єдиному державному реєстрі повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Відповідно до відомостей, вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.
Однак, варто зазначити, що статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Незважаючи на те, що відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВ Тева Україна внесено в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в рамках норм ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відсутність кінцевого бенефіціарного власника є порушенням та однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення щодо закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Лікарські засоби, МНН: Мікофенолова кислота та її солі, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Циклоспорин, Циклоспорин), прийняті членами тендерного комітету в рамках норм чинного законодавства, підстав для їх скасування немає.
Номер вимоги: UA-2019-04-03-001280-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 07 травня 2019 12:11
Вимога
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:

9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
У свою чергу, в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:

9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Таким чином, вимога закону виконана повністю:
у реєстрі наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Тева Україна» та внесена відмітка про причину відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера) засновника ТОВ «Тева Україна».
Ураховуючи наведене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Тева Україна».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2019 13:02
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема, статтею 2 визначено, що в Єдиному державному реєстрі повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Відповідно до відомостей, вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.
Однак, варто зазначити, що статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Незважаючи на те, що відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВ Тева Україна внесено в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в рамках норм ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відсутність кінцевого бенефіціарного власника є порушенням та однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення щодо закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Лікарські засоби, МНН: Мікофенолова кислота та її солі, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Циклоспорин, Циклоспорин), прийняті членами тендерного комітету в рамках норм чинного законодавства, підстав для їх скасування немає.
Номер вимоги: UA-2019-04-03-001280-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 02 травня 2019 15:02
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: (9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат,
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: (9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.

Відповідно до загальнодоступних публічних даних, наведених у ЄДР:
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ

Як вбачається з наведеного, в ЄДР зазначена інформація у повній відповідності до пункту 2 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме:
1) зазначена інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ТОВ «Тева Україна» – ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД;
2) внесена відмітка про причину відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера) засновника ТОВ «Тева Україна» – АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.

Ураховуючи наведене, рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Тева Україна» є неправомірним та підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2019 10:48
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема, статтею 2 визначено, що в Єдиному державному реєстрі повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Відповідно до відомостей, вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.
Однак, варто зазначити, що статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Незважаючи на те, що відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВ Тева Україна внесено в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в рамках норм ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відсутність кінцевого бенефіціарного власника є порушенням та однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення щодо закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Лікарські засоби, МНН: Мікофенолова кислота та її солі, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Циклоспорин, Циклоспорин), прийняті членами тендерного комітету в рамках норм чинного законодавства, підстав для їх скасування немає.
Номер вимоги: UA-2019-04-03-001280-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 07 травня 2019 12:11
Втмога
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:

9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
У свою чергу, в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:

9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Таким чином, вимога закону виконана повністю:
у реєстрі наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Тева Україна» та внесена відмітка про причину відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера) засновника ТОВ «Тева Україна».
Ураховуючи наведене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Тева Україна».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2019 13:04
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема, статтею 2 визначено, що в Єдиному державному реєстрі повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Відповідно до відомостей, вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.
Однак, варто зазначити, що статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Незважаючи на те, що відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВ Тева Україна внесено в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в рамках норм ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відсутність кінцевого бенефіціарного власника є порушенням та однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення щодо закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Лікарські засоби, МНН: Мікофенолова кислота та її солі, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Циклоспорин, Циклоспорин), прийняті членами тендерного комітету в рамках норм чинного законодавства, підстав для їх скасування немає.
Номер вимоги: UA-2019-04-03-001280-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 02 травня 2019 15:02
Вимога
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: (9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.

Відповідно до загальнодоступних публічних даних, наведених у ЄДР:
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ

Як вбачається з наведеного, в ЄДР зазначена інформація у повній відповідності до пункту 2 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме:
1) зазначена інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ТОВ «Тева Україна» – ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД;
2) внесена відмітка про причину відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера) засновника ТОВ «Тева Україна» – АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.

Ураховуючи наведене, рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Тева Україна» є неправомірним та підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2019 10:49
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема, статтею 2 визначено, що в Єдиному державному реєстрі повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Відповідно до відомостей, вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.
Однак, варто зазначити, що статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Незважаючи на те, що відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВ Тева Україна внесено в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в рамках норм ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відсутність кінцевого бенефіціарного власника є порушенням та однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення щодо закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Лікарські засоби, МНН: Мікофенолова кислота та її солі, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Циклоспорин, Циклоспорин), прийняті членами тендерного комітету в рамках норм чинного законодавства, підстав для їх скасування немає.
Номер вимоги: UA-2019-04-03-001280-a.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 07 травня 2019 12:13
Вимога
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:

9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
У свою чергу, в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:

9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Таким чином, вимога закону виконана повністю:
у реєстрі наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Тева Україна» та внесена відмітка про причину відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера) засновника ТОВ «Тева Україна».
Ураховуючи наведене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Тева Україна».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2019 13:04
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема, статтею 2 визначено, що в Єдиному державному реєстрі повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Відповідно до відомостей, вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.
Однак, варто зазначити, що статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Незважаючи на те, що відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВ Тева Україна внесено в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в рамках норм ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відсутність кінцевого бенефіціарного власника є порушенням та однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення щодо закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Лікарські засоби, МНН: Мікофенолова кислота та її солі, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Циклоспорин, Циклоспорин), прийняті членами тендерного комітету в рамках норм чинного законодавства, підстав для їх скасування немає.
Номер вимоги: UA-2019-04-03-001280-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 02 травня 2019 15:03
Вимога
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: (9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.

