Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя (код за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
418 500,00 UAH
UA-2019-04-03-000836-b e4961a7fa4414c309e30ac3ece80d25e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костенко

+380536233307 khorolplcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Хорольська центральна районна лікарня" Хорольської районної ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 01999514
Місцезнаходження: 37800, Україна , Полтавська обл., Хорольський р-н., м. Хорол , вул. Михайла Полонського, буд. 11/1
Контактна особа: Тетяна Костенко
+380536233307
khorolplcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 11:39
Очікувана вартість: 418 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 092,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 найменувань
Комп’ютерне обладнання та приладдя (код за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37800, Україна, Полтавська область, м.Хорол, вул. Михайла Полонського, 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 17:00
ТД із змінами.docx
11 квітня 2019 17:00
протокол внесення змін компютери.pdf
11 квітня 2019 17:00
Зміни.docx
03 квітня 2019 11:33
ТД.docx
11 квітня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 17:00
ТД із змінами.docx
11 квітня 2019 17:00
протокол внесення змін компютери.pdf
11 квітня 2019 17:00
Зміни.docx
03 квітня 2019 11:33
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 квітня 2019 16:21
Дата відповіді: 08 квітня 2019 14:20
Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:
Шановний учасник . До торгів допускається інша торгова марка, або модель яка відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає предмету закупівлі на правах термінів еквіваленту товару
Не соответствия ТД
Дата подання: 04 квітня 2019 00:18
Дата відповіді: 09 квітня 2019 17:04
В ТД указано "AOC I2080SW частота обновления дисплея 75 Гц" но даная модель поддерживает максимум 60 Гц!
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».

Шановний учасник Ваше запитання розглянуто на засіданні тендерного комітету. Буде внесено зміни до тендерної документації.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 04 квітня 2019 02:21
Дата відповіді: 08 квітня 2019 14:22
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо: Шановний учасник дякуємо за розуміння. Кожен учасник може подавати у складі своєї пропозиції інші документи, що не заборонені чинним законодавством України та не суперечать предмету закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 квітня 2019 11:04
Дата відповіді: 08 квітня 2019 14:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:
Допускається до участі пропозиція учасника, яка надає еквівалент товару, що закуповується. Суб’єкти господарювання, чи то суб’єкт підприємницької діяльності фізична особа, чи то суб’єкт підприємницької діяльності юридична особа беруть участь у торгах на рівних умовах з урахуванням особливостей бухгалтерсько-податкового обліку. Суб’єкт господарювання формує свою пропозицію із урахуванням особливостей бухгалтерсько-податкового обліку та системи оподаткування на якій знаходиться учасник.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-03-000836-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 03 травня 2019 16:43
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Звертаємо Вашу увагу, що Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в тендерній пропозиції запропоновано процесор INTEL Celeron G3900, в той час як документ з технічними характеристиками товару містить процесор ІNTEL Celeron G3930.

Крім того, тендерна документація містила вимогу « Переможець торгів у строк, що не перевищує П’ЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (ЗАВАНТАЖИТИ) В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ закупівель з одночасним направленням їх в паперовому вигляді засобами поштового зв’язку на адресу замовника ОНОВЛЕНУ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ.

Учасника було визначено переможцем 24.04., минуло більше п’яти днів, але оновлена тендерна пропозиція відсутня в електронній системі закупівель.

Згідно тендерної документації Замовника, а саме Розділу 3 Інструкції з підготовни пропозиції:: Замовник вимагає від учасника подання інформації, що документально підтверджує досвід учасника у виконанні аналогічного договору за предметом закупівлі замовника, а саме Комп’ютерне обладнання та приладдя (код за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надає аналогічний договір укладений з Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, що має ДК 021:2015: 30200000-1 комп’ютерне обладнання та приладдя. Даний код ДК не відповідає предмету закупівлі.
Також, переглянувши зміст аналогічного Договору з Міністерством енергетики та вугільної промисловості України № 55/17 від 28.11.2017 року встановлено, в складі комп’ютера, що пропонує ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» йде ліцензійна програма продукція Microsoft Windows 10 Professional x64 на яку відповідно до вимог чинного законодавства НА ПРОГРАМНУ ПРОДУКЦІЮ НЕ НАРАХОВУЄТЬСЯ ДДВ, згідно п. 26.1 підрозділу 2 розділ Х Податкового кодексу, дана інформація міститься в Специфікації, видатковій накладній та довіреності, але якщо перерарахувати суму ПДВ то можна встановити , що ПДВ такі нарахавано!!! Чим ввів в оману Міністерство енергетики та вугільної промисловості України.
Також, якщо звернутися за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-20-000297-b то можна буде встановити, що даний аналогічний договір має Додаткову угоду, що є невід’ємною частиною договору! Але ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надало додаткову угоду у складі своєї пропозиції.

Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2019 13:48
Шановний учасник. Відповідно до рішення тендерного комітету від 13.05.2019 року пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" було дискваліфіковано.
Номер вимоги: UA-2019-04-03-000836-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 травня 2019 08:45
Дискваліфікація
Шановний Замовник! ТОВ «Клаудгруп» не виконало вимоги тендерної документації Замовника, а саме: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель з одночасним направленням їх в паперовому вигляді засобами поштового зв’язку на адресу замовника оновлену тендерну пропозицію та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно з Додатком № 3!!!!!!! Тобто, Учаником протягом 5 ти днів не завантажено в систему довідку з податкової інспекції та довідку про відсутність судимості та оновлену тендерну пропозицію як того вимагалось Замовником!!!!!!
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Клаудгру" та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "Клаудгруп", як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2019 15:46
Шановний учасник. Відповідно до рішення тендерного комітету від 21.05.2019 року пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" було дискваліфіковано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 354 132,00
UAH з ПДВ
343 706,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 360 928,28
UAH з ПДВ
343 707,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 363 014,46
UAH з ПДВ
345 798,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 19:09
МВС 21.04.19.pdf
18 квітня 2019 21:38
Електронний підпис
18 квітня 2019 21:36
Опис документів.pdf
18 квітня 2019 21:29
Опис документів.pdf
18 квітня 2019 21:22
згода_обробка даних.pdf
18 квітня 2019 21:22
Технічна документація.pdf
18 квітня 2019 21:22
Технічні паспорти.pdf
18 квітня 2019 21:22
гарант.лист_санкції.pdf
18 квітня 2019 21:22
Наказ 15.04.pdf
18 квітня 2019 21:22
Протокол 15.04.pdf
18 квітня 2019 21:22
Витяг ПДВ 15.04.19.pdf
18 квітня 2019 21:22
Статут 15.04.19.pdf
18 квітня 2019 21:22
Витяг 15.04.pdf
18 квітня 2019 21:22
Виписка 15.04.pdf
18 квітня 2019 21:22
11163911_пропозиція.pdf
18 квітня 2019 21:22
Опис документів.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 16:39
Електронний підпис
18 квітня 2019 16:38
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 квітня 2019 16:38
Статут (повний).PDF
18 квітня 2019 16:38
Проєкт договору.pdf
18 квітня 2019 16:38
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 17:08
Електронний підпис
21 травня 2019 16:53
Електронний підпис
18 квітня 2019 21:44
Електронний підпис
18 квітня 2019 21:43
17. Технічні паспорти.pdf
18 квітня 2019 21:43
6. Витяг з ЄДР копія.pdf
18 квітня 2019 21:43
21. Проект договору.pdf
18 квітня 2019 21:43
5. Виписка з ЄДР копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 343 706,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 13:23
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 343 706,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 13:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Рішення скасоване 343 707,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 15:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Відхилено 343 707,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 15:41
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 345 798,72
UAH з ПДВ
21 травня 2019 15:43

Документи

13 травня 2019 13:41
Електронний підпис
13 травня 2019 13:38
протокол розгляду.pdf

Документи

13 травня 2019 13:44
Електронний підпис
13 травня 2019 13:42
протокол розгляду.pdf

Документи

21 травня 2019 15:41
Електронний підпис
21 травня 2019 15:39
протокол.pdf

Документи

21 травня 2019 15:43
Електронний підпис
21 травня 2019 15:42
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
345 798,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 15:43
Електронний підпис
21 травня 2019 15:42
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 16:43
договір комп.pdf укладений
10 червня 2019 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 345 798,72
UAH (в тому числі ПДВ 44 133,12 UAH)