Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2019 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 3 804 326,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 114120 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2019 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2019 15:55 |
ТД_111-19_з закр.даними.doc | |
03 травня 2019 15:55 |
Перелік змін.docx | |
03 травня 2019 15:55 |
ТД_111-19_нова редакція.doc | |
03 квітня 2019 12:25 |
Оголошення_.doc | |
03 квітня 2019 12:25 |
Додаток 9 договір поставки з антикорупц 2019.docx |
03 травня 2019 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 травня 2019 15:55 |
ТД_111-19_з закр.даними.doc
|
|||||||||
03 травня 2019 15:55 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
03 травня 2019 15:55 |
ТД_111-19_нова редакція.doc
|
|||||||||
03 квітня 2019 12:25 |
Оголошення_.doc
|
|||||||||
03 квітня 2019 12:25 |
Додаток 9 договір поставки з антикорупц 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лист н/ж 304/08х18Н10 1,0 мм матовая – 1,25м х 2,5м.
Лист н/ж 304/08х18Н10 1,5 мм декоративний текстурований одностороній з рельєфним малюнком «Кожа» – 1,5м х2,1м.
Лист н/ж 304/08х18Н10 1,5 мм матовая – 1,5м х 2,1м.
Лист н/ж 304/08х18Н10 3,0 мм матовая – 1м х 2 м.
Лист н/ж 304/08х18Н10 4,0 мм рифлений – 1м х 2м.
До тендерної документації внесено зміни
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000034 ● 564bcc43335645ab81ed840f8a836326
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.05.2019 № 132
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-04-03-000738-a 03.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку, інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі» І) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, установленого порушення норм ч.3 ст. 17, п. 2 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме: «Крім того, під час моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. П. 2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» На вимогу ч. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону тендерна документація містить пп. 3.1 п. 3 додатку 2 ТД з зазначенням «Довідку довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно Додатку № 5 ТД» чим вимагає надати інформацію щодо ч. 1, 2 ст. 17 Закону та наводить приклад мінімально необхідної інформації замовнику для прийняття ним відповідного рішення оскільки вказано що за орієнтовним зразком та в довільній формі та жодним чином не обмежує учасника надати інформацію повністю по всім підставам, чим повною мірою виконано умови п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст.17 Закону. Крім того сам додаток 5 ТД пропонує учаснику зазначити інформацію «________________ (найменування Учасника), в особі ____________ (уповноваженої особи) повідомляє про відсутність підстав тендерного комітету у відмові в участі процедурі закупівлі згідно ч.1, 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», чим повною мірою виконано умови п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст.17 Закону. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на запит щодо вимог тендерної документації, а саме: «За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 04.04.2019, оприлюднив роз’яснення на звернення 16.04.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині надання таких роз’яснень в термін, що перевищує три робочих дні». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: За процедурою відкриті торги, UA-2019-04-03-000738-a, учасниками було поставлено запитання від 04.04.2019. На дане запитання замовник прийняв рішення про надання роз’яснень протокол № 16-13/04/19від 16.04.2019 та оприлюднив прийняте рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 16.04.2019, стосовно даного повідомляємо наступне: абз. 3 ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів». ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено –«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.». Замовник керуючись положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи те що електронна система не призначає новий (не змінює) кінцевий строк подання пропозицій, з власної ініціативи та з метою усунення порушення в частині несвоєчасного надання роз’яснень на запитання від 16.04.2019 вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «24.04.2019 18:00», що відповідає ч. 2 ст. 23 Закону. Слід зауважити, що електронна система самостійно не змінює кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а переводить закупівлю в стан «призупинено», що означає, що пропозиції не буде відкрито системою та не відбудеться аукціон по настанні дати кінцевого строку подання пропозиції, до моменту поки замовник не надасть відповіді учаснику та не продовжить кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону. П. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» тендерної документації містить дату та час кінцевого строку подання пропозицій. З огляду на це Замовник на виконання абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону належно вчинив три дії: 1) прийняв рішення про надання відповіді та надав таку відповідь - чим розблокував закупівлю; 2) продовжив кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону – чим розблокував закупівлю; 3) вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині коригування п. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» ТД з метою синхронізації інформації щодо нового кінцевого строку подання тендерних пропозицій з електронною системою. Вчинивши зазначені дії замовник відповідно положень абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону вчинив належні дії щодо усунення порушення в частині пропущення строку надання відповіді, у передбачений абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону спосіб. На підтвердження зазначеного надаємо витяг з протоколу № 16-13/04/19від 16.04.2019. Стосовно підтвердження дії замовника щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів в електронній системі слід зазначити, що таке підтвердження міститься безпосередньо в електронній системі. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ФЕРРО МИНЕРАЛЗ» установлено, що в її складі відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно додатку 1 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 3.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФЕРРО МИНЕРАЛЗ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: П. 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації містить 2 абзаци а саме: 1) «Учасник надає документи на предмет закупівлі згідно вимог визначеним у Додатку № 1 ТД.» 2) «Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлізазначено у Додатку № 1 ТД.» Перший абзац П. 3.7. ТД містить вимогу до учасників надати документи на продукцію запропоновану до постачання зазначені в додатку 1ТД, такі як: - Сертифікат відповідності або декларацію про відповідність;\ - Витяг з ТУ при виготовленні продукції за ТУ - паспорт та/або сертифікат якості тощо; - документальне підтвердження стосунків з виробником; - копіюа тестату виробництва або документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи або копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); - Надати заповнені відповідно інструкції дані у табличній формі, що зазначені у Додатку №4. Пропозиція ТОВ «ФЕРРО МИНЕРАЛЗ» містить всі вищезазначені документи та повністю відповідає умовам тендерної документації в зв’язку з чим у замовника відсутні підстави застосування п. 4 ч.1 ст. 30 Закону, даний факт також підтверджено самим висновком про відсутність порушень в цій частині. Другий абзац п. 3.7. ТД – «Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено у Додатку № 1 ТД.» є виключно інформативного змісту та вказує учаснику, що перелік та кількість необхідної продукції та вимоги щодо технічних та якісних характеристик зазначено в додатку 1 ТД. Слід на голосити, що абзац п. 3.7. ТД не містить вимоги про надання учасником будь-яких документів, довідок, тощо. в зв’язку з чим у замовника відсутні підстави застосування п. 4 ч.1 ст. 30 Закону, даний факт також підтверджено самим висновком про відсутність порушень в цій частині. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.
