Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items (Steel pipe in accordance with GOST 10704-91, GOST 8734-75, GOST 3262-75 with shaped parts to the above-mentioned pipes GOST 17375-2001, GOST 17378-2001)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житомиртеплокомуненерго |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., Житомир, вул.Київська, 48 |
Контактна особа: |
Римарчук Дарина Михайлівна +380637292225 darinarim@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Собченко Андрій Сергійович +380631481509 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Житомиртеплокомуненерго |
National ID: | 35343771 |
Contact point: |
Римарчук Дарина Михайлівна +380637292225 darinarim@ukr.net |
Additional contacts: |
Sobchenko Andriy Sergiyovych +380631481509 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 13:24 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 03 квітня 2019 14:55 |
Enquiries until: | 23 квітня 2019 15:30 |
Complaints submission until: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 травня 2019 15:30 |
Information
Estimated total value: | 10 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 14:55 |
ДКТ Труба чорна.doc | |
03 квітня 2019 14:55 |
Додаток 6 Лист - згода на обробку персональних даних.docx | |
03 квітня 2019 14:55 |
Додаток 5 - Картка-заявка.docx | |
03 квітня 2019 14:55 |
Додаток 4 - Цінова пропозиція.docx | |
03 квітня 2019 14:55 |
Додаток 3 - Істотні умови до договору.docx | |
03 квітня 2019 14:55 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
03 квітня 2019 14:55 |
Додаток 1 Технічна специфікація на товар.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановні Голова та члени тендерного комітету!
Ми, ТОВ «Фарліс», звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі преваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Фарліс». Керуючись інформацією про відхилення тендерних пропозицій від «06» травня 2019 року, підставою відхилення нашої тендерної пропозиції є ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.4 ч.1 ст.30 – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, відсутній документ, передбачений умовами тендерної документації, а саме: гарантійний лист про те, що учасник не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю.
Однак, звертаю Вашу увагу на те, що нами не зрозумілі причини відхилення нашої пропозиції та прийняття пропозицій інших Учасників ПП «НВФ «Кароліна» та ТОВ «Завод сталевих профілів» протоколом №44 від «06» травня 2019 року, якими також не дотримані умови тендерної документаці, а саме:
п.5.2. тендерної документації визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник, згідно п.8 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Жоден з учасників не надав такого підтвердження.
Не додержані вимоги щодо подання тендерної документації, а саме згідно п.12 учасник надає кольорову скановану копію паспорту уповноваженої особи, на підписання документів пропозиції. Кольорові скановані копії паспорту уповноваженої особи Учасником ПП «НВФ «Кароліна» не надані.
Згідно п.5 тендерної документації учасник надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів складену в довільній формі . Невід’ємними додатками якої є копія виконаного Договору та позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічних договорів, копії яких надані у складі пропозиції, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника, за печаткою та підписом уповноваженої посадової особи замовника. Учасником ТОВ "Завод сталевих профілів" надав довідку-копію аналогічного Договору та лист-відгук від ТОВ «Европабуд», але в листі-відгуку зазначений номер Договору №2006/12 від 20.06.2018 року, який не відповідає номеру Договору в довідці та номеру сканованої копії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що дії Замовника чітко демонструють дискримінаційний підхід та зацікавленість до розгляду пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету КП «Житомиртеплокомуненерго» надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформації стосовно відхилення невідповідності пропозиції ТОВ «Фарліс» умовам тендерної документації та прийняття пропозицій Учасників, пропозиції яких не відповідають умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ТОВ «Фарліс».
Шановні Голова та члени тендерного комітету!
Ми, ТОВ «Фарліс», звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі преваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Фарліс». Керуючись інформацією про відхилення тендерних пропозицій від «06» травня 2019 року, підставою відхилення нашої тендерної пропозиції є ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.4 ч.1 ст.30 – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, відсутній документ, передбачений умовами тендерної документації, а саме: гарантійний лист про те, що учасник не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю.
Однак, звертаю Вашу увагу на те, що нами не зрозумілі причини відхилення нашої пропозиції та прийняття пропозицій інших Учасників ПП «НВФ «Кароліна» та ТОВ «Завод сталевих профілів» протоколом №44 від «06» травня 2019 року, якими також не дотримані умови тендерної документаці, а саме:
п.5.2. тендерної документації визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник, згідно п.8 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Жоден з учасників не надав такого підтвердження.
Не додержані вимоги щодо подання тендерної документації, а саме згідно п.12 учасник надає кольорову скановану копію паспорту уповноваженої особи, на підписання документів пропозиції. Кольорові скановані копії паспорту уповноваженої особи Учасником ПП «НВФ «Кароліна» не надані.
Згідно п.5 тендерної документації учасник надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів складену в довільній формі . Невід’ємними додатками якої є копія виконаного Договору та позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічних договорів, копії яких надані у складі пропозиції, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника, за печаткою та підписом уповноваженої посадової особи замовника. Учасником ТОВ "Завод сталевих профілів" надав довідку-копію аналогічного Договору та лист-відгук від ТОВ «Европабуд», але в листі-відгуку зазначений номер Договору №2006/12 від 20.06.2018 року, який не відповідає номеру Договору в довідці та номеру сканованої копії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що дії Замовника чітко демонструють дискримінаційний підхід та зацікавленість до розгляду пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету КП «Житомиртеплокомуненерго» надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформації стосовно відхилення невідповідності пропозиції ТОВ «Фарліс» умовам тендерної документації та прийняття пропозицій Учасників, пропозиції яких не відповідають умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ТОВ «Фарліс».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-30-000009 ● 1057c3236d0d4f79b1351b6aaba81d9c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2019 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2019
№32
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С. ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.05.2019 № 32.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-04-03-001187-a від 03.04.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши інформацію про результати моніторингу закупівлі, Замовником було прийнято рішення про відміну закупівлі в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"..Відповідна інформація була оприлюднена через електронну систему закупівель,відповідно до діючого законодавства.
2019-06-12 13:50:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
2019-06-12 15:34:20
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Житомиртеплокомуненерго |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., Житомир, вул.Київська, 48 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРЛІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Приватне підприємство " Науково-виробнича фірма "Кароліна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Металспецпостач | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ" |
9 498 852,00
UAH з ПДВ
|
9 498 852,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство " Науково-виробнича фірма "Кароліна" |
9 994 092,18
UAH з ПДВ
|
9 994 092,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ" #40903202 |
Рішення скасоване |
9 498 852,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 14:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ" #40903202 |
Відхилено |
9 498 852,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 14:37
|
Приватне підприємство " Науково-виробнича фірма "Кароліна" #13469980 |
Переможець |
9 994 092,18
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 14:46
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 червня 2019 10:54 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. |
10 червня 2019 10:54
|
Протокол |