Відповідно до загальнодоступних публічних даних, наведених у ЄДР:
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ

Як вбачається з наведеного, в ЄДР зазначена інформація у повній відповідності до пункту 2 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме:
1) зазначена інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ТОВ «Тева Україна» – ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД;
2) внесена відмітка про причину відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера) засновника ТОВ «Тева Україна» – АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.

Ураховуючи наведене, рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Тева Україна» є неправомірним та підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2019 10:50
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема, статтею 2 визначено, що в Єдиному державному реєстрі повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Відповідно до відомостей, вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.
Однак, варто зазначити, що статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Незважаючи на те, що відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВ Тева Україна внесено в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в рамках норм ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відсутність кінцевого бенефіціарного власника є порушенням та однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення щодо закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Лікарські засоби, МНН: Мікофенолова кислота та її солі, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Циклоспорин, Циклоспорин), прийняті членами тендерного комітету в рамках норм чинного законодавства, підстав для їх скасування немає.
Номер вимоги: UA-2019-04-03-001280-a.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 07 травня 2019 12:13
Вимога
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:

9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
У свою чергу, в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:

9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Таким чином, вимога закону виконана повністю:
у реєстрі наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Тева Україна» та внесена відмітка про причину відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера) засновника ТОВ «Тева Україна».
Ураховуючи наведене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Тева Україна».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2019 13:03
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема, статтею 2 визначено, що в Єдиному державному реєстрі повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Відповідно до відомостей, вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - ТЕВА ФАРМАЦЕВТІКАЛЗ ІНДАСТРІЗ ЛІМІТЕД, ПУБЛІЧНА КОМПАНІЯ, АКЦІЇ ОБЕРТАЮТЬСЯ НА ФОНДОВИХ БІРЖАХ, НЕМАЄ КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ.
Однак, варто зазначити, що статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Незважаючи на те, що відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВ Тева Україна внесено в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в рамках норм ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відсутність кінцевого бенефіціарного власника є порушенням та однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення щодо закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Лікарські засоби, МНН: Мікофенолова кислота та її солі, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Такролімус, Циклоспорин, Циклоспорин), прийняті членами тендерного комітету в рамках норм чинного законодавства, підстав для їх скасування немає.

Документи подані скаржником

07 травня 2019 12:11
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

02 травня 2019 15:01
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

07 травня 2019 12:11
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

07 травня 2019 12:12
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

02 травня 2019 15:03
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

07 травня 2019 12:13
Вимога.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1. Мікофенолова кислота та її солі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 811 095,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 055,47 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 квітня 2019 11:29
Закінчення: 22 квітня 2019 11:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

256 пач
Мікофенолова кислота та її солі
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mycophenolic acid
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна,1, аптечний склад
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 753 006,08
UAH з ПДВ
753 006,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 747 645,44
UAH з ПДВ
735 436,80
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ФОРА Л" 742 315,52
UAH з ПДВ
734 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 16:27
Електронний підпис
02 травня 2019 16:22
Електронний підпис
02 травня 2019 16:18
Електронний підпис
02 травня 2019 16:14
Електронний підпис
02 травня 2019 16:12
Електронний підпис
02 травня 2019 16:05
Електронний підпис
02 травня 2019 14:15
Електронний підпис
02 травня 2019 14:13
Електронний підпис
02 травня 2019 14:11
Електронний підпис
02 травня 2019 14:08
Електронний підпис
23 квітня 2019 20:31
Електронний підпис
18 квітня 2019 10:31
Електронний підпис
18 квітня 2019 10:22
2.Цін.пропозиціяЛот№1.pdf
18 квітня 2019 10:22
8.Інші документи.pdf
18 квітня 2019 10:22
6.Дов.п.субпідрядників.pdf
18 квітня 2019 10:22
4.Відповід.ст.17.pdf
18 квітня 2019 10:22
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 15:29
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:03
КЧ_p001-051.pdf
18 квітня 2019 16:06
Електронний підпис
18 квітня 2019 15:44
ТЧ.pdf
18 квітня 2019 15:44
КЧ_p052-101.pdf
18 квітня 2019 15:44
КЧ_p001-051.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 15:47
Електронний підпис
03 травня 2019 15:42
пропозиція, ліцензія.pdf
03 травня 2019 15:05
довідка МВС.pdf
03 травня 2019 14:04
податкова.pdf
18 квітня 2019 15:36
Електронний підпис
17 квітня 2019 16:07
пропозиція міфортик.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БаДМ"

Приватне підприємство "ФОРА Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ФОРА Л"
#42426945
Переможець 734 144,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 12:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ФОРА Л"
#42426945
734 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 14:43
Протокол.PDF зміни до договору
30 січня 2020 14:41
ДУ №5 договір 160.PDF зміни до договору
30 січня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 13:47
ДУ №5 договір 160.PDF зміни до договору
15 січня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 15:34
Додаткова угода №4 договір 160.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 11:38
Додаткова угода №3 договір 160.PDF зміни до договору
24 вересня 2019 11:38
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 10:27
дог 160 дод угод 2.PDF зміни до договору
09 липня 2019 10:27
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2019 13:29
Додаткова угода №1 договір 160.PDF зміни до договору
24 червня 2019 13:29
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 12:20
дог. №160 від 13.05.2019 лот 1.PDF укладений
13 травня 2019 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №160 від 13.05.2019р., додаткова угода 1 від 24.06.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: договір №160 від 13.05.2019 р., додаткова угода №2 від 08.07.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №160 від 13.05.2019р., додаткова угода 3 від 24.09.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №160 від 13.05.2019р., додаткова угода 4 від 18.12.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №160 від 13.05.2019р., додаткова угода 5 від 15.01.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №160 від 13.05.2019р., додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 880 399,25
UAH (в тому числі ПДВ 57 596,21 UAH)