2019-06-11 16:57:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено вимоги частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява |
Дата публікації: | 20 червня 2019 |
Документи:
20 червня 2019 16:42
|
Електронний підпис |
20 червня 2019 16:42
|
Позовна заява 111-19.pdf |
20 червня 2019 16:42
|
квит.111-19.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЕРРО МИНЕРАЛЗ" #36513448 |
Переможець |
3 782 592,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 08:31
|
Звіт сталь нержавиюча.docx | укладений |
24 липня 2020 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 16:30
|
ДУ_19418 (1).pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 16:30
|
повідомлення ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДУ1 (1) (1).docx | зміни до договору |
02 січня 2020 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2019 12:38
|
УЗ-ЦЛ-19418-Ю-ДУ-1 (1).pdf | зміни до договору |
10 липня 2019 12:38
|
пов (1).docx | зміни до договору |
10 липня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2019 14:18
|
Скан прокат тонколистовий.pdf | укладений |
13 червня 2019 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), П. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв'язку з технічною помилкою, Сторони домовились викласти інформацію вказану в преамбулі Договору про Замовника в наступній редакції: “ЗАМОВНИК: Акціонерне товариство “Українська залізниця” Філія “Пасажирська компанія” АТ “Укрзалізниця” в особі заступника директора філії «Пасажирська компанія» АТ “Укрзалізниця” Болдова Олександра Миколайовича, що діє на підставі довіреності від 31.01.2019 року посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Мурашковською О.С., зареєстрованої в реєстрі за № 278 та заступника директора філії “Пасажирська компанія” АТ “Укрзалізниця” Лебедєва Жана В’ячеславовича, що діє на підставі довіреності від 15.05.2019 року посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Мурашковською О.С., зареєстрованої в реєстрі за № 1312 з однієї сторони”. 2. Сторони домовились внести зміни до пункту 3.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: “Загальна вартість цього Договору складає 2 026 598, 00 (два мільйони двадцять шість тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривен, 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 405 319, 60 грн. (чотириста п’ять тисяч триста дев’ятнадцять гривен 60 коп.), що разом становить 2 431 917, 60 грн. грн. ( два мільйони чотириста тридцять одна тисяча дев’ятсот сімнадцять гривен 60 коп.). 3. Сторони домовились внести зміни в Додаток № 1 до Договору, виклавши його в наступній редакції, згідно Додатку № 1 до даної Додаткової угоди №1. 4. Зміни і доповнення до Договору є його невід’ємною частиною та набирають чинності з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення відбитками їх печаток Додаткової угоди №1 до Договору. 5. Інші умови Договору залишаються без змін. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ – 19418/Ю/ДУ1 14. Сума договору після внесення змін. 2 431 917, 60 грн. З ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Позиція 4 за специфікацією зменшенна з 12000 кг на 1300 кг, інші позиції без змін |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19418/ю, товар, власні кошти, післяоплата 30 кал.дн. |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-19418/ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічнізакупівлі»зміни умов у зв’язкуіззастосуваннямположеньчастинип’ятоїцієїстатті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічнізакупівлі» дія договору про закупівлюможепродовжуватися на строк, достатній для проведенняпроцедуризакупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотківсуми, визначеної в договорі, укладеному в попередньомуроці, якщовидатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповіднізміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить: - 381 073,00грн. (триста вісімдесят одна тисяча сімдесят три грн. 00 коп.), ПДВ - 20% - 76 214,60 грн. (сімдесят шість тисяч двісті чотирнадцять грн. 60 коп.), разом з ПДВ - 457 287,60 грн. (чотириста п’ятдесят сім тисяч двісті вісімдесят сім грн. 60 коп.). Включити до Договору Специфікацію №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) на суму 457 287,60 грн. з ПДВ. Внести зміни до п.3.1. розділу3 «Ціна товару та сума Договору», виклавшийого в наступнійредакції: «3.1. Загальна вартість цього Договору складає – 2 407 671,00 грн. ( два мільйони чотириста сім тисяч шістсот сімдесят одна грн. 00 коп.), ПДВ - 20% - 481 534,20 грн. (чотириста вісімдесят одна тисяча п’ятсот тридцять чотири грн. 20 коп.), разом з ПДВ - 2 889 205,20грн. ( два мільйони вісімсот вісімдесят дев’ять тисяч двісті п’ять грн. 20 коп.).» Пункт 13.7. розділу13 «Інші умови» прийняти в наступнійредакції: «13.7. Цейдоговірнабираєчинності з моменту йогопідписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійнихзобов’язань – до повноговиконанняїх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19418/Ю/ду2. 14. Сума договору післявнесеннязмін.- 2 889 205,20грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, відповідно додатків до договору (специфікацій). |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19418/ю, товар, власні кошти, післяоплата 30 кал.дн. |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-19418/ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |